WRC

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Χιλής - 2η μέρα (πρωί): «Ιπτάμενος» Tanak, προβλήματα για Katsuta, Evans και Rovanpera

Car & Driver - Μαρίλη Πινιατάρο

Ο Ott Tanak επέκτεινε το προβάδισμά του, ενώ οι Katsuta, Evans και Rovanpera έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών και... το πλήρωσαν ακριβά.

Ο Ott Tanak κατάφερε να ολοκληρώσει το πρώτο μέρος της δεύτερης μέρας χωρίς προβλήματα, επεκτείνοντας το προβάδισμά του στην πρωτοπορία του αγώνα και της γενικής κατάταξης. Ο Εσθονός φαίνεται να έκανε τη σωστότερη επιλογή ελαστικών για τις τρεις πρωινές ΕΔ, κάτι που τον ευνόησε ιδιαίτερα, κερδίζοντας τις δύο από αυτές.

Η μάχη για το βάθρο μαίνεται, αφού ο Elfyn Evans έχει πέσει τέταρτος, μετά και το τέλος της SS9, έχοντας κάνει λανθασμένη επιλογή στα ελαστικά του. Πιο συγκεκριμένα, ο Ουαλός έπαθε διπλό κλατάρισμα στην SS9, χάνοντας σημαντικό χρόνο και δύο θέσεις στη γενική κατάταξη.

Στη δεύτερη θέση επανήλθε ο Teemu Suninen, ο οποίος είχε πέσει προηγουμένως στην τρίτη θέση, μετά την SS7. Κι ο Thierry Neuville επωφελήθηκε από το κλατάρισμα του Evans, ανεβαίνοντας τρίτος. Ο Βέλγος της Hyundai είπε μετά την SS9: «Ήταν η πρώτη ΕΔ που ένιωσα άνετα και τα πράγματα ήταν πραγματικά καλά για εμάς.»

Ο Kalle Rovanpera κέρδισε την SS7, όμως δεν κατάφερε να σημειώσει κάποια αντίστοιχη επίδοση στις SS8 και SS9, αφού ήρθε 6ος και 8ος, αντίστοιχα, πέφτοντας πέμπτος. Κι ο Φινλανδός ολοκλήρωσε την SS9 χωρίς γόμα στα πίσω ελαστικά του, λέγοντας ότι «είμαστε τυχεροί που είμαστε εδώ, κάναμε μεγάλο λάθος με την επιλογή ελαστικών. Γνωρίζαμε ότι αυτή η ΕΔ θα ήταν δύσκολη, όμως δεν περιμέναμε η φθορά των ελαστικών να είναι τόσο μεγάλη.»

Παρόμοια ήταν κι η κατάσταση για τον Takamoto Katsuta, ο οποίος τερμάτισε «από θαύμα» στην SS9, όπως είπε ο ίδιος, παραμένοντας στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Στην έβδομη θέση παρέμεινε κι ο Gregoire Munster, ολοκληρώνοντας τα εντός δεκάδας αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1.


1. Tanak O. M-Sport WRT 1:47:45.9
2. Suninen T. Hyundai Shell Mobis WRT +47.8
3. Neuville T. Hyundai Shell Mobis WRT +1:03.0
4. Evans E. Toyota Gazoo Racing WRT +1:16.8
5. Rovanpera K. Toyota Gazoo Racing WRT +1:44.7
6. Katsuta T. Toyota Gazoo Racing WRT +2:52.7
7. Munster G. M-Sport WRT +3:45.5
8. Solberg O. Solberg O. +4:50.5
9. Pajari S. Toksport WRT 2 +5:07.2
10. Heller A. M-Sport WRT +5:17.8
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC – Ράλλυ Χιλής: Επιτέλους Tanak

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατής Χατζηπαναγιώτου

Επιτέλους Ford Puma στη Χιλή και το καλύτερο σε έκδοση παραγωγής, αποδεικνύεται κορυφαίο και στις ειδικές διαδρομές.

Εξαιρετικοί δρόμοι, θεατές με άποψη και ότι γκρέμισαν οι Loubet και Lappi με το καλημέρα, έχτισαν οι Tanak και Neuville για την Ford και τη Hyundai, αντίστοιχα. Στην Toyota έσωσαν την παρτίδα με τους Evans, Rovanpera και Katsuta σε παράταξη, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, δύο γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας για το 2023.

Καταστροφών συνέχεια και ο Suninen, o οποίος πιστοποίησε την μετριότητα του, αφού βγήκε ενώ ήταν υπό την πίεση τον Neuville, με γεγονός ότι στο motorsport δεν τίθεται θέμα ατυχίας αλλά είναι το μέταλλο που κάνει τη διαφορά όταν δίνονται ευκαιρίες.

