Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1.Leclerc Charles - Ferrari - 26
2. Sainz Carlos Jr. - Ferrari - 18
3. Hamilton Lewis - Mercedes - 15
4. Russell George - Mercedes - 12
5. Magnussen Kevin - Haas - 10
6. Bottas Valtteri - Alfa Romeo - 8
7. Ocon Esteban - Alpine - 6
8. Tsunoda Yuki - AlphaTauri - 4
9. Alonso Fernando - Alpine - 2
10. Zhou Guanyu - Alfa Romeo - 1


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Ferrari 44
2. Mercedes 27
3. Haas 10
4. Alfa Romeo 9
5. Alpine 8
6. AlphaTauri 4
7. Aston Martin 0
8. Williams 0
9. McLaren 0
10. Red Bull 0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1 – Preview GP Σαουδικής Αραβίας: Και τώρα η συνέχεια

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς στο GP του Μπαχρέιν. Το προσεχές Σαββατοκύριακο σε ακόμη μία χώρα της Μέσης Ανατολής αυτή της Σαουδικής Αραβίας θα βρεθούν οδηγοί και ομάδες ώστε να δώσουν ακόμη μία αγωνιστική παράσταση.

Η νέα εποχή της Formula 1, μας πρόσφερε έντονες συγκινήσεις και πλούσιο θέαμα, ενώ είδαμε αλλαγές στις ισορροπίες με το καλημέρα.

Το προσεχές Σαββατοκύριακο 25-27 Μαρτίου, οδηγοί και ομάδες θα βρεθούν στο βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας για να λάβουν μέρος στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς. Στην πίστα Jeddah Corniche θα διεξαχθεί νυχτερινό σιρκουί στους δρόμους της ομώνυμης πόλης, πριν κατασκευαστεί μια καινούργια πίστα στη Σαουδική Αραβία, η οποία θα φιλοξενήσει τους μελλοντικούς αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Οι αριθμοί πίσω από την πίστα της Jeddah
H Jeddah φιλοξενεί για δεύτερη φορά GP στη Formula 1. Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς ο οποίος διεξάγεται στους δρόμους της πόλης θα είναι και αυτός νυχτερινός ενώ αποτελεί ταυτόχρονα το ταχύτερο σιρκουί πόλης στο αγωνιστικό ημερολόγιο.

Η μέση ωριαία ταχύτητα στον εν λόγω αγώνα ξεπερνάει τα 250 χ.α.ώ., με τους οδηγούς να “πηγαίνουν” για 79% του γύρου με τέρμα γκάζι! Ο αγώνας θα έχει και φέτος 50 γύρους, με τους πιλότους να έχουν στην διάθεση τους τρεις διαθέσιμες ζωνες DRS.

Μετά το Spa, το GP της Σαουδικής Αραβίας είναι η μεγαλύτερη σε μήκος πίστα του πρωταθλήματος (6.174 μ.), ενώ αποτελείται από 27 στροφές.

Τα χαρακτηριστικά της πίστας Jeddah Corniche
Η πίστα στην οποία θα αγωνιστούν οι πιλότοι της Formula 1 το προσεχές Σαββατοκύριακο, απαιτεί άρτια φυσική κατάσταση καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή δυσκολεύουν το έργο τόσο των οδηγών όσο και των ομάδων.

Με τις αλλαγές κατεύθυνσης να διαδέχονται η μία την άλλη, οι μηχανικοί σε συνεργασία με τους οδηγούς θα πρέπει να βρουν τις σωστές ρυθμίσεις ώστε να πετύχουν την χαμηλότερη τιμή αρνητικής άντωσης. Με δεδομένο πως τα μονοθέσια αντιμετωπίζουν ακόμη το φαινόμενο του “δελφινσιμού” (porpoising), παραμένει ερωτηματικό τι θα δούμε όσον αφορά τις αεροδυναμικές ρυθμίσεις στο GP της Σαουδικής Αραβίας.

Τα νέα μονοθέσια θα δοκιμαστούν στα όρια όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα καθώς το μεγαλύτερο μέρος του γύρου είναι με το “πόδι στο πάτωμα”. Αυτό θα μας δώσει την ευκαιρία να διαπιστώσουμε για πρώτη φορά φέτος ποιος έχει το ταχύτερο μονοθέσιο στο grid.

Δεδομένης της φύσης της πίστας, όταν τα ταχύτερα μονοθέσια χρειαστεί να δώσουν γύρο σε πιο αργούς συνδυασμούς κατά τη διάρκεια του αγώνα, τότε αυτά θα αντιμετωπίσουν πιθανόν προβλήματα καθώς αρκετά σημεία της πίστας είναι πολύ στενά. Αν βάλουμε και στην εξίσωση πιθανή παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας τότε υπάρχει μεγάλη περίπτωση να δούμε περιορισμό σε “καθαρούς” γύρους από τα μονοθέσια.

Τα ελαστικά στο GP Σαουδικής Αραβίας
Η Pirelli έχει επιλέξει για το GP Σαουδικής Αραβίας τις συγκεκριμένες γόμες ελαστικών: C2, C3 και C4. Με γνώμονα τη διαφορετική χάραξη της πίστας αλλά και το διαφορετικό είδος της ασφάλτου, η μαλακή γόμα θα αποτελέσει ίσως την καλύτερη επιλογή.

