Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ΠΑΟΚ - Ο "καταραμένος" Σάντος...21/09/2009 16:37
Πολύς λόγος γίνεται από χθες για τον Φερνάντο Σάντος και τις επιδόσεις του κόντρα στον Ολυμπιακό. Η προϊστορία θέλει τους «ερυθρόλευκους» να έχουν δημιουργήσει παράδοση κόντρα στις ομάδες του Σάντος. Για να δούμε λοιπόν την «κατάρα» που ακολουθεί τον πορτογάλο κόντρα στη ερυθρόλευκη ΠΑΕ.
Ο Πορτογάλος τεχνικός δεν έχει καταφέρει να γευτεί ακόμα την χαρά της νίκης στο πρωτάθλημα με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, ενώ στο κύπελλο μετρά μόλις και με τα βίας δυο νίκες. Μετά και την χθεσινή ήττα στην Τούμπα, οι οπαδοί του ΠΑΟΚ τον αποδοκίμασαν. Αυτό δεν συμβαίνει όμως για πρώτη φορά. Ο Πορτογάλος κόουτς έχει βρεθεί πολλές φορές σε «δύσκολη θέση», εξαιτίας του Ολυμπιακού.
Ο Σάντος ήρθε στην Ελλάδα το 2001. Εκείνη τη χρονιά το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στις 20 Απριλίου έκρινε τον τίτλο. Η ΑΕΚ ήθελε δυο αποτελέσματα. Όμως έχασε 4-3 και μαζί με το ντέρμπι, απόλεσε και τον τίτλο. Μια εβδομάδα μετά αντιμετωπίζει και πάλι τον Ολυμπιακό, αυτή τη φορά για το Κύπελλο Ελλάδος. Η ΑΕΚ κερδίζει 2-1 και ο Σάντος «σπάει», έστω και προσωρινά την «ερυθρόλευκη κατάρα». Αυτή ήταν και η τελευταία του νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό ως προπονητής της ΑΕΚ.
Όμως παρόλα αυτά ο Πορτογάλος τεχνικός κατάφερε μόλις μια ακόμη φορά, ως προπονητής του ΠΑΟΚ να νικήσει κόντρα στους Πειραιώτες. Και αυτό συνέβη μόλις στην περσινή σεζόν, όταν το Φεβρουάριο ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός συναντήθηκαν στην Τούμπα για τον πρώτο από τους δυο αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος. Ο ΠΑΟΚ κέρδισε 1-0, όμως δεν ήταν αρκετό. Στον επαναληπτικό στο Καραϊσκάκη έχασε 2-0 στην παράταση και αποκλείστηκε
Λες και με τους αλλους προπονητες τα πηγαιναμε καλυτερα,ζωα
Πολύς λόγος γίνεται από χθες για τον Φερνάντο Σάντος και τις επιδόσεις του κόντρα στον Ολυμπιακό. Η προϊστορία θέλει τους «ερυθρόλευκους» να έχουν δημιουργήσει παράδοση κόντρα στις ομάδες του Σάντος. Για να δούμε λοιπόν την «κατάρα» που ακολουθεί τον πορτογάλο κόντρα στη ερυθρόλευκη ΠΑΕ.
Ο Πορτογάλος τεχνικός δεν έχει καταφέρει να γευτεί ακόμα την χαρά της νίκης στο πρωτάθλημα με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, ενώ στο κύπελλο μετρά μόλις και με τα βίας δυο νίκες. Μετά και την χθεσινή ήττα στην Τούμπα, οι οπαδοί του ΠΑΟΚ τον αποδοκίμασαν. Αυτό δεν συμβαίνει όμως για πρώτη φορά. Ο Πορτογάλος κόουτς έχει βρεθεί πολλές φορές σε «δύσκολη θέση», εξαιτίας του Ολυμπιακού.
Ο Σάντος ήρθε στην Ελλάδα το 2001. Εκείνη τη χρονιά το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στις 20 Απριλίου έκρινε τον τίτλο. Η ΑΕΚ ήθελε δυο αποτελέσματα. Όμως έχασε 4-3 και μαζί με το ντέρμπι, απόλεσε και τον τίτλο. Μια εβδομάδα μετά αντιμετωπίζει και πάλι τον Ολυμπιακό, αυτή τη φορά για το Κύπελλο Ελλάδος. Η ΑΕΚ κερδίζει 2-1 και ο Σάντος «σπάει», έστω και προσωρινά την «ερυθρόλευκη κατάρα». Αυτή ήταν και η τελευταία του νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό ως προπονητής της ΑΕΚ.
