Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Ένας φίλος μου οδήγησε πρόσφατα από το αεροδρόμιο Κωνσταντινοπουλης προς Ελλάδα το Hyundai Tucson.
Αν δεν κάνω λάθος, το KIA Sportage είναι ο Νοτιο-Κορεατης αντίπαλος. Νικητής με διαφορά το Kia Sportage. H σειρά που τα βαθμολογεί:
Nissan Qashqai
Kia Sportage
Peugeot 3008
Hyundai Tucson
Δεν ξέρω, το Tucson πολύ digital (όπως ολα τα νεαΝοτιοΚορεατικα), ενώ τα Ιαπωνικά πιο premium. Βέβαια, το kona στην οδήγηση πιο καλό από kia xceed (που είναι ο αντίπαλος στην μεσαία κατηγορία)....
Απλά, να αναφέρω βασικο κριτήριο έχει την άνεση σε πολλές συνεχόμενες ώρες οδήγηση, και τι ευελιξία δίνουν στον οδηγό και όχι π.χ η κατανάλωση κλπ.
Αν δεν κάνω λάθος, το KIA Sportage είναι ο Νοτιο-Κορεατης αντίπαλος. Νικητής με διαφορά το Kia Sportage. H σειρά που τα βαθμολογεί:
Nissan Qashqai
Kia Sportage
Peugeot 3008
Hyundai Tucson
Δεν ξέρω, το Tucson πολύ digital (όπως ολα τα νεαΝοτιοΚορεατικα), ενώ τα Ιαπωνικά πιο premium. Βέβαια, το kona στην οδήγηση πιο καλό από kia xceed (που είναι ο αντίπαλος στην μεσαία κατηγορία)....
Απλά, να αναφέρω βασικο κριτήριο έχει την άνεση σε πολλές συνεχόμενες ώρες οδήγηση, και τι ευελιξία δίνουν στον οδηγό και όχι π.χ η κατανάλωση κλπ.
Re: Cars&Moto
Πωλήσεις Αυτοκινήτων στις ΗΠΑ ανα εταιρεία απο 1/1/2023
1. Ford ------------- 1.701.771
2. Toyota ---------- 1.429.815
3. Chevy ---------- 1.383.580
4. Honda ---------- 908.319
5. Nissan ---------- 729.214
6. KIA ---------------- 642.060
7. Huyndai ---------- 634.850
8. Tesla -------------- 558.451
9. Jeep --------------- 545.141
10. Subaru --------- 495.101
11. GMC ------------ 466.666
12. RAM ------------- 440.799
13. MAZDA ---------- 301.979
14. BMW ------------- 276,491
15. Mercedes -------- 241.583
15. VW ---------------- 235.732
16. Dodge ----------- 180.183
17. Audi -------------- 176,152
18. Chrysler --------- 131.953
19. Buick ------------ 131.707
20. Cadillac ---------- 122.436
21. Acura ------------- 119,904
22. Mitsubishi -------- 74,145
23. Volvo ------------- 76.227
24. Lincoln ------------ 62.989
25. Porsche ----------- 57,114
26. Infiniti -------------- 52.565
27. Genesis ---------- 50.334
28. Land Rover ----- 48,518
29. Mini ---------------- 24,211
30. Jaguar ------------- 8,471
31. Alfa Romeo ------ 7.652
32. FIAT ---------------- 456
Λογικό οι Ford\Chevy να είναι Νο.1 και Νο.3 αντίστοιχα.
Δεν περίμενα 10αδα την Subaru.
Πολύ χαμηλά οι Γερμανικές, απο Obama ξεκίνησε ο πόλεμος - απο Trump ο θάνατος.
Καλά οι Ιταλοί ... άστα
1. Ford ------------- 1.701.771
2. Toyota ---------- 1.429.815
3. Chevy ---------- 1.383.580
4. Honda ---------- 908.319
5. Nissan ---------- 729.214
6. KIA ---------------- 642.060
7. Huyndai ---------- 634.850
8. Tesla -------------- 558.451
9. Jeep --------------- 545.141
10. Subaru --------- 495.101
11. GMC ------------ 466.666
12. RAM ------------- 440.799
13. MAZDA ---------- 301.979
14. BMW ------------- 276,491
15. Mercedes -------- 241.583
15. VW ---------------- 235.732
16. Dodge ----------- 180.183
17. Audi -------------- 176,152
18. Chrysler --------- 131.953
19. Buick ------------ 131.707
20. Cadillac ---------- 122.436
21. Acura ------------- 119,904
22. Mitsubishi -------- 74,145
23. Volvo ------------- 76.227
24. Lincoln ------------ 62.989
25. Porsche ----------- 57,114
26. Infiniti -------------- 52.565
27. Genesis ---------- 50.334
28. Land Rover ----- 48,518
29. Mini ---------------- 24,211
30. Jaguar ------------- 8,471
31. Alfa Romeo ------ 7.652
32. FIAT ---------------- 456
Λογικό οι Ford\Chevy να είναι Νο.1 και Νο.3 αντίστοιχα.
Δεν περίμενα 10αδα την Subaru.
Πολύ χαμηλά οι Γερμανικές, απο Obama ξεκίνησε ο πόλεμος - απο Trump ο θάνατος.
Καλά οι Ιταλοί ... άστα
- Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54496
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Η Lexus δεν εμφανίζεται. Την συνυπολογίζουν με την Toyota;
Οι πολυτελείς εκδόσεις των άλλων Γιαπωνέζικων πάντως παραμένουν χωριστά, όπως η Acura (Honda) και η Infinity (Nissan).
Οι πολυτελείς εκδόσεις των άλλων Γιαπωνέζικων πάντως παραμένουν χωριστά, όπως η Acura (Honda) και η Infinity (Nissan).
Re: Cars&Moto
Μαλλον ναι. Η Acura δεν είναι καν στην αγορά της Ιαπωνίας νομίζω, κεντρική και Βόρεια Αμερική, και κάποιος είχε την φαεινή ιδέα να την πάει στο παρελθόν στο Κουβέιτ. Υπήρχε και σε Ρωσία, Κίνα κ Ουκρανία στο παρελθόν αλλά αποχώρησε.
Η luxury vehicle division της Nissan (Infiniti) επίσης δραστηριοποιείται κυρίως εκτός Ιαπωνίας, και εκτός Ευρώπης. Η Lexus μπορεί επειδή είναι πιο worldwide, να την σχουν ένα με την Toyota. Δεν είμαι σίγουρος! Πάντως ειναι επίσημα στοιχεία.
Η Γερμανική Bosch το ψάχνει να κάνει είσοδο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε συνεργασία με Κινα.
Η luxury vehicle division της Nissan (Infiniti) επίσης δραστηριοποιείται κυρίως εκτός Ιαπωνίας, και εκτός Ευρώπης. Η Lexus μπορεί επειδή είναι πιο worldwide, να την σχουν ένα με την Toyota. Δεν είμαι σίγουρος! Πάντως ειναι επίσημα στοιχεία.
Η Γερμανική Bosch το ψάχνει να κάνει είσοδο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε συνεργασία με Κινα.
Re: Cars&Moto
Τι εχουν παθει αυτοι οι Γερμανοι, και διαφημιζουν ρε σεις Κινεζικα αυτοκινητα;
[youtube]HIIxEE9u7ZQ[/youtube]

[youtube]HIIxEE9u7ZQ[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Αυτό είναι το 1ο ηλεκτρικό λεωφορείο με τα χρώματα της Ελλάδας -Πέρασε τα τελικά τεστ
Carandmotor.gr - ΓΙΩΡΓΟΣ Κ. ΑΝΔΡΗΣ

Στα κεντρικά γραφεία της Yutong και ειδικότερα στην πόλη Zhengzhou Henan στην Κίνα έχει μεταβεί ο γενικός γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς μαζί με στελέχη από το Υπουργείο αλλά και από την ΟΣΥ, ώστε να παρευρεθούν στην τελική επιθεώρηση του πρώτου ηλεκτρικού λεωφορείου της κινεζικής εταιρείας το οποίο φέρει τα χρώματα της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ).