Βατερλό με πολλές εγκαταλείψεις και στο WRC2, με νικητή τον Oliver Solberg που όλο το τριήμερο είχε να διαχειριστεί την πίεση του Pajari που ολοκλήρωσε πίσω και από τον Greensmith. Όλοι με Skoda Fabia RS.

Στο Πρωτάθλημα Oδηγών o Kalle Rovanpera έχει πλέον 217 βαθμούς και ο Elfyn Evans 186 βαθμούς. Τρίτος είναι ο Thierry Neuville με 155 βαθμούς και τέταρτος ο Ott Tanak με 146 βαθμούς.

Eπόμενος γύρος το πρωτοετές Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, με γερμανική καταγωγή, το οποίο διέρχεται τρεις χώρες (Γερμανία, Τσεχία και Αυστρία) και είναι ασφάλτινο, στις 26-29 Οκτωβρίου._Σ.Χ.

Αναλυτικά η κατάταξη τερματισμού των πρώτων 5:

1 Ott Tanak 3:06:38.1
2 Thierry Neuville 42.1
3 Elfyn Evans 1:06.9
4 Kalle Rovanpera 2:11.0
5 Takamoto Katsuta 4:41.5



ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΧΙΛΗΣ)

1 Kalle Rovanpera (Toyota) 217
2 Elfyn Evans (Toyota) 186
3 Thierry Neuville (Hyundai) 155
4 Ott Tanak (Ford) 146
5 Sebastien Ogier (Toyota) 99
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 98
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 77
8 Dani Sordo (Hyundai) 63
9 Τ. Suninen (Hyundai) 34
10 O. Solberg (Skoda) 33
11 P. Loubet (Ford) 28
12 G. Greensmith (Skoda) 26
13 A. Mikkelsen (Skoda) 23
14 Craig Breen (Hyundai) 19
15 Y. Rossel (Citroen) 16


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΧΙΛΗΣ)

1 Toyota Gazoo Racing WRT 466
2 Hyundai Shell Mobis WRT 360
3 M-Sport Ford WRT 247
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

sdna

Η Hyundai Motorsport επιβεβαίωσε και επίσημα πλέον την επιστροφή του Ott Tanak στην ομάδα, για τη σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, WRC του 2024.

Ο Ott Tanak επιστρέφει, μετά από ένα χρόνο απουσίας, στη Hyundai Motorsport, με την οποία στην περίοδο 2020 – 2023 είχε κατακτήσει εννέα νίκες. Ο Εσθονός οδηγός, έφυγε από την κορεατική εταιρεία πέρυσι, για να ενταχθεί στην ομάδα M-Sport Ford.

Ο 35χρονος οδηγός με συνοδηγό τον Martin Jarveoja σημείωσε την περασμένη εβδομάδα μια σπουδαία νίκη στο Ράλλυ Χιλής Bio Bio, με το Ford Puma Rally1.

Εχθές κυκλοφόρησαν φήμες σχετικά με την αποχώρησή του από την M-Sport Ford και την επιστροφή του στη Hyundai Motorsport. Κάτι που επιβεβαιώθηκε επίσημα σήμερα. Το άλλο Hyundai i20 για τη νέα σεζόν θα οδηγήσει ο Thierry Neuville.

Ωστόσο, ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή η σύνθεση των οδηγών της ομάδας της Hyundai, για το επερχόμενο Πρωτάθλημα του 2024.

Ο πρωταθλητής WRC του 2019 δήλωσε: «Ανυπομονώ να ενταχθώ ξανά στην ομάδα και να συνεργαστώ με τον Cyril Abiteboul (επικεφαλής της ομάδας) και τον François-Xavier Demaison (τεχνικός διευθυντής), καθώς η εμπειρία και οι γνώσεις τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι σίγουρα ένα μεγάλο πλεονέκτημα για όλη την ομάδα. Στόχος μας είναι η κατάκτηση και τριών τίτλων, με τη σύνθεση της ομάδας να αποτελεί εχέγγυο για την επίτευξη του στόχου».

Ο Ott Tanak θα παραμείνει πίσω από το τιμόνι ενός Ford Puma της M-Sport για τους δύο τελευταίους φετινούς γύρους, το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης (26-29 Οκτωβρίου) και το FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας (16-19 Νοεμβρίου).
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πώς μπορεί να στεφθεί πρωταθλητής στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ο Rovanpera

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ 25/10/2023

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ετοιμάζεται για το πρώτο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, το οποίο θα λάβει χώρα στη Γερμανία, την Τσεχία και την Αυστρία το προσεχές τετραήμερο.

Ο Kalle Rovanpera βρίσκεται ενώπιον του δεύτερου τίτλου της καριέρας του, μόλις στα 23 του χρόνια.

Ο οδηγός της Toyota έχει προβάδισμα 31 βαθμών έναντι του teammate του, Elfyn Evans, οπότε για να μπορέσει να στεφθεί πρωταθλητής θα πρέπει να πάρει 29 παραπάνω βαθμούς από τον Ουαλό.

