Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Παιδια ,σορρυ που σας στεναχωρω αλλα οι μλκες τελειωσαν..!!

Δεν υπαρχουν οι επενδυτες και μη αφεντικα παρα μονο στα παραμυθια...

Εκτος και καποιος απο εσας μου εδινε το χρημα του να το διαχειριστω εγω και να παιρνω τις αποφασεις...

Υπαρχει κανενας τετοιος?


ΥΓ. vs40, κανεις λαθος..
Δεν υπαρχει και ουτε υπηρξε καμια πιεση..
Αν θελεις το πιστευεις ..
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Αν σε λένε Ζαγοράκη, εγώ! :mrgreen:

Όπως και όλοι οι άλλοι 10.000 που έδωσαν από το υστέρημά τους στην ΑΜΚ.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:


Καντε λιγο υπομονη...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Κυρ 02 Ιαν 2011, 00:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

gika παλικάρι μου, πως θα εισέρθουν χρήματα. Θα έρθει ο Αι-Βασίλης? Μακάκας είναι αυτός που θα αναλάβει? Θα δωρίσει 20 μύρια? Ή μήπως πιστεύετε στα ΜΜΕ που μιλάνε για ανταποδοτικά οφέλη των επενδυτών? Αν τα ξέρουν ας τα κατονομάσουν τα παπαγαλάκια. Το μάνατζμεντ είναι το ίδιο πάνω κάτω, και τα φράγκα έχουν 3 κύριες πηγές. Τηλεοπτικά, Χορηγίες, Εισητήρια. Επίσης prize money από τυχόν διακρίσεις σε Ευρώπη. Τίποτα διαφορετικό δεν θα δεις από αυτούς. Για να το πω πιο απλά. Τι διαφορετικό έβλεπες από τον Κόκαλη? Ή ακόμη καλύτερα από τον πολυμετοχικό. Καλύτερη διοίκηση και ανταπωδοτικά ωφέλη? Εκεί όσα υπάρχουν είναι πολιτικής φύσεως και αυτό γιατί είναι Έλληνες και θέλουν μεγαλύτερη δύναμη. Όσο για τα χρήματα που βάζουν τα δωρίζουν υπό το πρίσμα αυτό, αλλά και γλυτώνουν φόρους. Επίσης ακόμη και σήμερα δεν τα έχει χαρίσει ο Κόκαλης στον Γαύρο τα λεφτά που έβαλε από την τσέπη του. Εμφανίζονται και λογιστικά ως οφειλόμενο Κεφάλοιο προς Κόκαλη, και εφόσον, αγοράσει το ποσό αυτό ο Μαρινάκης, εμφανίζεται ως οφειλόμενο κεφάλαιο προς εταίρο Μαρινάκη.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

@Vs40
Με την αγορά μετοχών;;

Δεν είπε κανείς για 20 εκατομμύρια.

Αλλά 6 + 4 που ακούγεται είναι ένα σεβαστό ποσό που δεν διαθέτουμε.


Επίσης δες -επαναλαμβάνομαι;- τι γίνεται στη Μάλαγα.

Βάλανε λεφτά. Κάνανε μεταγραφές. Αγοράσαν (;) έκταση για το νέο γήπεδο.

Φαίνεται ότι θέλουν να επενδύσουν.

Το γιατί θα το δείξει ο καιρός.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

Moican πίεση υπάρχει μόνο και μόνο που το συζητάμε. Πίεση υπάρχει όταν συμφοιτητές μου (όχι καλοι :Ρ) από πρόπερσυ μου λέγαν ότι για να πάει μπροστά ο ΠΑΟΚ θέλει μεγαλομέτοχο. Μόνο και μόνο που το κουβεντιάζεις τον πιέζεις. Δεν τον πιέζεις όταν του λες μείνε και μην φέρεις κανέναν. Γιατί ο Ζαγορ δεν έχει το 51% δικό του. Επίσης όταν στις συνεντεύξεις λέει τρέμοντας από τα νεύρα ότι παιδιά εμείς πουλάμε, μην μας κατηγορείται ότι έχουμε οικιοποιηθεί τον ΠΑΟΚ. Αυτό δεν είναι πίεση? Ο μόνος τρόπος για να αποδείξεις σε αυτούς τους "δύσπιστους" δημσιογράφους ότι πουλάς, είναι να πουλήσεις όντως. Άρα λες να μην υπάρχει πίεση?
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