Όπως μπορείτε να διακρίνεται και στη φωτογραφίες στον πίνακα όπου αναγράφονται τα στοιχεία του δρομολογίου η κινεζική εταιρεία είχε γράψει στα ελληνικά «Καλώς ήρθατε στο Yutong» ενώ ακριβώς από πάνω υπήρχε η αριθμητική ένδειξη «1234».
Το λεωφορείο με τα χρώματα της ΟΣΥ δοκιμάστηκε στην πίστα της Yutong τόσο για την απόδοσή του όσο και για την κίνησή του σε δρόμους με έντονη κλίση. Το ηλεκτρικό λεωφορείο με τα ελληνικά χρώματα σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr κατάφερε να περάσει με επιτυχία όλα τα τεστ!
Τα μέλη της ελληνικής αποστολής στην Κίνα επιβιβάστηκαν και ταξίδεψαν με τα διάσημα τρένα υπερταχείες που κινούνται με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα!
Το λεωφορείο που δοκιμάστηκε με τα χρώματα της ΟΣΥ είναι το μοντέλο E12 το οποίο και είναι αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών της Yutong μήκους 12,17 μέτρων. Λειτουργεί στην Ευρώπη για περισσότερα από πέντε χρόνια και στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2017. Μοιράζεται την ίδια γραμμή παραγωγής με όλα τα άλλα ηλεκτρικά λεωφορεία της Yutong που πωλούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και με άλλα 130.000 ηλεκτρικά λεωφορεία της μάρκας παγκοσμίως. Διατίθεται είτε σε μονόπορτες είτε σε διπλές πόρτες και είναι ιδανικό για στενούς δρόμους σε μεγαλουπόλεις. Επίσης το συγκεκριμένο μοντέλο Ε12 μπορεί να εξοπλιστεί με εκτεταμένο ράφι αποσκευών για χρήση στο αεροδρόμιο.
Το Ε12 είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες 422 kWh, οι οποίες ανάλογα με συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας μπορούν να προσδώσουν μια αυτονομία άνω των 370 χιλιομέτρων.
Η εμπειρία του οδηγού και των επιβατών είναι απαράμιλλη, με τον πλήρη ηλεκτρικό κλιματισμό να συμπληρώνει την ήρεμη εμπειρία των μετακινήσεων. Χωρίς κραδασμούς ή θόρυβο κινητήρα, το σαλόνι βελτιώνεται περαιτέρω με φωτισμό LED και ξεχωριστά σημεία φόρτισης USB.
Το εργοστάσιο έχει μεγάλη ευελιξία για την παραγωγή προσαρμοσμένων εσωτερικών χώρων και προδιαγραφών για συγκεκριμένες απαιτήσεις χειριστή.
Τα οχήματα είναι εφοδιασμένα με το σύστημα ηλεκτρικής ασφάλειας. Αυτό το κορυφαίο σύστημα στην αγορά βασίζεται στα εγγενή χαρακτηριστικά ασφαλείας των μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Οι μπαταρίες τοποθετούνται σε ειδικούς προστατευτικούς κλωβούς ώστε να μειώνονται στο ελάχιστο τα πιθανά προβλήματα από κάποια σύγκρουση, όπου περικλείονται με σύστημα προστασίας από άζωτο καθώς και θερμικό επιβραδυντικό υλικό.
Με πάνω από 28 δισεκατομμύρια χιλιομέτρων εμπειρία λειτουργίας μηδενικών εκπομπών, τα οχήματα έχουν δοκιμαστεί και αποδειχθεί αξιόπιστα σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία.
Carandmotor.gr - ΓΙΩΡΓΟΣ Κ. ΑΝΔΡΗΣ

Στα κεντρικά γραφεία της Yutong και ειδικότερα στην πόλη Zhengzhou Henan στην Κίνα έχει μεταβεί ο γενικός γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς μαζί με στελέχη από το Υπουργείο αλλά και από την ΟΣΥ, ώστε να παρευρεθούν στην τελική επιθεώρηση του πρώτου ηλεκτρικού λεωφορείου της κινεζικής εταιρείας το οποίο φέρει τα χρώματα της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ).
Όπως μπορείτε να διακρίνεται και στη φωτογραφίες στον πίνακα όπου αναγράφονται τα στοιχεία του δρομολογίου η κινεζική εταιρεία είχε γράψει στα ελληνικά «Καλώς ήρθατε στο Yutong» ενώ ακριβώς από πάνω υπήρχε η αριθμητική ένδειξη «1234».
Το λεωφορείο με τα χρώματα της ΟΣΥ δοκιμάστηκε στην πίστα της Yutong τόσο για την απόδοσή του όσο και για την κίνησή του σε δρόμους με έντονη κλίση. Το ηλεκτρικό λεωφορείο με τα ελληνικά χρώματα σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr κατάφερε να περάσει με επιτυχία όλα τα τεστ!
Τα μέλη της ελληνικής αποστολής στην Κίνα επιβιβάστηκαν και ταξίδεψαν με τα διάσημα τρένα υπερταχείες που κινούνται με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα!
Το λεωφορείο που δοκιμάστηκε με τα χρώματα της ΟΣΥ είναι το μοντέλο E12 το οποίο και είναι αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών της Yutong μήκους 12,17 μέτρων. Λειτουργεί στην Ευρώπη για περισσότερα από πέντε χρόνια και στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2017. Μοιράζεται την ίδια γραμμή παραγωγής με όλα τα άλλα ηλεκτρικά λεωφορεία της Yutong που πωλούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και με άλλα 130.000 ηλεκτρικά λεωφορεία της μάρκας παγκοσμίως. Διατίθεται είτε σε μονόπορτες είτε σε διπλές πόρτες και είναι ιδανικό για στενούς δρόμους σε μεγαλουπόλεις. Επίσης το συγκεκριμένο μοντέλο Ε12 μπορεί να εξοπλιστεί με εκτεταμένο ράφι αποσκευών για χρήση στο αεροδρόμιο.
Το Ε12 είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες 422 kWh, οι οποίες ανάλογα με συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας μπορούν να προσδώσουν μια αυτονομία άνω των 370 χιλιομέτρων.
Η εμπειρία του οδηγού και των επιβατών είναι απαράμιλλη, με τον πλήρη ηλεκτρικό κλιματισμό να συμπληρώνει την ήρεμη εμπειρία των μετακινήσεων. Χωρίς κραδασμούς ή θόρυβο κινητήρα, το σαλόνι βελτιώνεται περαιτέρω με φωτισμό LED και ξεχωριστά σημεία φόρτισης USB.
Το εργοστάσιο έχει μεγάλη ευελιξία για την παραγωγή προσαρμοσμένων εσωτερικών χώρων και προδιαγραφών για συγκεκριμένες απαιτήσεις χειριστή.
Τα οχήματα είναι εφοδιασμένα με το σύστημα ηλεκτρικής ασφάλειας. Αυτό το κορυφαίο σύστημα στην αγορά βασίζεται στα εγγενή χαρακτηριστικά ασφαλείας των μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Οι μπαταρίες τοποθετούνται σε ειδικούς προστατευτικούς κλωβούς ώστε να μειώνονται στο ελάχιστο τα πιθανά προβλήματα από κάποια σύγκρουση, όπου περικλείονται με σύστημα προστασίας από άζωτο καθώς και θερμικό επιβραδυντικό υλικό.