Συγκεκριμένα:

Ο Rovanpera θέλεινίκη και 1η θέση στην PowerStage, με τον Evans να τερματίζει 10ος στη γενική κατάταξη και εκτός βαθμών στην PS, ή εκτός 10άδας και 5ος στην PS
Εναλλακτικά, ο Rovanpera πρέπει να κερδίσει και να έρθει 2ος στην PS, με τον Evans εκτός 10άδας και εκτός βαθμών στην PS
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο τίτλος θα κριθεί στο φινάλε, στην Ιαπωνία.

Ο ίδιος μίλησε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος για την ομάδα του, και πώς αυτό το γεγονός τώρα πια αφήνει εκείνον και τον Jonne Halttunen να εστιάσουν στο πρωτάθλημα των οδηγών:

«Ο τίτλος των κατασκευαστών είναι δικός μας, οπότε φυσικά είναι πολύ σπουδαίο και μεγάλο επίτευγμα για όλη την ομάδα. Τώρα έχουμε τη σημαντική μάχη που αφορά εμένα για τους τίτλους οδηγών και συνοδηγών, οπότε θα πιέσουμε για αυτό στα δύο τελευταία ράλλυ.»

Όταν ρωτήθηκε αν αισθάνεται πίεση ενόψει του ράλλυ, είπε: «Νομίζω ότι μας πιέζει -ας πούμε- με καλό τρόπο.

«Συνήθως είναι λίγο καλύτερα όταν έχεις λίγη πίεση να τα πας καλά, καθώς συνήθως είσαι λίγο πιο οξυδερκής και κάνεις καλύτερη δουλειά.

«Σίγουρα λοιπόν στο επόμενο ράλι η προσέγγιση από τη γραμμή εκκίνησης θα είναι να κάνουμε καλή δουλειά και να πιέσουμε πραγματικά και να παλέψουμε για τον τίτλο».
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Ιαπωνίας - 3η Μέρα: Αγκαλιά με τη νίκη ο Evans

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Ο Elfyn Evans είναι μερικές ειδικές διαδρομές μακριά από τη νίκη στο Ράλλυ Ιαπωνίας, με την πρώτη ε.δ. της μέρας να διακόπτεται και το χιόνι να κάνει την εμφάνισή του.

Η τρίτη μέρα στον τελευταίο αγώνα της σεζόν του WRC στην Ιαπωνία ολοκληρώθηκε και πάλι με περίεργα, απρόοπτα και μία ακόμα ειδική διαδρομή με κόκκινη σημαία.

Συγκεκριμένα, η SS9, που άνοιξε τη δράση του Σαββάτου, διεκόπη μετά τα πρώτα περάσματα, καθώς το «0» είχε μείνει στη διαδρομή για άγνωστο λόγο, με αποτέλεσμα να δίνεται χρόνος από τους αγωνοδίκες για όσους οδηγούς πέρασαν ενόσω η ε.δ. ήταν υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Φυσικά, ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος, με τη βροχή και τα τα φύλλα από τα δέντρα να επηρεάζουν την κατάσταση της ασφάλτου, με εξαίρεση μόνο την Shinshiro City και το τρίτο πέρασμα της υπερειδικής Toyota Stadium.

Ακόμα και χιόνι έπεσε στην SS15, αν και φυσικά όχι στα επίπεδα του Ράλλυ Σουηδίας.

Ακόμα κι έτσι, ο Elfyn Evans δεν πτοήθηκε και παρέμεινε πρώτος με διαφορά άνω του ενός λεπτού από τον Sebastien Ogier.

Ο Kalle Rovanpera έμεινε 3ος, ανήμπορος να μειώσει τη διαφορά από τον Ogier. Πέρα από το γεγονός ότι δεν έμοιαζε διατεθειμένος να πιέσει, ο Φινλανδός τόνισε κιόλας πως είχε λάθος setup στο GR Yaris Rally1, γεγονός που τον επηρέασε καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας.

Ο Esapekka Lappi ανέβηκε στην 4η θέση, έχοντας ξεκινήσει τη μέρα από την 7η, ενώ αντίστοιχη αναρρίχηση στην κατάταξη έκανε κι ο Ott Tanak, που ολοκλήρωσε τη μέρα 5ος. Ο Εσθονός, βέβαια, έχει τον νου του στον Takamoto Katsuta, που κινείται ταχύτατα παίρνοντας ώθηση κι από το ότι βρίσκεται στην πατρίδα του, και καταδιώκει τον οδηγό της M-Sport για την 5η θέση, όντας 14,9 δευτερόλεπτα πίσω του.