gika έγραψε:Τέλος για όσους ανέφεραν το σενάριο "Μπαίνουν με 6 εκατομμύρια, βάζουν άλλα 4, γίνονται αφεντικά και δεν δίνουν λόγο σε κανέναν"... Βάζοντας έξι εκατομμύρια, παίρνουν και τα χρέη στο όνομα τους. Οπότε, θα πρέπει να βρουν λεφτά για να τα πληρώσουν. Ή θα βάλουν κι άλλα ή θα πουλήσουν παίκτη. Έχουν δύο εναλλακτικές και διαλέγουν. Αν δεν υπήρχαν Άραβες η μόνη επιλογή μας θα ήταν να "πουλήσουμε παίκτη"...
Λες ή θα βάλουν λεφτά, ή θα πουλήσουν παίκτη. Μετά λες αν δεν υπήρχαν θα έπρεπε να πουλήσουμε παίκτη. Μία η άλλη! Ή τον πουλάνε οι Άραβες, ή εμείς. Αποτέλεσμα?

Και για ποια 22? Προχτές δε βγήκαν και λέγαν ότι γίνεται ρύθμιση για να πληρωθεί μόνο 30% από το πρωτογενές κεφάλαιο, δηλαδή 7?
Σύμφωνα λοιπόν με τις κυβερνητικές διαρροές, οι Α.Ε. που θα πληρώσουν άμεσα το 30% των οφειλών τους προς το ελληνικό δημόσιο, θα μπούνε σε ένα καθεστώς διαιτησίας, θα ελέγχονται από την Πολιτεία αλλά το υπόλοιπο 70% των χρεών θα σβηστεί.

Αυτό για τον ΠΑΟΚ σημαίνει πως ακόμη και να ισχύσει το χρέος των 22 με 23ων εκατ. ευρώ που αφορά το πρωτογενές, τους τόκους αλλά και τις προσαυξήσεις, θα κληθεί να πληρώσει κάτι παραπάνω από 7εκατ. ευρώ για να σβήσει ότι τον βαραίνει από τις κακοδιαχειρίσεις του Γιώργου Μπατατούδη και Γιάννη Γούμενου.

27/12/10 παοκ24
Άσε που αφεντικά γίνονται και με 6 μόνο.

Και δε μου λες? Ο Γούμενος δεν είχε πάρει στο όνομά του τα χρέη Μπατατούδη? Που καταλήξαμε?
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

gika άλλο Ισπανία. Εκεί μπορεί να έχεις κατά 70% λαμόγια και κατά 30% σωστούς. Στο ποσοστό φυσικά δεν αναφέρω την πολυμετοχικότητα και την λαϊκή βάση. Μιλάμε για τα 'αφεντικά". Το τίμιο 30%, λοιπον, έχει κίνητρο για επένδυση. Αν φτάσεις να είσαι εκεί στις 3 δυνατες ομάδες, δεν παίρνεις από τηλεοπτικά 4,5 εκ ευρώ όπως εμείς, αλλά 50 περίπου. Η ίδια αναλογία παέι σε όλα και μάλστα είναι βέβαιο ότι θα έχεις διακρίσεις στην ευρώπη και πολλά έσοδα από εκεί. άρα μεγαλύτερο περιθώριο κερδοφορίας και συνεχούς εξέλιξης. Η Ελλάδα αντίθετα, έχει ταβάνι. Έσκασαν σε 3 χρόνια 40 εκ ευρώ οι πολυμετοχικοί (και βγάζανε και κάθε χρόνο 20 από champions lealge και έχουν και καλες εγκαταστάσεις), και επίπεδο δεν ανέβηκαν. Μιλάω παγκόσμια. Ακόμη και το προτάθλημα κόντεψαν να χάσουν από τον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10277
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από barlow4 »