Όμως παρόλα αυτά ο Πορτογάλος τεχνικός κατάφερε μόλις μια ακόμη φορά, ως προπονητής του ΠΑΟΚ να νικήσει κόντρα στους Πειραιώτες. Και αυτό συνέβη μόλις στην περσινή σεζόν, όταν το Φεβρουάριο ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός συναντήθηκαν στην Τούμπα για τον πρώτο από τους δυο αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος. Ο ΠΑΟΚ κέρδισε 1-0, όμως δεν ήταν αρκετό. Στον επαναληπτικό στο Καραϊσκάκη έχασε 2-0 στην παράταση και αποκλείστηκε
Λες και με τους αλλους προπονητες τα πηγαιναμε καλυτερα,ζωα
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
το κλειδώνω το κλειδώνω..λεω..το κλειδώνω...gika έγραψε:Μη το κλειδώσεις σιντ...
Ελεος αν οπου διαφωνουμε κλειδωνουμε τα τοπικ...
Ριξεμπαν σε οσους το παραξυλωνουν σβησε ασεμνα σχολια αλλα οχι λουκετο... Οχι ακομα..
πέστε τα μωρέ...κράξτε..αλλά όχι χαρακτηρισμοί...
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Ο παοκ επαιξε .Ο μουσλι τραυματιζεται .Ο βιερινια ετρεχε σαν ,σουταρε σαν ,και ειχε παθος σαν .χωρις χαρακτηρισμους?
Thx, Admin Team
Ο παοκ επαιξε .Ο μουσλι τραυματιζεται .Ο βιερινια ετρεχε σαν ,σουταρε σαν ,και ειχε παθος σαν .χωρις χαρακτηρισμους?
- 4NIKOS1986
- Δημοσιεύσεις: 165
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:28
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ο cirillo ειναι τραγικος....απλα μεχρι να γυρισει ο παμπλο δεν εχουμε αλλον.....σαβιωι πρεπει αριστερο μπακ και μαλεζαρας στοπερ.φιλομενο μπροστα γτ ο μουσλι απ'οτι φαινεται δεν το'χει.ολοκλητο το παιχνιδι που θα το βρουμε?ενα κορνερ του σορλεν στο β' ημιχρονο πηγαινε μεσα και ο φιλομενο νομιζω την εβγαλε.ημουν στην 4 και ετσι μου φανηκε.εχει καποιος τηλεοπτικη αποψη?
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
χα0χα0χα0χα0χα0χα0χαχ0αχα0χα0χα0χα
προς μέλη του σαιτ λέω...απαίτηση των ιδίων...
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
οντως ο Σορλιν την εστειλε απευθειας αλλα ο Φιλομενο προλαβε να τη στειλει αουτ..το ειδαμε και αυτο..
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
http://www.paokg4.org/paok_football.asp?articleid=721
Απιστευτο αρθρο...
Βγαίνοντας στην Εγνατία, μετά από τρία τέταρτα, ήταν ήδη Δευτέρα, είχε αρχίσει κι εκείνο το ψιλόβροχο. Λίγο πριν την Καμάρα, θυμήθηκες τα λόγια του Μάκη (ένας είναι ο Μάκης).
Όλοι καλά κι εμείς χειρότερα.
...
Απιστευτο αρθρο...
Βγαίνοντας στην Εγνατία, μετά από τρία τέταρτα, ήταν ήδη Δευτέρα, είχε αρχίσει κι εκείνο το ψιλόβροχο. Λίγο πριν την Καμάρα, θυμήθηκες τα λόγια του Μάκη (ένας είναι ο Μάκης).
Όλοι καλά κι εμείς χειρότερα.
...
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Το συγκεκριμενο αρθρο πρεπει να υπαρχει διπλα απο τη λεξη ματζιρια στα λεξικα.
