Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 103931
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1 – GP Μπαχρέιν: Την πρώτη pole της χρονιάς κατέκτησε ο Charles Leclerc

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Οι πρώτες κατακτήριες της χρονιάς για το πρωτάθλημα της Formula 1, είχαν ως πρωταγωνιστή τον οδηγό της Ferrari Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος κατάφερε να πάρει την πρώτη pole position της χρονιάς, έχοντας πίσω του τον πρωταθλητή Max Verstappen (Red Bull), με τον Carlos Sainz (Ferrari) να συμπληρώνει την τριάδα.

Τι συνέβη στο Q1
Όλοι οι πιλότοι βγήκαν από νωρίς στην πίστα του Σακχίρ ώστε να πραγματοποιήσουν τις χρονομετρημένες τους προσπάθειες. Με τη μαλακή γόμα της Pirelli να είναι τοποθετημένη σε όλα τα μονοθέσια, τον ταχύτερο χρόνο στο Q1 σημείωσε ο Charles Leclerc με τον teammate του Carlos Sainz να κάνει το 1-2 για την Ferrari. Τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Max Verstappen με την Red Bull.

Αρκετοί οδηγοί πραγματοποίησαν μία χρονομετρημένη προσπάθεια καθώς με τον χρόνο που πέτυχαν κατάφεραν με ευκολία να εισέλθουν στην επόμενη διαδικασία (Q2). Οι πιλότοι που πάλεψαν αλλά έμειναν εκτός της συνέχειας ήταν οι Yuki Tsunoda (AlphaTauri 16η θέση), Nico Hulkenberg (Aston Martin 17η θέση), Daniel Ricciardo (McLaren 18η θέση), Lance Stroll (Aston Martin 19η θέση) και Nicholas Latifi (Williams 20η θέση).

Τι συνέβη στο Q2
Ο Alenander Albon με την Williams, ήταν ο πρώτος που μπήκε στην πίστα ώστε να σημειώσει από νωρίς χρόνο στο Q2. Με τα μονοθέσια να φορούν και πάλι τη μαλακή γόμα της Pirelli, οι χρόνοι κατέβηκαν σημαντικά. Ταχύτερος όλων στο Q2 ήταν ο Max Verstappen ο οποίος μαζί με τους δύο οδηγούς της Ferrari Carlos Sainz και Charles Leclerc, εξασφάλισαν από νωρίς την είσοδο τους στο Q3.

Το ίδιο κατάφερε λίγο αργότερα τόσο ο Sergio Perez (Red Bull), όσο και οι δύο πιλότοι της Mercedes Lewis Hamilton και George Russell. Στο Q3 βρέθηκαν επίσης οι Kevin Magnussen (Haas), Fernando Alonso (Alpine), Pierre Gasly (AlphaTauri) και Valtteri Bottas (Alfa Romeo).

Στην επόμενη διαδικασία δεν κατάφεραν να βρεθούν οι Esteban Ocon (Alpine 11η θέση), Mich Schumacher (Haas 12η θέση), Lando Norris (13η θέση), Alenander Albon (Williams 14η θέση) και Guanyu Zhou (Alfa Romeo 15η θέση).

Πρωτιά στο Q3
Πολύ πίστευαν πως ο Max Verstappen θα ήταν ο ταχύτερος όλων και σήμερα, τελικά αυτό δεν συνέβη καθώς ο Charles Leclerc είχε άλλη άποψη. Αρχικά ήταν τα μονοθέσια της Mercedes που έκαναν τις πρώτες προσπάθειες στο Q3, με τις Ferrari και τις Red Bull να ακολουθούν.

Στον πρώτο γρήγορο γύρο ήταν ο Carlos Sainz που πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο, με τον teammate του Charles Leclerc να τον ακολουθεί και τον Max Verstappen να βρίσκεται ελάχιστα πίσω του. Από την άλλη οι χρόνοι των πιλότων της Mercedes με χρησιμοποιημένα ελαστικά ήταν απογοητευτικοί.