Η δράση συνεχίζεται τα ξημερώματα της Κυριακής με τις τελευταίες έξι ειδικές διαδρομές της σεζόν.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS16:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Elfyn Evans 2:29.20.8
2 Sebastien Ogier 1:15.0
3 Kalle Rovanpera 1:40.6
4 Esapekka Lappi 3:09.3
5 Ott Tanak 3:35.3
6 Takamoto Katsuta 3:50.2
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Ιαπωνίας - 4η Μέρα: Νικητής στο φινάλε ο Evans

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Το 2023 έκλεισε για το WRC με τον Elfyn Evans να πανηγυρίζει τη νίκη στο Ράλλυ Ιαπωνίας, ηγούμενος του 1-2-3 της Toyota στον εντός έδρας αγώνα της.

Η τέταρτη και τελευταία μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας αποτελείτο από έξι ειδικές διαδρομές, που αποτέλεσαν μία ακόμη πρόκληση, καθώς δεν συμπεριλαμβανόταν κάποια υπερειδική που αυτομάτως θα μείωνε την πιθανότητα για το λάθος και το απρόοπτο.

Ο Elfyn Evans «τελείωσε τη δουλειά», κατακτώντας την τρίτη φετινή του νίκη μετά την Κροατία και τη Φινλανδία. Διαχειρίστηκε τον ρυθμό του (όπως έκανε ήδη από το πρωί του Σαββάτου) και έφτασε πρώτος στη ράμπα του τερματισμού.

Δεύτερος ήρθε ο Sebastien Ogier, που μαζί με τον Kalle Rovanpera πίσω του και τον Ουαλό μπροστά του, έκαναν το 1-2-3 για την Toyota στο ράλλυ που -επί της ουσίας- γίνεται... προς τιμή της.

Ο Esapekka Lappi μάζεψε τα σπασμένα για τη Hyundai με την 4η θέση.

Ο μόνος που πίεζε για κάτι καλύτερο, διότι είχε ελπίδες, ήταν ο Takamoto Katsuta, που πίεσε για την 5η θέση τον Ott Tanak και κατάφερε να τον περάσει, για να μπει στην πεντάδα στον αγώνα της πατρίδας του.

Ραντεβού ξανά στις 25-28 Ιανουαρίου για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο που ανοίγει την αυλαία στο πρωτάθλημα του 2024!

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Elfyn Evans 3:32:08.8
2 Sebastien Ogier 1:17.7
3 Kalle Rovanpera 1:46.5
4 Esapekka Lappi 2:50.3
5 Takamoto Katsuta 3:10.3
6 Ott Tanak 3:28.3
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ)

1 Kalle Rovanpera (Toyota) 250
2 Elfyn Evans (Toyota) 216
3 Thierry Neuville (Hyundai) 189
4 Ott Tanak (Ford) 174
5 Sebastien Ogier (Toyota) 133
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 113
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 101
8 Dani Sordo (Hyundai) 63
9 Τ. Suninen (Hyundai) 42
10 O. Solberg (Skoda) 33
11 P. Loubet (Ford) 29
12 G. Greensmith (Skoda) 26
13 A. Mikkelsen (Skoda) 23
14 Craig Breen (Hyundai) 19
15 Y. Rossel (Citroen) 16


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ)

1 Toyota Gazoo Racing WRT 548
2 Hyundai Shell Mobis WRT 432
3 M-Sport Ford WRT 287
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Σουηδίας - 4η Μέρα: Δεύτερη νίκη καριέρας για τον Esapekka Lappi

Car & Driver - Δημήτρης Μπίζας

Ο Esapekka Lappi επέστρεψε στην κορυφή του βάθρου για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια, κατακτώντας τη νίκη στο Ράλλυ Σουηδίας.

Ήταν ένα ιδιαίτερο Ράλλυ Σουηδίας το φετινό. Οι εξαιρετικά δυσχερείς συνθήκες της Παρασκευής άφησαν εκτός μάχης ονόματα όπως ο Kalle Rovanpera και ο Ott Tanak, δυσκόλεψαν άλλους, κι έδωσαν την ευκαιρία στον Esapekka Lappi να δείξει τη δυναμική του και να πρωτοστατήσει.

Ο Φινλανδός διαχειρίστηκε τη διαφορά του στην κορυφή και έφτασε το μεσημέρι της Κυριακής στη νίκη, τη δεύτερη της καριέρας του, την πρώτη μετά το Ράλλυ Φινλανδίας το 2017, τότε με την Toyota.

Αυτό σημαίνει πως η Hyundai έχει κάνει το 2/2 στη φετινή χρονιά, μετά τη νίκη του Thierry Neuville στο Μόντε Κάρλο.

Ο Elfyn Evans ήρθε στη 2η θέση, όπως έγινε και στην πρεμιέρα. Ο Ουαλός κυνηγούσε τον Adrien Fourmaux για το δεύτερο σκαλί του βάθρου από το Σάββατο, με τον Γάλλο να αφήνει το πόδι από το γκάζι, θέλοντας να διασφαλίσει την πρώτη του παρουσία στην τριάδα στο WRC.

