Σχολιασμός διαιτησίας
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Και τότε γιατί τιμωρείται ο Δαλούκας; Επειδή "έπαιξε 70-30 τον Άρη στο δεύτερο ημίχρονο";
Τελικά πέρσι τιμωρήθηκε ο Σπάθας ή απλώς ήθελε να ξεκουραστεί ο επιχειρηματίας ενόψει της τουριστικής περιόδου;
Τελικά πέρσι τιμωρήθηκε ο Σπάθας ή απλώς ήθελε να ξεκουραστεί ο επιχειρηματίας ενόψει της τουριστικής περιόδου;
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Η UEFA ενημέρωσε την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για το ορισμό Ελλήνων Διεθνών Διαιτητών και Βοηθών σε αγώνες για τη φάση των ομίλων του Europa League.
- Ο Τ. Κάκος ορίστηκε να διευθύνει τον αγώνα Σπάρτα Πράγας-Παλέρμο (16/9), με Βοηθούς τους Δ. Μποζατζίδη-Χρ. Μπαλτα και 4ο Διαιτητή τον Τ. Σιδηρόπουλο. Επιπρόσθετοι Βοηθοί θα είναι οι Μ. Κουκουλάκης-Ηλ. Σπάθας.
- Ο Γ. Δαλούκας θα είναι Διαιτητής στην αναμέτρηση Σάλτσμπουργκ-Μάντσεστερ Σίτι (16/9). Βοηθοί του θα είναι οι Λ. Βασιλειάδης-Δ. Σαραϊδάρης και 4ος Διαιτητής ο Απ. Αμπάρκιολης. Επιπρόσθετοι Βοηθοί θα είναι οι Δ. Καλόπουλος-Β. Παμπορίδης.
:ugeek:
Αη Ποντ εύχεται κερδίσει η διαιτησία και Ελληνικό ποδόσφαιρο.
:ugeek:
- Ο Τ. Κάκος ορίστηκε να διευθύνει τον αγώνα Σπάρτα Πράγας-Παλέρμο (16/9), με Βοηθούς τους Δ. Μποζατζίδη-Χρ. Μπαλτα και 4ο Διαιτητή τον Τ. Σιδηρόπουλο. Επιπρόσθετοι Βοηθοί θα είναι οι Μ. Κουκουλάκης-Ηλ. Σπάθας.
- Ο Γ. Δαλούκας θα είναι Διαιτητής στην αναμέτρηση Σάλτσμπουργκ-Μάντσεστερ Σίτι (16/9). Βοηθοί του θα είναι οι Λ. Βασιλειάδης-Δ. Σαραϊδάρης και 4ος Διαιτητής ο Απ. Αμπάρκιολης. Επιπρόσθετοι Βοηθοί θα είναι οι Δ. Καλόπουλος-Β. Παμπορίδης.
:ugeek:
Αη Ποντ εύχεται κερδίσει η διαιτησία και Ελληνικό ποδόσφαιρο.
:ugeek:
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Έφυγε μόνος του Δαλούκας!
Tελικά η επιθυμία του Βαγγέλη Μαρινάκη για... αποκεφαλισμό του Δαλούκα έγινε πραγματικότητα έστω κι αν δεν το έκανε ο Σοφοκλής Πιλάβιος αλλά ο ίδιος ο Θεσσαλός διαιτητής! Μετά τα όσα έγιναν από το περασμένο Σάββατο ο Γιώργος Δαλούκας με σημερινή του επιστολή ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τους αγώνες της Σούπερ Λίγκας, κάνοντας λόγο για πόλεμο λάσπης!
Ο διεθνής διαιτητής, που είναι το πρόσωπο των ημερών λόγω της διαιτησίας του στο σαββατιάτικο παιχνίδι του «Κλ. Βικελίδης» ανάμεσα στον Άρη και τον Παναθηναϊκό (κυρίως λόγω του πέναλτι που έδωσε στους «πράσινους»), ανακοίνωσε σήμερα την αποχώρησή του από τους αγώνες της μεγάλης κατηγορίας, με την εξής ανακοίνωση:
«Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Superleague μετά τη λάσπη που δέχτηκα, για μία απόφασή μου στον αγώνα Άρη-Παναθηναϊκού. Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ, δηλώνω σήμερα την απόφασή μου να μη μετέχω σε αγώνες της Superleague. Εύχομαι η απόφασή μου αυτή να αποφορτίσει το κλίμα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά».
gazzetta
κυριε σπαθα τα ακους?????
