9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ρε μαξιμους πλακα μας κανεις? Ο οπαδος ονειρευεται παικταραδες,πρωταθληματα,τσου λου,τα παντα ολα ποσο μαλλον ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΠΕΡΣΙ.Ο οπαδος φταιει που η διοικηση φεσωσε το συμπαν και τα εκανε πουτανα στα οικονομικα;Τι ακουμε θεε μου εδω μεσα.
Υ.Γ Τις 3-4 μεταγραφες ο Σαντος αλλα και οι περισσοτεροι απο εμας τις ζητουσαμε την χρονια που το πεξαμε μαρινακης τζουνιορ και καναμε 12!!!!!! μεταγραφες για να δινουμε δανεικους και να εχουμε αναπληρωματικους τερματοφυλακες των 250.000 που δεν εχει ουτε ο γαυρος.
Υ.Γ Τις 3-4 μεταγραφες ο Σαντος αλλα και οι περισσοτεροι απο εμας τις ζητουσαμε την χρονια που το πεξαμε μαρινακης τζουνιορ και καναμε 12!!!!!! μεταγραφες για να δινουμε δανεικους και να εχουμε αναπληρωματικους τερματοφυλακες των 250.000 που δεν εχει ουτε ο γαυρος.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
100% δίκιο έχεις joshua το έλειμα έγινε λιγότερο από τα 800.000 του Σάλπι αλλά πολύ περισσότερο από τα 300.000 του Φιλομένου,Του Σαβίνι ,του Μοράες,του Κρέσιτς,του Ζουέλα κλπ κλπ
Υ.Γ.ένα μέρος από τα 800 γύρισε από διαρκείας κλπ όταν ακούγόταν ότι ψύλωσε ο ΠΑΟΚ τρυπήσαμε τους βάζελους κ.ο.κ.
Υ.Γ.ένα μέρος από τα 800 γύρισε από διαρκείας κλπ όταν ακούγόταν ότι ψύλωσε ο ΠΑΟΚ τρυπήσαμε τους βάζελους κ.ο.κ.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
αυτα τα 300 σε πολλα συμβολαια μας φαγανε και οχι το δυσβασταχτο συμβολαιο του κονδορα και του βιτολ κατα αρδ....αυτοι τα λεφτα τα βγαλανε..αλλα που να διωξεις παικτες που δεν τα αξιζουν τα λεφτα τους...?που θα βρουν αλλα κοροιδα? ενω οι αξιοι μια χαρα βρισκουν...
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Με τα συγχαρίκια στον γαύρο να δεις πως βρίθουν και πως αναστενάζουν τα τσιμέντα της Τούμπας.navigator11 έγραψε:Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Πάλι μλκίες κάνεις ρε μαν.. Μη λες αλήθειες.KilledByDeath_4 έγραψε: 20 χιλιαδες διαρκειας θα πανε προφανως αν γυρισει κανας προεδρας απο μαλδιβες να σε βαλει αλλα 10 εκ μεσα χτυπαει το μπικ στιλο στο εδρανο και λεει που πηγε η καυλα και ΠΑΟΚ παν απολα , Στεφανε.
Αν απαντησω στην ειρωνια σου οπως πρπει πιθανον να δωσω αφορμη να με σουταρουν οι γνωστοι για την αντικειμενικοτητα τους mods.
Κακό πράγμα στον ΠΑΟΚ αυτό..
Δ.Σ. στο καλό ,ΑΝ μας κάνεις την χάρη εμάς τους αντιΠΑΟΚτσήδες και χαιρετήσεις επιτέλους.
Κάθε επαγγελματική επιτυχία σου εύχομαι.Βγάλε όσα πιο πολλά μπορείς.
υγ πολύ μεγαλοψυχία ρε παιδί μου.
αν και θησάυρισε απ'τον ΠΑΟΚ,δε νομίζω να πεί ΟΧΙ σε ακόμα περισσότερα.υπάρχουν βέβαια συνοπαδοί μας,που σε καμμία των περιπτώσεων,ΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ,ούτε που θα τους περνούσε απ΄το μυαλό σαν σκέψη να <<πουλήσουν>> τα ... <<ιδανικά>> τους.ή μπορεί και να τους δόθηκε και να αψήφησαν τη ... γλύκα.βρίθουν (και νοερώς) τέτοιων τα τσιμέντα της τούμπας.
Με κάτι τέτοια έφτασε η οπαδική(?) υπερηφάνεια στον κολοφώνα της ακμής της.
Έμειναν τα τσιμέντα του Αλεξανδρείου παραπονεμένα, να αναμένουν ενδεχόμενη επιστροφή του Δημάρχου.
Βtw,βρήκα τι είσαι μαν. Είσαι ο μοναδικός διαπρύσιος κήρυξ που επιχειρηματολογεί με φληναφήματα.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Για μια φορα ο κοσμος ας σταθει στο "12 μηνες απληρωτος" και οχι στο "δεχτηκε διακανονισμο"
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ας δεχτεί και μία μείωση 70% ή έστω την πρόταση από την Τουρκία, και είμαστε κομπλέ.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ναι όχι 100% ας δεχτεί...
ΗΜΑΡΤΟΝ,
50% αν δεχτεί, θα είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μεγάλη υπόθεση. Αλλά και με 40% θα είμαστε καλά.
ΗΜΑΡΤΟΝ,
50% αν δεχτεί, θα είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μεγάλη υπόθεση. Αλλά και με 40% θα είμαστε καλά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Εννοεις να μας πληρωσει και κανα μυριο ετσι μωρε αφου ΠΑΟΚ εισαι... σωστα?gika έγραψε:Ας δεχτεί και μία μείωση 70% ή έστω την πρόταση από την Τουρκία, και είμαστε κομπλέ.
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
βλεπεις μπαλα εσυ αγοριμgika έγραψε:Και 100% ακόμα καλύτερα. Επιτέλους πληρωμή ανάλογη της προσφοράς του!