Μονο με την τελευταια προταση συμφωνω:
"...σε κλείνω ρε γιατί είσαι γκρινιάρης, φτου σου ρε ξεφτίλα μίζερε "
Μονο με την τελευταια προταση συμφωνω:
"...σε κλείνω ρε γιατί είσαι γκρινιάρης, φτου σου ρε ξεφτίλα μίζερε "
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Να γράψω κι εγώ πέντε πράγματα, αφού πέρασε η πρώτη τρικυμία.
1. Αν και δεν συμπαθώ τον Σάντος ΠΡΕΠΕΙ να μείνει στην ομάδα και να συνεχίσει.
2.Ό,τι και να κάνει ο Σάντος ούτε γκόλ μπορεί να βάλει, ούτε να κάνει σωστές αποκρούσεις.
3. Ο Σάντος δεν είπε σε κανέναν να γυρίσει πίσω και να κρατήσει το 1:0.
4. Το μπάτζετ δεν επέτρεψε άλλου είδους μεταγραφές.
5. Η δεύτερη θέση πέρσι στο πρωτάθλημα έκανε πολύ κακό στην ομάδα, και σ΄ εμάς, διότι πιστέψαμε, οτι γίναμε αμέσως ομάδα να χτυπήσει το πρωτάθλημα.
6. Ο Κοντρέρας αναντικατάστατος. διότι ΕΞΥΠΝΟΣ ποδοσφαιριστής.
7. Ο Τσιρίλο πολύ επικίνδυνος γαι την ομάδα, γιατί εκεί που τον εμπιστεύσαι, κάνει το μεγάλο λάθος που συνεπάγεται γκόλ εναντίον μας.(τουλάχιστον μέχρι σήμερα)
8. Ο Σαβίνι δυστυχώς κι αυτός πολύ αργός, εριστικός και μάλλον επιρρεπής στις κάρτες.
9. Ο Μουσλίμοβιτς ακόμα δεν μπόρεσε να βρεί τον καλό εαυτό του (γιατί δεν ξέρω)
10. Και ο Σάντος και ο Ζαγοράκης βλέπουν και αντιλαμβάνονται τα πράγματα καλύτερα απο εμάς.
Και στο τέλος: Αφήστε και την ομάδα και τον προπονητή και τον Ζαγοράκη επιτέλους να προσπαθήσουν να κάνουν την δουλειά τους καλά και ξεχάστε επιτέλους τη γκρίνια που φέρνει πάλι τα ΛΑΜΟΓΙΑ πίσω, γιατί βλέπουν τη ευκαιρία ν΄αρχίσουν πάλι την μάσα.
Αυτός ο κάκκος είναι πολύ ύπουλος διαιτητής, όπως είπε ο Γκαρσία, δεν μας άφησε ούτε κατα διάνοια να πλησιάσουμε την περιοχή των αντιπάλων μας, όποιοι κι άν ήταν, σ΄όλα τα παιχνίδια που διαιτήτευσε.
Όλα τα φάουλ τα έδωσε αντίθετα το καθίκι.
Κάποτε θα περάσει κι΄αυτή η γκαντεμιά.
1. Αν και δεν συμπαθώ τον Σάντος ΠΡΕΠΕΙ να μείνει στην ομάδα και να συνεχίσει.
2.Ό,τι και να κάνει ο Σάντος ούτε γκόλ μπορεί να βάλει, ούτε να κάνει σωστές αποκρούσεις.
3. Ο Σάντος δεν είπε σε κανέναν να γυρίσει πίσω και να κρατήσει το 1:0.
4. Το μπάτζετ δεν επέτρεψε άλλου είδους μεταγραφές.
5. Η δεύτερη θέση πέρσι στο πρωτάθλημα έκανε πολύ κακό στην ομάδα, και σ΄ εμάς, διότι πιστέψαμε, οτι γίναμε αμέσως ομάδα να χτυπήσει το πρωτάθλημα.
6. Ο Κοντρέρας αναντικατάστατος. διότι ΕΞΥΠΝΟΣ ποδοσφαιριστής.
7. Ο Τσιρίλο πολύ επικίνδυνος γαι την ομάδα, γιατί εκεί που τον εμπιστεύσαι, κάνει το μεγάλο λάθος που συνεπάγεται γκόλ εναντίον μας.(τουλάχιστον μέχρι σήμερα)
8. Ο Σαβίνι δυστυχώς κι αυτός πολύ αργός, εριστικός και μάλλον επιρρεπής στις κάρτες.