Tελικά η επιθυμία του Βαγγέλη Μαρινάκη για... αποκεφαλισμό του Δαλούκα έγινε πραγματικότητα έστω κι αν δεν το έκανε ο Σοφοκλής Πιλάβιος αλλά ο ίδιος ο Θεσσαλός διαιτητής! Μετά τα όσα έγιναν από το περασμένο Σάββατο ο Γιώργος Δαλούκας με σημερινή του επιστολή ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τους αγώνες της Σούπερ Λίγκας, κάνοντας λόγο για πόλεμο λάσπης!
Ο διεθνής διαιτητής, που είναι το πρόσωπο των ημερών λόγω της διαιτησίας του στο σαββατιάτικο παιχνίδι του «Κλ. Βικελίδης» ανάμεσα στον Άρη και τον Παναθηναϊκό (κυρίως λόγω του πέναλτι που έδωσε στους «πράσινους»), ανακοίνωσε σήμερα την αποχώρησή του από τους αγώνες της μεγάλης κατηγορίας, με την εξής ανακοίνωση:
«Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Superleague μετά τη λάσπη που δέχτηκα, για μία απόφασή μου στον αγώνα Άρη-Παναθηναϊκού. Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ, δηλώνω σήμερα την απόφασή μου να μη μετέχω σε αγώνες της Superleague. Εύχομαι η απόφασή μου αυτή να αποφορτίσει το κλίμα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά».
gazzetta
κυριε σπαθα τα ακους?????
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
από το 82 που παρακολουθώ αυτό λέω κι εγώ. να φύγουνε οι τσαγκαράκηδες, χαρλαβάνηδες κλπ κλπ. όμως η ελληνική διαιτησία ποτέ δεν ξαποσταίνει ...Photis έγραψε:Όλοι φύγετε ρε πούστηδες μπας και ξυβρωμίσει ο τόπος...
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Δεν διαβασα πουθενα να γραφει ΟΡΙΣΤΙΚΑ!!!!! ισως ξαναγυρισει... λεω εγω τωρα!
Επισης το θεικο θα ειναι να μην γινει δεκτη η παραιτηση του!!!!
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ

Επισης το θεικο θα ειναι να μην γινει δεκτη η παραιτηση του!!!!
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Που παει ο Δαλουκας ρε?
Ηταν ο μονος που μας επαιζε σχετικα καλα στα ντερμπι!
Ηταν ο μονος που μας επαιζε σχετικα καλα στα ντερμπι!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
"...δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Superleague..."
Γιατι μονο στην παρουσα φαση και οχι σε ολες τις φασεις Δαλουκακο μου? Προετοιμαζεις εδαφος για τη μεγαλη επιστροφη?
Οι σφαγες θα συνεχιστουν και νομιζω θα συνειδητοποιησουμε ολοι οτι δεν ειναι θεμα προσωπων αλλα εντολων. Απλα καποιοι τις εκτελουν καλυτερα απο οτι αλλοι, πιο επικοινωνιακα. Ο Δαλουκας ατυχησε που πηρε μεγαλες διαστασεις ενα σφυριγμα του, ενω αλλα σφυριγματα του ιδιου και αλλων διαιτητων στο παρελθον ηταν χειροτερα αλλα ξεχαστηκαν γρηγορα.
Γιατι μονο στην παρουσα φαση και οχι σε ολες τις φασεις Δαλουκακο μου? Προετοιμαζεις εδαφος για τη μεγαλη επιστροφη?
Οι σφαγες θα συνεχιστουν και νομιζω θα συνειδητοποιησουμε ολοι οτι δεν ειναι θεμα προσωπων αλλα εντολων. Απλα καποιοι τις εκτελουν καλυτερα απο οτι αλλοι, πιο επικοινωνιακα. Ο Δαλουκας ατυχησε που πηρε μεγαλες διαστασεις ενα σφυριγμα του, ενω αλλα σφυριγματα του ιδιου και αλλων διαιτητων στο παρελθον ηταν χειροτερα αλλα ξεχαστηκαν γρηγορα.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Αυτό πρόβλημα για Νταλούκα...jpm4_neo έγραψε:Που παει ο Δαλουκας ρε?![]()
Ηταν ο μονος που μας επαιζε σχετικα καλα στα ντερμπι!