Με ελάχιστα λεπτά να απομένουν για το τέλος του Q3, πρώτος στην πίστα μπήκε ο Charles Leclerc. Παρότι δεν οδήγησε καθαρά κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του και να κατακτήσει ταυτόχρονα την πρώτη pole position της χρονιάς. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο πρωταθλητής Max Verstappen με την RB18, με τον Carlos Sainz να σημειώνει τον τρίτο χρόνο και να κάνει το 1-3 για την ομάδα της Ferrari.

F1 - Formula 1 - Ferrari
Από την τέταρτη θέση θα εκκινήσει ο Sergio Perez (Red Bull), με τον Lewis Hamilton τελικά να ολοκληρώνει την προσπάθεια του στην πέμπτη θέση. Ο περυσινός teammate του Βρετανού, Valtteri Bottas θα εκκινήσει από την έκτη θέση με την Alfa Romeo.

Στην επιστροφή του στην Formula 1, o Kevin Magnussen οδήγησε καταπληκτικά, και έφερε την Haas στην έβδομη θέση. Την δεκάδα συμπληρώνουν οι Fernando Alonso (Alpine όγδοη θέση), ο George Russell (Mercedes ένατη θέση) και ο Pierre Gasly (AlphaTauri δέκατη θέση).

Ο αυριανός αγώνας, ο οποίος ξεκινά στις 17:00 ώρα Ελλλάδος, αναμένεται να χαρίσει έντονες συγκινήσεις σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού._ Γ. Τ.
black death
Δημοσιεύσεις: 7332
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από black death »

Φεραρι στη θεση της μερσεντες και σουπερ μαξ διαολος να τους κυνηγαει;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 103931
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα δούμε αύριο, γιατί άλλο πράγμα ο ταχύτερος γύρος και άλλο το ταχύτερο gp.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6192
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Parolos »

Μαύρη μέρα για την F1.

Αντί να κλείσουν οι διαφορές άνοιξαν.

Αλλά φαντάζομαι επειδή είναι η Μερκ πίσω είναι όλα καλά για το σπορ.

Το μηχανοκίνητο άθλημα που υποτίθεται ότι είναι η επιτομή της τεχνολογίας και της εξέλιξης θα έχει κλειδωμένους κινητήρες για 3 χρόνια.
black death
Δημοσιεύσεις: 7332
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από black death »

Μαυρη μερα. Η μερσεντες τα εκανε θαλασσα, ο λουις λεει αντιο στο 8ο. :lol:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6192
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Parolos »

Ασχέτως με αυτό, το οποίο είναι θεμιτό.

Η μαύρη μέρα είναι για το ότι 3 χρόνια θα βλέπεις ακριβώς το ίδιο με αυτό που είδαμε εχτές και αυτό που θα δούμε σήμερα.

Επίσης δε θέλαμε μια ομάδα να είναι μονοπώλιο αλλά θα βλέπουμε 3 χρόνια 8 μονοθέσια Φεράρι στην πρώτη 12αδα..

Το μόνο καλό είναι ότι θα φύγει το αμερικανικό κοινό που γνώρισε την F1 από το νετφλιξ.
Εκτός αν ξαφνικά βαφτούν από Red bull τιφοζι.

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 103931
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

black death
Δημοσιεύσεις: 7332
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από black death »

Parolos έγραψε:Ασχέτως με αυτό, το οποίο είναι θεμιτό.

Η μαύρη μέρα είναι για το ότι 3 χρόνια θα βλέπεις ακριβώς το ίδιο με αυτό που είδαμε εχτές και αυτό που θα δούμε σήμερα.

Επίσης δε θέλαμε μια ομάδα να είναι μονοπώλιο αλλά θα βλέπουμε 3 χρόνια 8 μονοθέσια Φεράρι στην πρώτη 12αδα..

Το μόνο καλό είναι ότι θα φύγει το αμερικανικό κοινό που γνώρισε την F1 από το νετφλιξ.
Εκτός αν ξαφνικά βαφτούν από Red bull τιφοζι.

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω αυτη τη στιγμη βλεπω 2 alpha tauri και δυο ρενο στη 12αδα. Ας μη βιαζομαστε. Δεν είναι το παν ο κινητήρας, ουτε αποκλειονται βελτιωσεις κι εκει (απ'οσο εχω καταλαβει).
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6192
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Parolos »

1 κι αυτό Χάρτινο..