Φυσικά να τονίσουμε πως οι ομάδες, δεν έχουν καμία εμπειρία με τα νέα μονοθέσια στη συγκεκριμένη πίστα. Με δεδομένο πως έχουμε αλλαγές στην ημερομηνία διεξαγωγής του συγκεκριμένου GP, μένει να δούμε πως θα ανταπεξέλθουν οι ομάδες στις νέες προκλήσεις._ Γ. Τ.


Το πρόγραμμα του GP Σαουδικής Αραβίας θα μεταδίδεται ζωντανά από την ΕΡΤ, την Cosmote TV Sport5HD και μέσα από την πλατφόρμα F1 TV Pro.

Πρόγραμμα Saudi Arabian Grand Prix (ώρες Ελλάδος)

Παρασκευή 25 Μαρτίου
Ελεύθερες Δοκιμές 1: 16:00-17:00
Ελεύθερες Δοκιμές 2: 19:00-20:00

Σάββατο 26 Μαρτίου
Ελεύθερες Δοκιμές 3: 16:00-17:00
Κατατακτήριες Δοκιμές: 19:00-20:00

Κυριακή 27 Μαρτίου
Αγώνας ώρα 20:00
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ελεύθερα δοκιμαστικά: https://www.ertflix.gr/epg/audition/prg ... mastika-1z
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1- GP Σαουδικής Αραβίας: Κεραυνός εν αιθρία η pole position του Sergio Perez

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Οι κατατακτήριες του GP Σαουδικής Αραβίας τα είχαν κυριολεκτικά όλα, με τον Sergio Perez να καταφέρνει από το πουθενά να βρεθεί μπροστά από τις δύο Ferrari, κατακτώντας τελικά την pole position.

Ο Sergio Perez κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη pole position της καριέρας του στο GP Σαουδικής Αραβίας με δραματικό τρόπο, με τους Charles Leclerc και Carlos Sainz να μένουν έκπληκτοι από την επίδοση του Μεξικανού οδηγού της Red Bull. Οι οδηγοί της Ferrari θα ξεκινήσουν από την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, ενώ ο Lewis Hamilton έμεινε πολύ πίσω στην 16η θέση.

Τι είδαμε στο Q1
Πρώτα στην πίστα είδαμε να βγαίνουν τα μονοθεσία της Haas, ώστε να ξεκινήσουν τις χρονομετρημένες προσπάθειες τους. Ωστόσο η δράση διακόπηκε νωρίς καθώς η Williams του Nicholas Latifi, βρέθηκε ακινητοποιημένη στις μπαριέρες της στροφής 13 με τον οδηγό να βγαίνεις άθικτος από το μονοθέσιο του. Με την κόκκινη σημαία να κυματίζει, άπαντες επέστρεψαν στα pits με 11 λεπτά να απομένουν για το τέλος της διαδικασίας.

Με την επανεκκίνηση της διαδικασιάς, οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν άμεσα ώστε να σημειώσουν έναν χρόνο που θα τους εξασφάλιζε την είσοδο τους στο Q2. Τον ταχύτερο χρόνο κατάφερε να σημειώσει ο Carlos Sainz με την F1-75 και τη μαλακή γόμα της Pirelli, στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Max Verstappen με την Red Bull, ενώ ο Charles Leclerc με το δεύτερο μονοθέσιο της Ferrari σημείωσε τον τρίτο χρόνο.

Οι πέντε οδηγοί που δεν τα κατάφεραν να συνεχίσουν ήταν οι Lewis Hamilton (Mercedes 16η θέση), Alexander Albon (Williams 17η θέση), Nico Hulkenberg (Aston Martin 18η θέση), Nicholas Latifi (Williams 18η θέση) και Yuki Tsunoda (AlphaTauri 20η θέση). Επιτρέφοντας στα pits ο Lewis Hamilton σε team radio που ακούσαμε δήλωσε απογοητευμένος τόσο για την προσπάθεια του όσο και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει με το μονοθέσιο του.

Τι είδαμε στο Q2
Με την έναρξη του Q2, ο Charles Leclerc ξεκίνησε νωρίς ώστε να πετύχει έναν χρόνο που θα του εξασφάλιζε την είσοδο του στο Q3. Όπερ και εγένετο, ο Μονεγάσκος εκ νέου με την μαλακή γόμα της Pirelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Max Verstappen να ακολουθεί και πάλι.

Με 5 λεπτά να απομένουν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Mick Schumacher, έχασε τον έλεγχο της Haas με περίπου 270 χιλιόμετρα, προσκρούοντας με δύναμη στις μπαριέρες της πίστας. Άμεσα διακόπηκε η διαδικασία, ενώ ταχύτατα έφτασε το ιατρικό όχημα ασφαλείας μαζί με το ασθενοφόρο. Με τα λεπά να περνούν δραματικά, άπαντες περίμεναν ενημέρωση για την κατάσταση του Γερμανού οδηγού.

Λίγο αργότερα μέσω twitter, η ομάδα της Haas ενημέρωσε πως ο Mick Schumacher έχει τις αισθήσεις του και κατευθύνεται στο νοσοκομείο για τις απαραίτητες εξετάσεις. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν τέτοια που το μονοθέσιο της Haas μετατράπηκε σε μία άμορφη μάζα.

