Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ok την κακή οικονομική κατάσταση της ομάδας (και γενικά όλων των ομάδων πλην γαύρου) την καταλαβαίνω...τα έσοδα φέτος επίσης ξέρουμε ότι είναι κατά πολύ μειωμένα... αυτό όμως που πιστεύω οτι μας την δίνει περισσότερο είναι ο κάκιστος μεταγραφικός σχεδιασμός... η εμφάνιση των "επενδυτών" που μας τα ζαλίσανε με ονόματα αποτελεί μία δικαιολογία αλλά για το πρωτο καιρό μόνο... μετά τι κάναμε..;;...Τίποτα...
ελπίζω έστω και σε αυτή την 2η περίοδο να παρθεί ένας ή δύο ικανοί παίχτες να γεμίσει το ρόστερ μας και να βοηθηθεί και ο προπονητής μας...
ελπίζω έστω και σε αυτή την 2η περίοδο να παρθεί ένας ή δύο ικανοί παίχτες να γεμίσει το ρόστερ μας και να βοηθηθεί και ο προπονητής μας...
- sixfinger
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:05
- Τοποθεσία: Neapoli-Thessaloniki
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Απο το μεσημέρι είμαι μέσα στο forum περιμένοντας μια μεταγραφή της τελευταίας στιγμής. Έχω κάνει πολλές ανανεώσεις στην σελίδα.... μα τίποτα.
Αυτό όμως που με ενοχλεί περισσότερο είναι η στάση κάποιων εδω μέσα.
Με το που δεν έγινε μεταγραφή, όλοι γίνανε δικαστές, όλοι στην διοίκηση είναι λαμόγια. Και εγώ ειμαι δυσαρεστημένος που δεν γίνανε μεταγραφές.
Εγω θα κάνω μια ερώτηση και θα ήθελα να μου απαντήσετε. Εαν η διοίκηση ανακοινώσει μεταγραφές απο τους ελεύθερους ή αν όντως περιμένει να δεί τι θα γίνει με Ολ. Βόλου και Καβάλα και κάνει μεταγραφές, τι θα γίνει???
Παλί κωλοτούμπες???
Ελπίζω αυτοί που κράζουν κ φωνάζουν για τον Βρύζα και τον Παντελή (δεν είμαι προσωπολάτρης), εάν κάνουν μεταγραφές το επόμενο δεκαήμερο, να έχουν τα κάκαλα και να γράψουν ένα συγνώμη σε αυτό το forum.
Κριτική πρέπει να κανουμε, κανένας δεν είναι στο απυροβλητο, αλλά να μην κάνουμε κριτική για την κριτική
Αυτό όμως που με ενοχλεί περισσότερο είναι η στάση κάποιων εδω μέσα.
Με το που δεν έγινε μεταγραφή, όλοι γίνανε δικαστές, όλοι στην διοίκηση είναι λαμόγια. Και εγώ ειμαι δυσαρεστημένος που δεν γίνανε μεταγραφές.
Εγω θα κάνω μια ερώτηση και θα ήθελα να μου απαντήσετε. Εαν η διοίκηση ανακοινώσει μεταγραφές απο τους ελεύθερους ή αν όντως περιμένει να δεί τι θα γίνει με Ολ. Βόλου και Καβάλα και κάνει μεταγραφές, τι θα γίνει???
Παλί κωλοτούμπες???
Ελπίζω αυτοί που κράζουν κ φωνάζουν για τον Βρύζα και τον Παντελή (δεν είμαι προσωπολάτρης), εάν κάνουν μεταγραφές το επόμενο δεκαήμερο, να έχουν τα κάκαλα και να γράψουν ένα συγνώμη σε αυτό το forum.
Κριτική πρέπει να κανουμε, κανένας δεν είναι στο απυροβλητο, αλλά να μην κάνουμε κριτική για την κριτική
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
για να μην παρεξηγηθω δεν το εδωσα τζαμπα το διαρκειας μου....ειπαμε δεν ειμαι και ο ωνασης να χαριζω διαρκειας απλα ξενερωσα με αυτους που διαχειριζοντε τα λεφτα που με τοσο κοπο εμεσω κρισης εδωσε και φετος ο λαος μας....
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
έφυγαν παίχτες...
μούσλι,βιτολο,κουτσια,σαβίνι,ελ ζαρ...μπήκες στους ομίλους...
παρόλα αυτά δεν κινηθήκαμε για κανέναν...
στο περίμενε δλδ για βόλο και καβάλα...στο περίμενε για τα λεφτά των δύο άλλων..θαρρείς και είναι δικά μας τα λεφτά και τα ορίζουμε οπως θέλουμε...