«Για εμάς στόχος τώρα είναι το βάθρο,» είπε το πρωί της Κυριακής. «Πήραμε τους βαθμούς της 2ης θέσης χθες. Δεν ήθελα να πάρω ρίσκο. Όλα καλά.»

Ο Neuville πήρε το μέγιστο που μπορούσε, την 4η θέση, για να ενισχύσει την θέση του στη βαθμολογία των οδηγών.

Πέμπτος ήρθε ο Oliver Solberg, ο πρώτος της WRC2 και για ένα διάστημα ως και στο βάθρο της γενικής κατάταξης. Ο Σουηδός έκανε τον αγώνα της καριέρας του στην πατρίδα του, αφήνοντας πίσω του τους Sami Pajari και Georg Linnamae στο βάθρο της κατηγορίας του.

Στα της PowerStage, ο Rovanpera πήρε την πρωτιά και τους 5 βαθμούς, με τους Evans, Neuville, Tanak και Katsuta πίσω του.

Αναλυτικά η κατάταξη με το τέλος της SS18:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Esapekka Lappi 2:33:04.9
2 Elfyn Evans 29.6
3 Adrien Fourmaux 47.9
4 Thierry Neuville 1:46.3
5 Oliver Solberg 5:04.2
6 Sami Pajari 6:23.9
7 Georg Linnamae 6:48.1
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-10, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ)

1 Thierry Neuville (Hyundai) 48
2 Elfyn Evans (Toyota) 45
3 Adrien Fourmaux (Ford M-Sport) 29
4 Sebastien Ogier (Toyota) 24
5 Ott Tanak (Hyundai) 21
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 19
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 12
8 Kalle Rovanpera (Toyota) 11
9 Oliver Solberg (Skoda) 8
10 Andreas Mikkelsen (Hyundai) 6

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ)
1 Toyota Gazoo Racing WRT 87
2 Hyundai Shell Mobis WRT 87
3 M-Sport Ford WRT 47
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC – Ράλλυ Σαφάρι: Του απρόβλεπτου το ανάγνωσμα

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατής Χατζηπαναγιώτου

Κλείνει η ψαλίδα μεταξύ των ομάδων στον αγώνα της Αφρικής, όπου ειδικά φέτος το ρόλο τους θα παίξουν και οι καιρικές συνθήκες.

Ράλλυ Σαφάρι στην Κένυα από τις 28 έως 31 Μαρτίου και ο αγώνας της αξιοπιστίας μηχανών και ανθρώπων με την τύχη σε υψηλά επίπεδα, επιστρέφει στην παραδοσιακή ημερομηνία της άνοιξης. Η περίοδος των βροχών στην Κένυα.

Γεγονός ότι ο καιρός μπορεί να παίξει ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, περιορίζοντας τα φαβορί, ανάμεσα στα έμπειρα πληρώματα.

Ξεχωρίζουν τα εννέα WRC1 στις συμμετοχές, που δεν ξεπέρασαν τις τριάντα με τη συμμετοχή πέντε Mitsubishi Evo στην κατηγορία National.

Σημειώστε, τα Yaris Hybrid Rally1 στα χέρια των Rovanpera, Evans και Katsuta με ίσες πιθανότητες, ακόμα και για την απόλυτη διάκριση. Ότι ισχύει και για τους Neuville, Tanak και Lappi τα i20 N Rally1 σε εξαιρετική φόρμα. Για την Μ-Sport, αναμένεται ότι θα δυσκολευτούν οι Fourmaux και Munster με τα Puma Hybrid Rally1 , εξαιρετικό αυτοκίνητο που οδηγεί και ο δικός μας Ιορδάνης Σερδερίδης.

Ford με την ελληνική σημαία και το Fiesta Rally2 του gentleman οδηγού Γιώργου Βασιλάκη, που επιστρέφει στην Κένυα με συνοδηγό τον Βρετανό Thomas Krawszik. Στην ομάδα του, χρυσάφι ο CarCenter Νώντας Καρανικόλας.

Στην κατηγορία WRC2 με τις δέκα τρεις συμμετοχές, ξεχωρίζει ο Oliver Solberg, αλλά είναι σημαντικό ότι επιστρέφουν στο θεσμό οι Gus Greensmith και Kajetan Kajetanowicz, επίσης με Skoda Fabia.

Τα Hyundai i20 N R2 για τον Nicolas Ciamin και τον Charles Munster, νεότερος αδερφός του οδηγού της Μ-Sport.

Η διαδρομή
Το κλασικό μοτίβο των αγώνων του WRC σε ακριβή εφαρμογή, με τη φαντασία σε σχέση με το απρόβλεπτο να αφορά στη φύση και στις καιρικές συνθήκες που εδώ πρωταγωνιστούν.