Με τα συντρίμμια του μονοθεσίου της Haas να βρίσκονται παντού, οι άνθρωποι της οργάνωσης σε συνεργασία με την FIA, είχαν μπροστά τους το δύσκολο έργο να καθαρίσουν την πίστα για να ξεκινήσει και πάλι το Q2. Τελικά μετά από αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα η FIA, έδωσε το πράσινο φως ώστε να μπουν και πάλι τα μονοθέσια στην πίστα.

Με την επανέρξη του Q2, όλοι οι πιλότοι ήταν μουδιασμένοι. Παρολαυτά ο Carlos Sainz με έναν γρήγορο γύρο κατάφερε και πάλι να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο teammate του στη Ferrari Charles Leclerc. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Max Verstappen με την RB18.

Στο Q3, δεν μπόρεσαν να προκριθούν οι Lando Norris (McLaren 11η θέση), Daniel Ricciardo (McLaren 12η θέση), Zhou Guanyu (Alfa Romeo 13η Θέση), Mich Schumacher (Haas 14η θέση) και Lance Stroll (Aston Martin 15η θέση).

Τι είδαμε στο Q3
Με το που άναψε το πράσινο φως ο Charles Leclerc, βγήκε πρώτος στην πίστα με τον Max Verstappen να τον ακολουθεί. Άπαντες στην πρώτη τους προσπάθεια, χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα της Pirelli, με τον Carlos Sainz να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο Charles Leclerc ήταν μόλις 44 χιλιοστά πιο αργός από τον Ισπανό.

Με την αγωνία στο κατακόρυφο, άπαντες περίμεναν τις δύο Ferrari να παλέψουν για την pole position. Βγαίνοντας από τα pits ο Charles Leclerc είχε τοποθετήσει νέα μαλακή γόμα στο μονοθέσιο, με σκοπό να βρεθεί στην πρώτη θέση. Ο Μονεγάσκος κατάφερε να κατεβάσει τον χρόνο του, ενώ είδε τον Carlos Sainz ο οποίος είχε μεταχειρισμένη γόμα ελαστικών να μην μπορεί να βελτιώσει την επίδοση του. Όπως όλα έδειχναν η Ferrari θα έκανε άνετα το «1-2».

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα θα είχαμε το δραματικό φινάλε της διαδικασίας. Με ταχύτερο προσωπικό γύρο ο οδηγός της Red Bull, Sergio Perez, “έκλεψε” την pole από τα χέρια της Ferrari. Ο Perez, κατέκτησε την πρώτη pole position της καριέρας του στην Formula 1, ενώ έγινε ο πρώτος Μεξικανός που καταφέρνει το συγκεκριμένο επίτευγμα. Με το αποτέλεσμα αυτό, ο Charles Leclerc θα εκκινήσει στην δεύτερη θέση, με τον teammate του στη Ferrari Carlos Sainz να ξεκινά τρίτος στον αυριανό αγώνα.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο πρωταθλητής Max Verstappen, ο οποίος δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί τη δυναμική της RB18. Την πεντάδα συμπληρώνει ο εκπληκτικός Esteban Ocon με το μονοθέσιο της Alpine.

Χαρμολύπη για την ομάδα της Mercedes καθώς είδε τον George Russell να καταφέρνει να ανέβει στην έκτη θέση την στιγμή που ο Lewis Hamilton έμενε από νωρίς εκτός Q2, κάτι που έιχε να συμβεί από το 2017 και το GP Βραζιλίας. Στην έβδομη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθεια του ο Fernando Alonso με την δεύτερη Alpine.

Ο Φινλανδός Valtteri Bottas, δεν κατάφερε να πετύχει κάτι καλύτερο από την όγδοη θέση με το μονοθεσίο της Alfa Romeo, ενώ ο Pierre Gasly ολοκλήρωσε την προσπάθεια του στην ένατη θέση με την AlphaTauri. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο πιλότος της Haas Kevin Magnussen.

Οι φίλοι της Formula 1, περιμένουν με αγωνία τον αυριανό αγώνα που θα διεξαχθεί στις 20:00 ώρα Ελλάδος._ Γ. Τ.
Miles
Δημοσιεύσεις: 7874
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Miles »

Πολλά προβλήματα οι κινητήρες Honda, Tsunoda out.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

σδνα

Το τριήμερο στη Τζέντα για τον Γιούκι Τσουνόντα ολοκληρώθηκε πριν καν αρχίσει ο αγώνας.
Ο νεαρός Ιάπωνας είχε πρόβλημα με τον κινητήρα τους στις κατατακτήριες και θα άρχιζε στο πίσω μέρος του Grid. Όμως η τύχη έπαιξε άσχημο παιχνίδι στον Γιούκι Τσουνόντα και την Alpha Tauri, αφού ο κινητήρας της Honda στον δοκιμαστικό γύρο που έκανε ο νεαρός έβγαλε νέο πρόβλημα και έτσι η ομάδα από την Ιταλία θα ξεκινήσει το Grand Prix της Τζέντα με μόλις ένα μονοθέσιο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο αγώνας live: https://www.ertflix.gr/epg
icue
Δημοσιεύσεις: 8595
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από icue »

Επιτελους πρωταγωνιστει και ενας οδηγος που δεν σκουζει για το παραμικρο οπως ο Χαμιλτον και ο Φερσταπεν.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μεγάλος συναγωνισμός με νικητή τον Verstapen για 0,5 sec έναντι του Leclerc.

