Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από moican4 »

Τζος, σε αυτό που είπες πριν, σε απάντησα...
Πάντως για τον Σναου είσαι άδικος πιστεύω..
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από sourmenetes »

Μπορει να μην εχει μεγαλη διαφορα και μπορει να σταθει καλυτερα και απο τον σναουτσνερ..Αλλα πες οτι γινεται μ@λ@κια απο την πλευρα του τι θα βγουμε να πουμε ολοι εμεις???
Το 95% θα πει ο μπολονι τι εκανε,εβαλε το παιδακι σε τετοιο ματς και δεν ξερει κτλ..
Οπως θα συμπληρωσουν δεν κανει το παιδακι...Πλακα μας κανει τωρα απο τις ακαδημιες παιχτη βρηκαμε να βαλουμε κτλ..

Ευκολα μπορουμε να καψουμε εναν παιχτη οπως και να τον κανουμε παιχταρα..
Εγω μαζι σου στο να δινονται ευκαιριες -που δινονται επι μπολονι-, αλλα εμεις μαλλον θα ειμαστε η μειοψηφια που στο λαθος θα στηριξει και μπολονι και παιχτες...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από bane1980 »

Συμφωνώ με το σκεπτικό του τζόσουα, ωστόσο θα ήθελα να το δω σε άλλο ματς.

Φτάσω δεν φτάσω μακριά στην Ευρώπη, είναι τα φράγκα από ενδεχόμενη νίκη, και, περισσότερο, πρόκριση.

Το να χάσω κανά βαθμό πχ στο πρωτάθλημα επειδή θα κάνει κουτσουκέλα κανάς μικρός, λιγότερο πονάει στο ταμείο, έτσι κι αλλιώς έχουμε μείνει αρκετά πίσω αφενός, αφετέρου το ταβάνι μας χτυπιέται στα πλέη οφ έτσι κι αλλιώς.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Το να νικήσει ο ΠΑΟΚ μέσα στην Ιρλανδία εναπόκειται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ
στις δυνατότητες των παιχτών μας. Δεν είπε κανείς ότι ο στόχος είναι η κατάκτηση του ΟΥΕΦΑ
(προσωπικά δεν θα με χάλαγε), μην πάτε στο άλλο άκρο.

Ο στόχος της Ευρώπης είναι παιχνίδι με παιχνίδι, δεν εκπληρώθηκε επειδή μπήκαμε στους ομίλους
αντιμετωπίζοντας σαφώς υποδυέστερες ομάδες. Αν νιώθετε έτσι, ότι επειδή μπήκαμε στους ομίλους, τελείωσε
ο στόχος της Ευρώπης, θα απορείτε (και θα θαυμάζετε ταυτόχρονα) με τα ΑΠΟΕΛ αυτού του κόσμου.

Αν δεν το έχετε καταλάβει, το παιχνίδι είναι κομβικό για τη συνέχεια του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη, είναι η εκτός έδρας νίκη
που ψάχνουμε έτσι ώστε να έχουμε όλα τα χαρτιά στα χέρια μας την τελευταία αγωνιστική των ομίλων.
Επίσης, είναι και οι βαθμοί για να παραμείνουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε στη βαθμολογία της UEFA.
Να σημειώσω εδώ ότι η Τότεναμ πάει χωρίς τον προπονητή της στο Καζάν και νίκη της Καζάν, δεν μας συμφέρει.

Η ομάδα νοσεί γενικά και μέσα στον αγωνιστικό χώρο και εκτός αυτού (ειδικά εκτός).
Δεν είναι θέμα απαξίωσης (άλλο ένα παράδειγμα μεταφοράς στο άλλο άκρο) είναι θέμα επανεύερσης των σταθερών
που η ομάδα ξεκάθαρα έχει χάσει εδώ κι ένα περίπου μήνα.

Και εννοείται ότι ο ΠΑΟΚ δεν χρειάζεται προπονητή μέγεθους Μπολονι
για να νικήσει τη Ρόβερς, μην τρελαθούμε. Τα αυτονόητα να κάνει πρέπει.
Αν στραβώσει τίποτα, όποιος κράξει Μπόλονι, είναι για τα μπετά.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από joshua »

