Στη διαφήμιση που σου βγάζει πάνω στην οθονίτσα, στο κέντρο περίπου και πάνω, έχει ένα μικρό Χ. Κάνε κλικ πάνω του και εξαφανίζεται.pyrgioths έγραψε:ρε παιδια τι παιζει με το αντμπλοκ???????το απενεργοποιω βαζει διαφημιση,το ενεργοποιω δεν ανοιγει το λινκ....τι να κανω??????
Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
- alex ntepo
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
- Τοποθεσία: Λήμνος
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Αναγνωριστικό παιχνίδι στο πρώτο δεκάλεπτο. Μόνο ή κεφαλιά του Τζαβέλα στο κόρνερ του Πέλκα ήταν κάτι άξιο σχολιασμού
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Γκόλ από στημένο,πρόοδος
Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
μπραβο χατζη επιτελους γκολ απο κορνερ
ΥΓ. κοντονη πο@τανας γιε
ΥΓ. κοντονη πο@τανας γιε
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Eπιτελους γκολ απο στημενο και μαλιστα απο κορνερ του Πελκα ΑΙΝΤΕ ΡΕ

- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Η μετάδοση/περιγραφή στο λινκ παραπάνω από που είναι? Μοιάζει για ραδιοφωνική αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Και ΛεοβατςEkatnetworkltd έγραψε:Τζαβέλας κορυφαίος
Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
SM-G920F
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Τι είπε ο Μπότσαρης πριν το γκολ; Οτι στην αντπίθεση που έβγαλε ο πανθραξ και γλύστρησε ο παίκτης τους ο βοσκάκης δεν έδωσε τίποτα και έπρεπε να δώσει φάουλ; ΩΣΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝΕ ΦΑΣΕΙΣ; Η ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΚΛΙΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ; 