1. Verstappen M. - Red Bull
2. Leclerc C. - Ferrari, +0.549
3. Sainz C. Jr. Ferrari, +8.097
4. Perez S. - Red Bull, +10.800
5. Russell G. - Mercedes, +32.732
6. Ocon E. - Alpine, +56.017
7. Norris L. - McLaren, +56.124
8. Gasly P. - AlphaTauri, +1:02.946
9. Magnussen K. - Haas, +1:04.308
10. Hamilton L. - Mercedes, +1:13.948
11. Zhou G. - Alfa Romeo
12. Hulkenberg N. - Aston Martin
13. Stroll L. - Aston Martin,
14. Albon A. - Williams
........................
ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ
Bottas V. - Alfa Romeo
Alonso F. - Alpine
Ricciardo D. - McLaren
Latifi N. - Williams
Tsunoda Y. - AlphaTauri
Schumacher M. - Haas
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ F1 - 27.03.2022

1. Charles Leclerc (Ferrari) 45
2. Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 33
3. Max Verstappen (Red Bull Racing/ RBPT) 25
4. George Russell (Mercedes) 22
5. Lewis Hamilton (Mercedes) 16
6. Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 14
7. Sergio Perez (Red Bull Racing/ RBPT) 12
8. Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 12
9. Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 8
10. Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 6
11. Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ RBPT) 4
12. Pierre Gasly (Alpha Tauri/ RBPT) 4
13. Fernando Alonso (Alpine/ Renault) 2
14. Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 1


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ KAΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ F1 - 27.03.2022

1. Ferrari 78
2. Mercedes 38
3. Red Bull Racing 37
4. Alpine 16
5. Haas 12
6. Alfa Romeo 9
7. Alpha Tauri 8
8. McLaren 6
9. Aston Martin 0
10. Williams 0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1 – GP Σαουδικής Αραβίας: Μάχη μέχρι το τέλος με νικητή τον Max Verstappen

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Σε μία μάχη η οποία κράτησε μέχρι το τέλος, νικητής αναδείχθηκε ο Max Verstappen με τον Charles Leclerc να τερματίζει ελάχιστα πίσω του. Στο βάθρο βρέθηκε και πάλι ο Carlos Sainz.

Ο δεύτερος αγώνας της νέας εποχής της Formula 1, ήταν ακόμη πιο συναρπαστικός από αυτόν που είδαμε στο GP του Μπαχρέιν. Τον 1059 αγώνα της F1, κατάφερε να κερδίσει ο πρωταθλητής Max Verstappen με την ομάδα της Red Bull. Για να φτάσει στην συγκεκριμένη νίκη έπρεπε να παλέψει μέχρι τέλους με τον μεγάλο του αντίπαλο Charles Leclerc, ο οποίος αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο δεύτερος οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz.

Έχουμε εκκίνηση
Ενώ περιμέναμε 19 μονοθέσια να βρεθούν στο grid (ο Mich Schumacher δεν θα αγωνιζόταν μετά το χθεσινό τρομακτικό ατύχημα), ξαφνικά είδαμε ένα λιγότερο. Ο λόγος για το μονοθέσιο της AlphaTauri του Yuki Tsunoda, το οποίο έμεινε από κινητήρα στο γύρο εξόδου από τα γκαράζ. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι Segio Perez και Charles Leclerc ξεκίνησαν πολύ καλά κρατώντας αμφότεροι τις θέσεις τους. Μάχη είχαμε στην εκκίνηση μεταξύ Carlos Sainz και Max Verstappen, με τον Ολλανδό να καταφέρνει να εκμεταλλευτεί τον χώρο που του δόθηκε και να περνά μπροστά από τον Ισπανό, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση.

Με την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου και τα 18 μονοθέσια συνέχισαν τον αγώνα χωρίς να αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα καθώς ήταν μια εκκίνηση χωρίς παρατράγουδα, με τον Esteban Ocon και την Alpine να κρατά την πεμπτη θέση και τον George Russell της Mercedes να ανεβαίνει στην έκτη.

Σταθερός ρυθμός
Με τους γύρους να περνούν, είδαμε τις διαφορές να μένουν σταθερές και να μην υπάρχουν αλλαγές στους πρωτοπόρους. Ο Μεξικανός της Red Bull είχε μια απόσταση περίπου 2.5 δευτερολέπτων από τον Charles Leclerc, ο οποίος με την σειρά του είχε μια διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον τρίτο Max Verstappen.

Μπορεί να μην είχαμε την μάχη που περιμέναμε στις πρώτες θέσεις, αλλά στο midfield είδαμε τις δύο Alpine να μάχονται μεταξύ τους. O Fernando Alonso προσπαθούσε να περάσει τον teammate του Esteban Ocon, με την ομάδα να τους αφήνει ελεύθερους να παλέψουν. Όσο περνούσαν οι γύροι ο Lewis Hamilton κατάφερνε με συνεχόμενες προσπεράσεις να ανέβει στην δέκατη θέση, μπαίνοντας ταυτόχρονα στους βαθμούς.