9. Ο Μουσλίμοβιτς ακόμα δεν μπόρεσε να βρεί τον καλό εαυτό του (γιατί δεν ξέρω)
10. Και ο Σάντος και ο Ζαγοράκης βλέπουν και αντιλαμβάνονται τα πράγματα καλύτερα απο εμάς.
Και στο τέλος: Αφήστε και την ομάδα και τον προπονητή και τον Ζαγοράκη επιτέλους να προσπαθήσουν να κάνουν την δουλειά τους καλά και ξεχάστε επιτέλους τη γκρίνια που φέρνει πάλι τα ΛΑΜΟΓΙΑ πίσω, γιατί βλέπουν τη ευκαιρία ν΄αρχίσουν πάλι την μάσα.
Αυτός ο κάκκος είναι πολύ ύπουλος διαιτητής, όπως είπε ο Γκαρσία, δεν μας άφησε ούτε κατα διάνοια να πλησιάσουμε την περιοχή των αντιπάλων μας, όποιοι κι άν ήταν, σ΄όλα τα παιχνίδια που διαιτήτευσε.
Όλα τα φάουλ τα έδωσε αντίθετα το καθίκι.
Κάποτε θα περάσει κι΄αυτή η γκαντεμιά.
-
Commadante Pablo
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 01:25
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Θλίβομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω νέα παιδιά όπως ο gika (μάλλον και ο rouki) να προσπαθούν να ρίξουν στην κακή τύχη, στην γκαντεμιά, στον ανάδρομο ερμή και στο μάγο της χαλάστρας, τα όποια κακώς κείμενα και άσχημα αποτελέσματα παρατηρούνται στην ομάδα.rouki έγραψε:
Κάποτε θα περάσει κι΄αυτή η γκαντεμιά.
Όταν δεν βλέπεις τίποτε κακό στον ίδιο σου τον εαυτό και συνεχώς κατηγορείς υπερφυσικές δυνάμεις για την κατάστασή σου, είσαι καταδικασμένος να μείνεις στην αφάνεια και να μη βελτιωθείς ΠΟΤΕ.
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Το παιδια εχει γραψει ενα καρο πραγματα..Ειναι ξεκαθαρο πως δε τα ριχνει ολα στην τυχη αλλα την αναφερει σαν παραμετρο..Οποτε μη θλιβεσαι
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Φιλε, θες να μην το ρίξουμε στην τύχη? Τι να λέω?fuzztone έγραψε:Θλίβομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω νέα παιδιά όπως ο gika (μάλλον και ο rouki) να προσπαθούν να ρίξουν στην κακή τύχη, στην γκαντεμιά, στον ανάδρομο ερμή και στο μάγο της χαλάστρας, τα όποια κακώς κείμενα και άσχημα αποτελέσματα παρατηρούνται στην ομάδα.rouki έγραψε:
Κάποτε θα περάσει κι΄αυτή η γκαντεμιά.
Όταν δεν βλέπεις τίποτε κακό στον ίδιο σου τον εαυτό και συνεχώς κατηγορείς υπερφυσικές δυνάμεις για την κατάστασή σου, είσαι καταδικασμένος να μείνεις στην αφάνεια και να μη βελτιωθείς ΠΟΤΕ.
Άχρηστε Φιλομένο που σημάδεψες το δοκάρι??
Να μιλάω για τη διαιτησία??
Η να πηγαίνω απο τόπικ σε τοπικ και να κράζω τον κάθε παίκτη ξεχωριστα για να... βελτιωθεί???
Αυτοί που πρέπει να δουν τα προβλήματα, ας το κάνουν και ας τα διορθώσουν... Εγώ μονο στην αρνητική αύρα μπορώ να το ρίξω με τις γνώσεις μου...
Ήθελα αυτή τη νική περισσότερο απο όλους σας. Νικη του γαύρου στην Τουμπα έχω να ζήσω απο 3 χρόνων (που δεν θυμάμαι τίποτα). Πότε θα δω νικη του ΠΑΟΚ μας με γαυρο ρε γ@μώ το?? Πονάει η όλη κατάσταση... Αλλά τι να κάνω? Να βρίζω το Σαντος, το Μουσλι και τον Κουτσια???