τραγικό...
απλά να θυμηθούνε στην παε οτι παίρνουμε διαρκείας να βλέπουμε ΚΑΙ λίγη μπάλα...
μούσλι,βιτολο,κουτσια,σαβίνι,ελ ζαρ...μπήκες στους ομίλους...
παρόλα αυτά δεν κινηθήκαμε για κανέναν...
στο περίμενε δλδ για βόλο και καβάλα...στο περίμενε για τα λεφτά των δύο άλλων..θαρρείς και είναι δικά μας τα λεφτά και τα ορίζουμε οπως θέλουμε...
τραγικό...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
To να εχεις χασει ενα βιτολο (το μοναδικο σημειο αποδυναμωσης) και να εχεις παρει λαζαρ(προσωπικα τον πιστευω παρα πολυ) και τον γεωργιαδη που ηδη δειχνει οτι ειναι σαφως καλυτερος απο κουτσια και πιο βασικο απο ολα να εχεις επιτελους προπονητη(!!!!) το λετε αποδυναμωση???????Εγω θα ελεγα το αντιθετο....ναι δεν εχεις παγκο αλλα προτιμω να ψηθουν ακομα και νεοι παρα να παιζει π.χ. ο σαβινι!!!
Δηλαδη ρε παιδια εχετε ξεσκισει χαγορ και βρυζα αλλα σκεφτητε αν ειμασταν σαν τον ζελο με βαρδινογιανη και δεν συμαζευετε,,, μεχρι περισυ 25 εκ. εσοδα μονο απο τσ.λ. και παρολα αυτα πουλησαμε τον καλυτερο μας παιχτη βιερινια (οπως με σισε) και παλι καναμε μεταγραφες οπως τοτσε τρωγοντας ακομα πιο ηχηρες σφαλιαρες πραγματικα τι θα κανατε?????
Δηλαδη ρε παιδια εχετε ξεσκισει χαγορ και βρυζα αλλα σκεφτητε αν ειμασταν σαν τον ζελο με βαρδινογιανη και δεν συμαζευετε,,, μεχρι περισυ 25 εκ. εσοδα μονο απο τσ.λ. και παρολα αυτα πουλησαμε τον καλυτερο μας παιχτη βιερινια (οπως με σισε) και παλι καναμε μεταγραφες οπως τοτσε τρωγοντας ακομα πιο ηχηρες σφαλιαρες πραγματικα τι θα κανατε?????
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Και γω πιστεύω ρε μάγκες ότι ένα ίσως και δύο παίκτες θα τους πάρουμε. Απλά δεν γινόταν τώρα γιατί θέλαν σοβαρά φράγκα. Πιστεύω ότι θα πέσουν τα μπατζετ ή θα πιεστεί ο Φλω και ο Σαχ και θα ξαναβάλουν το χέρι στην τσέπη.Και μετά θα τρέχουν μερικοί να ξαναπάρουν πίσω το διαρκείας ....χαχχαχαχα αστείο είναι μην παρεξήγησε αλλά σιγά μην το έδωσες ρε φίλε.
Συμφωνώ με paok.x.m και με Πάνο πραγματικά πέραν των σκοπιμοτήτων θα πρέπει ΚΑΙ να βλέπουμε και λίγη μπάλα!
Συμφωνώ με paok.x.m και με Πάνο πραγματικά πέραν των σκοπιμοτήτων θα πρέπει ΚΑΙ να βλέπουμε και λίγη μπάλα!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
το ότι είναι κουτσός μας πειράζει ή ότι κοστίζει market value 5000 000 € ?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ENA ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΑΚΑΡΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!sixfinger έγραψε:Απο το μεσημέρι είμαι μέσα στο forum περιμένοντας μια μεταγραφή της τελευταίας στιγμής. Έχω κάνει πολλές ανανεώσεις στην σελίδα.... μα τίποτα.
Αυτό όμως που με ενοχλεί περισσότερο είναι η στάση κάποιων εδω μέσα.
Με το που δεν έγινε μεταγραφή, όλοι γίνανε δικαστές, όλοι στην διοίκηση είναι λαμόγια. Και εγώ ειμαι δυσαρεστημένος που δεν γίνανε μεταγραφές.
Εγω θα κάνω μια ερώτηση και θα ήθελα να μου απαντήσετε. Εαν η διοίκηση ανακοινώσει μεταγραφές απο τους ελεύθερους ή αν όντως περιμένει να δεί τι θα γίνει με Ολ. Βόλου και Καβάλα και κάνει μεταγραφές, τι θα γίνει???