Με πάνω από 28 δισεκατομμύρια χιλιομέτρων εμπειρία λειτουργίας μηδενικών εκπομπών, τα οχήματα έχουν δοκιμαστεί και αποδειχθεί αξιόπιστα σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία.
Re: Cars&Moto
Βρήκα το νέο μου αγαπημένο αυτοκίνητο.
Οδήγησα σήμερα για πρώτη φορά το Mercedes EQA350 4MATIC. Μου άρεσε υπερβολικά
Ίσως το πρώτο ηλεκτρικό που αγάπησα. Έκανα συνολικά 163 χλμ. Αν και η κατασκευάστρια εταιρεία δίνει 432 χλμ ως αυτονομία μπαταρίας. Με βάση την δική μου εμπειρία προς τα 380-390 χλμ δείχνει. Αλλά αύριο που θα πάω και σε πιο επαρχειακούς δρόμους και ορεινούς θα καταλάβω καλύτερα. Σήμερα το 90%+ της διαδρομής ηταν highway. Είναι καινουργιο κάτω απο 600 χλμ έχει κάνει (δηλαδή δεν έχει φορτιστεί παρά 2-3 φορές)
Μετά τα ίσθμια, εκεί που είναι η Αρχαία Κόρινθος και η διακλώση προς Πάτρα ή Τρίπολη/Ναυπλιο/Άργο, ο δρόμος στα αριστερά που πήγα ήταν τελείως άδειος, και το πάτησα λίγο (όχι πολύ γιατί είχα τον μικρό) μέχρι τα 145 χλμ/ωρα, ήταν απίστευτα άνετο, βολικό και ταξιδιάρικο. Συνεχίζω να νιώθω περίπεργα με τον θόρυβο των ηλεκτρικών, αλλά ΟΚ.
Αυτό που μου άρεσε απίστευτα πολύ, είναι το εσωτερικό του. Ειδικά, όταν νύχτωνε με τα neon φώτα ήταν πολύ ωραία η οδηγική εμπειρία, μπροστά στου συνοδηγού είχε σαν δύχτι neon. Λες και ήμουν σε cockpit εν ώρα πτήσης ήταν.
sorry Bertha, αλλά η εποχή σου, όπως φαίνεται ολοκληρώνεται

[youtube]vsGrFYD5Nfs[/youtube]
Οδήγησα σήμερα για πρώτη φορά το Mercedes EQA350 4MATIC. Μου άρεσε υπερβολικά

Ίσως το πρώτο ηλεκτρικό που αγάπησα. Έκανα συνολικά 163 χλμ. Αν και η κατασκευάστρια εταιρεία δίνει 432 χλμ ως αυτονομία μπαταρίας. Με βάση την δική μου εμπειρία προς τα 380-390 χλμ δείχνει. Αλλά αύριο που θα πάω και σε πιο επαρχειακούς δρόμους και ορεινούς θα καταλάβω καλύτερα. Σήμερα το 90%+ της διαδρομής ηταν highway. Είναι καινουργιο κάτω απο 600 χλμ έχει κάνει (δηλαδή δεν έχει φορτιστεί παρά 2-3 φορές)
Μετά τα ίσθμια, εκεί που είναι η Αρχαία Κόρινθος και η διακλώση προς Πάτρα ή Τρίπολη/Ναυπλιο/Άργο, ο δρόμος στα αριστερά που πήγα ήταν τελείως άδειος, και το πάτησα λίγο (όχι πολύ γιατί είχα τον μικρό) μέχρι τα 145 χλμ/ωρα, ήταν απίστευτα άνετο, βολικό και ταξιδιάρικο. Συνεχίζω να νιώθω περίπεργα με τον θόρυβο των ηλεκτρικών, αλλά ΟΚ.
Αυτό που μου άρεσε απίστευτα πολύ, είναι το εσωτερικό του. Ειδικά, όταν νύχτωνε με τα neon φώτα ήταν πολύ ωραία η οδηγική εμπειρία, μπροστά στου συνοδηγού είχε σαν δύχτι neon. Λες και ήμουν σε cockpit εν ώρα πτήσης ήταν.
sorry Bertha, αλλά η εποχή σου, όπως φαίνεται ολοκληρώνεται



[youtube]vsGrFYD5Nfs[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi
4ΤΡΟΧΟΙ


Το πρώτο EV της κινεζικής Xiaomi είναι ένα σεντάν με μήκος 5 μ. και φέρει την ονομασία SU7.
Η κατασκευάστρια εταιρεία έξυπνων κινητών τηλεφώνων Xiaomi υπέβαλε πριν λίγα 24ώρα αίτηση προκειμένου να εγκριθεί η άδεια πώλησης του πρώτου της EV στην Κίνα – ο λόγος για το Xiaomi SU7.
Θυμίζουμε ότι στην Κίνα, κάθε αυτοκίνητο πρέπει να εγκριθεί από την τοπική ρυθμιστική αρχή πριν βγει στην αγορά με το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας (MIIT) να δημοσιεύει τη λίστα των οχημάτων που περνούν από τη διαδικασία έγκρισης κάθε μήνα.
Στο πλαίσιο αυτό, η Xiaomi αποκάλυψε ορισμένες προδιαγραφές αυτοκινήτου, αλλά και ότι θα κατασκευάζεται από την Beijing Automotive Industry Holding Co. Ltd (BAIC).
Το Xiaomi SU7 είναι ένα ηλεκτρικό σεντάν με διαστάσεις με μήκος 4.997 χλστ., πλάτος 1.963 χλστ. και ύψος 1.455 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του είναι ακριβώς 3 μέτρα. Θα έχει δύο επιλογές τροχών, 19 και 20 ιντσών, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 245/45 και στις δύο περιπτώσεις. Η Xiaomi παρουσίασε επίσης δύο εκδόσεις – με lidar και χωρίς.
Όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης το Xiaomi SU7 προσφέρεται με έναν κινητήρα και κίνηση στους πίσω τρχούς που αποδίδει 220 kW, ενώ διαθέσιμη θα είναι και μια τετρακίνητη με δύο κινητήρες και με μέγιστη ισχύ 495 kW (220 kW + 275 kW). Η μπαταρία για την πρώτη έκδοση υιοθετεί την χημεία LFP και προέρχεται από την BYD και η δεύτερη την NMC, φέροντας την υπογραφή της CATL.
Το απόβαρο του Xiaomi SU7 είναι 1.980 κιλά και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 210 χλμ./ώρα για την πισωκίνητη εκδοχή. Το απόβαρο για το κορυφαίο μοντέλο είναι 2.205 κιλά και η τελική ταχύτητα του ορίζεται στα 265 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, τρεις θα είναι οι διαθέσιμες εξοπλιστικές εκδόσεις: SU7, SU7 Pro και SU7 Max.
Τους ηλεκτροκινητήρες θα κατασκευάζει η United Automotive Electronics Co., Ltd., με το ηλεκτρονικό πακέτο HyperOS που υποστηρίζει το σύνολο των λειτουργιών να προέρχεται από την ίδια την Xiaomi.
Το ηλεκτρικό 4θυρο και 5θέσιο Xiaomi SU7 θα μπει στην παραγωγή στο εργοστάσιο της BAIC στο Πεκίνο τον Δεκέμβριο και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2024.
4ΤΡΟΧΟΙ


Το πρώτο EV της κινεζικής Xiaomi είναι ένα σεντάν με μήκος 5 μ. και φέρει την ονομασία SU7.
Η κατασκευάστρια εταιρεία έξυπνων κινητών τηλεφώνων Xiaomi υπέβαλε πριν λίγα 24ώρα αίτηση προκειμένου να εγκριθεί η άδεια πώλησης του πρώτου της EV στην Κίνα – ο λόγος για το Xiaomi SU7.
