Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
- Johnny-Patra
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2009, 17:19
- Τοποθεσία: Patra
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
αυτα τα γα...να χαρτια κολυμπωντας ερχονται απο την βραζιλια? η δικια μας η ομοσπονδια ποτε κλεινει τα γραφεια της θα προλαβει σημερα?
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αυτό μας έλειπε δηλαδή τώρα ?
Μας βγήκε η πίστη για μια μεταγραφή και να την πάθουμε έτσι ?

Μας βγήκε η πίστη για μια μεταγραφή και να την πάθουμε έτσι ?
-
H_gynaika_tou_Proedrou
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος 2011, 11:42
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ο ΠΑΟΚ έχει σημαντικό πρόβλημα στην δημιουργία, στο σκοράρισμα και στον παρτενέρ του Κοντέρας. Για μένα και στο δεξί άκρο της άμυνας του. Ο Μπόλονι έχει ζητήσει μεταγραφές σε αυτές τις 3 πρώτες θέσεις.
Ακόμα και το πρωτάθλημα να πάρει ο ΠΑΟΚ κείμενα που γλύφουν την διοίκηση που θυμίζουν σουπεράδικες τακτικές σαν ένα που ποστάρατε πιο πάνω δεν πρόκειται να αλλάξουν την αλήθεια. Η ανικανότητα λόγω κυρίως οικονομκών στην μεταγραφική αγορά είναι δεδομένη.
Άκου εκεί οι μεταγραφές των άλλων... Ντροπή.
yg:O Μπογκοσιάν έβαλε χθες δύο γκολ όσα δεν είχε βάλει σε 11 ματς πέρσι αποδυκνείοντας ότι βλέποντας τα στατιστικά μόλις μιας χρονιάς δεν μπορείς να βγάλεις τον ποδοσφαιριστή σκάρτο ή παιχταρά.
Ακόμα και το πρωτάθλημα να πάρει ο ΠΑΟΚ κείμενα που γλύφουν την διοίκηση που θυμίζουν σουπεράδικες τακτικές σαν ένα που ποστάρατε πιο πάνω δεν πρόκειται να αλλάξουν την αλήθεια. Η ανικανότητα λόγω κυρίως οικονομκών στην μεταγραφική αγορά είναι δεδομένη.
Άκου εκεί οι μεταγραφές των άλλων... Ντροπή.
yg:O Μπογκοσιάν έβαλε χθες δύο γκολ όσα δεν είχε βάλει σε 11 ματς πέρσι αποδυκνείοντας ότι βλέποντας τα στατιστικά μόλις μιας χρονιάς δεν μπορείς να βγάλεις τον ποδοσφαιριστή σκάρτο ή παιχταρά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Στη Βραζιλία είναι πρωί ακόμα, υπάρχει μεγάλη διαφορά ώρας..μπορεί και αύριο να έχουν έρθει τα χαρτιά που θέλουν.
Με Βόλο και Καβάλα τι διάολο γίνεται?Πότε θα γίνει εκείνη η εκδίκαση?
Με Βόλο και Καβάλα τι διάολο γίνεται?Πότε θα γίνει εκείνη η εκδίκαση?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Γυναικα του προεδρου ειναι και το τι μπορουμε να κανουμε ..οτι θελουμε παικτες εκει θελουμε αλλα υπαρχει και το ανοιγμα.......