Παλί κωλοτούμπες???
Ελπίζω αυτοί που κράζουν κ φωνάζουν για τον Βρύζα και τον Παντελή (δεν είμαι προσωπολάτρης), εάν κάνουν μεταγραφές το επόμενο δεκαήμερο, να έχουν τα κάκαλα και να γράψουν ένα συγνώμη σε αυτό το forum.
Κριτική πρέπει να κανουμε, κανένας δεν είναι στο απυροβλητο, αλλά να μην κάνουμε κριτική για την κριτική
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Παντως μιας και φτανουμε στο τελος για μια ακομα μεταγραφικη περιοδος η στοιχιωμενη θεση του επιτελικου δεν βρηκε κατοχο.Πρεπει μετα την αποκτηση ιβιτς να εχουμε κανει καμια 30ρια μεταγραφες να εχουμε παρει 2-3 παικτες σε καθε θεση αλλα επιτελικο οχι δεν θα παρουμε ποτε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Σήμερα ο ΠΑΟΚ μπήκε στο καινούργιο του σπίτι . Το όνειρο πολλών χρόνων έγινε πραγματικότητα . Θυμάμαι τον Αναστασιάδη που ονειρευόταν την ημέρα που θα μπαίνει σε ένα προπονητικό κέντρο σαν και αυτό που βρήκε στην Παιανία.. Το έλεγε με μεγάλο παράπονο.mpalaeaea έγραψε:Ειλικρινά αδυνατώ να κατανοήσω ......
γιατί βρίζεται τον Παντελή και όχι τον Βρύζα ? Πόσο προσωπολατρικό είναι αυτό ?
γιατί πιστεύεται ότι η διοίκηση είναι από την μία ....και εμείς από την άλλη ? Πόσο παοκτσίδικο είναι αυτό?
γιατί φταίει για τις μεταγραφές ο .......ζαγοράκης ?
γιατί ο Μπόλονι λέει ότι είναι μαζί με την διοίκηση ,ο Μπόλονι ζητάει στήριξη των παικτών , κυρίως του Σάλπι ,και εσείς κρατάτε μόνο το ...θα προσευχηθώ για να πάρουμε παίκτες ?
γιατί όταν γίνετε κάτι καλό ...μεσημβρία ....βρίζεται γιατί δεν έγινε κάτι άλλο ...νωρίτερα η μεσημβρία.
και τέλος γιατί κάποιος θεωρεί ότι αν βρίζει και το παίζει μάγκας από το πληκτρολόγιο είναι εξυπνότερος των άλλων που ...τρώνε σανό ?
Ο κανόνας λέει ότι σε δύσκολες οικονομικά περιόδους σε ένα μαγαζί ......20% μείωση τιμών και παρόλα αυτά 30% μείωση πελατείας .....αντί 20000 ....14000 διαρκείας.....προοδεύει αυτός που κάνει έξυπνες κινήσεις όπως μείωση τρεχόντων εξόδων (συμβόλαια - λειτουργικά:προπονητικό).Όποιος νομίζει ότι είναι άλλο τα οικονομικά και άλλο οι ομάδες ...για να μην πω κάτι ποιο βαρύ .....ας το ξανασκεφτεί.Στον ΠΑΟΚ αυτήν την στιγμή δημιουργήθηκε ένα Πάγιο (το προπονητικό).Αυτές είναι οι κινήσεις must .Οι μεταγραφές είναι απαραίτητες για να αυξήσεις τις πιθανότητες να διεκδικήσεις πρωτάθλημα πράγμα που μπορεί να είναι η κ@υλα κάθε φιλάθλου ...δεν σε κάνει όμως ομάδα ! ! !Και λέω να διεκδικήσεις πολύ απλά γιατί όποιος μπορεί να δει λίγο παραπάνω από την μύτη του ......και κοιτάξει τα στοιχήματα ...θα δει ότι ο ολυμπιακός παίζεται 1,25 για πρωτάθλημα και ο ΠΑΟΚ 15 ! ! ! και εγώ σας λέω ότι παίρνει 4 παίκτες όχι 2 ....πόσο θα αλλάξει το στοίχημα ? άντε να κατέβει στο 6 ! ! !
Δηλαδή οι πιθανότητες σου είναι με 4 μεταγραφές........14 % !!!! Και αν ....συμβεί το άλλο 86 % τότε τι θα πεις σε αυτούς που ξόδεψες τα λεφτά τους ! ! !
Είναι ελληνικό χαρακτηριστικό το ..τα θέλω όλα η τίποτα !!! Ωστόσο ..