Θυμίζουμε ότι στην Κίνα, κάθε αυτοκίνητο πρέπει να εγκριθεί από την τοπική ρυθμιστική αρχή πριν βγει στην αγορά με το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας (MIIT) να δημοσιεύει τη λίστα των οχημάτων που περνούν από τη διαδικασία έγκρισης κάθε μήνα.
Στο πλαίσιο αυτό, η Xiaomi αποκάλυψε ορισμένες προδιαγραφές αυτοκινήτου, αλλά και ότι θα κατασκευάζεται από την Beijing Automotive Industry Holding Co. Ltd (BAIC).
Το Xiaomi SU7 είναι ένα ηλεκτρικό σεντάν με διαστάσεις με μήκος 4.997 χλστ., πλάτος 1.963 χλστ. και ύψος 1.455 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του είναι ακριβώς 3 μέτρα. Θα έχει δύο επιλογές τροχών, 19 και 20 ιντσών, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 245/45 και στις δύο περιπτώσεις. Η Xiaomi παρουσίασε επίσης δύο εκδόσεις – με lidar και χωρίς.
Όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης το Xiaomi SU7 προσφέρεται με έναν κινητήρα και κίνηση στους πίσω τρχούς που αποδίδει 220 kW, ενώ διαθέσιμη θα είναι και μια τετρακίνητη με δύο κινητήρες και με μέγιστη ισχύ 495 kW (220 kW + 275 kW). Η μπαταρία για την πρώτη έκδοση υιοθετεί την χημεία LFP και προέρχεται από την BYD και η δεύτερη την NMC, φέροντας την υπογραφή της CATL.
Το απόβαρο του Xiaomi SU7 είναι 1.980 κιλά και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 210 χλμ./ώρα για την πισωκίνητη εκδοχή. Το απόβαρο για το κορυφαίο μοντέλο είναι 2.205 κιλά και η τελική ταχύτητα του ορίζεται στα 265 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, τρεις θα είναι οι διαθέσιμες εξοπλιστικές εκδόσεις: SU7, SU7 Pro και SU7 Max.
Τους ηλεκτροκινητήρες θα κατασκευάζει η United Automotive Electronics Co., Ltd., με το ηλεκτρονικό πακέτο HyperOS που υποστηρίζει το σύνολο των λειτουργιών να προέρχεται από την ίδια την Xiaomi.
Το ηλεκτρικό 4θυρο και 5θέσιο Xiaomi SU7 θα μπει στην παραγωγή στο εργοστάσιο της BAIC στο Πεκίνο τον Δεκέμβριο και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2024.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Τα υπερόπλα της Τροχαίας:
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερεις μοτοσυκλέτες στον στόλο της Τροχαίας που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις τους και αποτελούν φόβητρο για κάθε παραβάτη οδηγό, ο οποίος βέβαια «νιώθει» την παρουσία του μόνο όταν είναι πολύ αργά.
Πρόκειται για δύο Suzuki GSX1300R Hayabusa, μια πρώτης και μία δεύτερης γενιάς, μία BMW S 1000 RR και μία Yamaha YZF-R1. Η Hayabusa είναι η θρυλική hyperbike της Suzuki, η πρώτη γενιά της οποίας κατείχε τον τίτλο της ταχύτερης μοτοσυκλέτας παραγωγής όλων των εποχών για μια μεγάλη περίοδο (διαβάστε περισσότερα εδώ).
Η BMW S 1000 RR είναι η ναυαρχίδα των Βαυαρών στην κατηγορία των superbikes και η μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί η Τροχαία στις καταδιώξεις είναι η πρώτη γενιά. Η S 1000 RR κέρδισε τις εντυπώσεις όταν έκανε την εμφάνισή της για πρώτη φορά το 2009, λόγω και του πανίσχυρου κινητήρα της, του ισχυρότερου τότε στην κατηγορία της.
Η γερμανική μοτοσυκλέτα εξακολουθεί να περιλαμβάνεται στις ισχυρότερες μοτοσυκλέτες όλων των εποχών με τον εν σειρά 4κύλινδρο των 999 κ.κ. να αποδίδει 193 ανακοινώσιμους ίππους, με την τελική της να περιορίζεται στα 300 χλμ. και τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 3,1 δευτερόλεπτα.
Παρόμοιες επιδόσεις έχει και η έτερη superbike της Τροχαίας, η Yamaha YZF-R1M. Η ιαπωνική superbike είναι η τελευταία γενιά της θρυλικής R1, που έκανε reset στην κατηγορία όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 1998. Η τελευταία γενιά των 200 ίππων έκανε την εμφάνισή της το 2015 και η μοτοσικλέτα της Τροχαίας είναι η κορυφαία έκδοση R1M, η οποία φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερεις μοτοσυκλέτες στον στόλο της Τροχαίας που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις τους και αποτελούν φόβητρο για κάθε παραβάτη οδηγό, ο οποίος βέβαια «νιώθει» την παρουσία του μόνο όταν είναι πολύ αργά.
Πρόκειται για δύο Suzuki GSX1300R Hayabusa, μια πρώτης και μία δεύτερης γενιάς, μία BMW S 1000 RR και μία Yamaha YZF-R1. Η Hayabusa είναι η θρυλική hyperbike της Suzuki, η πρώτη γενιά της οποίας κατείχε τον τίτλο της ταχύτερης μοτοσυκλέτας παραγωγής όλων των εποχών για μια μεγάλη περίοδο (διαβάστε περισσότερα εδώ).
Η BMW S 1000 RR είναι η ναυαρχίδα των Βαυαρών στην κατηγορία των superbikes και η μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί η Τροχαία στις καταδιώξεις είναι η πρώτη γενιά. Η S 1000 RR κέρδισε τις εντυπώσεις όταν έκανε την εμφάνισή της για πρώτη φορά το 2009, λόγω και του πανίσχυρου κινητήρα της, του ισχυρότερου τότε στην κατηγορία της.
Η γερμανική μοτοσυκλέτα εξακολουθεί να περιλαμβάνεται στις ισχυρότερες μοτοσυκλέτες όλων των εποχών με τον εν σειρά 4κύλινδρο των 999 κ.κ. να αποδίδει 193 ανακοινώσιμους ίππους, με την τελική της να περιορίζεται στα 300 χλμ. και τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 3,1 δευτερόλεπτα.
Παρόμοιες επιδόσεις έχει και η έτερη superbike της Τροχαίας, η Yamaha YZF-R1M. Η ιαπωνική superbike είναι η τελευταία γενιά της θρυλικής R1, που έκανε reset στην κατηγορία όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 1998. Η τελευταία γενιά των 200 ίππων έκανε την εμφάνισή της το 2015 και η μοτοσικλέτα της Τροχαίας είναι η κορυφαία έκδοση R1M, η οποία φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Τα μικρομεσαία χάτσμπακ είναι εδώ – Ποια μοντέλα έχουν τον πρώτο λόγο στην Ευρώπη
4ΤΡΟΧΟΙ - Χρήστος Αποστολόπουλος
Άνοδο κατέγραψαν οι πωλήσεις των μικρομεσαίων μοντέλων στην Ευρώπη με περισσότερες από 1,26 εκατ. μονάδες τους πρώτους 10 μήνες του έτους. Ας δούμε ποιά μοντέλα πρωταγωνίστησαν και γιατί.
Η αύξηση των πωλήσεων δύο σημαντικών μοντέλων, των Skoda Octavia και Ford Focus, συνέβαλε ώστε η μικρομεσαία κατηγορία – γνωστή ως compact – να επιστρέψει σε τροχιά ανάπτυξης φέτος, αφού επλήγη δυσανάλογα σε σχέση με άλλες από τις γνωστές ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα το 2022.
