Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από indian chief »

http://www.metrosport.gr/?p=17248

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, που δεν επιβεβαιώνονται από καμία πλευρά, χθες βράδυ έγινε η τελική επαφή ανάμεσα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και τον Θανάση Παπάζογλου. Ως γνωστό, ο επιθετικός του Άρη μένει ελεύθερος το προσεχές καλοκαίρι και έχει δικαίωμα να συζητήσει και να προσυμφωνήσει με άλλη ομάδα. Έτσι, μετά τη χθεσινή συνάντηση, οι δύο πλευρές φέρονται να έχουν έρθει σε συμφωνία για να μεταγραφεί ο Παπάζογλου στο Δικέφαλο του Βορρά.
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από indian chief »

επισης τα σπορ του βορρα λενε οτι ο βρυζας τσεκαρει επιθετικο στη βουλγαρια...κατι αναλογο για βουλγαρια μερια και επιθετικο δεν ειχε ακουστει και το καλοκαιρι;;;;
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από SATANAS »

indian chief έγραψε:Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, που δεν επιβεβαιώνονται από καμία πλευρά, χθες βράδυ έγινε η τελική επαφή ανάμεσα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και τον Θανάση Παπάζογλου. Ως γνωστό, ο επιθετικός του Άρη μένει ελεύθερος το προσεχές καλοκαίρι και έχει δικαίωμα να συζητήσει και να προσυμφωνήσει με άλλη ομάδα. Έτσι, μετά τη χθεσινή συνάντηση, οι δύο πλευρές φέρονται να έχουν έρθει σε συμφωνία για να μεταγραφεί ο Παπάζογλου στο Δικέφαλο του Βορρά.

..όπως φαίνεται τα τμήματα υποδομής μας στην παπαναστασίου λειτουργουν άψογα και μας τροφοδοτουνε με ό,τι καλυτερο εχουν.
Γεια σου λάμπρο. Συνέχισε την καλή δουλειά. :twisted:
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Peja 4 »

indian chief έγραψε:επισης τα σπορ του βορρα λενε οτι ο βρυζας τσεκαρει επιθετικο στη βουλγαρια...κατι αναλογο για βουλγαρια μερια και επιθετικο δεν ειχε ακουστει και το καλοκαιρι;;;;
Ασε indian φτάνει το καλοκαίρι και έχουμε να ακούσουμε τα πάντα εδω αναφέρουν τους ίδιους παίχτες για μας και το αεκακι κάθε μέρα παπαρολογίες είναι όλα. Μόνο του Παπάζογλου μου ακούγετε λογικό από αυτά που ακούγοντε ως τώρα νέος, καλός, Έλληνας και από τις ακαδιμίες μας που λέει και πιο πάνω ο Σατανάς.
Αμπουμπακαρι και σια μάλλον παπάς!!!


:D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από geoavr »

SATANAS έγραψε:
indian chief έγραψε:Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, που δεν επιβεβαιώνονται από καμία πλευρά, χθες βράδυ έγινε η τελική επαφή ανάμεσα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και τον Θανάση Παπάζογλου. Ως γνωστό, ο επιθετικός του Άρη μένει ελεύθερος το προσεχές καλοκαίρι και έχει δικαίωμα να συζητήσει και να προσυμφωνήσει με άλλη ομάδα. Έτσι, μετά τη χθεσινή συνάντηση, οι δύο πλευρές φέρονται να έχουν έρθει σε συμφωνία για να μεταγραφεί ο Παπάζογλου στο Δικέφαλο του Βορρά.

..όπως φαίνεται τα τμήματα υποδομής μας στην παπαναστασίου λειτουργουν άψογα και μας τροφοδοτουνε με ό,τι καλυτερο εχουν.
Γεια σου λάμπρο. Συνέχισε την καλή δουλειά. :twisted:
Τελικά ο Σκόρδαρος είναι γίγαντας.Ψυχάρα και ΠΑΟΚΑΡΑ.Πέρσι Χαλκιάς,Ίβιτς και φέτος Παπάζογλου.Εγώ αρχίζω να ψάχνω από τώρα γιά του χρόνου.Έχουν κανά δυό καλά παικτάκια αλλά θέλουν ακόμα ψήσιμο :wink: :wink: :wink:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από trobonaras »

SATANAS έγραψε:
indian chief έγραψε:Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, που δεν επιβεβαιώνονται από καμία πλευρά, χθες βράδυ έγινε η τελική επαφή ανάμεσα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και τον Θανάση Παπάζογλου. Ως γνωστό, ο επιθετικός του Άρη μένει ελεύθερος το προσεχές καλοκαίρι και έχει δικαίωμα να συζητήσει και να προσυμφωνήσει με άλλη ομάδα. Έτσι, μετά τη χθεσινή συνάντηση, οι δύο πλευρές φέρονται να έχουν έρθει σε συμφωνία για να μεταγραφεί ο Παπάζογλου στο Δικέφαλο του Βορρά.

