Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Τζος, σε αυτό που είπες πριν, σε απάντησα...
Πάντως για τον Σναου είσαι άδικος πιστεύω..
Πάντως για τον Σναου είσαι άδικος πιστεύω..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Μπορει να μην εχει μεγαλη διαφορα και μπορει να σταθει καλυτερα και απο τον σναουτσνερ..Αλλα πες οτι γινεται μ@λ@κια απο την πλευρα του τι θα βγουμε να πουμε ολοι εμεις???
Το 95% θα πει ο μπολονι τι εκανε,εβαλε το παιδακι σε τετοιο ματς και δεν ξερει κτλ..
Οπως θα συμπληρωσουν δεν κανει το παιδακι...Πλακα μας κανει τωρα απο τις ακαδημιες παιχτη βρηκαμε να βαλουμε κτλ..
Ευκολα μπορουμε να καψουμε εναν παιχτη οπως και να τον κανουμε παιχταρα..
Εγω μαζι σου στο να δινονται ευκαιριες -που δινονται επι μπολονι-, αλλα εμεις μαλλον θα ειμαστε η μειοψηφια που στο λαθος θα στηριξει και μπολονι και παιχτες...
Το 95% θα πει ο μπολονι τι εκανε,εβαλε το παιδακι σε τετοιο ματς και δεν ξερει κτλ..
Οπως θα συμπληρωσουν δεν κανει το παιδακι...Πλακα μας κανει τωρα απο τις ακαδημιες παιχτη βρηκαμε να βαλουμε κτλ..
Ευκολα μπορουμε να καψουμε εναν παιχτη οπως και να τον κανουμε παιχταρα..
Εγω μαζι σου στο να δινονται ευκαιριες -που δινονται επι μπολονι-, αλλα εμεις μαλλον θα ειμαστε η μειοψηφια που στο λαθος θα στηριξει και μπολονι και παιχτες...
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Συμφωνώ με το σκεπτικό του τζόσουα, ωστόσο θα ήθελα να το δω σε άλλο ματς.
Φτάσω δεν φτάσω μακριά στην Ευρώπη, είναι τα φράγκα από ενδεχόμενη νίκη, και, περισσότερο, πρόκριση.
Το να χάσω κανά βαθμό πχ στο πρωτάθλημα επειδή θα κάνει κουτσουκέλα κανάς μικρός, λιγότερο πονάει στο ταμείο, έτσι κι αλλιώς έχουμε μείνει αρκετά πίσω αφενός, αφετέρου το ταβάνι μας χτυπιέται στα πλέη οφ έτσι κι αλλιώς.
Φτάσω δεν φτάσω μακριά στην Ευρώπη, είναι τα φράγκα από ενδεχόμενη νίκη, και, περισσότερο, πρόκριση.
Το να χάσω κανά βαθμό πχ στο πρωτάθλημα επειδή θα κάνει κουτσουκέλα κανάς μικρός, λιγότερο πονάει στο ταμείο, έτσι κι αλλιώς έχουμε μείνει αρκετά πίσω αφενός, αφετέρου το ταβάνι μας χτυπιέται στα πλέη οφ έτσι κι αλλιώς.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Το να νικήσει ο ΠΑΟΚ μέσα στην Ιρλανδία εναπόκειται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ
στις δυνατότητες των παιχτών μας. Δεν είπε κανείς ότι ο στόχος είναι η κατάκτηση του ΟΥΕΦΑ
(προσωπικά δεν θα με χάλαγε), μην πάτε στο άλλο άκρο.
Ο στόχος της Ευρώπης είναι παιχνίδι με παιχνίδι, δεν εκπληρώθηκε επειδή μπήκαμε στους ομίλους
αντιμετωπίζοντας σαφώς υποδυέστερες ομάδες. Αν νιώθετε έτσι, ότι επειδή μπήκαμε στους ομίλους, τελείωσε
ο στόχος της Ευρώπης, θα απορείτε (και θα θαυμάζετε ταυτόχρονα) με τα ΑΠΟΕΛ αυτού του κόσμου.
Αν δεν το έχετε καταλάβει, το παιχνίδι είναι κομβικό για τη συνέχεια του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη, είναι η εκτός έδρας νίκη
που ψάχνουμε έτσι ώστε να έχουμε όλα τα χαρτιά στα χέρια μας την τελευταία αγωνιστική των ομίλων.