Εγώ νομίζω ότι πολλές φορές αδικούμε τον λαό.Ειμαι σίγουρος ότι ακόμα και σε ήττα με λάθος σταφυλιδη σε ενδεχόμενη συμμετοχή του αυτοί που εκραζαν είτε τον παίκτη είτε τον Μπολονι μεμονωμένα για αυτή την επιλογή θα ήταν μειοψηφία.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Sick Bastard έγραψε: Αν δεν το έχετε καταλάβει, το παιχνίδι είναι κομβικό για τη συνέχεια του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη, είναι η εκτός έδρας νίκη
που ψάχνουμε έτσι ώστε να έχουμε όλα τα χαρτιά στα χέρια μας την τελευταία αγωνιστική των ομίλων.
Όλα τα παιχνίδια είναι κρίσιμα απο εδώ και πέρα.Έτσι όμως αναγκάζεσαι να κυνηγησεις 2 τουλάχιστον διοργανώσεις
Κι αυτό δε το αντέχουμε .Τα επιπλέον παιχνίδια θα βαραίνουν πολύ στα πόδια των 30+ και στα play ohh δε θα είμαστε φρέσκοι.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Ας κάτσουμε να χάσουμε τότε με την λογική σου.Η ας βάλουμε την ομάδα των νέων.
Για το συμφέρον μας....
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Karelias »

kataramenos5 έγραψε: Τα επιπλέον παιχνίδια θα βαραίνουν πολύ στα πόδια των 30+ και στα play ohh δε θα είμαστε φρέσκοι.
Για το αυριανό, αυτοί που είναι 30+ είναι οι Τσιρίλο (και αναπληρωματικός και μπακ)
Χαλκιάς (αν παίξει) Σνάου (αναπληρωματικός). Όλοι οι άλλοι μια χαρά τζόβενα είναι.
Και με εξαίρεση τον Σναου, δεν είναι ότι τρέχουν πάνω κάτω σε όλο το γήπεδο οι άλλοι, λόγω θέσης.

Και μέχρι τώρα, οι Κοντρέρας, Γκαρσία, Ίβιτς, δεν έχουν ουτε για πλάκα τα λεπτά συμμμετοχής που είχαν πέρυσι.
Κι εν πάσει περιπτώση, οι μεγάλες ομάδες δεν ξεχωρίζουν διοργανώσεις, παίζουν πάντα για τη νίκη οπουδήποτε.
Αλλιώς, βάζουμε τους νέους και γινόμαστε Αιγάλεω.
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Kresic

Etto, Cirillo, Malezas, Stafilidis

Georgiadis, Arias, Lazar, Vierinha

Fotakis

Salpi
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Aν επιβεβαιωθεί ,ένα μόνο έχω να πω. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Χωρίς αυτό να αποτελεί μομφή στον προπονητή.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Photis »

PARASANDALOS έγραψε:επιβαλλεται ο σαλπι φορ
Συμφωνώ.
:pano:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από sourmenetes »

Και γω συμφωνω...Αλλα φορ εχει παιξει στα φιλικα και ο μπαλαφας... :D :D :D :D

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από don pablo »

σαλπι κορυφη δεηια γεωργιαδης αριστερα βιερι και πισω τους φωτακης μπαλαφας λαζαρ , και πισω οτι θελει αρκει να δω και εναν απο τους πιτσιρικαδες
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από sakisxxx »

Συμφωνω απολυτα….Ας κρατησει τον Σακη για αλλαγη….
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Maximus »

Karelias έγραψε:
kataramenos5 έγραψε: Τα επιπλέον παιχνίδια θα βαραίνουν πολύ στα πόδια των 30+ και στα play ohh δε θα είμαστε φρέσκοι.
Για το αυριανό, αυτοί που είναι 30+ είναι οι Τσιρίλο (και αναπληρωματικός και μπακ)
Χαλκιάς (αν παίξει) Σνάου (αναπληρωματικός). Όλοι οι άλλοι μια χαρά τζόβενα είναι.
Και με εξαίρεση τον Σναου, δεν είναι ότι τρέχουν πάνω κάτω σε όλο το γήπεδο οι άλλοι, λόγω θέσης.

Και μέχρι τώρα, οι Κοντρέρας, Γκαρσία, Ίβιτς, δεν έχουν ουτε για πλάκα τα λεπτά συμμμετοχής που είχαν πέρυσι.
Κι εν πάσει περιπτώση, οι μεγάλες ομάδες δεν ξεχωρίζουν διοργανώσεις, παίζουν πάντα για τη νίκη οπουδήποτε.
Αλλιώς, βάζουμε τους νέους και γινόμαστε Αιγάλεω.

Δεν είναι απλά θέμα ηλικίας φίλε Καρέλια... Μπορείς να πάρεις ένα πιτσιρικά , ο οποίος να μην έχει δουλέψει ποτέ σωστά φυσική κατάσταση, και να φάει σκόνη από έναν 30αρη που να έχει κάνει σωστή προετοιμασία και να έχει καλο background. Σαφεστατα παιζει ρόλο και η ηλικια, αλλά κατά τη γνώμη μου, είναι γενικότερο πρόβλημα των Ελληνικών ομάδων.

Αν δεν εχεις παιχτες να κανεις καλό rotation, άστα βράστα. Και η ενδεκάδα του γαύρου το Σαββατο είχε 4-5 παίχτες διαφορετικους, σε σχέση με το χτεσινό παιχνίδι στο Ντόρτμουντ. Εσύ σαν ΠΑΟΚ έχεις το ρόστερ να κάνεις 5 παιχτες rotation? Μπα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”