Σχολιασμός διαιτησίας

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Makis4444 »

Ηταν πεναλτι,δηλωσε ο μ@λ@κ@ς,το φυτο,ο @@@@@@@@@@@@@ ο Πατερας......
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από stephanos »

Και τότε γιατί τιμωρείται ο Δαλούκας; Επειδή "έπαιξε 70-30 τον Άρη στο δεύτερο ημίχρονο";

Τελικά πέρσι τιμωρήθηκε ο Σπάθας ή απλώς ήθελε να ξεκουραστεί ο επιχειρηματίας ενόψει της τουριστικής περιόδου;
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

Η UEFA ενημέρωσε την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για το ορισμό Ελλήνων Διεθνών Διαιτητών και Βοηθών σε αγώνες για τη φάση των ομίλων του Europa League.


- Ο Τ. Κάκος ορίστηκε να διευθύνει τον αγώνα Σπάρτα Πράγας-Παλέρμο (16/9), με Βοηθούς τους Δ. Μποζατζίδη-Χρ. Μπαλτα και 4ο Διαιτητή τον Τ. Σιδηρόπουλο. Επιπρόσθετοι Βοηθοί θα είναι οι Μ. Κουκουλάκης-Ηλ. Σπάθας.
- Ο Γ. Δαλούκας θα είναι Διαιτητής στην αναμέτρηση Σάλτσμπουργκ-Μάντσεστερ Σίτι (16/9). Βοηθοί του θα είναι οι Λ. Βασιλειάδης-Δ. Σαραϊδάρης και 4ος Διαιτητής ο Απ. Αμπάρκιολης. Επιπρόσθετοι Βοηθοί θα είναι οι Δ. Καλόπουλος-Β. Παμπορίδης.

:ugeek:


Αη Ποντ εύχεται κερδίσει η διαιτησία και Ελληνικό ποδόσφαιρο.
:ugeek:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Sera4 »

Έφυγε μόνος του Δαλούκας!

Tελικά η επιθυμία του Βαγγέλη Μαρινάκη για... αποκεφαλισμό του Δαλούκα έγινε πραγματικότητα έστω κι αν δεν το έκανε ο Σοφοκλής Πιλάβιος αλλά ο ίδιος ο Θεσσαλός διαιτητής! Μετά τα όσα έγιναν από το περασμένο Σάββατο ο Γιώργος Δαλούκας με σημερινή του επιστολή ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τους αγώνες της Σούπερ Λίγκας, κάνοντας λόγο για πόλεμο λάσπης!

Ο διεθνής διαιτητής, που είναι το πρόσωπο των ημερών λόγω της διαιτησίας του στο σαββατιάτικο παιχνίδι του «Κλ. Βικελίδης» ανάμεσα στον Άρη και τον Παναθηναϊκό (κυρίως λόγω του πέναλτι που έδωσε στους «πράσινους»), ανακοίνωσε σήμερα την αποχώρησή του από τους αγώνες της μεγάλης κατηγορίας, με την εξής ανακοίνωση:

«Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Superleague μετά τη λάσπη που δέχτηκα, για μία απόφασή μου στον αγώνα Άρη-Παναθηναϊκού. Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ, δηλώνω σήμερα την απόφασή μου να μη μετέχω σε αγώνες της Superleague. Εύχομαι η απόφασή μου αυτή να αποφορτίσει το κλίμα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά».

gazzetta

κυριε σπαθα τα ακους?????
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Photis »

Όλοι φύγετε ρε πούστηδες μπας και ξυβρωμίσει ο τόπος...
:pano:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από DimisK »

Ο Σπάθας πότε θα φύγει; 8-)
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από palok »

Photis έγραψε:Όλοι φύγετε ρε πούστηδες μπας και ξυβρωμίσει ο τόπος...
:pano:
από το 82 που παρακολουθώ αυτό λέω κι εγώ. να φύγουνε οι τσαγκαράκηδες, χαρλαβάνηδες κλπ κλπ. όμως η ελληνική διαιτησία ποτέ δεν ξαποσταίνει ...
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

Δεν διαβασα πουθενα να γραφει ΟΡΙΣΤΙΚΑ!!!!! ισως ξαναγυρισει... λεω εγω τωρα!