Επίσης, είναι και οι βαθμοί για να παραμείνουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε στη βαθμολογία της UEFA.
Να σημειώσω εδώ ότι η Τότεναμ πάει χωρίς τον προπονητή της στο Καζάν και νίκη της Καζάν, δεν μας συμφέρει.
Η ομάδα νοσεί γενικά και μέσα στον αγωνιστικό χώρο και εκτός αυτού (ειδικά εκτός).
Δεν είναι θέμα απαξίωσης (άλλο ένα παράδειγμα μεταφοράς στο άλλο άκρο) είναι θέμα επανεύερσης των σταθερών
που η ομάδα ξεκάθαρα έχει χάσει εδώ κι ένα περίπου μήνα.
Και εννοείται ότι ο ΠΑΟΚ δεν χρειάζεται προπονητή μέγεθους Μπολονι
για να νικήσει τη Ρόβερς, μην τρελαθούμε. Τα αυτονόητα να κάνει πρέπει.
Αν στραβώσει τίποτα, όποιος κράξει Μπόλονι, είναι για τα μπετά.
στις δυνατότητες των παιχτών μας. Δεν είπε κανείς ότι ο στόχος είναι η κατάκτηση του ΟΥΕΦΑ
(προσωπικά δεν θα με χάλαγε), μην πάτε στο άλλο άκρο.
Ο στόχος της Ευρώπης είναι παιχνίδι με παιχνίδι, δεν εκπληρώθηκε επειδή μπήκαμε στους ομίλους
αντιμετωπίζοντας σαφώς υποδυέστερες ομάδες. Αν νιώθετε έτσι, ότι επειδή μπήκαμε στους ομίλους, τελείωσε
ο στόχος της Ευρώπης, θα απορείτε (και θα θαυμάζετε ταυτόχρονα) με τα ΑΠΟΕΛ αυτού του κόσμου.
Αν δεν το έχετε καταλάβει, το παιχνίδι είναι κομβικό για τη συνέχεια του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη, είναι η εκτός έδρας νίκη
που ψάχνουμε έτσι ώστε να έχουμε όλα τα χαρτιά στα χέρια μας την τελευταία αγωνιστική των ομίλων.
Επίσης, είναι και οι βαθμοί για να παραμείνουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε στη βαθμολογία της UEFA.
Να σημειώσω εδώ ότι η Τότεναμ πάει χωρίς τον προπονητή της στο Καζάν και νίκη της Καζάν, δεν μας συμφέρει.
Η ομάδα νοσεί γενικά και μέσα στον αγωνιστικό χώρο και εκτός αυτού (ειδικά εκτός).
Δεν είναι θέμα απαξίωσης (άλλο ένα παράδειγμα μεταφοράς στο άλλο άκρο) είναι θέμα επανεύερσης των σταθερών
που η ομάδα ξεκάθαρα έχει χάσει εδώ κι ένα περίπου μήνα.
Και εννοείται ότι ο ΠΑΟΚ δεν χρειάζεται προπονητή μέγεθους Μπολονι
για να νικήσει τη Ρόβερς, μην τρελαθούμε. Τα αυτονόητα να κάνει πρέπει.
Αν στραβώσει τίποτα, όποιος κράξει Μπόλονι, είναι για τα μπετά.
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Εγώ νομίζω ότι πολλές φορές αδικούμε τον λαό.Ειμαι σίγουρος ότι ακόμα και σε ήττα με λάθος σταφυλιδη σε ενδεχόμενη συμμετοχή του αυτοί που εκραζαν είτε τον παίκτη είτε τον Μπολονι μεμονωμένα για αυτή την επιλογή θα ήταν μειοψηφία.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Όλα τα παιχνίδια είναι κρίσιμα απο εδώ και πέρα.Έτσι όμως αναγκάζεσαι να κυνηγησεις 2 τουλάχιστον διοργανώσειςSick Bastard έγραψε: Αν δεν το έχετε καταλάβει, το παιχνίδι είναι κομβικό για τη συνέχεια του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη, είναι η εκτός έδρας νίκη
που ψάχνουμε έτσι ώστε να έχουμε όλα τα χαρτιά στα χέρια μας την τελευταία αγωνιστική των ομίλων.
Κι αυτό δε το αντέχουμε .Τα επιπλέον παιχνίδια θα βαραίνουν πολύ στα πόδια των 30+ και στα play ohh δε θα είμαστε φρέσκοι.
