Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Δημοσίευση από pyrgioths »

μακαρι να ισχυει.....

η διοικηση του θοδωρη ζαγορακη με τους συνεργατες του,παρα τα στενα οικονομικα περιθορια,καταφερε πριν απο λιγο να ερθει σε συμφωνια με τον διεθνη 26χρονο νιγηριανο ασο "Stephen Ayodele Makinwa" πρωτο μεγαλο μεταγραφικο μπαμ στα ησυχα λιμναζοντα νερα της μεταγραφικης περιοδου του ιανουαριου απο τον ΠΑΟΚ λοιπον,ο παιχτης αναμενεται τις επομενες μερες,γιατι οχι και ωρες στο αεροδρομιο "μακεδονια" οπου οι φιλαθλοι του ΠΑΟΚ ετοιμαζονται να του επιφυλαξουν θερμη υποδοχη!!!!!
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΝΟΣ


:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :x :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pyrgioths την Τρί 16 Δεκ 2008, 01:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Παντως μαγκες , σε ενα ξενο σαιτ που διαβαζα για την ειδηση οτι ο Μακινουα ειναι κοντα στον ΠΑΟΚ , ειχε σχολια απο κατω Νηγηριανων , που τον γιουχαραν ασχημα....Δεν θελω να απογοητευσω κανενα , γιατι κι εμενα μ' αρεσει αυτος ο παιχτης , αλλα οι Νηγηριανοι ειχαν απο κατω σχολια του τυπου....

"Σε παρακαλω μην ξαναπαιζεις για τους Σουπερ Αετους (ετσι αποκαλουν την εθνικη τους) , ακομα και να σε καλεσουν πες οχι , γιατι μου φερνεις πονοκεφαλο"

Μακαρι να ειναι αυτοι οι μ@λ@κες και να βγουμε εμεις κερδισμενοι...Γιατι ο παιχτης εχει potential , οπως λενε κι εδω στην Αυστραλια....Μπορει να υστερει λιγο τεχνικης , αλλα ειναι πολυ δυνατος.Κατι σαν νεαρος Μπακαγιοκο μου φερνει
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

arisk έγραψε:
Isaak the Greek έγραψε:Αν ενοεις τον Μακινουα , Παρασανδαλε παιζει στραικερ
Φίλε ο Πάμπλο στο Avatar σου είναι εντελώς γελοίος... :lol:
Ίδιος ο Austin Powers (έτσι δεν τον λένε??)... :wink:

Το ξερω.Οταν ειδα την φωτο για πρωτη φορα λυθηκα στο γελιο!!!!!Και οσο για τον Παουερς σωστα το γραψες....Βασικα ειναι η μονη φορα που τον εχω δει να χαμογελαει γι αυτο μου κανε εντυπωση....Τις ποιο πολλες φορες ειναι μουτρωμενος σαν τον Γκρινιαρη απ τα στρουμφακια!!!!!
χαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Ολα τα ξενα σαιτ το δινουν τελειωμενο,..Παντως εχει ενδιαφερον πως τα σχολια στο λινκ του παρασανδαλου τον κραζουν ασχημα..
Εγω παντως εχω πολυ καλη αποψη αφου στο μεταξυ μας ματσ εκανε παπαδες..Γρηγορος,τεχνιτης,δυνατος και μεγας τσαπατσουλης,,
Αν ερθει θα δουμε τι μπορει να κανει
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Δημοσίευση από arisk »

pyrgioths έγραψε:μακαρι να ισχυει.....