1ο pit stop και αυτοκίνητο ασφαλείας
H Red Bull, κάλεσε τον Sergio Perez να μπει στα pits στον 15 γύρο, με τον Μεξικανό να βγαίνει πίσω από τον Lewis Hamilton. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα είχαμε το ατύχημα του Nicholas Latifi με την Williams. Ο Καναδός έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου πριν την έξοδο της στροφής 27, ενώ στην προσπάθειά του να το διορθώσει, κατέληξε στον τοίχο. Άπαντες εκμεταλλευόμενοι την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, μπήκαν για αλλαγή ελαστικών.

Μεγάλος χαμένος ήταν o Sergio Perez καθώς είδε να χάνει δύο θέσεις με τους Charles Leclerc και Max Verstappen να περνούν εμπρός. Για τις πίσω θέσεις ο Lewis Hamilton με την Mercedes είχε ήδη ανέβει στην έβδομη θέση χωρίς βέβαια να έχει μπει για την δική του αλλαγή ελαστικών.

Επανεκκίνηση αγώνα και μάχη
Ο Μονεγάσκος με την επανεκκίνηση του αγώνα, κατάφερε να αντισταθεί στην πίεση του Max Verstappen, ο οποίος προσπαθούσε να μείνει εντός DRS. Ο Ολλανδός για δύο γύρους προσπαθούσε να βρεθεί κοντά στον Leclerc ώστε να καταφέρει να κάνει την επίθεση του. Αυτό τελικά δεν συνέβη ποτέ καθώς ο οδηγός της Ferrari κράτησε εν τέλει την θέση του. Για την τρίτη θέση του βάθρου ο Sergio Perez, έδωσε την θέση στον Carlos Sainz καθώς υπήρξε εντολή από την ομάδα της Red Bull. H ομάδα του Μεξικανού είδε πως ο Carlos Sainz ήταν μπροστά περνώντας τη γραμμή του αυτοκινήτου ασφαλείας, με αποτέλεσμα να πρέπει να δώσει πίσω την κερδισμένη θέση.

Με τους γύρους στην πίστα Jeddah Chronicle να διαδέχονται ο ένας τον άλλον, η διαφορά μεταξύ Charles Leclerc και Max Verstappen, έμενε σταθερή κοντά στα δύο δευτερόλεπτα. Το ίδιο συνέβαινε και με τους Carlos Sainz και Sergio Perez, οι οποίοι αμφότεροι είχαν σταθερή διαφορά. Πίσω τους η Mercedes είδε τους George Russell και Lewis Hamilton να βρίσκονται στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα, με τον 7ακις παγκόσμιο πρωταθλητή να συνεχίζει τον αγώνα χωρίς να έχει πραγματοποιήσει pit stop.

Στρατηγική και εικονικό μονοθέσιο ασφαλείας
Ενώ ο αγώνας κυλούσε χωρίς κάποια αλλαγή, για ακόμη μία φορά είδαμε να έρχονται τα πάνω κάτω. Στον 37ο γύρο τα μονοθέσια των Fernando Alonso και Daniel Ricciardo παρουσίασαν πρόβλημα λίγα μέτρα πριν την είσοδο του pitlane. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του με 12 γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας.

Με την αποχώρηση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας στον 40ο γύρο, είχαμε και πάλι επανεκκίνηση στο GP Σαουδικής Αραβίας. Ο Max Vesrtappen, ξεκίνησε καλύτερα πλησιάζοντας τον μεγάλο του αντίπαλο Charles Leclerc. Ο Ολλανδός στη συνέχεια έκανε την επίθεση του περνώντας μπροστά από τον Μονεγάσκο, ο οποίος με τη σειρά του στην ευθεία-εκκίνησης τερματισμού εκμεταλλέυτηκε την δύναμη της F1-75, ανακτώντας την πρώτη θέση.

Με κομμένη την ανάσα
Όπως όλα έδειχναν θα είχαμε μεγάλη μάχη για την νίκη στο GP Σαουδικής Αραβίας μεταξύ των δύο πιλότων, με 8 γύρους να απομένουν. Ο Μονεγάσκος προσπαθούσε “με νύχια και με δόντια” να κρατηθεί μπροστά από τον Max Verstappen. Ο Ολλανδός, 5 γύρους πριν το τέλος αποφάσισε να κάνει τελικά την επίθεση του. Με μία καθοριστική κίνηση προσπέρασε τον Leclerc, αλλά στη συνέχεια θα έπρεπε να αμυνθεί για να κρατήσει την πρωτοπορία.

Ο πιλότος της Ferrari αυτή τη φορά βρέθηκε στη θέση του κυνηγού με ελάχιστους γύρους να απομένουν για την ολοκλήρωση του GP. Αν και βρέθηκε κολλημένος πίσω από την Red Bull δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Max Verstappen, με τον Ολλανδό να πανηγυρίζει τελικά μια μεγάλη νίκη στο GP Σαουδικής Αραβίας. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Carlos Sainz με τη δεύτερη Ferrari. Στον αντίποδα ο poleman Sergio Perez ολοκλήρωσε τον αγώνα στην τέταρτη θέση, με τον George Russell στην πέμπτη θέση να είναι η πρώτη Mercedes.