..όπως φαίνεται τα τμήματα υποδομής μας στην παπαναστασίου λειτουργουν άψογα και μας τροφοδοτουνε με ό,τι καλυτερο εχουν.
Γεια σου λάμπρο. Συνέχισε την καλή δουλειά. :twisted:

χαχαχαχαχα
:lol: :lol: :lol: :lol:
φοβερος!!

Καλος παικτης ο παπαζογλου,τον θελω ασχημα.
Αλλα πιθανοτατα θα φυγει ο χουτος αν ερθει.
Και ο αναστασακος μαλλον..φιλοτιμο παιδι,τα τιμησε τα λεφτα που πηρε και δεν δημιουργησε προβλημα ασχετα που δεν επαιξε και πολυ.
Εγω του χρονου θελω να δω αθανασιαδη μεσα.
Να βλεπω συχνοτερα παντως.
Το παιδι ειναι 19 χρονων και ολοι θυμομαστε τι εκανε περσι με τη λαρισα (ανεξαρτητως αποτελεσματος) αλλα και φετος σε μολις 5 λεπτα παιχνιδιου μας χαρησε τη νικη.
Το παιδι μαθαινει πολλα διπλα στο ζλαταν και στον χουτο ενδεχομενως.
Μακαρι να ερθει κ ο παπαζογλου.

Αλλα αν γινει αυτο,ο σκορδας πρεπει στην καλυτερη των περιπτωσεων να παραιτηθει..για να μην πω να αυτοκτονησει!
:lol:
Ξεφτιλα!
:lol:
Άβαταρ μέλους
sarkofagoktinos
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από sarkofagoktinos »

που τον ειδατε ρε παιδια τον παπαζογλου κ σας αρεσε???σε 2 ματς τον ειδα εγω.δεν λεω καλος φενεται αλλα απο 2 ματς δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα.αντε να δουμε
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από SATANAS »

ειναι ζητημα πρεστιζ.
Φαντασου πως θα μας φαινόταν αν υπεγραφε ο Κλαους στο ερπετο.

Ισως δεν ειναι καλο το παραδειγμα μια και ο Κλαους ειναι τουλαχιστο μια κλάουση καλυτερος απο Παπαζογλου. Οψομεθα..

Παντως για το γελιο μας και τη φαγωμαρα τους ολο το καλοκαιρι αξιζουν οι παραδες. Στο κατω2 εμεις πληρωνουμε, να μην βγαλουμε και λιγο οπαδικο γουστο; :twisted:



υγ.ελιωσα ρε φιλε geoavr, ζωγραφισες!
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από erevos187 »

Τς τς τς τοσους παικτες ρε αχαριστοι μας εδωσε ο συμολιτης και εσεις εκει να τους κοροιδευετε και να τους χλεβαζετε

Ετοιμος ειναι ο λαμπρουκος να μας δωσει και τον καλβο
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Steenage »

Συνεχίζεται η συνεργασία με την Πόρτο...
Εικόνα
Η Πόρτο θέλει να συνεχίσει και να διευρύνει την συνεργασία της με τον ΠΑΟΚ, κυρίως λόγω της παρουσίας του Φερνάντο Σάντος στην ομάδα της Θεσσαλονίκης, αναφέρουν πηγές από την Πορτογαλία. Οι άνθρωποι της Πόρτο δεν ξεχνούν ότι του εμπιστεύτηκαν πριν από αρκετά χρόνια στην ΑΕΚ τους Μπρούνο Αλβες και Πάολο Ασουνσάο.

Σύμφωνα με όσα είπαν άνθρωποι της Πόρτο σε Πορτογάλους δημοσιογράφους η Πόρτο θα συναινέσει στην παραμονή του Αντελίνο Βιερίνια για άλλον ένα χρόνο στον ΠΑΟΚ. Επίσης η Πόρτο προτίθεται να «δώσει» στον ΠΑΟΚ δανεικό για την επόμενη χρονιά και τον 28χρονο Πορτογάλο στόπερ, Ζοάο Πάολο Αντράντε ο οποίος αποτέλεσε διακαή πόθο του Σάντος και το περασμένο καλοκαίρι.

