Έτσι. Είναι ίσως ο μοναδικός ποδοσφαιριστής που μου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα αλλά δεν παύει να φοράει τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Και δίκαιο έχετε, θα το χρειαστούμε. Μακάρι να συνεχίσει καλύτερα, και πέρσι θυμάμαι τι έκανε στην αρχή στο Τρίπολη ΠΑΟΚ σερβίροντας γκολ στον Τσέζαρεκ. Δεν το 'χει να ξεκινάει καλά μού φαίνεται.Kolokotronis_4 έγραψε:όποιοι γιουχάρησαν και πέταξαν μπουκάλια στον τσιρίλο, μετά την επιτυχία του γκολ, είναι ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ. και πολύ επιεικής είμαι.
Ο εκφωνητής δεν μπορούσε να κρατήσει τα γέλια του στη φάση πάντως