Στην έκτη θέση βρέθηκε ο Esteban Ocon με την Alpine, έχοντας πίσω του στην έβδομη θέση τον Lando Norris με το μονοθέσιο της McLaren. ο Pierre Gasly κατάφερε να φέρει στην όγδοη θέση την “προβληματική” αυτό το αγωνιστικό τριήμερο AlphaTauri. Στην ένατη θέση συναντάμε τον Δανό Kevin Magnussen με την Haas, ενώ ο Lewis Hamilton κατάφερε να βάλει την W13 στους βαθμούς.

Ο επόμενος αγώνας για τη Formula 1 είναι το GP Αυστραλίας στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ στη Μελβούρνη στις 8-10 Απριλίου._ Γ. Τ.
EugenePAOKI
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2021, 00:46

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από EugenePAOKI »

Γουστάρω πολύ τον Λεκλερκ από τη πρώτη του χρονιά. Το κλίμα πολύ καλό και με fair play από τους οδηγούς αλλά είναι ακόμα αρχή και όταν αρχίζουν να σφίγγουν τα πράγματα μην εκπλαγείτε εάν "βγουν μαχαίρια"
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1 – Preview GP Αυστραλίας: Ποιος θα καταφέρει να επικρατήσει στην ανανεωμένη πίστα;

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Με το GP της Αυστραλίας να αποτελεί τον τρίτο γύρο της χρονιάς, όλοι περιμένουν με αγωνία το πως θα εξελιχθεί η μάχη μεταξύ ομάδων και οδηγών σε μία πίστα που έχει δεχθεί πληθώρα αλλαγών με στόχο να βελτιωθεί το θέαμα.

Η Formula 1, επιστρέφει έπειτα από δύο χρόνια απουσίας στις 8-10 Απριλίου στο Albert Park της Μελβούρνης και σίγουρα όλοι οι φίλοι της παγκόσμιας μηχανοκίνητης κοινότητας ανυπομονούν να απολαύσουν για ακόμη ένα αγωνιστικό τριήμερο μάχες ρόδα με ρόδα.

Με δύο διαφορετικούς νικητές σε ισάριθμα Grand Prix, η νέα εποχή της Formula 1, έχει ήδη δημιουργήσει νέους συσχετισμούς και νέες προκλήσεις για τις ομάδες και τους οδηγούς. Στο GP του Μπαχρέιν Charles Leclerc και Ferrari πανηγύρισαν την νίκη, ενώ στο GP της Σαουδικής Αραβίας Max Verstappen και Red Bull ήταν αυτοί που χαμογέλασαν κυριολεκτικά στο τέλος.

Με τον πίνακα του σκορ να γράφει 1-1, ο μαγικός κόσμος της Formula 1 φτάνει στην Αυστραλία για τον τρίτο γύρο της χρονιάς. Άπαντες θεωρούν πως η κόντρα μεταξύ Ferrari και Red Bull θα συνεχιστεί αλλά αυτή τη φορά σε αυτή τη μάχη ενδεχομένως να δούμε και την πρωταθλήτρια Mercedes η οποία σκοπεύει να επανακάμψει όσο το δυνατόν ταχύτερα ώστε να μπει και πάλι στην τροχιά των επιτυχιών.

Οι αλλαγές στην πίστα του Albert Park και μια παγκόσμια πρωτοτυπία
Η πίστα έχει υποστεί σημαντικές τροποποιήσεις για πρώτη φορά από το 1996, όταν έκανε το ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα, διαθέτοντας πλέον νέα χάραξη και άσφαλτο (διαβάστε περισσότερα εδώ). Επτά στροφές έχουν τροποποιηθεί, ενώ δύο έχουν αφαιρεθεί εντελώς, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των στροφών να μειωθεί σε μόλις 14 και η πίστα να μικρύνει κατά 28 μέτρα.

Η πιο σημαντική τροποποίηση είναι η αφαίρεση του σικέιν της στροφής 9-10, το οποίο αντικαταστάθηκε από μια ταχύτατη στροφή. Οι στροφές 1 και 3 έχουν διευρυνθεί εσωτερικά, όπως και η στροφή 6, η οποία είναι πλέον σημαντικά ταχύτερη. Η πρώην στροφή 13 (τώρα στροφή 11) έχει επαναπροσδιοριστεί ώστε να μικρύνει η γωνία, ενώ η προτελευταία στροφή (τώρα Στροφή 13) είναι άλλη μία που έχει διευρυνθεί, και επίσης μία από τις πολλές που έχει ρυθμιστεί η καμπύλη της, ώστε να είναι δυνατή η λήψη διαφορετικών γραμμών με στόχο να ευνοηθούν τα προσπεράσματα.

Όσον αφορά την παγκόσμια πρωτοτυπία, αυτή σχετίζεται με τις ζώνες του DRS. Οι τρεις ζώνες που υπήρχαν, μάλλον δεν “επαρκούσαν” και πλέον έχει προστεθεί ακόμη μία! Η τέταρτη ζώνη DRS θα προστεθεί στη νέα ευθεία που οδηγεί στο γρήγορο σικέιν των στροφών 9 και 10, ενώ δύο θα είναι τα σημεία ανίχνευσης για την χρήση του DRS (το πρώτο στην αλλαγή κατεύθυνσης μεταξύ των στροφών 6 και 7, το δεύτερο αμέσως πριν την στροφή 13).

