18.Γιώργος Φωτάκης

Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από moican4 »

Ξερω οτι λεω μλκια και οτι την συγκεκριμενη στιγμη δεν γινοταν ,αλλα γυρνα την ρε Γιωργο στον Ιβιτς με το κεφαλι .
Μονος του ηταν ....


Εικόνα
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από kos »

η φαση του αγωνα. πιστευω οτι ειναι τετοια η πορεια της μπαλας προς τον φωτακη που δεν μπορει να μην ειδε τον ιβιτς. εαν ηθελε μπορουσε να του την δωσει. επελεξε να παει για το γκολ και μαγκια του. δεν τον κατηγορω. μπορουσε να το βαλει και να ειναι πρωτος μαγκας. απλα με πασα θα ηταν πιο σιγουρο.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από moican4 »

Ακριβως...
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Besuch »

Καταρχην, ως προς τη διαφωνια σας, ο Φωτακης (σωστα) επαιξε το ρολο που ειχε ο Σορλεν ολη την περσυνη χρονια. Τιποτα περιεργο και μια χαρα μας βγηκε πιστευω. Πολυ καλος ηταν.
ως προς την πασα, και αυτος εκνευριστικος ως προς την ελλειψη ομαδικοτητας!
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από magiktigra »

Και κλασσικά εαν το έχανε ο Ίβιτς θα λέγαμε 'Ρε Γιώργο κάντο για μέσα με τη μία' :opaokara:
Άβαταρ μέλους
jpm4_neo
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Τρί 13 Ιούλ 2010, 09:54

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από jpm4_neo »

Θα το καρφωνε παλι η παικτουρα! :pano:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Lord »

magiktigra έγραψε:Και κλασσικά εαν το έχανε ο Ίβιτς θα λέγαμε 'Ρε Γιώργο κάντο για μέσα με τη μία' :opaokara:
ΠΑΟΚ είσαι.. :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

ronaldo έγραψε:βρε οντως η ουσια ειναι οτι αν βαλεις τον φωτακη να παιξει γραμμη θα συγκλινει προς το κεντρο
αλλα αυτο ειναι αλχημεια δεν ειναι συστημα

κανονικα ο φωτακης επρεπε να κανει το ιδιο πραγμα που εκανε ο αλλος πλαγιος χαφ σημερα ο βιειρινια
το αν δεν μπορει να το κανει(που δεν μπορει) η αν εχει και εντολη να μην το κανει δεν με νοιαζει
απλα το θεωρώ λάθος να γινεται και αυτο λεω

τωρα αν θα ονομασουμε την θεση πλαγιο χαφ η εξτρεμ η οτιδηποτε το θεωρω απλα εξυπναδες
το θεμα ειναι να συνενοουμαστε
η δουλεια του πλαγιου παιχτη ειναι να πλαγιοκοπει και αυτο το κανουν και ο βιειρινια και ο ελ ζαρ
ειτε παιζουν πιο μπροστα σαν εξτρεμ στο 4-3-3 ειτε παιζουν πλαγια χαφ στο 4-4-2 και στο 4-5-1
δεν υπαρχουν κανονικα και ανωμαλα..υπαρχουν αποψεις και σκεψεις στο ποδοσφαιρο..σεβαστο αυτο που λες εσυ,σεβαστο αυτο που σκεφτηκε ο χαβος...

Παντως στην ουσια,ολοι θα συμφωνησουμε οτι την κυριακη ειναι μια μεγιστη ευκαιρια να δουμε πως μπορει να λειτουργησει εστω και σε μικρο ματσ(Γιατι αλλο τουμπα,αλλο εκτος εδρας) ενα 4-4-2 με βιερινια,ελ ζα στα ακρα και μουσλι σαλπι μπροστα...ελκυστικο ακουγεται,ελπιζω να ειναι και λειτουργικο για να γουσταρουμε
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ronaldo »

μακαρι να το δουμε αυτο φιλε..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Την Κυριακή, χωρίς Vitolo και Ivic, θα πρέπει να κάνει την υπέρβαση.
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από fratz8 »

η σαρδελα δε ξερει τα βασικα του μαρκαρισματος .
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από moican4 »

Ρε φραζτ βγαλε την εμπαθεια σου αλλου ρε φιλε ...
Για παικτη του ΠΑΟΚ μιλας..
Την ξερουμε την αποψη σου αλλα δεν λες και κατι καινουργιο ολο τα ιδια και τα ιδια για τα μαρκαρισματα, λες και ο Γκαρσια μαρκαρει σωστα που μετα το 60 ηθελε αναπνευστηρα για τρεξει...
Ενας Βιτολο κοβει μονο...

Σε ενα παιχνιδι που ουτε ενας παικτης δεν ηταν καλος βρηκες να πεις οτι δεν ξερει να μαρκαρει...!!!
Το ενα και μοναδικο σου ποστ ειναι αυτο μεχρι τωρα απο την Παρασκευη...!!!!


Το ωραιο ειναι οτι εμφανιζεσαι στο τοπικ του για να κραξεις μετα απο γκελες παντα...

Δεν κανει ,"καρφωνεσαι"..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Κυρ 28 Νοέμ 2010, 21:49, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Photis »

fratz8 έγραψε:η σαρδελα δε ξερει τα βασικα του μαρκαρισματος .
Εσύ δεν είσαι ΠΑΟΚ.
:pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από navigator11 »

σε παρα πολυ ασχημη μερα ...
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Makis4444 »

Σχετικα κακος...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”