Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

1) καλά αυτό με τις αποχωρήσεις και τα σβησίματα έχει πολύ πλάκα, θυμίζει λίγο μάρθα βούρτση και νίκο ξανθόπουλο. ρε γράφτε ότι σκέφτεστε και μην έχετε αναστολές και υποσυνείδητα σύνδρομα. αρκεί να μην βριζόμαστε βέβαια γιατί έτσι γινόμαστε ένα χωριό ρομπέιτορς.

2) εκείνο που μου τη σπάει το φόρουμ είναι όταν πάω να γράψω ένα μεγάλο κείμενο στην δημιουργία απάντησης, δεν αφήνει τον κέρσορα στις τελευταίες γραμμές (του μεγάλου κειμένου) αλλά το πετάει πάνω και μπερδεύομαι αφάνταστα. αναγκάζομαι έτσι να τα γράφω στο word και μετά copy και paste. τσίου.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Ρε παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι...
Εσείς που είστε υπεύθυνοι, διαχειριστές, μοντ και τα λοιπά, αυτές οι αποχωρήσεις δεν σας προξενούν μία ανησυχία?
Δε σας ενδιαφέρει που μερικά πράγματα πιθανότατα να μην στέκονται και να οδηγούν σε αυτές τις αποχωρήσεις?
Υποτίθεται ότι είναι ΟΠΑΔΙΚΟ σάιτ ολων των φιλάθλων, για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η στάση και οδηγεί στην αποχώρηση επιφανών μελών που έχουν και κάποια υπόσταση εδώ μέσα? Για αναρωτηθείτε λίγο και για ξαναψάξτε να βρείτε ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης του σάιτ και τι αποσκοπεί!!

Δασκαλε, θυμάσαι τη συζήτηση με τα παιδιά στο Φρατελλι!
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από paok87 »

Kolokotronis_4 έγραψε:...εκείνο που μου τη σπάει το φόρουμ είναι όταν πάω να γράψω ένα μεγάλο κείμενο στην δημιουργία απάντησης, δεν αφήνει τον κέρσορα στις τελευταίες γραμμές (του μεγάλου κειμένου) αλλά το πετάει πάνω και μπερδεύομαι αφάνταστα. αναγκάζομαι έτσι να τα γράφω στο word και μετά copy και paste. τσίου.
Συνήθως δεν γράφω μεγάλα κείμενα συνεπώς δεν έχω συναντήσει ανάλογο πρόβλημα, ωστόσο θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το πλήκτρο END στο πληκτρολόγιο για να πας στο τέλος της γραμμής, ενώ πατώντας ταυτόχρονα Ctrl+END μετακινείται ο κέρσορας στο τέλος του κειμένου σου(μετά και την τελευταία γραμμή).

Ελπίζω να βοήθησα :)
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Οπλαρχηγέ και paok87 ντροπή σας να κάνετε παράσιτα στη νέα μεξικάνικη σαπουνόπερα του ΠΑΟΚμανια.... Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

:mrgreen: :mrgreen:
που τα βρίσκεις αυτά τα ωραία animations?
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Αποθηκευμένα στον σκληρό μου.... :mrgreen: :lol: :lol:

υ.γ. Με μια μικρή αναζήτηση στο νετ βρίσκεις εκατονταδες... ;)
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

free4 έγραψε:Υποτίθεται ότι είναι ΟΠΑΔΙΚΟ σάιτ ολων των φιλάθλων,
Μπά... κάπου μπερδεύεσαι!

Κάτι για ΠΑΟΚ γράφει κάπου σε μια γωνίτσα..
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

ωραια.... θα χει συνεχεια...
Εικόνα
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6465
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DamoN »

:lol: :lol: :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Bono »

οχι άλλο,έλεος.
suicide.gif
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
free4 έγραψε:Υποτίθεται ότι είναι ΟΠΑΔΙΚΟ σάιτ ολων των φιλάθλων,
Μπά... κάπου μπερδεύεσαι!

Κάτι για ΠΑΟΚ γράφει κάπου σε μια γωνίτσα..
Γιατί κάνεις το χαζό???
Εκτός κι αν βέβαια είσαι!!!

Οπαδικό σάιτ ποια ομάδας ειναι???
Βγάλτε την τσίμπλα από τα μάτια σας και βρείτε το λόγο που τόσος κόσμος παραπονιέται για την κατάσταση εδώ μέσα.. Με Γιάνκο, Μηδενιστή, Τρελογιατρό και Ντάντε δεν είχαμε ποτέ τόσα προβλήματα... Για ψαχτείτε λίγο..
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

:o

Να τους φωνάξουμε πίσω τότε..

Εγώ πάω μια βόλτα μέχρι τη Φλωρεντία να βρω τον Dante, εσείς βρείτε τους άλλους 3.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Petm »

novito έγραψε:ωραια.... θα χει συνεχεια...
Εικόνα
έλα ο άραβας είμαι. μετά τα τελευταία γεγονότα, ξεγραφτώ και εγώ από site.
πες το ζαγκόρ monies τσόκο αφού οτινανι yoko.
να μείνει με μάκης

ΥΓ σεβαστείτε όλοι τους κανόνες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Τετ 17 Νοέμ 2010, 01:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

:lol: :lol: Petm

Ρε free πλάκα μας κάνεις?? Τα παιδιά που αναφέρεις που στον φουτσο κολλανε με τη σημερινή κατάστασή του ότι να ναι???

y.g. Κάτι εξυπνάδες για χαζούς, ταραμάδες και λοιπά ωραία κάνουμε πως δε τα βλέπουμε ... ως πότε είναι το θέμα...
υ.γ.2: long night.... :twisted:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Ναι ε?
Εσυ γιατί συνεχίζεις να βλέπεις το δέντρο (τόπικ οτι να ναι) και να χάνεις το δάσος (μπουρδέλο το φόρουμ)?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”