K A R M A

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
black death
Δημοσιεύσεις: 7332
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από black death »

Τωρα έγινε ασπρη η μερα παρολε; :lol:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6192
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Parolos »

Δεν αλλάζει το σκεπτικό.

Αλλά χαίρομαι όπως είπα το ότι σε 2-3 αγώνες το πολύ θα εγκαταλείψουν οι Αμερικάνοι θεατές.

Αν και θα γίνουν τιφοζι..

Βάλανε μέχρι και MPH για να καταλαβαίνουν τις ταχύτητες.

3 χρόνια μη εξέλιξης... Ε δεν είναι μαύρη μέρα? Μάλλον εποχή μεσαίωνα για το σπορ.

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Miles
Δημοσιεύσεις: 8177
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Miles »

Υποτίθεται θα είχαμε περισσότερο ανταγωνισμό και πιο πολλά προσπεράσματα. Δεν είδα τίποτα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 103931
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μεγάλη νίκη Ferrari, καταστροφή οι τελευταίοι δύο γύροι για την Red Bull.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 103931
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1 – GP Μπαχρέιν: Νικητής ήταν το άθλημα

4τροχοι - Βασίλης Γούσιας

Ο Charles Leclerc είχε τόση αυτοπεποίθηση και τέτοιο απόθεμα ενέργειας, που έκανε φάρσα στους μηχανικούς του στον τελευταίο γύρο πως δήθεν έχει απώλεια ισχύος. Η Ferrari επέστρεψε στην κορυφή και στη Formula 1 επέστρεψε το θέαμα.

Για τρεις απανωτούς γύρους, αμέσως μετά τα πρώτα pit stop, οι ιαχές των θεατών κάλυψαν τους ήχους των μοτέρ! Πολλά χρόνια είχε να συμβεί αυτό στη Formula 1· επειδή πολλά χρόνια είχαμε να δούμε τους δύο πρώτους να εναλλάσσονται διαρκώς στην κορυφή!

Τελικός νικητής ο Charles Leclerc, με τη Ferrari να δείχνει σε κάθε αντεπίθεση πιο σίγουρη από τη Red Bull του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Max Verstappen, που εγκατέλειψε λίγο πριν τον τερματισμό.

Ή μάλλον, τελικός νικητής ήταν το ίδιο το άθλημα της Formula 1! Είδαμε στην πράξη τη θεωρία να επαληθεύεται, καθώς οι αεροδυναμικές αλλαγές που επέβαλαν οι νέοι κανονισμοί, έμπνευσης Νικόλα Τομπάζη, επιτρέπουν τις κλειστές μάχες, πρώτη φορά στην εποχή των υβριδικών.

Η προσπέραση δεν έχει γίνει ακριβώς εύκολη, όπως κάποιοι υπολόγιζαν, αφού η νέα αεροδυναμική σημαίνει παράλληλα λιγότερο αεροδυναμικό κενό, άρα λιγότερη επιτάχυνση γι αυτόν που ακολουθεί. Όμως η δύσκολη προσπέραση βρίσκεται μέσα στο dna της Formula 1, ώστε όταν τελικά κατορθωθεί να σημαίνει πολλά για την αξιοσύνη του επιτιθέμενου. Οι μάχες τροχό με τροχό είναι που έγιναν πιο εύκολες, και αυτό είναι που κρατά το θεατή στις μύτες των ποδιών του και τον τηλεθεατή να … δαγκώνει τα νύχια του.

Νικητής επίσης είναι το άθλημα από το γεγονός ότι η Ferrari δείχνει πιο σφριγηλή από κάθε άλλη φορά στα πρόσφατα χρόνια. Πρόκειται για τη δημοφιλέστερη παγκοσμίως ομάδα της Formula 1 και σε κάθε δράμα ο θεατής θέλει τον δημοφιλέστερο να πρωταγωνιστεί, και όχι περιορισμένο σε ρόλους κομπάρσου.

Οι δύο σεζόν που θυσίασε η Ferrari στην έρευνα και εξέλιξη του φετινού της αυτοκινήτου δίνουν καρπούς: Pole στις κατακτήριες, ταχύτερος γύρος στον αγώνα και νίκη για τον Leclerc καθώς και 2η θέση για τον Carlos Sainz jr.