Θα έχουμε νέο διεκδικητή για την νίκη;
Στους δύο πρώτους αγώνες είδαμε μάχη μεταξύ Ferrari και Red Bull. Και οι δύο ομάδες μοιάζουν να έχουν ερμηνεύσει καλύτερα τους νέους κανονισμούς και να έχουν τα πιο ανταγωνιστικά μονοθέσια στο φετινό grid. Κανείς όμως δεν μπορεί και δεν πρέπει να ξεγράψει την πρωταθλήτρια Mercedes.

Στη Μελβούρνη, η Γερμανική ομάδα πρόκειται να κάνει τις πρώτες σημαντικές αλλαγές στο μονοθέσιό της. Μια ολοκαίνουργια πίσω πτέρυγα αναμένεται να παρουσιάσει η Mercedes και ενδεχομένως κάποιες αλλαγές στο πάτωμα της W13. Ωστόσο μένει να αποδειχθεί αν αυτή η λύση θα βοηθήσει ώστε να μειωθεί το φαινόμενο του «porpoising» και να βάλει ξανά την Γερμανική ομάδα σε ρυθμό πρωταθλητισμού.

Τα ελαστικά στο GP Αυστραλίας
Η Pirelli έχει επιλέξει για το GP της Αυστραλίας τις γόμες ελαστικών C2, C3 και C5. H Ιταλική εταιρεία η οποία προμηθεύει τα ελαστικά στη Formula 1, προτίμησε να φέρει τη μαλακή γόμα C5 αντί για την C4 καθώς οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στην πίστα ενδέχεται να παίξουν καθοριστική σημασία στην έκβαση του αγώνα.

Άπαντες περιμένουν η πίστα του Albert Park να είναι “βρώμικη” στα πρώτα στάδια του αγωνιστικού τριημέρου, ενώ στη συνέχεια σύμφωνα με την Pirelli αυτό θα αλλάξει καθώς η νέα άσφαλτος θα προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στα μονοθέσια. Με όλες αυτές τις αλλαγές που έγιναν στην πίστα αλλά και τις νέες αναβαθμίσεις που κάποιες ομάδες θα έχουν, το GP της Αυστραλίας αναμένεται συναρπαστικό. _ Γ. Τ.

Το πρόγραμμα του GP της Αυστραλίας θα μεταδίδεται ζωντανά από την ΕΡΤ, την Cosmote TV Sport5HD και μέσα από την πλατφόρμα F1 TV Pro.

Πρόγραμμα Heineken Australian Grand Prix (ώρες Ελλάδος)
Παρασκευή 8 Απριλίου
Ελεύθερες Δοκιμές 1: 06:00-07:00
Ελεύθερες Δοκιμές 2: 09:00-10:00
Σάββατο 9 Απριλίου
Ελεύθερες Δοκιμές 3: 06:00-07:00
Κατατακτήριες Δοκιμές: 09:00-10:00
Κυριακή 10 Απριλίου
Αγώνας: 08:00

Πληροφορίες για το Grand Prix:
Μήκος: 5.279 χιλιόμετρα (μείωση κατά 0,024 χιλιόμετρα)
Στροφές: 14 (μείωση κατά 2)
Γρηγορότερος γύρος: 1:24.125 (Michael Schumacher, 2004)
Αριθμός διεξαχθέντων αγώνων F1: 24 (1996 – 2019)
Χωρητικότητα: 140.000 θεατές
Οι περισσότερες νίκες στην πίστα: Michael Schumacher (4)
Πιο επιτυχημένος κατασκευαστής: Ferrari (8 νίκες)
Τελευταίος νικητής: Valterri Bottas (Mercedes 2019)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1- GP Αυστραλίας FP1: Ταχύτερος ο Carlos Sainz

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Ο Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix Αυστραλίας με τον Charles Leclerc να κάνει το «1-2» για την Ferrari.

Με τις καιρικές συνθήκες να είναι άρτιες, η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix Αυστραλίας ολοκληρώθηκε, με την Ferrari και την Red Bull να δίνουν την μάχη τους από πολύ νωρίς.

Ταχύτερος στo FP1 ήταν ο Carlos Sainz, με τον teammate του στη Ferrari Charles Leclerc να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση.

Πως κύλησε το FP1
Οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν από νωρίς στην πίστα ώστε να διαπιστώσουν την κατάσταση της ανανεωμένης πίστας του Albert Park. O Valtteri Bottas με την Alfa Romeo ήταν αυτός που βρέθηκε πρώτος στην πίστα με τον Sergio Perez να τον ακολουθεί.

Με τα λεπτά να περνούν οι περισσότεροι πιλότοι τοποθετούσαν τη μαλακή γόμα στα μονοθέσια τους ώστε να δοκιμάσουν το πως συμπεριφέρεται η C5 γόμα της Pirelli. Τον πρώτο χρόνο μέχρι εκείνη την ώρα είχε σημειώσει ο πρωταθλητής Max Verstappen, ενώ λίγο αργότερα υπήρξε διακοπή στην διαδικασία λόγω αποκόλλησης ενός κομματιού από την RB18 του Sergio Perez.