η διοικηση του θοδωρη ζαγορακη με τους συνεργατες του,παρα τα στενα οικονομικα περιθορια,καταφερε πριν απο λιγο να ερθει σε συμφωνια με τον διεθνη 26χρονο νιγηριανο ασο "Stephen Ayodele Makinwa" πρωτο μεγαλο μεταγραφικο μπαμ στα ησυχα λιμναζοντα νερα της μεταγραφικης περιοδου του ιανουαριου απο τον ΠΑΟΚ λοιπον,ο παιχτης αναμενεται τις επομενες μερες,γιατι οχι και ωρες στο αεροδρομιο "μακεδονια" οπου οι φιλαθλοι του ΠΑΟΚ ετοιμαζονται να του επιφυλαξουν θερμη υποδοχη!!!!!
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΝΟΣ
Το είπε ή το έγραψε αυτό ο Γιώργαρος? Τωρινό βραδυνό είναι?
Άβαταρ μέλους
gagas
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιαν 2008, 01:16
Τοποθεσία: που?

Δημοσίευση από gagas »

εσεις που γραφετε ειδησεις αν θελετε δινετε και κανενα λινκ
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Παντως τον κραζουν πολυ Ιταλοι φασιστες λογω χρωματος..Νομιζω πως σαν μεγα αετοι εννοει την Λατσιο...Οι Νιγηριανοι ειναι διχασμενοι αν και νομιζω πως παιζει τοσα χρονια στην Ιταλια που δεν μπορουν να χουν αποψη
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

D.A.A.T. έγραψε:Παντως τον κραζουν πολυ Ιταλοι φασιστες λογω χρωματος..Νομιζω πως σαν μεγα αετοι εννοει την Λατσιο...Οι Νιγηριανοι ειναι διχασμενοι αν και νομιζω πως παιζει τοσα χρονια στην Ιταλια που δεν μπορουν να χουν αποψη
Σουπερ Αετοι ειναι νομιζω το παρατσουκλι της εθνικης ομαδας της Νιγηριας....Τελος παντων , αυτο λιγη σημασια εχει.


Παντως κι εγω συμφωνω μαζι σου ως προς τα χαρακτηριστικα του παιχτη
Άβαταρ μέλους
Mantzarioti
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 08:51
Τοποθεσία: LüDENSCHEID, GERMANY

Δημοσίευση από Mantzarioti »

Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Δημοσίευση από fofanaserres »

Ρε ξέρω γω...Ξέρω...ΟΚ.Αλλά δεν μπορώ να πω ποιον κλείσαμε....Μου το πε άτομο μέσα από την ΠΑΕ. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Δεν μπορώ για την ώρα να σας αποκαλύψω ποιος είναι..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Φοβάμαι μη χαλάσει η μεταγραφή.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
blackterror4
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08

Δημοσίευση από blackterror4 »

κανα νεο?πολλη καλος παικτης.στην ελλαδα α κανει παπαδες
paokara87
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 02:53

Δημοσίευση από paokara87 »

fofanaserres έγραψε:Ρε ξέρω γω...Ξέρω...ΟΚ.Αλλά δεν μπορώ να πω ποιον κλείσαμε....Μου το πε άτομο μέσα από την ΠΑΕ. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Δεν μπορώ για την ώρα να σας αποκαλύψω ποιος είναι..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Φοβάμαι μη χαλάσει η μεταγραφή.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ελα πές, και αν δεν κάτσει δεν θα σε κράξουμε :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
4444
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 03:12
Τοποθεσία: katerini

Δημοσίευση από 4444 »

νιγιριανος ειναι ελπιζω μονο αυτος να γυρναει οταν φευγει
αρε ουντεζε ......
παντος εαν ερθει αυτος για πλακα θα κανουμε παπαδες φιλε
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

-Good morning !! Makinwa is good player ?
News in Greece says that Makinwa will be the new player for PAOK SALONIKO


-If this is true you just made my day. I'll pay for his cab fare.


-Yes he is, and we're terribly upset to see him leave! Spread the word around saloniko that a phenomenon is headed their way!


-HAHAHAHAHA! That seriously made me laugh.



Οποιος ξερει παιδες Αγγλικα ας κανει μια μεταφραση τι λενε ?
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Οχι αφου ρωτησα και γω τι λενε στο πιο πανω ποστ μου ...
Αρα τι τσαμπα παιδευοσουνα ..Στο καπακι ομως μαζι ? :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”