Επισης το θεικο θα ειναι να μην γινει δεκτη η παραιτηση του!!!!
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
jpm4_neo
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Τρί 13 Ιούλ 2010, 09:54

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από jpm4_neo »

Που παει ο Δαλουκας ρε? :redcard:
Ηταν ο μονος που μας επαιζε σχετικα καλα στα ντερμπι!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Olorin »

"...δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Superleague..."

Γιατι μονο στην παρουσα φαση και οχι σε ολες τις φασεις Δαλουκακο μου? Προετοιμαζεις εδαφος για τη μεγαλη επιστροφη?
Οι σφαγες θα συνεχιστουν και νομιζω θα συνειδητοποιησουμε ολοι οτι δεν ειναι θεμα προσωπων αλλα εντολων. Απλα καποιοι τις εκτελουν καλυτερα απο οτι αλλοι, πιο επικοινωνιακα. Ο Δαλουκας ατυχησε που πηρε μεγαλες διαστασεις ενα σφυριγμα του, ενω αλλα σφυριγματα του ιδιου και αλλων διαιτητων στο παρελθον ηταν χειροτερα αλλα ξεχαστηκαν γρηγορα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από gash04 »

jpm4_neo έγραψε:Που παει ο Δαλουκας ρε? :redcard:
Ηταν ο μονος που μας επαιζε σχετικα καλα στα ντερμπι!
Αυτό πρόβλημα για Νταλούκα...
:ugeek:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Pegasus »

Δεν είναι θέμα προσώπων αλλά δομών, καλά το είπατε. Ο Δαλούκας στα ντέρμπι σφυρίζει λίγο έδρα αλλά ποτέ δεν το παρακάνει. Μόνο στραβοπάτημα που θυμάμαι σε αγώνες του ΠΑΟΚ είναι πρόπερσι οι δυο απανωτές κίτρινες στον Γκαρσία. Ο Σπάθας και διάφοροι άλλοι προφανώς δεν έχουν την ίδια ευθιξία, ούτε καν για τους τύπους.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από shark4 »

Τον Σπαθα μονο με χαρακιρι θα τον συγχωρουσα ... 8-)
Παει και ο Δαλουκας . Την πληρωσε την νυφη για περυσι , που ειχαν λυσσαξει οι μαουνιερηδες γιατι δεν τους επαιξε 90-10 ...
Και ο κοκκινος βρυκολακας βγηκε απο τον ταφο του για την μαχη με το ετερο πρασινο βαμπιρ...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Bono »

Θα μου επιτρέψετε να μη φάω αμάσητο πως ο Δαλούκας παραιτήθηκε αλλά μάλλον τον παραίτησαν και αυτό μάλλον για να μη φανεί πως πέρασε η θέληση του Μαρινάκη.
Ούτως ή άλλως έγινε αυτό που ήθελε ο γάβρος και για έναν διατητή που πέρυσι τον ευνόησε στο ματς με την κούλα(με το χέρι του Μέλμπέργκ που δεν είδε),για ένα ματς μόλις στη 2η αγωνιστική και που δεν τους αφορούσε άμεσα αλλά έμμεσα.
Τώρα συγκρίσεις με την περίπτωση Σπάθα που μας γάμησε στην κυριολεξία και στο ματς με το ρούλη αλλά και στον α' γύρο με τον βάζελο και μας στέρησε το πρωτάθλημα καλύτερα να μην κάνουμε γιατί θα μας πιάσει μελαγχολία.
Εμείς είμαστε χορτάτοι από τίτλους και υπεράνω....

υ.γ. αν δεν φαγωθεί ο Σπάθας θα είμαστε πολύ κατώτεροι των περιστάσεων για ακόμα μία φορά και νομίζω πως έστω και καθυστερημένα τώρα είναι η κατάλληλη ώρα.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Σχολιασμός διαιτησίας

Δημοσίευση από Pegasus »

Πιθανόν να του είπαν να το κάνει αλλά θα περνούσε πιο αποφασιστική εικόνα στον κόσμο αν απλά τον καρατομούσαν. Ίσως τους προλαβε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”