Την Τετάρτη το shakedown, την Πέμπτη εκκίνηση με SS και το κυρίως πιάτο Παρασκευή και Σάββατο με επαναλαμβανόμενες ε.δ. Την Κυριακή, ξανά συλλογή βαθμών σε τέσσερις ε.δ., συμπεριλαμβανόμενης και της PS των 10 χλμ.

Με τηλεοπτική κάλυψη από τον CosmoteTV, ευθύνη του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου, όπως και άλλες ειδικές διαδρομές. Η τηλεοπτική κάλυψη, όπως και οι εικόνες του Νικόλα Καττίκη, καθρέπτης ενός ιδιαίτερου αγώνα, άγριας ομορφιάς.

Στις βαθμολογίες του WRC, στους οδηγούς προηγείται ο Thierry Neuville, ενώ Toyota και Hyundai ισοβαθμούν στους κατασκευαστές._Σ.Χ.


ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (CosmoteTV sport5HD)

Παρασκευή 29 Μαρτίου
SS2 Loldia 2: 07:15
SS3 Geothermal 1: 08:30
SS4 Kedong 1: 09:25

Σάββατο 30 Μαρτίου
SS11 Soysambu 2: 13:30
SS12 Elmenteita 2:14:30
SS13 Sleeping Warrior 2: 15:30

Κυριακή 31 Μαρτίου
SS16 Hell’s Gate 1: 09:00
SS17 Malewa 2: 11:20
SS18 Oserengoni 2: 12:10
SS19 Hells Gate 2 Wolf Power Stage: 14:00
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Σαφάρι - Shakedown: Rovanpera στην κορυφή, από κοντά Neuville και Lappi

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Kalle Rovanpera έθεσε τον ρυθμό για το Ράλλυ Σαφάρι στην Κένυα, καταγράφοντας τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown.

Το πρώτο δείγμα δράσης του Ράλλυ Σαφάρι ολοκληρώθηκε, με τον Kalle Rovanpera να επιστρέφει στην κορυφή, «ανοίγοντας» με πρωτιά στο shakedown. Ο Φινλανδός έκανε τον καλύτερό του χρόνο στο τρίτο του πέρασμα από τη διαδρομή των 5,4 km, με 3:32.1, με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, Thierry Neuville, να έρχεται δεύτερος, μόλις 0,2 sec πίσω του.

Ο Βέλγος ξεκίνησε πιο μακριά, όμως σταδιακά κατάφερε να αυξήσει τον ρυθμό του και να βρει τα πατήματά του στο απρόβλεπτο χωμάτινο τερέν της Κένυας, φτάνοντας σε απόσταση αναπνοής από τον Rovanpera.

Επίσης πολύ κοντά στην κορυφή ολοκλήρωσε τη δική του προσπάθεια ο Esapekka Lappi, όντας μόλις 0,2 sec πίσω από τον Neuville. Αυτός είναι ο δεύτερος αγώνας που συμμετέχει ο Φινλανδός της Hyundai, που φέτος μοιράζεται το τρίτο αυτοκίνητο της ομάδας με τους Dani Sordo και Andreas Mikkelsen.

Ο Elfyn Evans τερμάτισε τέταρτος, 1 sec πίσω από τον ομόσταβλό του, Rovanpera, και 0,6 sec μπροστά από τον Ott Tanak. Οι Tanak και Lappi ήταν οι μοναδικοί από την κατηγορία Rally1 που έκαναν τέσσερα περάσματα, με τους υπόλοιπους να αρκούνται στα τρία.

Έκτος ήρθε ο Adrien Fourmaux, με τους Takamoto Katsuta και Gregoire Munster να ολοκληρώνουν την 8άδα των συμμετοχών της κορυφαίας κατηγορίας του πρωταθλήματος, στην έκτη, έβδομη κι όγδοη θέση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1. Kalle Rovanpera 3:32.1
2. Thierry Neuville 3:32.3
3. Esapekka Lappi 3:32.4
4. Elfyn Evans 3:33.1
5. Ott Tanak 3:33.7
6. Adrien Fourmaux 3:35.8
7. Takamoto Katsuta 3:36.0
8. Gregoire Munster 3:40.8
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Σαφάρι - 1η μέρα (πρωί): Μεγάλο προβάδισμα Rovanpera, καταστροφή για Neuville

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Thierry Neuville κατρακύλησε στη γενική κατάταξη μετά από το κλατάρισμα που είχε στην SS2, με τον Kalle Rovanpera να παίρνει τεράστιο προβάδισμα.

Ο Thierry Neuville ξεκίνησε την πρώτη πλήρη μέρα του Ράλλυ Σαφάρι με προβάδισμα 0,1 sec έναντι του ομόσταβλού του, Ott Tanak. Ο Βέλγος έπεσε ήδη από την SS2 στην τέταρτη θέση, με τον Kalle Rovanpera να περνά πρώτος, τον Tanak να μένει δεύτερος και τον Esapekka Lappi να έρχεται τρίτος στη γενική κατάταξη, με τη διαφορά του πρώτου από τον τέταρτο, όμως, να είναι μόλις 1,5 sec.