:ugeek:
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Δεν είναι θέμα προσώπων αλλά δομών, καλά το είπατε. Ο Δαλούκας στα ντέρμπι σφυρίζει λίγο έδρα αλλά ποτέ δεν το παρακάνει. Μόνο στραβοπάτημα που θυμάμαι σε αγώνες του ΠΑΟΚ είναι πρόπερσι οι δυο απανωτές κίτρινες στον Γκαρσία. Ο Σπάθας και διάφοροι άλλοι προφανώς δεν έχουν την ίδια ευθιξία, ούτε καν για τους τύπους.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Τον Σπαθα μονο με χαρακιρι θα τον συγχωρουσα ...
Παει και ο Δαλουκας . Την πληρωσε την νυφη για περυσι , που ειχαν λυσσαξει οι μαουνιερηδες γιατι δεν τους επαιξε 90-10 ...
Και ο κοκκινος βρυκολακας βγηκε απο τον ταφο του για την μαχη με το ετερο πρασινο βαμπιρ...
Παει και ο Δαλουκας . Την πληρωσε την νυφη για περυσι , που ειχαν λυσσαξει οι μαουνιερηδες γιατι δεν τους επαιξε 90-10 ...
Και ο κοκκινος βρυκολακας βγηκε απο τον ταφο του για την μαχη με το ετερο πρασινο βαμπιρ...
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Θα μου επιτρέψετε να μη φάω αμάσητο πως ο Δαλούκας παραιτήθηκε αλλά μάλλον τον παραίτησαν και αυτό μάλλον για να μη φανεί πως πέρασε η θέληση του Μαρινάκη.
Ούτως ή άλλως έγινε αυτό που ήθελε ο γάβρος και για έναν διατητή που πέρυσι τον ευνόησε στο ματς με την κούλα(με το χέρι του Μέλμπέργκ που δεν είδε),για ένα ματς μόλις στη 2η αγωνιστική και που δεν τους αφορούσε άμεσα αλλά έμμεσα.
Τώρα συγκρίσεις με την περίπτωση Σπάθα που μας γάμησε στην κυριολεξία και στο ματς με το ρούλη αλλά και στον α' γύρο με τον βάζελο και μας στέρησε το πρωτάθλημα καλύτερα να μην κάνουμε γιατί θα μας πιάσει μελαγχολία.
Εμείς είμαστε χορτάτοι από τίτλους και υπεράνω....
υ.γ. αν δεν φαγωθεί ο Σπάθας θα είμαστε πολύ κατώτεροι των περιστάσεων για ακόμα μία φορά και νομίζω πως έστω και καθυστερημένα τώρα είναι η κατάλληλη ώρα.
Ούτως ή άλλως έγινε αυτό που ήθελε ο γάβρος και για έναν διατητή που πέρυσι τον ευνόησε στο ματς με την κούλα(με το χέρι του Μέλμπέργκ που δεν είδε),για ένα ματς μόλις στη 2η αγωνιστική και που δεν τους αφορούσε άμεσα αλλά έμμεσα.
Τώρα συγκρίσεις με την περίπτωση Σπάθα που μας γάμησε στην κυριολεξία και στο ματς με το ρούλη αλλά και στον α' γύρο με τον βάζελο και μας στέρησε το πρωτάθλημα καλύτερα να μην κάνουμε γιατί θα μας πιάσει μελαγχολία.
Εμείς είμαστε χορτάτοι από τίτλους και υπεράνω....
υ.γ. αν δεν φαγωθεί ο Σπάθας θα είμαστε πολύ κατώτεροι των περιστάσεων για ακόμα μία φορά και νομίζω πως έστω και καθυστερημένα τώρα είναι η κατάλληλη ώρα.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Πιθανόν να του είπαν να το κάνει αλλά θα περνούσε πιο αποφασιστική εικόνα στον κόσμο αν απλά τον καρατομούσαν. Ίσως τους προλαβε.