Νικητής ήταν το άθλημα ακόμη χάρη στην παραμυθένια επιστροφή και την 5η θέση του Kevin Magnussen με την Haas. «Βίκινγκ» τον αποκάλεσε ο επικεφαλής της ομάδας, Guenther Steiner, o οποίος συμπλήρωσε ότι η Haas αυτή τη στιγμή «μοιάζει με θρύλο».

Ο Magnussen πριν 15 μέρες ετοιμαζόταν για τον αγώνα IMSA του Sebring, με τη Formula 1 μια μακρινή ανάμνηση, και η Haas βρισκόταν σε αναταραχή με τις αλλαγές που επέβαλε ο πόλεμος. Η επίδοση του Magnussen, έστω και αν βοηθήθηκε από τις εγκαταλείψεις των Red Bull, αποτελεί τον καλύτερο «κράχτη» για χορηγούς.

Θα μπορούσε ίσως και ο Mick Schumacher να βαθμολογηθεί, αν η δική του Haas δεν είχε πληγωθεί από την επίθεση του Ocon στον πρώτο γύρο.

H Mercedes δεν απειλήθηκε μεν ως 3η ταχύτερη ομάδα, μα δε φάνηκε ούτε στιγμή ικανή να απειλήσει τις Ferrari ή τις Red Bull. H 3η και 4η θέση του τερματισμού, χάρη στις εγκαταλείψεις των Verstappen και Perez, ήταν «ευλογία», όπως τη χαρακτήρισε ο πολυπρωταθλητής Lewis Hamilton.

Ο George Russell αρκέστηκε να ακολουθεί τον Hamilton, όμως μη μας ξεγελά η ευγενής του όψη, τον έχουμε δει να γίνεται αδίστακτος, μόλις οσμιστεί πιθανότητα διάκρισης. Εξαιρετικά καλοδεχούμενη επίσης η εμφάνιση της Alfa Romeo, με τον Valtteri Bottas να ανακάμπτει ύστερα από κάκιστη εκκίνηση και τον Zhou Guanyu να γίνεται στο ντεμπούτο του ο πρώτος Κινέζος που βαθμολογείται στη Formula 1.

Η Alpine μοιάζει να συνεχίζει εκεί που έμεινε πέρσι, πίσω από τους πρωτοπόρους μεν, με αξιοπρέπεια εμπρός από τους ουραγούς δε, με αμφότερους τους Esteban Ocon και Fernando Alonso να βαθμολογούνται.

Στη μάχη των κατασκευαστών μοτέρ, οι ψυχροί αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: 5 από τους 6 με μοτέρ Ferrari τερμάτισαν στην 1η δεκάδα. 3 από τους 4 με μοτέρ Red Bull (πρώην Honda) εγκατέλειψαν. 2 από τους 2 με μοτέρ Renault τερμάτισαν στη 10αδα, έστω και χωρίς να πρωταγωνιστήσουν. 8 στους 8 με μοτέρ Mercedes ολοκλήρωσαν μεν τον αγώνα, αλλά με εξαίρεση την εργοστασιακή ομάδα, οι υπόλοιποι 6 τερμάτισαν στις 6 τελευταίες θέσεις.

Και μιλάμε για τρία βαριά ονόματα εδώ: McLaren, Williams και Aston Martin. Αν η Red Bull έχει ενδεχόμενα να διορθώσει την τροφοδοσία καυσίμου, όπου είναι πιθανό να εδράζεται το πρόβλημα των εγκαταλείψεων στο Μπαχρέιν, η Mercedes μοιάζει να έχει πιο απότομο ανήφορο μπροστά της, σε αναζήτηση υψηλότερων επιδόσεων.

