Παράπονα για το φόρουμ
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Παράπονα για το φόρουμ
1) καλά αυτό με τις αποχωρήσεις και τα σβησίματα έχει πολύ πλάκα, θυμίζει λίγο μάρθα βούρτση και νίκο ξανθόπουλο. ρε γράφτε ότι σκέφτεστε και μην έχετε αναστολές και υποσυνείδητα σύνδρομα. αρκεί να μην βριζόμαστε βέβαια γιατί έτσι γινόμαστε ένα χωριό ρομπέιτορς.
2) εκείνο που μου τη σπάει το φόρουμ είναι όταν πάω να γράψω ένα μεγάλο κείμενο στην δημιουργία απάντησης, δεν αφήνει τον κέρσορα στις τελευταίες γραμμές (του μεγάλου κειμένου) αλλά το πετάει πάνω και μπερδεύομαι αφάνταστα. αναγκάζομαι έτσι να τα γράφω στο word και μετά copy και paste. τσίου.
2) εκείνο που μου τη σπάει το φόρουμ είναι όταν πάω να γράψω ένα μεγάλο κείμενο στην δημιουργία απάντησης, δεν αφήνει τον κέρσορα στις τελευταίες γραμμές (του μεγάλου κειμένου) αλλά το πετάει πάνω και μπερδεύομαι αφάνταστα. αναγκάζομαι έτσι να τα γράφω στο word και μετά copy και paste. τσίου.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ρε παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι...
Εσείς που είστε υπεύθυνοι, διαχειριστές, μοντ και τα λοιπά, αυτές οι αποχωρήσεις δεν σας προξενούν μία ανησυχία?
Δε σας ενδιαφέρει που μερικά πράγματα πιθανότατα να μην στέκονται και να οδηγούν σε αυτές τις αποχωρήσεις?
Υποτίθεται ότι είναι ΟΠΑΔΙΚΟ σάιτ ολων των φιλάθλων, για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η στάση και οδηγεί στην αποχώρηση επιφανών μελών που έχουν και κάποια υπόσταση εδώ μέσα? Για αναρωτηθείτε λίγο και για ξαναψάξτε να βρείτε ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης του σάιτ και τι αποσκοπεί!!
Δασκαλε, θυμάσαι τη συζήτηση με τα παιδιά στο Φρατελλι!
Εσείς που είστε υπεύθυνοι, διαχειριστές, μοντ και τα λοιπά, αυτές οι αποχωρήσεις δεν σας προξενούν μία ανησυχία?
Δε σας ενδιαφέρει που μερικά πράγματα πιθανότατα να μην στέκονται και να οδηγούν σε αυτές τις αποχωρήσεις?
Υποτίθεται ότι είναι ΟΠΑΔΙΚΟ σάιτ ολων των φιλάθλων, για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η στάση και οδηγεί στην αποχώρηση επιφανών μελών που έχουν και κάποια υπόσταση εδώ μέσα? Για αναρωτηθείτε λίγο και για ξαναψάξτε να βρείτε ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης του σάιτ και τι αποσκοπεί!!
Δασκαλε, θυμάσαι τη συζήτηση με τα παιδιά στο Φρατελλι!
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Συνήθως δεν γράφω μεγάλα κείμενα συνεπώς δεν έχω συναντήσει ανάλογο πρόβλημα, ωστόσο θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το πλήκτρο END στο πληκτρολόγιο για να πας στο τέλος της γραμμής, ενώ πατώντας ταυτόχρονα Ctrl+END μετακινείται ο κέρσορας στο τέλος του κειμένου σου(μετά και την τελευταία γραμμή).Kolokotronis_4 έγραψε:...εκείνο που μου τη σπάει το φόρουμ είναι όταν πάω να γράψω ένα μεγάλο κείμενο στην δημιουργία απάντησης, δεν αφήνει τον κέρσορα στις τελευταίες γραμμές (του μεγάλου κειμένου) αλλά το πετάει πάνω και μπερδεύομαι αφάνταστα. αναγκάζομαι έτσι να τα γράφω στο word και μετά copy και paste. τσίου.
Ελπίζω να βοήθησα
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Οπλαρχηγέ και paok87 ντροπή σας να κάνετε παράσιτα στη νέα μεξικάνικη σαπουνόπερα του ΠΑΟΚμανια.... 
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Αποθηκευμένα στον σκληρό μου....
υ.γ. Με μια μικρή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις εκατονταδες...
υ.γ. Με μια μικρή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις εκατονταδες...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Μπά... κάπου μπερδεύεσαι!free4 έγραψε:Υποτίθεται ότι είναι ΟΠΑΔΙΚΟ σάιτ ολων των φιλάθλων,
Κάτι για ΠΑΟΚ γράφει κάπου σε μια γωνίτσα..
Re: Παράπονα για το φόρουμ
οχι άλλο,έλεος.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Γιατί κάνεις το χαζό???yiannisPAOKitalia έγραψε:Μπά... κάπου μπερδεύεσαι!free4 έγραψε:Υποτίθεται ότι είναι ΟΠΑΔΙΚΟ σάιτ ολων των φιλάθλων,
Κάτι για ΠΑΟΚ γράφει κάπου σε μια γωνίτσα..
Εκτός κι αν βέβαια είσαι!!!
Οπαδικό σάιτ ποια ομάδας ειναι???
Βγάλτε την τσίμπλα από τα μάτια σας και βρείτε το λόγο που τόσος κόσμος παραπονιέται για την κατάσταση εδώ μέσα.. Με Γιάνκο, Μηδενιστή, Τρελογιατρό και Ντάντε δεν είχαμε ποτέ τόσα προβλήματα... Για ψαχτείτε λίγο..
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Να τους φωνάξουμε πίσω τότε..
Εγώ πάω μια βόλτα μέχρι τη Φλωρεντία να βρω τον Dante, εσείς βρείτε τους άλλους 3.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
έλα ο άραβας είμαι. μετά τα τελευταία γεγονότα, ξεγραφτώ και εγώ από site.novito έγραψε:ωραια.... θα χει συνεχεια...
πες το ζαγκόρ monies τσόκο αφού οτινανι yoko.
να μείνει με μάκης
ΥΓ σεβαστείτε όλοι τους κανόνες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Τετ 17 Νοέμ 2010, 01:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ρε free πλάκα μας κάνεις?? Τα παιδιά που αναφέρεις που στον φουτσο κολλανε με τη σημερινή κατάστασή του ότι να ναι???
y.g. Κάτι εξυπνάδες για χαζούς, ταραμάδες και λοιπά ωραία κάνουμε πως δε τα βλέπουμε ... ως πότε είναι το θέμα...
υ.γ.2: long night....
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ναι ε?
Εσυ γιατί συνεχίζεις να βλέπεις το δέντρο (τόπικ οτι να ναι) και να χάνεις το δάσος (μπουρδέλο το φόρουμ)?
Εσυ γιατί συνεχίζεις να βλέπεις το δέντρο (τόπικ οτι να ναι) και να χάνεις το δάσος (μπουρδέλο το φόρουμ)?