vs40
ο κοκκαλης οι βαερδινογιανναιοι κλπ οπως λες ασχοληθηκαν για την εξουσια.ειχαν και εχουν δουναι και λαβειν με κυβερνησεις και παρακρατος.ξεπλενουν χρημα και εχουν ομαδες βιτρινα.
μερικες απλες ερωτησεις θα σου κανω.
αυτοι που ουδεμια σχεση με ολα αυτα εχουν.για ποιον λογο να βαλουν τοσα μυρια?
1) μηπως για να βαλουν 6 και να παρουν 6 απο το βιειρινια?
λεζαντα δεν υπαρχει νοημα να πουλησουν στην ελλαδα.κερδοφορα επιχειρηση σε αυτην την φαση δεν ειναι ο ΠΑΟΚ.εχει χρεη.την τουμπα δεν σου τη ζητησαν.αν κανουν γηπεδο ειπαν θα το κανουν αλλου και μονοι τους.αρα λοιπον γιατι να μπουν στον ΠΑΟΚ.ποιο το οφελος τους?
2)ο ζαγορακης αν αυτοι ειναι λαμογια θα πρεπει να αλλαξει χωρα,τετοιο κυνηγι θα φαει.γιατι να παρει τετοιο ρισκο.θα μπορουσε να παραιτηθει με καμια αστεια προφαση και μετα κακο του κεφαλιου του κατσαρη το τι θα γινει.
και μια παρατηρηση. ο λαμπρος μαργαριτης ηταν καθηγητης μου στην ποινικη δικονομια.μεγαλο κεφαλι περιζητητος νομικος και αντιεμπορικος τυπος σαν το σαντος.καθολου χαρτογιακας και μιλαει σαν λημενεργατης.ανθρωπος πανεξυπνος και κυνικος.δεν εχει κανεναν μα κανεναν λογο ουτε αυτος να αναλαβει πελατες τους αραβες και να καταστρεψει το ονομα του.πιστευω πως ουτε καν θα εμπαινε στον κοπο να μιλησει με λαμογια.για την ακριβεια αν ηταν λαμογια ακομα θα τους μπινελικωνε.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Μακάρι αδερφέ, μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέτε και όλα να πάνε καλά.

Όμως, σύμπτωση που επαναλαμβάνεται...
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Μακαρι οι αραβες να μας πληρωνουν και το τρενο γιατι απο δω και περα πρεπει να δινουμε μια περιουσια για να ανεβαινουμε Τουμπα οι αθηναιοι
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

barlow4 έγραψε:vs40
ο κοκκαλης οι βαερδινογιανναιοι κλπ οπως λες ασχοληθηκαν για την εξουσια.ειχαν και εχουν δουναι και λαβειν με κυβερνησεις και παρακρατος.ξεπλενουν χρημα και εχουν ομαδες βιτρινα.
μερικες απλες ερωτησεις θα σου κανω.
αυτοι που ουδεμια σχεση με ολα αυτα εχουν.για ποιον λογο να βαλουν τοσα μυρια?
1) μηπως για να βαλουν 6 και να παρουν 6 απο το βιειρινια?
λεζαντα δεν υπαρχει νοημα να πουλησουν στην ελλαδα.κερδοφορα επιχειρηση σε αυτην την φαση δεν ειναι ο ΠΑΟΚ.εχει χρεη.την τουμπα δεν σου τη ζητησαν.αν κανουν γηπεδο ειπαν θα το κανουν αλλου και μονοι τους.αρα λοιπον γιατι να μπουν στον ΠΑΟΚ.ποιο το οφελος τους?
2)ο ζαγορακης αν αυτοι ειναι λαμογια θα πρεπει να αλλαξει χωρα,τετοιο κυνηγι θα φαει.γιατι να παρει τετοιο ρισκο.θα μπορουσε να παραιτηθει με καμια αστεια προφαση και μετα κακο του κεφαλιου του κατσαρη το τι θα γινει.
και μια παρατηρηση. ο λαμπρος μαργαριτης ηταν καθηγητης μου στην ποινικη δικονομια.μεγαλο κεφαλι περιζητητος νομικος και αντιεμπορικος τυπος σαν το σαντος.καθολου χαρτογιακας και μιλαει σαν λημενεργατης.ανθρωπος πανεξυπνος και κυνικος.δεν εχει κανεναν μα κανεναν λογο ουτε αυτος να αναλαβει πελατες τους αραβες και να καταστρεψει το ονομα του.πιστευω πως ουτε καν θα εμπαινε στον κοπο να μιλησει με λαμογια.για την ακριβεια αν ηταν λαμογια ακομα θα τους μπινελικωνε.
1) Ακριβώς όσα λες με κάνουν να πιστεύω ότι δεν υπάρχει κίνητρο για επένδυση από μέρους των Αράβων, εκτός και αν είναι κερδοσκόποι- λαμόγια. Επίσης δεν είναι Ελληνες που θα έχουν ανταποδοτικά οφέλη από το σάπιο παρακράτος μας.
2)Τι είναι θεός ο Ζαγόρ που να μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία που θα έχουν οι Άραβες? Ακόμη και αν τους πιστεύει μπορεί να κάνει λάθος. Επίσης όπως προείπα, δεν εμπιστεύομαι την νοημοσύνη του σε τέτοιας φύσης θέματα. Έπειτα γιατί να φάει κυνήγι? Εμείς δεν θέλουμε να πουλήσει? Αφού εμείς του λέμε πούλα. Έπειτα μετά θα πούμε καλό παιδί ο Ζαγόρ και τον κορόιδεψαν οι Άραβες. Δηλ δεν νομίζω ότι θα τον κυνηγίσουμε κιόλας. Σίγουρα κάποιοι σαν εμένα θα του την λένε πάντως και θα λένε ότι έκανε μία τρύπα στο νερό στο ΠΑΟΚ. Όσο για τον καθηγητή σου, κατά 90% λαμόγιο θα είναι και αυτός και μαλιστα χοντρο, όπως όλοι οι καθηγητές και ειδικά σε αυτούς τους τομείς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Κυρ 02 Ιαν 2011, 01:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10277
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από barlow4 »