Η Πόρτο τον παραχώρησε για ένα χρόνο με ρήτρα αγοράς στην Ραπίντ Βουκουρεστίου του Ζόζε Πεσέιρο, γιατί οι Ρουμάνοι έδωσαν και χρήματα για τον δανεισμό του.

Ο Σάντος τον ξέρει πολύ καλά και τον ήθελε από πέρυσι γιατί θεωρεί ότι είναι μία αξιόπιστη λύση στο κέντρο της άμυνας, συν του ότι μπορεί να παίξει και αμυντικό χαφ εάν χρειασθεί. Ο προπονητής του ΠΑΟΚ έχει πολύ καλές σχέσεις με την διοίκηση της Πόρτο και αυτό θα βοηθήσει πολύ και στην παραμονή του Βιερίνια, αλλά και στον ενδεχόμενο δανεισμό του Ζοάο Πάολο.


http://www.novasports.gr/default.asp?aid=173597
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Αρα παιρνεις δανεικο τον ζοαο παολο και δν πληρωνεις την ρητρα του μαρκος??

:?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gika »

Tην βλέπω την κλεοπάτρα να φευγει...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από sidpanos »

κρίμα γιατί ο αντόνιο είναι πάρα πολυ καλός....
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Platon »

Το ενα δεν εχει οπωσδηποτε σχεση με το αλλο, δηλαδη ο Ζοαο Παουλο μπορει να παιξει κι ως αμυντικο χαφ και μαλιστα καλυτερα απ' οτι σαν στοπερ. Δε θα φυγει ο Μαρκος Αντονιο επειδη θα ερθει ο Ζοαο Παουλο...

Και με τις αυξημενες υποχρεωσεις του χρονου θα χρειαστουμε σιγουρα 3-4 παικτες για καθε θεση.

Περα απ' ολα, αυτα που συζηταμε εδω ειναι εντελως υποθετικα και ισως ειναι και εντελως λαθος. Για να μην παρεξηγουμαστε!!!
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από nyxteridas »