Θα διορθώσει σχετικά εύκολα τα προβλήματά της η Red Bull; Πάντως ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Max Verstappen, μοιάζει να μην έχει χάσει τίποτα από τη δίψα του για διακρίσεις, μετά τη στέψη του, όπως απέδειξε με τρεις απανωτές επιθέσεις στον Leclerc. Θα αρκεστεί ο Sainz σε ρόλο δεύτερου οδηγού; Πάντως τον έχουμε δει να προσεγγίζει μεθοδικά κάθε αγώνα και να εξελίσσεται. Θα κλείσει σχετικά γρήγορα την ψαλίδα από τους δύο πρώτους η Mercedes; Θα κατορθώσει ίσως κάποια άλλη ομάδα να ξεκλειδώσει τα μυστικά του δικού της αυτοκινήτου και να πρωταγωνιστήσει σε μερικούς έστω αγώνες; Πάντως όλα συγκλίνουν στην προοπτική μιας ενδιαφέρουσας σεζόν.

Πίσω στο νικητή, ο Charles Leclerc είχε τέτοια κέφια και τόσο απόθεμα ψυχικής ενέργειας, που έκανε φάρσα στους μηχανικούς του στον τελευταίο γύρο, ότι δήθεν έχει απώλεια ισχύος. Πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον αγώνα έδειξε την άνεση και την αυτοπεποίθηση που έχουμε δει σε πρωταθλητές. «Sei un campione, veramente, είσαι αληθινός πρωταθλητής» του είπε στην ενδοεπικοινωνία ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, κι αυτό αποκαλύπτει την ψυχολογία που υπάρχει στο Μαρανέλο. Ασφαλώς η φετινή σεζόν με τους 23 αγώνες της μοιάζει με μαραθώνιο, μα κι ο μακρύτερος δρόμος αρχίζει με ένα πρώτο βήμα, και το πρώτο φετινό βήμα του Leclerc δε θα μπορούσε να είναι καλύτερο!

Τέλος, επειδή άθλημα σημαίνει επίσης θέαμα, αξίζει να αναφερθούμε στις νέες μικροκάμερες που τοποθετήθηκαν μέσα στα κράνη των οδηγών, χάρη στις οποίες βλέπουμε ακριβώς ό,τι κι ο οδηγός. Παίρνουμε μια ιδέα πόσο βίαιες είναι οι δυνάμεις που ασκούνται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, πόσο «κλειστοφοβικά» είναι πλέον τα κόκπιτ ενώ ενδιαφέρον έχει και η παρακολούθηση των μηνυμάτων που εμφανίζονται στο τιμόνι. Οι άνθρωποι της Formula 1 μοιάζουν να κάνουν πολλές σωστές κινήσεις σε μια εποχή πολύ απαιτητική και για τον αθλητισμό και για την αυτοκίνηση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 103931
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1 – GP Μπαχρέιν: Νικητής ο Leclerc και 1-2 για την Ferrari

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

H Ferrari μετά από 46 αγώνες είδε τον Charles Leclerc να κατακτά τη νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, ενώ ταυτόχρονα με τη δεύτερη θέση του Carlos Sainz πανηγύρισε ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.

Μετά τις χθεσινές κατατακτήριες άπαντες περίμεναν με αγωνία τον κυρίως αγώνα στο GP του Μπαχρέιν. Προς τέρψιν του κοινού είδαμε έναν συναρπαστικό αγώνα με νικητή τον Charles Leclerc. Ο οδηγός της Ferrari κατάφερε να αντέξει στην πίεση του πρωταθλητή Max Verstappen, ο οποίος εγκατέλειψε ελάχιστους γύρους πριν το τέλος. Η επιστροφή της Ιταλικής ομάδας στις επιτυχίες σφραγίστηκε με τη δεύτερη θέση του Carlos Sainz.

Έχουμε αγώνα!
Με λίγα λεπτά να μας χωρίζουν από την πρώτη εκκίνηση της χρονιάς, άπαντες περίμεναν με αγωνία να σβήσουν τα κόκκινα φώτα. Στην εκκίνηση ο Charles Leclerc ξεκίνησε πολύ καλά ενώ μπαίνοντας στην εσωτερική της πρώτης στροφής κατάφερε να υπερασπιστεί με επιτυχία την θέση του, στρίβοντας πρώτος. Πίσω του ο Max Verstappen προσπάθησε χωρίς επιτυχία να επιτεθεί στον Μονεγάσκο, ενώ ταυτόχρονα είχε τον Carlos Sainz να τον ακολουθεί κατά πόδας.

