Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από gika »

Γιατί έπρεπε να ΜΗ μπει ο Κούτσια (συμφωνα με τον Σάντος) και ο Σορλέν ήταν τραυματίας... Ο Φωτάκης αναγκαστικά έπρεπε να παίξει δεξία....
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Ο Βιερίνια έπαιξε στην ανάποδη πλευρά, τον παρενοχλούσαν 2 και 3 αμυντικοί (μας πήραν χαμπάρι ρεεεεεεεεε) και πάλι έκανε πράγματα.
Nakos_Paok_Rox_My_Sox
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 18:22
Τοποθεσία: aspromavri xalkidiki

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Nakos_Paok_Rox_My_Sox »

βαλτε του ρητρα 10 μυρια τουλαχιστον!!!!!!!!!!!!!!!!!!ρε πουστη μου μια μερα θα παιζει μπαρτσα και θα εχω φωτογραφια μου μαζι του :D :D !!ακομα απορω πως αφησε τετοιο ΠΑΙΚΤΑΡΑ η Πορτο??
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

+1
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από ntinos »

Και με ίωση να έπαιζε πάλι 10 επίπεδα πάνω από τους υπόλοιπους θα΄ταν. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από gash04 »

Για άλλη μια φορά ξεχώριζε όπως ξεχώριζε ο Εστογιανόφ για τον Πανιώνιο.
Η διαφορά ότι αυτός ξεχωρίζει σε κάθε αγώνα συνεχώς.
Και δίκαι MVP των αγώνων και όχι της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ψοφάμε να κάνουμε τους παίκτες Θεούς! Είπαμε: είναι καλός παίκτης. Ξεχωρίζει από τους περισσότερους άλλους γιατί οι άλλοι είναι μέτριοι και όχι γιατί αυτός είναι ημίθεος.
Χθες ήταν πεσμένος σε σχέση με άλλα παιχνίδια. Πάλι όμως ήταν ο καλύτερος της επίθεσης. Δεν έκανε όμως μια μαγκιά σαν αυτή του Σκόκο!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από danirifle »

εντάξει στην μπάτσα δε νμζ να παίξει, αλλά η μάντσεστερ σίτι τον είδε στο ματς με αεκ. και αυτοί όποιον θέλουν από ελλάδα θα τον πάρουν. στεναχωριέμαι και μόνο που σκέφτομαι ότι μπορεί να τον χάσουμε :cry:
είναι πραγματικά η όαση στην ομάδα
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από gika »

Αν η μουφα μάντσεστερ κάνει μια προσφορά αρκετά μεγαλύτερη απο τη ρήτρα του (πχ 6 εκ €), εμείς παίρνουμε το 66% των χρημάτων και φέρνουμε παίκτες που μπορούν επίσης να κάνουν τη διαφορά!! πχ αν απο τα 6 πάρεις τα 4 (τα 2 η πορτο) μπορείς να πάρεις άνετα 3 ωραίους παίκτες (ενας απο αυτούς να είναι ο εστογιάνοφ ως αντι-βιειρινια) που θα καλύψουν τη θέση του εξτρέμ, του δεκαριού και ενός μπακ στις οποίες και πονάμε και ούτε γάτα ούτε ζημιά! Ο Βιειρινια ειναι ενα εμπορεύμα του ΠΑΟΚ που έχει κόστος παραγωγής 300.000€ και πάει για πώληση μερικών εκατ €
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τελευται που βλεπω αρκετα πρεμιερ λιγκ νομιζω το επιπεδο του ειναι για εκει......οχι για μεγαλη ομαδα ακομα βεβαια αλλα το χει.....αν και κανει κπς ατομιστιες η αψυχολογητα σουτ αλλα αυτο μαλλον δειχνει το προβλημα επιθετικα της ομαδας μας...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Maximus »

gika έγραψε:Αν η μουφα μάντσεστερ κάνει μια προσφορά αρκετά μεγαλύτερη απο τη ρήτρα του (πχ 6 εκ €), εμείς παίρνουμε το 66% των χρημάτων και φέρνουμε παίκτες που μπορούν επίσης να κάνουν τη διαφορά!! πχ αν απο τα 6 πάρεις τα 4 (τα 2 η πορτο) ....
Gika, απο οσο ξέρω, δεν υπαρχει λόγος μια αλλη ομαδα να κανει προσφορά πανω απο την τιμη της ρητρας διότι αν καλυψει το ποσο αυτό, η ομαδα του παιχτη ειναι υποχρεωμενη να την δεχθεί...Αρα, θα παρεις λεφτά οσο ειναι η ρητρα, οχι παραπανω... (οποιος ειναι σιγουρος για αυτο,ας επιβεβαιωσει)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από MANIAKOS »

σωστα η ρητρα μπαινει για να προστατευεει την ομαδα αλλα και τον παικτη....
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από gash04 »

Βρύζα νοιώθεις?

Προψές ήταν αούτοι.
Αταλάντα, Τζένοα, Ουντινέζε, Χέρτα Βερολίνου, Σάλτσμπουργκ, Μάντσεστερ Σίτι και Έβερτον.


Συνεπώς δεν θα περιμένουμε πολύ για την ανανέωση.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Από τις παραπάνω ομάδες, μόνο για Μάντσεστερ Σίτυ ή/και για Τζένοα θα τον άφηνα να φύγει. Αν είναι αν πάει στην ατάλαντη την Αταλάντα ή στην υποβιβασμένη Χέρτα ή στα Ρεντ-Μπoυλ, καλύτερα να αναθεωρήσουμε την ενδεχόμενη μεταγραφή του!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από gika »

Γινεται να μπει ο παικτης σε πληστηριασμό???

Δηλαδή αμα πει η σαλτσμπουργκ δίνω τα 4 εκατομύρια, μπορεί να πει η μαν σιτι ότι εγώ δίνω 5 και δώστετον σε μενα???
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”