Αν η ομάδα φέτος .......πάρει ένα τίτλο ή μπει CHL ,
ταυτόχρονα καταφέρει να ισοσκελίσει ισολογισμό ώστε να κάνει την ανανέωση που χρειάζεται το γυρασμένο ρόστερ του χρόνου με επιλογές ενός προπονητή που μπορείς να εμπιστευτείς,
αναδείξει δυο τρία παιδιά που μπορείς να βασιστείς ,
και τέλος οργανώσει της ακαδημίες της ώστε να γίνει μακεδονομάνα τότε .....ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ CLUB.
Ξέρω ότι ο καθένας κοιτάει την πρόσκαιρη κ@υλα του .Το πρωτάθλημα. Αυτό όμως δεν πιστέυω ότι θα έρθει με φωτοβολίδες . Και αν έρθει θα είναι φωτοβολίδα ! Και η εθνική πήρε Ευρωπαικό ...έγινε ομάδα? Κ@υλώσαμε μια χρονιά και πάπαλα .Αν κάποιος θέλει να διηγείται ιστορίες στα εγγόνια του ...όπως κάνουν τα αριανα ...οκ .Αν κάποιος όμως θέλει να έχει ομάδα χρειάζεται περισσότερη .....ωριμότητα !Θεωρώ ότι τα παραπάνω θα έπρεπε να είναι οι φετινοί στόχοι της ομάδας και αυτό δεν το βλέπω ως ...μιζέρια.Μπορεί να είμαι στερημένος αλλά δεν θα φερθώ σας τέτοιος !
Δεν είμαι προσωπολάτρης ,ωστόσο όταν τα λεφτά μου (κάποιος-κάποιοι) δεν τα χρησιμοποιεί για να γίνει αρεστός και να αναδειχθεί ο ίδιος ,αντίθετα τρώει σκατό για να κάνει κινήσεις ουσίας τότε θα τον υποστηρίξω. Ναι.. ΜΟΝΟ .... στις μεταγραφές που δεν μας βγάζουν από την ουσία της διαρκούς ανάπτυξης της ομάδας και των βασικών της στόχων !
Θα είναι σίγουρα χαρούμενος γιατί αγαπά πολύ την ομάδα. Κρίμα που δεν πρόλαβε να το δει και ο αείμνηστος Παντελάκης γιατί ήταν και δικό του όνειρο για χρόνια.. Θα ήταν σίγουρα χαρούμενος γιατί αγαπούσε πολύ την ομάδα.
Δικαιώθηκε όμως όταν μου είπε να μην ανησυχώ πια γιατί ο ΠΑΟΚ βρίσκεται πλέον σε σωστά χέρια (Ζαζορακη –Βρυζα) ανθρώπων που αγαπούν πολύ την ομάδα..
Βέβαια η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολύ τρόποι να αγαπάς..
Άλλοι αγαπούν δίνοντας άλλου τα διαρκείας τους γιατί έχουν μυαλό, δεν είναι πρόβατα σαν και εμάς και αγαπούν πολύ την ομάδα
Άλλοι με το δάχτυλο στην σκανδάλη , βλέποντας μόνο τα άσχημα , έτοιμοι να πυροβολήσουν γιατί αγαπούν πολύ την ομάδα.
Άλλοι πετώντας φωτοβολίδες την 1 αγωνιστική ( μια μεταγραφή 120.000) γιατί αγαπούν πολύ την ομάδα!
Άλλοι πετούν αντικείμενα και μπαίνουν στο γήπεδο( 800.000 πρόστιμα πέρυσι-3 μεταγραφές ) γιατί αγαπούν πολύ την ομάδα
Άλλοι βρίζοντας τον Σαλπιγγιδη , πετώντας μπουκάλια στην τρία, κάνοντας καταλήψεις στην τούμπα, βγάζοντας όμορφες ανακοινώσεις γιατί αγαπούν πολύ την ομάδα
Δεν κάναμε τελικά μεταγραφές.
Στεναχωρήθηκα.
Ήθελα και εγώ 3 παιχταράδες..
Και 4 ήθελα..
Ευτυχώς μέσα σε όσα διαβάζω υπάρχουν και κείμενα σαν του mpalaeaea που δείχνουν πως πρέπει κάποιος να αγαπά την ομάδα του.
-
dimitris1408
- Δημοσιεύσεις: 291
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αφου ειναι κουτσος, οχι αμπαλος, φοβερα προβληματα τραυματισμων χρονια τωρα και ειναι κριμα γιατι ηταν πολυ ωραιος παιχτης