Καλή εκκίνηση πραγματοποίησε και ο Lewis Hamilton, ο οποίος ταχύτατα πέρασε τον Sergio Perez ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση. Εντυπωσιακός ήταν ο Kevin Magnussen ο οποίος πέρασε με τη σειρά του τον Sergio Perez για την πέμπτη θέση. O Sergio Perez παρά τις χαμένες θέσεις κατάφερε στη συνέχεια να επωφεληθεί από ένα λάθος του οδηγού της Haas, επανακτώντας εκ νέου την χαμένη θέση του. Ο George Russell κέρδισε δύο θέσεις στην εκκίνηση και βρέθηκε στην έβδομη θέση, με τους Pierre Gasly, Fernando Alonso και Esteban Ocon να ακολουθούν.

Μάχη για δύο
Με τους Charles Leclerc και Max Verstappen να δημιουργούν διαφορά από τον τρίτο Carlos Sainz γύρο με τον γύρο, όλοι περίμεναν την μάχη μεταξύ Ferrari-Red Bull. Πίσω από τους πρωτοπόρους ο Ισπανός οδηγός της Ferrari προσπαθούσε να κρατηθεί μπροστά από τον Lewis Hamilton ο οποίος είδε το μονοθέσιο του να δουλεύει καλύτερα σε ρυθμό αγώνα.

Με τους Sainz-Hamilton να μάχονται χάνοντας χρόνο, είδαμε τον Sergio Perez να φτάνει πίσω από τον Βρετανό οδηγό της Mercedes και να του “παίρνει” την τέταρτη θέση.

Ώρα για pit stop
Τον χορό των pit stop άνοιξε ο Lewis Hamilton, o Βρετανός μπήκε πρώτος ώστε να αλλάξει τα μαλακά ελαστικά του με ένα νέο σετ σκληρών, ενώ είδε τον Κινέζο Guanyu Zhou να τον προσπερνά. Να τονίσουμε πως τη μαλακή γόμα της Pirelli χρησιμοποίησαν άπαντες κατά την εκκίνηση πλην των δύο οδηγών της McLaren οι οποίοι ρίσκαραν με την μεσαία γόμα.

Τo undercut προσπάθησε να κάνει ο Max Verstappen, καθώς μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον δέκατο πέμπτο γύρο. Ο Ολλανδός τοποθέτησε ένα σετ μαλακών ελαστικών ώστε να βρεθεί μπροστά από τον πιλότο της Ferrari. Στην Ιταλική ομάδα απάντησαν άμεσα και “τράβηξαν” μέσα για pit stop τον Charles Lecler στον επόμενο γύρο για να βάλουν με τη σειρά τους ακόμη ένα σετ μαλακά ελαστικά.

Η Formula 1 στα καλύτερα της
Με την επιστροφή στην πίστα μετά το pit stop, o Charles Leclerc βρέθηκε ελάχιστα εμπρός από τον Max Verstappen. Για τρεις γύρους η μάχη ήταν συγκλονιστική. Με τη βοήθεια του DRS, ο Verstappen περνούσε μπροστά από τον Μονεγάσκο στο τέλος της ευθείας και αμέσως μετά ο Charles Leclerc εκμεταλλευόμενος τη δυναμική της Ferrari προσπερνούσε και πάλι τον αντίπαλο του. Η μονομαχία συνεχίστηκε μέχρι να καταφέρει ο Leclerc να βγει από τη ζώνη DRS.

Για την τρίτη θέση, ο Carlos Sainz είχε το προβάδισμα με τον Sergio Perez να ακολουθεί διαφορετική στρατηγική ώστε να κερδίσει αυτός την τρίτη θέση. Στον αντίποδα η ομάδα της Mercedes είχε τοποθετήσει και στους δύο οδηγούς της, την σκληρή γόμα της Pirelli.

Επόμενο pit stop
Ο Ισπανός οδηγός της Alpine Fernando Alonso, ήταν αυτός που μπήκε πρώτος για δεύτερο pit stop. Δύο γύρους μετά τον ακολούθησε ο Lewis Hamilton, ο οποίος τοποθέτησε τη μεσαία γόμα που θα του επέτρεπε θεωρητικά να φτάσει ως το τέλος.