Στη δεύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα, ο Elfyn Evans υπέστη κλατάρισμα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και καταλήγοντας 12,7 sec πίσω από τον πρωτοπόρο, πια, Rovanpera.

Συνεχίζοντας στην SS3, τη μικρότερη ΕΔ του πρωινού loop, ο Neuville είδε τη διαφορά του από την κορυφή να αυξάνεται δραματικά, όταν χτύπησε το δεξί πίσω τροχό του σε ένα χαντάκι, παθαίνοντας κι αυτός κλατάρισμα.

Όντας πλέον 5ος στην κατάταξη και με το Hyundai i20 N Rally1 του να είναι πολύ χτυπημένο από τη δεξιά μεριά, χρειάστηκε, τόσο εκείνος, όσο κι ο συνοδηγός του, Martijn Wydaeghe, να φορέσουν ειδικά γυαλιά και μάσκα, για να συνεχίσουν στην SS4, αφού λείπουν κάποια μέρη του αυτοκινήτου κι έτσι μπαίνει μεγάλος όγκος σκόνης μέσα στην καμπίνα.

Το δίδυμο από το Βέλγιο ολοκλήρωσε το πρώτο loop της ημέρας στην έκτη θέση, με τη διαφορά τους από τον αδιαμφισβήτητα κορυφαίο, Rovanpera, να ανέρχεται στα 48 sec. Ο Lappi πέρασε δεύτερος μετά το τέλος της SS3, με τον Tanak να ακολουθεί από κοντά στην τρίτη θέση, ωστόσο οι δύο τους απέχουν ήδη 15,5 και 16,8 sec από τον πρωτοπόρο, αντίστοιχα.

Τέταρτος ήρθε ο Takamoto Katsuta, που δήλωσε ότι προσπάθησε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός και στις τρεις πρώτες ΕΔ της ημέρας, αφού γνωρίζει πόσο αδίστακτο μπορεί να αποδειχθεί το Ράλλυ Σαφάρι. Πίσω του, στην πέμπτη θέση ανέβηκε ο Elfyn Evans, προσπερνώντας τον Neuville, που βρίσκεται στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.

Την οκτάδα ολοκλήρωσαν οι δύο οδηγοί της M-Sport, με τον Adrien Fourmaux να ηγείται του Gregoire Munster.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος (sec διαφορά από τον πρώτο)
1. Kalle Rovanpera 39:53.1
2. Esapekka Lappi 15,5
3. Ott Tanak 16,8
4. Takamoto Katsuta 41,3
5. Elfyn Evans 43,1
6. Thierry Neuville 48,0
7. Adrien Fourmaux 1:14.6
8. Gregoire Munster 2:23.8
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ράλλυ Σαφάρι - 2η Μέρα: Ο ανίκητος Rovanpera και πίσω του... το χάος

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Το Ράλλυ Σαφάρι στην Κένυα δε φέρθηκε καλά στους περισσότερους οδηγούς, αφού ο καθένας αντιμετώπισε διαφορετικά προβλήματα.

Η δεύτερη πλήρης μέρα του Ράλλυ Σαφάρι, όντας η μεγαλύτερη χιλιομετρικά και πιο απαιτητική, όσον αφορά το τερέν και την αλλαγή των συνθηκών, έφερε σημαντικά προβλήματα στα περισσότερα πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας του WRC.

Από την πρώτη ΕΔ της ημέρας, την SS8, ο Elfyn Evans σταμάτησε στα 12,7 km, ώστε να αλλάξει ένα κλατάρισμα, χάνοντας τη δεύτερη θέση, όπου βρισκόταν μετά το τέλος της πρώτης ημέρας.

Δεύτερος ανέβηκε τότε στη γενική κατάταξη ο Takamoto Katsuta, που παρέμεινε εκεί μέχρι την SS10, όποτε κι είχε το δικό του κλατάρισμα. Ο Ιάπωνας έχασε περίπου ένα λεπτό, πέφτοντας τρίτος, πίσω από τον Thierry Neuville. Ταυτόχρονα, ακόμη μία εφιαλτική μέρα είχαν οι Esapekka Lappi και Ott Tanak, οι οποίοι συνάντησαν ζώα σε εκείνη τη διαδρομή, ενώ είχαν και κλαταρίσματα, όπως κι ο Evans.

Από εκεί κι έπειτα, η μέρα ξεκίνησε να πηγαίνει στραβά και για τον Βέλγο της Hyundai που μέχρι τότε είχε καταφέρει να βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, πίσω από τον σταθερά πρωτοπόρο, Kalle Rovanpera.