Αναλυτικότερα, η compact κατηγορία, η οποία είναι η τέταρτη μεγαλύτερη σε όγκο πωλήσεων στην Ευρώπη, κατέγραψε αύξηση που αγγίζει το 15% την περίοδο «Ιανουάριος-Οκτώβριος 2023» φτάνοντας σε απόλυτα νούμερα τις 1,26 εκατομμύρια μονάδες – επίδοση πολύ κοντά στη συνολική της ευρωπαϊκής αγοράς που κυμαίνεται για την ίδια περίοδο στο 16%, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce.
Οι πωλήσεις του Skoda Octavia αυξήθηκαν κατά 38%, γεγονός που «ανέβασε» το μοντέλο της τσέχικης εταιρείας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από την Toyota Corolla και μόλις 15.000 μονάδες πίσω από το best-seller της κατηγορίας VW Golf, το οποίο διατήρησε δυνάμεις σε σχέση με το 2022.
Εν τω μεταξύ, το Ford Focus κατάφερε να σημειώσει αντίστοιχη αύξηση, που αγγίζει το 35% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα, γεγονός που έδωσε στο compact hatchback της αμερικανικής εταιρείας τη δυνατότητα να περάσει στην τέταρτη θέση, πάνω από τα Peugeot 308 και Kia Niro.
Τα Top 10 μικρομεσαία μοντέλα της Ευρώπης (Ιαν.-Οκτ. 2023)
1. VW Golf: 150.538 (+0,2)
2. Skoda Octavia:136.176 (+38%)
3. Toyota Corolla: 109.248 (-1,3%)
4. Ford Focus: 88.641 (+35%)
5. Peugeot 308: 78.511 (+6,1%)
6. Kia Niro: 60.294 (-11%)
7. Kia Ceed: 59.280 (0,0%)
8. MG4: 56.670 (-%)
9. VW ID.3: 54.580 (57%)
10. Citroen C4: 50.611 (-10%)
Τα ηλεκτρικά
Οι πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της κατηγορίας κατέγραψαν αύξηση 53% και πλέον αντιπροσωπεύουν το ένα πέμπτο όλων των πωλήσεων στην κατηγορία.
Ο ηγέτης στην εν λόγω «συνομοταξία» ήταν το MG4, το οποίο μπήκε στο top 10 της συνολικής αγοράς (8η θέση) μετά από 10 μήνες, με 56.670 πωλήσεις, μπροστά από το VW ID.3 (9η θέση). Το Renault Megane E-Tech ήταν το τρίτο EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία (36.467), πάνω από το Cupra Born (34.704).
Το Top 5 ηλεκτρικά μικρομεσαία της Ευρώπης (Ιαν.-Οκτ. 2023)
1. MG4: 56.670
2. VW ID.3: 54.547
3. Renault Megane E-Tech: 36.467
4. Cupra Born: 34.704
5. Kia Niro: 32.341
Βενζίνη, ντίζελ, hybrid και plug-in hybrid
Η επιτυχία του Skoda Octavia βοήθησε τις πωλήσεις ντιζελοκίνητων compact αυτοκινήτων να αυξηθούν ελαφρώς κατά 2,2% (220.181). Με τη σειρά τους, τα υβριδικά υποχώρησαν κατά 5,7% (128.000), εν μέρει λόγω της πτώσης των πωλήσεων για το Kia Niro που βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων επηρεάστηκαν επίσης αρνητικά, αφού η Hyundai «εγκατέλειψε» το υβριδικό Ioniq. Το υβριδικό μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία ήταν με διαφορά η Toyota Corolla με 97.278 πωλήσεις. Ωστόσο, οι τελευταίες δεν αυξήθηκαν καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως αναφέρουν διεθνή μέσα, συνέχισε να πλήττεται από ελλείψεις μπαταριών.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών οχημάτων μειώθηκαν κατά 15%, με μερίδιο 5,3% στην κατηγορία, παρά την αύξηση που κατέγραψε το Peugeot 308 (1η θέση) και το Opel Astra (4η θέση). Τα αντίστοιχα μοντέλα των Hyundai και Kia, με πρώτο το Kia Ceed που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, σημείωσαν όλα πτώση στις πωλήσεις, ενώ το νέο plug-in υβριδικό Toyota Prius δεν έχει ακόμη καταγράψει σημαντικά αποτελέσματα καθώς τώρα ξεκίνησε η διάθεσή του.
Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων οχημάτων είχαν τον πρώτο λόγο στην κατηγορία (576.092), καταγράφοντας αύξηση 20% σε σχέση με το 2022.
Το «μίγμα» καυσίμου στα μικρομεσαία της Ευρώπης (Ιαν.-Οκτ. 2023)
Βενζίνη: 576.092 (μερίδιο 46%)
Αμιγώς ηλεκτρικά: 253.943 (μερίδιο 20%)
Ντίζελ: 220.181 (μερίδιο 17%)
Full Hybrid: 128.000 (μερίδιο 10%)
Plug-in Hybrid: 66.496 (μερίδιο 5,3%)
Τα στέισον βάγκον
Τα στέισον βάγκον παραμένουν, ως τύπος αμαξώματος, αρκετά δημοφιλή στην compact κατηγορία, αντιπροσωπεύοντας το 34% των πωλήσεων μέχρι τον Οκτώβριο. Το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις είναι και πάλι το Skoda Octavia, με τις εν λόγω εκδόσεις του να αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των συνολικών. Αξιοσημείωτο είναι ότι το Skoda Octavia είναι το στέισον βάγκον με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη σε όλες τις κατηγορίες.
Το ήμισυ των πωλήσεων των Ford Focus και Toyota Corolla είναι επίσης στέισον βάγκον εκδόσεις.
4ΤΡΟΧΟΙ - Χρήστος Αποστολόπουλος
Άνοδο κατέγραψαν οι πωλήσεις των μικρομεσαίων μοντέλων στην Ευρώπη με περισσότερες από 1,26 εκατ. μονάδες τους πρώτους 10 μήνες του έτους. Ας δούμε ποιά μοντέλα πρωταγωνίστησαν και γιατί.
Η αύξηση των πωλήσεων δύο σημαντικών μοντέλων, των Skoda Octavia και Ford Focus, συνέβαλε ώστε η μικρομεσαία κατηγορία – γνωστή ως compact – να επιστρέψει σε τροχιά ανάπτυξης φέτος, αφού επλήγη δυσανάλογα σε σχέση με άλλες από τις γνωστές ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα το 2022.
Αναλυτικότερα, η compact κατηγορία, η οποία είναι η τέταρτη μεγαλύτερη σε όγκο πωλήσεων στην Ευρώπη, κατέγραψε αύξηση που αγγίζει το 15% την περίοδο «Ιανουάριος-Οκτώβριος 2023» φτάνοντας σε απόλυτα νούμερα τις 1,26 εκατομμύρια μονάδες – επίδοση πολύ κοντά στη συνολική της ευρωπαϊκής αγοράς που κυμαίνεται για την ίδια περίοδο στο 16%, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce.
Οι πωλήσεις του Skoda Octavia αυξήθηκαν κατά 38%, γεγονός που «ανέβασε» το μοντέλο της τσέχικης εταιρείας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από την Toyota Corolla και μόλις 15.000 μονάδες πίσω από το best-seller της κατηγορίας VW Golf, το οποίο διατήρησε δυνάμεις σε σχέση με το 2022.