και για να μην παρεξηγηθω και εγω ανησυχω για την ολη φαση.αλλωστε ποτε δεν ειχαμε λεφτα.ξαφνικα μιλαμε για λεφτα.δεν ξερω καν αν θα ειναι ανοιχτοσερηδες.αν θα ειναι τεχνοκρατες η σαλιαρηδες.
ξερω οτι ο ζαγορακης δεν θα πουλουσε ετσι φτηνα το τομαρι του.γιατι αν ειναι λαμογια απο σημαντικοτερη συγχρονη ποδοσφαιρικη προσωπικοτητα θα γινει αποδιοπομπαιος τραγος.τη δοξα του euro ειχε χιλιαδες τροπους να την εξαργυρωσει και να βγαζει ακομα και σημερα φραγκα με ουρα.αντι γι αυτο εβαλε το κεφαλι του μεσα στο μελισσι με τις σφηκες.τα εβγαλε περα στα πολυ πιο δυσκολα.δεν νομιζω να ξεπουλουσε ετσι τον ΠΑΟΚ.δεν τον εχω για χαζο.ομαδα με τετοιο ανισορροπο λαο μονο με μεγαλα κακαλα μπορει να τη διαχειριστει καποιος και παλι πριν το ζαγορακη θα αμφεβαλλα.τα καταφερε ομως.εκανε καποια τραγικα λαθη και ομως τα καταφερε.
επισης θα ξαναπω οτι αν ηταν λαμογια δυσκολα να ειχαν δικηγορο το μαργαριτη.
τι να πω ευχομαι να πανε ολα καλα.ερχονται πολυ δυσκολοι οικονομικα καιροι και χρειαζεται χρημα.μακαρι να το εχουν και να ειναι εξυπνοι αν οντως αναλαβουν.
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Alekakius »

PAOKMANIA WEB RADIO .....ALEKAKIUS LIVE STIN PROTI EKPOMPI TOU XRONOU LATE AT NIGHT ELLA KSENIXTIDES ARABOFILIKOI KAI ARABOFOBIKOI SINTONISTITE ....http://87.117.196.97:25461/listen.pls
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

Μακάρι να πω και εγώ. Γιατί δεν μπορώ να αποτρέψω τίποτα. Εδώ ούτε καν μπορώ να πείσω μέσα σε ένα φόρουμ :Ρ. Μακάρι να γράψουμε ιστορία με τους Άραβες, αλλά εγώ έχω βαρεθεί να πιστεύω και δεν θέλω να παρακαλάω και να προσεύχομαι. Εδώ στο θεό έχω πάψει να προσεύχομαι και να πιστεύω, γιατί να το κάνω τώρα? Ή εκτίμησή μου είναι αυτή. Όσο φίλε μου σε βοηθά ο Θεός, τόσο θα σε βοηθήσουν και οι Άραβες. Καλές προσευχές σε όλους σας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”