Στην αρχή της SS10, ο Neuville έχασε στιγμιαία το υβριδικό σύστημα, όμως το πρόβλημα δεν επεκτάθηκε σε εκείνη τη φάση. Στην επόμενη ΕΔ, στην αρχή του απογευματινού loop, εκείνος σταμάτησε αρκετές φορές, έχοντας κάποια βλάβη στην αντλία καυσίμου. Κατάφερε, ωστόσο, να φτάσει στον τερματισμό της SS11, με το αυτοκίνητό του να κινείται αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα.

Τα προβλήματα συνεχίστηκαν και στην SS12, με τον Βέλγο να σταματά επίσης αρκετές φορές μέσα στη διαδρομή, προσπαθώντας να αναγνωρίσει το ζήτημα, όμως μέχρι και το τέλος του απογευματινού loop, δεν μπορούσε να αντιληφθεί τι ακριβώς πήγαινε στραβά, όπως δήλωσε μετά την SS13.

Μεγάλα προβλήματα αντιμετώπισε κι ο ομόσταβλός του, Esapekka Lappi, ο οποίος χτύπησε δύο μεγάλα πτηνά σε δύο διαφορετικά σημεία της SS13, με αποτέλεσμα να σπάσει το παρμπρίζ του από τη μεριά του οδηγού, μειώνοντας σημαντικά την ορατότητά του. Εκτός αυτού, ο Φινλανδός είπε ότι μερικά θραύσματα γυαλιού μπήκαν στα μάτια του, την ώρα που οδηγούσε, δυσχεραίνοντας ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

Τελικά, ο Kalle Rovanpera, που μοιάζει να κάνει έναν δικό του, ξεχωριστό αγώνα, ολοκλήρωσε το Σάββατο στην κορυφή της γενικής κατάταξης, οδηγώντας συνετά και χωρίς σοβαρά μηχανικά ή άλλα προβλήματα, έχοντας χτίσει πλέον προβάδισμα μεγαλύτερο από 2 λεπτά, από τον δεύτερο, Takamoto Katsuta.

Στην τρίτη θέση, ο Adrien Fourmaux είχε επίσης μία σχετικά καλή μέρα, χωρίς ζημιές ή μεγάλες καθυστερήσεις. Παρά τα 4 κλαταρίσματα που είχε συνολικά τη δεύτερη μέρα, δηλαδή σχεδόν ένα για κάθε ειδική διαδρομή του Σαββάτου, ο Elfyn Evans τερμάτισε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Thierry Neuville, που θα χρειαστεί να δουλέψει σκληρά, μαζί με την ομάδα του, προκειμένου να επιδιορθώσει τη ζημιά, που του κόστισε τη δεύτερη θέση γενικής.

Πλέον, τόσο οι Lappi και Tanak, όσο κι ο Gregoire Munster, που υπέστη μηχανική βλάβη στην SS9, η οποία μάλιστα τον ανάγκασε να αποσυρθεί για τη μέρα, έχουν πέσει πλέον πίσω από τους πρωτοπόρους της κατηγορίας Rally2.


Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος / διαφορά από τον πρώτο
1. Kalle Rovanpera 2:48:50.2
2. Takamoto Katsuta 2:08.9
3. Adrien Fourmaux 3:13.3
4. Elfyn Evans 5:35.6
5. Thierry Neuville 11:48.6
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

WRC - Ράλλυ Κένυας Τελικό
28.03.-01.04.2024, Naivasha, 367.76 χλμ, χαλίκι

1. Rovanpera K. - Toyota Gazoo Racing WRT 3:36:04.0
2. Katsuta T. - Toyota Gazoo Racing WRT +1:37.8
3. Fourmaux A. - M-Sport WRT +2:25.1
4. Evans E. - Toyota Gazoo Racing WRT +4:20.2
5. Neuville T. - Hyundai Shell Mobis WRT +10:17.5
6. Greensmith G. - Toksport WRT 3 +18:05.4
7. Solberg O. - Toksport WRT +19:28.5
8. Tanak O. - Hyundai Shell Mobis WRT +21:02.0
9. Serderidis J. - M-Sport WRT +26:13.3
10. Kajetanowicz K. - Kajetanowicz K. +26:34.4
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100631
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-10, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΣΑΦΑΡΙ)
1 Thierry Neuville (Hyundai) 67
2 Elfyn Evans (Toyota) 61
3 Adrien Fourmaux (Ford M-Sport) 46
4 Ott Tanak (Hyundai) 33
5 Kalle Rovanpera (Toyota) 31
6 Τakamoto Katsuta (Toyota) 30
7 Sebastien Ogier (Toyota) 24
8 Esapekka Lappi (Hyundai) 23
9 Oliver Solberg (Skoda) 12
10 Gus Greensmith (Skoda) 6


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΣΑΦΑΡΙ)
1 Toyota Gazoo Racing WRT 131
2 Hyundai Shell Mobis WRT 127
3 M-Sport Ford WRT 72
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”