Εν τω μεταξύ, το Ford Focus κατάφερε να σημειώσει αντίστοιχη αύξηση, που αγγίζει το 35% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα, γεγονός που έδωσε στο compact hatchback της αμερικανικής εταιρείας τη δυνατότητα να περάσει στην τέταρτη θέση, πάνω από τα Peugeot 308 και Kia Niro.
Τα Top 10 μικρομεσαία μοντέλα της Ευρώπης (Ιαν.-Οκτ. 2023)
1. VW Golf: 150.538 (+0,2)
2. Skoda Octavia:136.176 (+38%)
3. Toyota Corolla: 109.248 (-1,3%)
4. Ford Focus: 88.641 (+35%)
5. Peugeot 308: 78.511 (+6,1%)
6. Kia Niro: 60.294 (-11%)
7. Kia Ceed: 59.280 (0,0%)
8. MG4: 56.670 (-%)
9. VW ID.3: 54.580 (57%)
10. Citroen C4: 50.611 (-10%)
Τα ηλεκτρικά
Οι πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της κατηγορίας κατέγραψαν αύξηση 53% και πλέον αντιπροσωπεύουν το ένα πέμπτο όλων των πωλήσεων στην κατηγορία.
Ο ηγέτης στην εν λόγω «συνομοταξία» ήταν το MG4, το οποίο μπήκε στο top 10 της συνολικής αγοράς (8η θέση) μετά από 10 μήνες, με 56.670 πωλήσεις, μπροστά από το VW ID.3 (9η θέση). Το Renault Megane E-Tech ήταν το τρίτο EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία (36.467), πάνω από το Cupra Born (34.704).
Το Top 5 ηλεκτρικά μικρομεσαία της Ευρώπης (Ιαν.-Οκτ. 2023)
1. MG4: 56.670
2. VW ID.3: 54.547
3. Renault Megane E-Tech: 36.467
4. Cupra Born: 34.704
5. Kia Niro: 32.341
Βενζίνη, ντίζελ, hybrid και plug-in hybrid
Η επιτυχία του Skoda Octavia βοήθησε τις πωλήσεις ντιζελοκίνητων compact αυτοκινήτων να αυξηθούν ελαφρώς κατά 2,2% (220.181). Με τη σειρά τους, τα υβριδικά υποχώρησαν κατά 5,7% (128.000), εν μέρει λόγω της πτώσης των πωλήσεων για το Kia Niro που βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων επηρεάστηκαν επίσης αρνητικά, αφού η Hyundai «εγκατέλειψε» το υβριδικό Ioniq. Το υβριδικό μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία ήταν με διαφορά η Toyota Corolla με 97.278 πωλήσεις. Ωστόσο, οι τελευταίες δεν αυξήθηκαν καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως αναφέρουν διεθνή μέσα, συνέχισε να πλήττεται από ελλείψεις μπαταριών.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών οχημάτων μειώθηκαν κατά 15%, με μερίδιο 5,3% στην κατηγορία, παρά την αύξηση που κατέγραψε το Peugeot 308 (1η θέση) και το Opel Astra (4η θέση). Τα αντίστοιχα μοντέλα των Hyundai και Kia, με πρώτο το Kia Ceed που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, σημείωσαν όλα πτώση στις πωλήσεις, ενώ το νέο plug-in υβριδικό Toyota Prius δεν έχει ακόμη καταγράψει σημαντικά αποτελέσματα καθώς τώρα ξεκίνησε η διάθεσή του.
Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων οχημάτων είχαν τον πρώτο λόγο στην κατηγορία (576.092), καταγράφοντας αύξηση 20% σε σχέση με το 2022.
Το «μίγμα» καυσίμου στα μικρομεσαία της Ευρώπης (Ιαν.-Οκτ. 2023)
Βενζίνη: 576.092 (μερίδιο 46%)
Αμιγώς ηλεκτρικά: 253.943 (μερίδιο 20%)
Ντίζελ: 220.181 (μερίδιο 17%)
Full Hybrid: 128.000 (μερίδιο 10%)
Plug-in Hybrid: 66.496 (μερίδιο 5,3%)
Τα στέισον βάγκον
Τα στέισον βάγκον παραμένουν, ως τύπος αμαξώματος, αρκετά δημοφιλή στην compact κατηγορία, αντιπροσωπεύοντας το 34% των πωλήσεων μέχρι τον Οκτώβριο. Το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις είναι και πάλι το Skoda Octavia, με τις εν λόγω εκδόσεις του να αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των συνολικών. Αξιοσημείωτο είναι ότι το Skoda Octavia είναι το στέισον βάγκον με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη σε όλες τις κατηγορίες.
Το ήμισυ των πωλήσεων των Ford Focus και Toyota Corolla είναι επίσης στέισον βάγκον εκδόσεις.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Το Hyundai Kona είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024»
4ΤΡΟΧΟΙ - 13/12/2023

Το νέο Hyundai Kona είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2024», με την ανακήρυξή του να πραγματοποιείται με κάθε επισημότητα σήμερα το μεσημέρι, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Το νέο Hyundai Kona κατάφερε σήμερα να κατακτήσει το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου και να ανακηρυχθεί σε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2024».
Στην τελική εκδήλωση του 17-ετούς πλέον ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην πίστα των Μεγάρων, παρουσία του Προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Γιώργου Βασιλάκη, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου/μελών του θεσμού. Το «παρών» έδωσαν στελέχη εταιρειών της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, επιλεγμένοι εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών, καθώς και δημοσιογράφοι του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.
Το Hyundai Kona συγκέντρωσε συνολικά 391 βαθμούς, έναντι 326 του Jeep Avenger και 305 του MG4, τα οποία ακολούθησαν το κορεατικό SUV στο βάθρο. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν τα MG ZS και Peugeot 408, με 252 και 249 βαθμούς, αντίστοιχα.
Η τελική κατάταξη έχει ως εξής:
1. Hyundai Kona: 391 βαθμοί
2. Jeep Avenger: 326 βαθμοί
3. MG4: 305 βαθμοί
4. MG ZS: 252 βαθμοί
5. Peugeot 408: 249 βαθμοί
6. Renault Austral: 222 βαθμοί
7. Kia Niro: 212 βαθμοί
8. Nissan X-Trail: 207 βαθμοί
9. Citroen C4 X: 200 βαθμοί
10. Honda Civic e:HEV: 184 βαθμοί
11. Dacia Spring: 152 βαθμοί
Υπενθυμίζεται ότι μέλη του Συλλόγου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» είναι 27 έμπειροι δημοσιογράφοι του ελληνικού ειδικού Τύπου. Κάθε δημοσιογράφος είχε στη διάθεσή του 100 βαθμούς για να απονείμει στα υποψήφια μοντέλα – που φέτος λόγω ισοψηφίας ήταν 11 – δίνοντας ως μέγιστη βαθμολογία το 20 και ως ελάχιστη το 5. Η τελική βαθμολογίαγια την ανάδειξη του νικητή διαμορφώθηκε σταδιακά, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, καθώς οι ψήφοι των 27 μελών ανακοινώνονταν μία προς μία, με αλφαβητική σειρά.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν ο κ. Γιώργος Βασιλάκης, που επεσήμανε μεταξύ άλλων την ανάγκη ανανέωσης του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, και ο Νίκος Τσάδαρης, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ). Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του «Συλλόγου Δημοσιογράφων για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», Νίκος Λουπάκης, υπογράμμισε στη σύντομη ομιλία του το σημαντικό ρόλο του ανεξάρτητου θεσμού που έρχεται να ενισχύσει με τον τρόπο του την αγορά αυτοκινήτου, επιλέγοντας κάθε χρόνο μία πρόταση που ταιριάζει καλύτερα στα μέτρα του Έλληνα καταναλωτή.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύτηκε ο Τάσος Μαρκουίζος “Ιαβέρης” για τη συνολική προσφορά του στον χώρο της αυτοκίνησης και της οδικής ασφάλειας. Βραβείο απονεμήθηκε και στον δημοσιογράφο Δημήτρη Διατσίδη για τα 40 χρόνια προσφοράς στον Ειδικό Τύπο. Ο Δημήτρης Διατσίδης ήταν επίσης ο παρουσιαστής της πολύ όμορφης εκδήλωσης, την οποία διοργάνωσε η Automotive Promotion.
Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ευχαριστεί για άλλη μια φορά ιδιαιτέρως τον κ. Χρήστο Αναστασιάδη για την ευγενική, όπως πάντα, παραχώρηση του χώρου του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων, τόσο για την οδήγηση των 11 υποψηφίων μοντέλων από τα μέλη του θεσμού την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023, όσο και για την τελετή απονομής.
4ΤΡΟΧΟΙ - 13/12/2023

Το νέο Hyundai Kona είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2024», με την ανακήρυξή του να πραγματοποιείται με κάθε επισημότητα σήμερα το μεσημέρι, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Το νέο Hyundai Kona κατάφερε σήμερα να κατακτήσει το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου και να ανακηρυχθεί σε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2024».
Στην τελική εκδήλωση του 17-ετούς πλέον ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην πίστα των Μεγάρων, παρουσία του Προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Γιώργου Βασιλάκη, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου/μελών του θεσμού. Το «παρών» έδωσαν στελέχη εταιρειών της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, επιλεγμένοι εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών, καθώς και δημοσιογράφοι του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.
Το Hyundai Kona συγκέντρωσε συνολικά 391 βαθμούς, έναντι 326 του Jeep Avenger και 305 του MG4, τα οποία ακολούθησαν το κορεατικό SUV στο βάθρο. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν τα MG ZS και Peugeot 408, με 252 και 249 βαθμούς, αντίστοιχα.
Η τελική κατάταξη έχει ως εξής:
1. Hyundai Kona: 391 βαθμοί
2. Jeep Avenger: 326 βαθμοί
3. MG4: 305 βαθμοί
4. MG ZS: 252 βαθμοί
5. Peugeot 408: 249 βαθμοί
6. Renault Austral: 222 βαθμοί
7. Kia Niro: 212 βαθμοί
8. Nissan X-Trail: 207 βαθμοί
9. Citroen C4 X: 200 βαθμοί
10. Honda Civic e:HEV: 184 βαθμοί
11. Dacia Spring: 152 βαθμοί
Υπενθυμίζεται ότι μέλη του Συλλόγου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» είναι 27 έμπειροι δημοσιογράφοι του ελληνικού ειδικού Τύπου. Κάθε δημοσιογράφος είχε στη διάθεσή του 100 βαθμούς για να απονείμει στα υποψήφια μοντέλα – που φέτος λόγω ισοψηφίας ήταν 11 – δίνοντας ως μέγιστη βαθμολογία το 20 και ως ελάχιστη το 5. Η τελική βαθμολογίαγια την ανάδειξη του νικητή διαμορφώθηκε σταδιακά, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, καθώς οι ψήφοι των 27 μελών ανακοινώνονταν μία προς μία, με αλφαβητική σειρά.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν ο κ. Γιώργος Βασιλάκης, που επεσήμανε μεταξύ άλλων την ανάγκη ανανέωσης του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, και ο Νίκος Τσάδαρης, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ). Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του «Συλλόγου Δημοσιογράφων για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», Νίκος Λουπάκης, υπογράμμισε στη σύντομη ομιλία του το σημαντικό ρόλο του ανεξάρτητου θεσμού που έρχεται να ενισχύσει με τον τρόπο του την αγορά αυτοκινήτου, επιλέγοντας κάθε χρόνο μία πρόταση που ταιριάζει καλύτερα στα μέτρα του Έλληνα καταναλωτή.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύτηκε ο Τάσος Μαρκουίζος “Ιαβέρης” για τη συνολική προσφορά του στον χώρο της αυτοκίνησης και της οδικής ασφάλειας. Βραβείο απονεμήθηκε και στον δημοσιογράφο Δημήτρη Διατσίδη για τα 40 χρόνια προσφοράς στον Ειδικό Τύπο. Ο Δημήτρης Διατσίδης ήταν επίσης ο παρουσιαστής της πολύ όμορφης εκδήλωσης, την οποία διοργάνωσε η Automotive Promotion.
Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ευχαριστεί για άλλη μια φορά ιδιαιτέρως τον κ. Χρήστο Αναστασιάδη για την ευγενική, όπως πάντα, παραχώρηση του χώρου του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων, τόσο για την οδήγηση των 11 υποψηφίων μοντέλων από τα μέλη του θεσμού την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023, όσο και για την τελετή απονομής.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Kawasaki, Ducati, Bugatti: Δύο δίτροχα κι ένα hypercar στο 400άρι (video)
Car & Driver
Δύο θηρία στους δύο τροχούς, η Kawasaki Ninja και η Ducati Panigale, μάχονται στα 400 μέτρα με την πανίσχυρη Bugatti Chiron SS.
Το κανάλι του Carwow στο YouTube οργάνωσε μία ακόμα μάχη στα 400 μέτρα με τρεις πανίσχυρες, εξωτικές δημιουργίες σε δύο και τέσσερις τροχούς.
Η Chiron SS φέρει τον θρυλικό κινητήρα W16 των 8 L και των τεσσάρων turbo, με ισχύ 1.600 PS και ροπή στα 1.600 Nm. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ ζυγίζει περί τους 2 τόνους.
Δίπλα της, το θηρίο που είναι η Kawasaki Ninja, με τον 4κύλινδρο κινητήρα των 1.000 κ.εκ. και των 310 PS. Με ροπή στα 165 Nm και βάρος στα 216 κιλά, αυτό το δίτροχο εκτοξεύεται σε χρόνο dt.
Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την Panigale V4, που φέρει κινητήρα 1,1 L με 216 PS και 124 Nm ροπής. Είναι και η πιο ελαφριά στα 195 κιλά.
Τα τρία οχήματα δοκιμάζονται τόσο στην επιτάχυνση, όσο και στην επιβράδυνση.
Ποιο θα υπερισχύσει;
[youtube]mm9Q0ery82o[/youtube]
Car & Driver
Δύο θηρία στους δύο τροχούς, η Kawasaki Ninja και η Ducati Panigale, μάχονται στα 400 μέτρα με την πανίσχυρη Bugatti Chiron SS.
Το κανάλι του Carwow στο YouTube οργάνωσε μία ακόμα μάχη στα 400 μέτρα με τρεις πανίσχυρες, εξωτικές δημιουργίες σε δύο και τέσσερις τροχούς.
Η Chiron SS φέρει τον θρυλικό κινητήρα W16 των 8 L και των τεσσάρων turbo, με ισχύ 1.600 PS και ροπή στα 1.600 Nm. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ ζυγίζει περί τους 2 τόνους.
Δίπλα της, το θηρίο που είναι η Kawasaki Ninja, με τον 4κύλινδρο κινητήρα των 1.000 κ.εκ. και των 310 PS. Με ροπή στα 165 Nm και βάρος στα 216 κιλά, αυτό το δίτροχο εκτοξεύεται σε χρόνο dt.
Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την Panigale V4, που φέρει κινητήρα 1,1 L με 216 PS και 124 Nm ροπής. Είναι και η πιο ελαφριά στα 195 κιλά.
Τα τρία οχήματα δοκιμάζονται τόσο στην επιτάχυνση, όσο και στην επιβράδυνση.
Ποιο θα υπερισχύσει;
[youtube]mm9Q0ery82o[/youtube]
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 3790
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Cars&Moto
Αν και μπηκα σε σχετικα φορουμ,θα θελα να ακουσω κ την γνωμη καποιου αδερφου εδω μεσα.