Με την είσοδο των μονοθεσίων εκ νέου στην πίστα ήταν η σειρά του Carlos Sainz να πετύχει τον πρώτο χρόνο και να ολοκληρώσει στην συγκεκριμένη θέση το FP1 στο GP Αυστραλίας. Στη δεύτερη θέση όχι πολύ μακριά ο έτερος οδηγός της Ferrari Charles Leclerc, ο οποίος στον τελευταίο γύρο πριν πέσει η καρό σημαία είχε την στιγμή του.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Sergio Perez, ο οποίος κατάφερε προς το τέλος της διαδικασίας να βρεθεί μπροστά από τον teammate του στην Red Bull Max Verstappen.

Την πεντάδα συμπλήρωσε ο Lando Norris με την McLaren να βρίσκεται ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Στην έκτη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθεια του ο Esteban Ocon με την Alpine, ενώ ο Lewis Hamilton κατάφερε να βρεθεί στην έβδομη θέση με την W13 να παρουσιάζει σημάδια βελτίωσης.

Την όγδοη θέση κατέλαβε o Daniel Ricciardo με τη δεύτερη McLaren, ενώ ο Fernado Alonso βρέθηκε στην ένατη θέση με την Alpine. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Valtteri Bottas με την Alfa Romeo.

Δύσκολο ξεκίνημα είχε τόσο η Haas όσο και η Aston Martin. Ο Kevin Magnussen ταλαιπωρήθηκε από γαστρεντερίτιδα, με τον Mick Schumacher να μένει τελευταίος, ενώ ο Sebastian Vettel είχε πρόβλημα με τον κινητήρα της Aston Martin 15 λεπτά πριν την λήξη της διαδικασίας.

Η δράση στο GP Αυστραλίας θα συνεχιστεί στις 9:00 ώρα Ελλάδος με την δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών._ Γ. Τ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 102761
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1- GP Αυστραλίας FP2: Αντεπίθεση του Charles Leclerc

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Ο Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών με τον Max Verstappen να βρίσκεται πίσω του με την RB18.

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στο GP της Αυστραλίας ξεκίνησε με την απειλή της βροχής καθώς τα σύννεφα έκαναν την εμφάνιση τους. Τελικά οι φόβοι δεν επιβεβαιώθηκαν και η διαδικασία εξελίχθηκε σε στεγνές συνθήκες.

Ο Charles Leclerc της Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP2 μπροστά από τον Max Verstappen της Red Bull, με τον Carlos Sainz να κλείνει το άτυπο βάθρο της Παρασκευής.

Τι έγινε στο FP2
Με τον φόβο της βροχής να είναι αυξημένος, άπαντες θέλησαν να βγουν από νωρίς στην πίστα ώστε να συλλέξουν πολύτιμα δεδομένα για την συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου. Στα πρώτα λεπτά της διαδικασίας στην κορυφή των χρόνων ήταν ο Ισπανός οδηγός της Ferrari Carlos Sainz με τους Charles Leclerc και Valtteri Bottas να ακολουθούν.

Με την πάροδο του χρόνου όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα C5 της Pirelli για να πραγματοποιήσουν προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών. Ταχύτερος τελικά όλων στο FP2 ήταν ο Charles Leclerc με χρόνο 1:18.978. Φυσικά η πίστα συνεχώς θα βελτιώνεται και οι χρόνοι αναμένεται να κατέβουν. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο πρωταθλητής Max Verstappen με την ανταγωνιστική για ακόμη έναν αγώνα RB18. Την τριάδα συμπλήρωσε ο δεύτερος οδηγός της Ferrari Carlos Sainz, πιστοποιώντας την ταχύτητα της Ιταλικής Ομάδας.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο εκπληκτικός Fernando Alonso της Alpine. Ο Ισπανός έκανε έναν πολύ γρήγορο γύρο και άφησε πίσω του, στην πέμπτη θέση τη δεύτερη Red Bull του Sergio Perez. Στην έκτη θέση βρέθηκε ο Esteban Ocon, δείχνοντας πως η Alpine έχει βρει αυτο που χρειάζεται για να πρωταγωνιστήσει στην Αυστραλία.

Ο Valtteri Bottas ο οποίος είχε μια επίσκεψη στο γρασίδι χωρίς κάποια ζημιά στο μονοθέσιο του, ολοκλήρωσε το FP2 στην έβδομη θέση. Η ομάδα της McLaren είδε τους Lando Norris και Daniel Ricciardo να σημειώνουν τον όγδοο και δέκατο χρόνο αντίστοιχα, ενώ ο Pierre Gasly πέτυχε με την AlphaTauri τον ένατο χρόνο.

Απογοήτευση στην ομάδα της Mercedes με τους δύο πιλότους της να βρίσκονται εκτός δεκάδας. Γεγονός είναι πως η απόδοση της W13 γεννά ερωτηματικά για τη συνέχεια.

Η συνέχεια στο GP της Αυστραλίας θα δοθεί αύριο Σάββατο με την τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών η οποία διεξάγεται στις 06:00 ώρα Ελλάδος._ Γ. Τ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”