Στον 31ο γύρο είδαμε τον Max Verstappen να μπαίνει στα pit. Η ομάδα της Red Bull επέλεξε τη μεσαία γόμα δίνοντας την ευκαιρία στον Ολλανδό να πιέσει. Άμεση για ακόμη μία φορά ήταν η απάντηση της Ferrari. Στον επόμενο γύρο ο Charles Leclerc μπήκε για την δική του αλλαγή αλλά αυτή τη φορά βρέθηκε με άνεση μπροστά από τον Verstappen. Ο Ολλανδός εκνευρισμένος απάντησε στην ομάδα του πως ήταν λάθος η εντολή να μην πιέσει τα ελαστικά του, κατά τον γύρο εξόδου.

Με φόντο το βάθρο
Μάχη είχαμε όμως για το βάθρο. Ο Carlos Sainz είχε πίσω του τον Sergio Perez ο οποίος πίεζε σε κάθε γύρο. Περίπου τρία δευτερόλεπτα χώριζαν τους δύο πιλότους οι οποίοι όμως είχαν διαφορετικά ελαστικά (μεσαία γόμα Sainz), (μαλακή γόμα Perez).
Στην πέμπτη και έκτη θέση ακολουθούσαν οι δύο Mercedes με τους Hamilton και Russell, ενώ ο Kevin Magnussen εντυπωσίαζε στην έβδομη θέση με το μονοθέσιο της Haas.

Δραματική συνέχεια και αυτοκίνητο ασφαλείας
O Max Verstappen μπήκε για τρίτη φορά για αλλαγή ελαστικών, ενώ από την άλλη η ομάδα της Ferrari αποφάσισε να αφήσει στην πίστα τον Charles Leclerc. Παρολαυτά η Ιταλική ομάδα για να εξασφαλίσει την τρίτη θέση κάλεσε για pit stop τον Carlos Sainz.

Στη συνέχεια είχαμε δράμα στο GP του Μπαχρέιν. Ο Pierre Gasly αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας καθώς το μονοθέσιο της AlphaTauri τυλίχθηκε στις φλόγες. Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να εισέρχεται στην πίστα, ο Clarles Leclerc μπήκε για pit stop με τις διαφορές να μηδενίζονται.

Ιταλικός θρίαμβος
Το μονοθέσιο της AlphaTauri τελικά προκάλεσε πονοκέφαλο στους διοργανωτές καθώς δεν ήταν εύκολο να απομακρυνθεί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα μονοθέσια να πραγματοποιήσουν αρκετούς γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με επτά γύρους να απομένουν για το φινάλε, η αγωνία είχε φτάσει στο κατακόρυφο.

Με την επανεκκίνηση του αγώνα, ο Charles Leclerc έφυγε καλύτερα από όλους και δεν απειλήθηκε από τον Max Verstappen. Από την άλλη ο Ολλανδός είδε τον Carlos Sainz να τον πλησιάζει και να τον απειλεί διαρκώς. Πίσω οι Perez και Hamilton ήταν έτοιμοι να εκμεταλλευτούν κάθε λάθος που θα προέκυπτε.

Τελικά ο Μονεγάσκος κατάφερε με ταχύτερους γύρους να απομακρυνθεί και να φέρει το μονοθέσιο της Ιταλικής ομάδας και πάλι στην πρώτη θέση του βάθρου. Τα πανηγύρια δεν σταμάτησαν για την Ferrari, καθώς ο Carlos Sainz τερμάτισε στη δεύτερη θέση μετά την εγκατάλειψη του Max Verstappen από πρόβλημα στην μπαταρία της RB18.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton, ο οποίος έιδε το μονοθέσιο του Sergio Perez να σταματά ξαφνικά στον τελευταίο γύρο. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο George Russell, με τον Kevin Magnussen με την Haas να συμπληρώνει την πεντάδα. Οι Valtteri Bottas, Esteban Ocon, Yuki Tsunoda, Fernando Alonso και Guanyu Zhou συμπλήρωσαν την δεκάδα.

Επόμενη στάση της Formula 1, το GP Σαουδικής Αραβίας το οποίο διεξάγεται το επόμενο Σαββατοκύριακο 25-27 Μαρτίου._Γ. Τ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”