Θα ανεβω τις επομενες μερες Γερμανια,για να κατεβασω ενα Audi A3 G-Tron,με φυσικο αεριο εργοστασιακο δηλαδη.
Εχει κανενας αμαξι με φυσικο αεριο και ειδικα τον TGi κινητηρα της Vag Group για να μου πει γνωμες;
Θα ανεβω τις επομενες μερες Γερμανια,για να κατεβασω ενα Audi A3 G-Tron,με φυσικο αεριο εργοστασιακο δηλαδη.
Εχει κανενας αμαξι με φυσικο αεριο και ειδικα τον TGi κινητηρα της Vag Group για να μου πει γνωμες;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100585
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
To νέο Xiaomi SU7 δεν είναι κινητό – και κοστίζει μόλις 28.000€
4ΤΡΟΧΟΙ - Χρήστος Αποστολόπουλος
Γνωστή παγκοσμίως για την προηγμένα της smartphone, η κινεζική Xiaomi έκανε μέσα σε τρία χρόνια αυτό που δεν κατάφερε ποτέ η Apple σε μια δεκαετία: να κατασκευάσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
«Είναι δύσκολο να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο, αλλά είναι ωραίο να το πετυχαίνεις», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, κατά τη διάρκεια της επίσημης αποκάλυψης του SU7 στην Κίνα. Που, φυσικά, δεν είναι κινητό, αλλά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό τετράτροχο μοντέλο της εταιρείας.
Το SU7 -λέγε με Speed Ultra 7- είναι ένα μεγάλο και, γιατί όχι, καλλίγραμμο σεντάν με μήκος σχεδόν 5 μέτρα και πλάτος που αγγίζει τα 2 μέτρα. «Πατά» σε τροχούς 19 ιντσών, και προαιρετικά σε 21 ιντσών, ενώ είναι διαθέσιμο σε εννέα διαφορετικά χρώματα. Οπτικά, δεν θα ήταν άδικο αν λέγαμε ότι φέρνει αρκετά σε Porsche Taycan.
Θα διατίθεται από την Xiaomi, αρχικά στην αγορά της Κίνας, σε τρεις εκδόσεις: τις SU7, SU7 Pro και SU7 Max (σας θυμίζουν κάτι οι ονομασίες του;). Η πρώτη χρησιμοποιεί μια μπαταρία LFP της BYD με χωρητικότητα 73,6 kWh και στον μάλλον αισιόδοξο… κινεζικό WLTP (βλ. CLTC) προσφέρει αυτονομία έως και 700 χλμ. Την κίνηση εδώ προσφέρει ένας ηλεκτροκινητήρας με την ονομασία HyperEngine V6(!) και μέγιστη ισχύ 220 kW, δηλαδή 299 ίππους, σε συνδυασμό με μέγιστη ροπή 400 Nm.
Η ενδιάμεση έκδοση Pro τροφοδοτείται από την μπαταρία Shenxing της κινεζικής επίσης CATL με χωρητικότητα 94,3 kWh, που εκτοξεύει, κάτω από τις ίδιες προϋποθέσεις, την αυτονομία στα 830 χλμ. διαθέτοντας και αυτή μία ηλεκτρική μονάδα.
Το Xiaomi SU7 Max αντλεί ενέργεια από την μπαταρία Qilin της CATL με χωρητικότητα 101 kWh και ηλεκτρικό κύκλωμα σύστημα 800 V – όπως και η ενδιάμεση έκδοση Pro. Αυτό το Xiaomi προσφέρει αυτονομία 810 χλμ. με μία μόνο φόρτιση και χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που συνδυαστικά παράγουν μέγιστη ισχύ 673 ίππων, σε συνδυασμό με ροπή 838 Nm. Υπάρχουν φυσικά διάφορα προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας drift που μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς και απενεργοποιεί το traction control. Όταν δεν πηγαίνει στο πλάι, θα καλύψει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα.
Η Xiaomi είπε ότι είχε λάβει 50.000 παραγγελίες στα πρώτα 27 λεπτά της διάθεσης του νέου SU7 στην κινεζική αγορά. Την Παρασκευή δε, είπε ότι ο αριθμός έφτασε τις 88.898 σε λιγότερο από 24 ώρες.
4ΤΡΟΧΟΙ - Χρήστος Αποστολόπουλος
Γνωστή παγκοσμίως για την προηγμένα της smartphone, η κινεζική Xiaomi έκανε μέσα σε τρία χρόνια αυτό που δεν κατάφερε ποτέ η Apple σε μια δεκαετία: να κατασκευάσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
«Είναι δύσκολο να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο, αλλά είναι ωραίο να το πετυχαίνεις», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, κατά τη διάρκεια της επίσημης αποκάλυψης του SU7 στην Κίνα. Που, φυσικά, δεν είναι κινητό, αλλά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό τετράτροχο μοντέλο της εταιρείας.
Το SU7 -λέγε με Speed Ultra 7- είναι ένα μεγάλο και, γιατί όχι, καλλίγραμμο σεντάν με μήκος σχεδόν 5 μέτρα και πλάτος που αγγίζει τα 2 μέτρα. «Πατά» σε τροχούς 19 ιντσών, και προαιρετικά σε 21 ιντσών, ενώ είναι διαθέσιμο σε εννέα διαφορετικά χρώματα. Οπτικά, δεν θα ήταν άδικο αν λέγαμε ότι φέρνει αρκετά σε Porsche Taycan.
Θα διατίθεται από την Xiaomi, αρχικά στην αγορά της Κίνας, σε τρεις εκδόσεις: τις SU7, SU7 Pro και SU7 Max (σας θυμίζουν κάτι οι ονομασίες του;). Η πρώτη χρησιμοποιεί μια μπαταρία LFP της BYD με χωρητικότητα 73,6 kWh και στον μάλλον αισιόδοξο… κινεζικό WLTP (βλ. CLTC) προσφέρει αυτονομία έως και 700 χλμ. Την κίνηση εδώ προσφέρει ένας ηλεκτροκινητήρας με την ονομασία HyperEngine V6(!) και μέγιστη ισχύ 220 kW, δηλαδή 299 ίππους, σε συνδυασμό με μέγιστη ροπή 400 Nm.
Η ενδιάμεση έκδοση Pro τροφοδοτείται από την μπαταρία Shenxing της κινεζικής επίσης CATL με χωρητικότητα 94,3 kWh, που εκτοξεύει, κάτω από τις ίδιες προϋποθέσεις, την αυτονομία στα 830 χλμ. διαθέτοντας και αυτή μία ηλεκτρική μονάδα.
Το Xiaomi SU7 Max αντλεί ενέργεια από την μπαταρία Qilin της CATL με χωρητικότητα 101 kWh και ηλεκτρικό κύκλωμα σύστημα 800 V – όπως και η ενδιάμεση έκδοση Pro. Αυτό το Xiaomi προσφέρει αυτονομία 810 χλμ. με μία μόνο φόρτιση και χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που συνδυαστικά παράγουν μέγιστη ισχύ 673 ίππων, σε συνδυασμό με ροπή 838 Nm. Υπάρχουν φυσικά διάφορα προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας drift που μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς και απενεργοποιεί το traction control. Όταν δεν πηγαίνει στο πλάι, θα καλύψει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα.
Η Xiaomi είπε ότι είχε λάβει 50.000 παραγγελίες στα πρώτα 27 λεπτά της διάθεσης του νέου SU7 στην κινεζική αγορά. Την Παρασκευή δε, είπε ότι ο αριθμός έφτασε τις 88.898 σε λιγότερο από 24 ώρες.