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Ας κάτσουμε να χάσουμε τότε με την λογική σου.Η ας βάλουμε την ομάδα των νέων.
Για το συμφέρον μας....
Για το συμφέρον μας....
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Για το αυριανό, αυτοί που είναι 30+ είναι οι Τσιρίλο (και αναπληρωματικός και μπακ)kataramenos5 έγραψε: Τα επιπλέον παιχνίδια θα βαραίνουν πολύ στα πόδια των 30+ και στα play ohh δε θα είμαστε φρέσκοι.
Χαλκιάς (αν παίξει) Σνάου (αναπληρωματικός). Όλοι οι άλλοι μια χαρά τζόβενα είναι.
Και με εξαίρεση τον Σναου, δεν είναι ότι τρέχουν πάνω κάτω σε όλο το γήπεδο οι άλλοι, λόγω θέσης.
Και μέχρι τώρα, οι Κοντρέρας, Γκαρσία, Ίβιτς, δεν έχουν ουτε για πλάκα τα λεπτά συμμμετοχής που είχαν πέρυσι.
Κι εν πάσει περιπτώση, οι μεγάλες ομάδες δεν ξεχωρίζουν διοργανώσεις, παίζουν πάντα για τη νίκη οπουδήποτε.
Αλλιώς, βάζουμε τους νέους και γινόμαστε Αιγάλεω.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Kresic
Etto, Cirillo, Malezas, Stafilidis
Georgiadis, Arias, Lazar, Vierinha
Fotakis
Salpi
Etto, Cirillo, Malezas, Stafilidis
Georgiadis, Arias, Lazar, Vierinha
Fotakis
Salpi
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Aν επιβεβαιωθεί ,ένα μόνο έχω να πω. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Χωρίς αυτό να αποτελεί μομφή στον προπονητή.
Χωρίς αυτό να αποτελεί μομφή στον προπονητή.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Και γω συμφωνω...Αλλα φορ εχει παιξει στα φιλικα και ο μπαλαφας...

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
σαλπι κορυφη δεηια γεωργιαδης αριστερα βιερι και πισω τους φωτακης μπαλαφας λαζαρ , και πισω οτι θελει αρκει να δω και εναν απο τους πιτσιρικαδες
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)
Karelias έγραψε:Για το αυριανό, αυτοί που είναι 30+ είναι οι Τσιρίλο (και αναπληρωματικός και μπακ)kataramenos5 έγραψε: Τα επιπλέον παιχνίδια θα βαραίνουν πολύ στα πόδια των 30+ και στα play ohh δε θα είμαστε φρέσκοι.
Χαλκιάς (αν παίξει) Σνάου (αναπληρωματικός). Όλοι οι άλλοι μια χαρά τζόβενα είναι.
Και με εξαίρεση τον Σναου, δεν είναι ότι τρέχουν πάνω κάτω σε όλο το γήπεδο οι άλλοι, λόγω θέσης.
Και μέχρι τώρα, οι Κοντρέρας, Γκαρσία, Ίβιτς, δεν έχουν ουτε για πλάκα τα λεπτά συμμμετοχής που είχαν πέρυσι.
Κι εν πάσει περιπτώση, οι μεγάλες ομάδες δεν ξεχωρίζουν διοργανώσεις, παίζουν πάντα για τη νίκη οπουδήποτε.
Αλλιώς, βάζουμε τους νέους και γινόμαστε Αιγάλεω.
Δεν είναι απλά θέμα ηλικίας φίλε Καρέλια... Μπορείς να πάρεις ένα πιτσιρικά , ο οποίος να μην έχει δουλέψει ποτέ σωστά φυσική κατάσταση, και να φάει σκόνη από έναν 30αρη που να έχει κάνει σωστή προετοιμασία και να έχει καλο background. Σαφεστατα παιζει ρόλο και η ηλικια, αλλά κατά τη γνώμη μου, είναι γενικότερο πρόβλημα των Ελληνικών ομάδων.
Αν δεν εχεις παιχτες να κανεις καλό rotation, άστα βράστα. Και η ενδεκάδα του γαύρου το Σαββατο είχε 4-5 παίχτες διαφορετικους, σε σχέση με το χτεσινό παιχνίδι στο Ντόρτμουντ. Εσύ σαν ΠΑΟΚ έχεις το ρόστερ να κάνεις 5 παιχτες rotation? Μπα...