Μονος του ηταν ....


ΠΑΟΚ είσαι..magiktigra έγραψε:Και κλασσικά εαν το έχανε ο Ίβιτς θα λέγαμε 'Ρε Γιώργο κάντο για μέσα με τη μία'
δεν υπαρχουν κανονικα και ανωμαλα..υπαρχουν αποψεις και σκεψεις στο ποδοσφαιρο..σεβαστο αυτο που λες εσυ,σεβαστο αυτο που σκεφτηκε ο χαβος...ronaldo έγραψε:βρε οντως η ουσια ειναι οτι αν βαλεις τον φωτακη να παιξει γραμμη θα συγκλινει προς το κεντρο
αλλα αυτο ειναι αλχημεια δεν ειναι συστημα
κανονικα ο φωτακης επρεπε να κανει το ιδιο πραγμα που εκανε ο αλλος πλαγιος χαφ σημερα ο βιειρινια
το αν δεν μπορει να το κανει(που δεν μπορει) η αν εχει και εντολη να μην το κανει δεν με νοιαζει
απλα το θεωρώ λάθος να γινεται και αυτο λεω
τωρα αν θα ονομασουμε την θεση πλαγιο χαφ η εξτρεμ η οτιδηποτε το θεωρω απλα εξυπναδες
το θεμα ειναι να συνενοουμαστε
η δουλεια του πλαγιου παιχτη ειναι να πλαγιοκοπει και αυτο το κανουν και ο βιειρινια και ο ελ ζαρ
ειτε παιζουν πιο μπροστα σαν εξτρεμ στο 4-3-3 ειτε παιζουν πλαγια χαφ στο 4-4-2 και στο 4-5-1
Εσύ δεν είσαι ΠΑΟΚ.fratz8 έγραψε:η σαρδελα δε ξερει τα βασικα του μαρκαρισματος .