Όπως αποδεικνύετε πλέον στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, το «χτίσιμο», μιας ομάδας, αποτελεί λίγο πολύ μύθο, καθώς με την σχεδόν πλήρη απελευθέρωση των μετεγγραφών , η σταθερότητα ενός κορμού κι η διατήρησή του, δεν αποτελεί πανάκεια. Το θέμα είναι ο παίκτης απλά να «ταιριάξει» και να σου παίξει μπάλα κατευθείαν. Λίγα είναι τα παραδείγματα ομάδων που χτίζονται με προοπτική βάθους κι όταν τα συναντάμε αυτά περισσότερο έχουμε να κάνουμε με μία λογική «σούπερ μάρκετ», όπου δουλεύουμε καλά τις υποδομές, βγάζουμε το προϊόν στην αγορά το εκθέτουμε και το πουλάμε.
Αυτό που με προβληματίζει στην ομάδα μας , είναι το σχετικά «ευκαιριακό» στήσιμό της, με παίκτες δανεικούς και μεγάλης ηλικίας, χωρίς ούτε καν μεσοπρόθεσμη προοπτική, όπως είναι η επόμενη χρονιά. Εκ του αποτελέσματος, τουλάχιστον σε πρώτη φάση το εγχείρημα κρίνεται πετυχημένο, με δεδομένη την ριζική αγωνιστική και βαθμολογική βελτίωση φέτος , ωστόσο από την στιγμή που ο ίδιος ο Σάντος μίλησε για τριετές αναπτυξιακό πρόγραμμα, τότε η συνολική μας κρίση θα πρέπει να γίνει με το πέρας και της προσεχούς σεζόν. Το περίεργο( αλλά κι ευχάριστο) της όλης υπόθεσης , είναι ότι η πληθώρα των δανεικών συνείσφερε πολύ σημαντικά στην ομάδα, κάτι που δεν συμβαίνει(έχουμε δει και στον ΠΑΟΚ πως κατέληξαν ανάλογα εγχειρήματα προηγουμένων σεζόν) και συχνά κι αυτό ακριβώς μπορεί να αποτελέσει και ενθαρρυντικό, όσον αφορά την ρήση ουδείς αναντικατάστατος, καθώς με την συγκεκριμένη λογική μπορεί να φύγουν αυτοί που έχουμε και να δανειστούμε άλλους πολύ καλύτερους. Ωστόσο δεν μπορούμε να σταθούμε στο γεγονός ότι το ρόστερ της ομάδας για την προσεχή περίοδο, αποτελεί έναν μικρό γρίφο. Σίγουρα είναι αρκετά νωρίς για να το συζητάμε, αλλά εντάξει το συγκεκριμένο τόπικ έχει και μία μελλοντολογική κατεύθυνση οπότε, δεν είναι κι απαραίτητα κακό.
Μέχρι στιγμής τα ονόματα που έχουν διαρρεύσει στον τύπο χωρίς να σημαίνει απαραίτητα ότι είναι υπαρκτό το ενδιαφέρον προς αυτά, δείχνουν μία αρχική κατεύθυνση να «θωρακίσει» η ομάδα τα μετόπισθεν», (ρεζέρβες κλπ), πράγμα το οποίο εμένα με ικανοποιεί πλήρως καθώς θεωρώ, ότι ιδίως στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, έτσι οφείλει να κινηθεί η ομάδα. Κι από το φετινό παράδειγμα του ΠΑΟΚ, είδαμε το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο πάγκος, αφού και ταλαιπωρηθήκαμε αφάνταστα από τιμωρίες και τραυματισμούς, χωρίς οι λύσεις μας να αποτελούν πλέον αξιόπιστες. ( αν κι υπήρξαν παίκτες που υπερέβαλαν εαυτούς και που μας εξέπληξαν-αναλογικά-ευχάριστα, όπως ο Μπακαγιόκο, ο Αναστασάκος, ο Αθανασιάδης, δεν ξέρω αν ξεχνάω κάποιον). Γιατί ούτως ή άλλως για το θέμα των παικτών «πρώτης γραμμής», τα πράγματα είναι πάντα ρευστά κι οι ισορροπίες και τα δεδομένα μεταβάλλονται από μέρα σε μέρα κατά την διάρκεια της μετεγγραφικής περίοδο. Φυσικά στο πως θα κινηθεί η ομάδα, όσων αφορά την ενίσχυσή της το σημαντικότερο ρόλο θα παίξει κι η θέση στην οποία θα τερματίσει στο πρωτάθλημα. Αν και προσωπικά πιστεύω ότι όποια και να είναι αυτή, οι κινήσεις που θα πρέπει να γίνουν, να είναι με προοπτική Τσάμπιονς Λιγκ και βάθος πρωταθλητισμού.
Όσων αφορά θέσεις κι ονόματα, νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη για σημαντικές προσθήκες. Το ιδανικό θα ήταν οι δανεικοί να παραμείνουν(να γίνουν ιδανεικοί), όπως οι Βιερίνια, Σορλέν, Λίνο( για τον Μάρκος Αντόνιο παίζετε, ίσως να μπορούμε να βρούμε κάτι καλύτερα συγκριτικά με τα λεφτά που απαιτούνται για την παραμονή του). Γενικότερα ενίσχυση χρειαζόμαστε και στα άκρα, μπακ (κι οι δυό πλευρές) και μπροστά, δεξιά. Παράλληλα και δύο παίκτες πρώτης γραμμής στο κέντρο ένας ανασταλτικός κι ένας επιτελικός, είναι απαραίτητοι ενώ στον χώρο της επίθεσης, νομίζω ότι Μούσλι και Χούτος θα αποτελέσουν τις βασικές μας επιλογές και φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το θέμα του τερματοφύλακα όπου όλοι φέτος κάνουμε τον σταυρό μας μην πάθει τίποτα ο Χαλκιάς, που προσωπικά δεν τον περίμενα τόσο καλό( φτου φτου φτου φτου). Χοντρικά λοιπόν έχω την εντύπωση ότι θα χρειαστούμε 4 εντεκαδάτους παίκτες και άλλους 4-5 ως μπακ-απ, αριθμός ιδιαίτερα μεγάλος, αλλά είναι οι συνθήκες κι η διαμόρφωση του φετινού ρόστερ που επιτάσσουν κάτι τέτοιο. Κι αν κρίνοντας από τις μέχρι τώρα κινήσεις του ΠΑΟΚ, η ομάδα ποντάρει στην δίψα παραγκωνισμένων παικτών στην Ευρώπη, με αξία όμως κι η ικανότητα, όσο κι αν ελλοχεύει ο κίνδυνος κάπου να «κλατάρουν», γι αυτό όμως είναι απαραίτητες οι ρεζέρβες. Πλήρης εφαρμογή του value for money. Μέχρι στιγμής πάμε καλα…
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”