AEK - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από niko70 »

eorptol έγραψε:.....Καλή σαρακοστη σε όλους και επιτυχίες στην ομάδα σε πρώτη φάση πρόκριση στον τελικό και εξασφάλιση play of....
Νά 'σαι καλά eorptol ... :pano:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

joshua έγραψε:
DC έγραψε:Ροτέισιον θέλατε ε; ΝΑ.
Μετά την μαγευτική εμφάνιση του πάγκου μας, καταλαβαίνω γιατί δεν το έκανε μέχρι τώρα ο Χαβίνιο.
Κρέσιτς, αμόλα καλούμπα ρε.
Ένας Κόνδορας και ένας Τσιρίλο ήμασταν εχθές. Αλλα που να φτάσουν αυτοί ....

Καλύτερη ξήγα τα αδέρφια στην Κοζάνη, στον ΣΦ που είδα στον Φανό των Κασμερτζήδων: από την μια η μπάντα του φανού έπαιζε το 11 και στα 10 μέτρα οι δικοί μας είχαν ανάψει πυρσό και βαρούσαν κανονικά συνθήματα με το τύμπανό τους.
Άμα τελειώναμε σε μια 4άρα των δεύτερών μας από την κούλα (που μας έβλεπε από τον καναπέ της) το γάμσαμε και ψόφησε.
Εχεις αποφασισει για τους δικους σου λογους που εσυ ξερεις καλητερα να εισαι απο τους λιγους εναπομειναντες υπερασπιστες του χαβου.Δικαιωμα σου ειναι αλλα τουλαχιστον καντο με πιο πειστικα επιχειρηματα.Που το ειδες το ροτεισιον χτες?Ποιοι παικτες απο αυτους που αγωνιστηκαν ηταν αποτελεσμα ροτεισιον?Ο βιτολο και ο φωτακης?Αν οι περισσοτεροι εδω μεσα εκτος των τακτικων θεματων εχουμε κατηγορησει για κατι τον χαβο ειναι για την τραγικη διαχειριση του ροστερ και την ελειψη σταδιακης ενσωματωσης ειτε παικτων προερχομενων απο τραυματισμους ειτε γενικα παικτων που υπαρχουν στο ροστερ και δειχνουν οτι αξιζουν ευκαιριες σε σχεση με τους συνηθεις υποπτους.Ροτεισιον αποτελει ενα συνεχες φρεσκαρισμα της ομαδας με την πραγματοποιηση μετρημενων αλλαγων ετσι ωστε ολο το ροστερ ειναι σε ενα καλο βαθμο ετοιμοτητας.Οχι πρωτα να εχουν φτασει οι παικτες στα ορια τους και κατοπιν συγκιριων απο τραυματισμους και τιμωριες να πρεπει να αλαξει η μιση ομαδα με παικτες χωρις παιχνιδια στα ποδια τους.
ρε φίλε αυτά που τα διάβασες? Εδώ ολόκληρη βαρκελώνη και μερικοί παίχτες της είναι αναντικατάστατοι. όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι παίζουν. Αν κάνει το λάθος ο τσιλιβίθρας και αφήσει έξω μεσι, ινιέστα και τα ρέστα μαύρο φίδι που τον έφαγε.

Καλά τα έγραψε ο DC. Rotation θέλατε...ε φάτε το...ΞΕΡΟΛΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Olorin »

DC έγραψε:Ροτέισιον θέλατε ε; ΝΑ.
Που ειδες να γινεται ροτεισον DC? Το να παιζουν ανετοιμοι παικτες λογω απουσιων δεν ειναι ροτεισον.
Αν γινοταν σωστη διαχηρηση απο την αρχη της χρονιας, οι παικτες που θα καλουνταν να καλυψουν τις απουσιες δε θα ηταν ανετοιμοι.

Edit: Με προλαβε ο τζοσουα.
Άβαταρ μέλους
Papadoc
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Πέμ 12 Αύγ 2010, 23:48
Τοποθεσία: San Francisco

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Papadoc »

Εκτος από το rotation καιτά υπόλοιπα μας λοιπή το βασικότερο. ΦΡAΓΚΑ $$$$$$$
Εδώ πήγαμε φέτος να διεκδικήσουμε με ένα budget μερικών εκατομμυρίων (10-20) τρεις στόχους.
Απλός με τo budget αυτό δεν γίνετε να βγούν τρεις στόχοι. Τελειωσε.
Τη να λέμε τώρα ρε παιδιά. Με Τσουκαλάδες και Aθανασιαδιδες,Kουτσιανικουλιδες Μπαλάφες, και μεταγραφές του στιλ Etto, Busαιdιδες, Aries πήγαμε στα ευρωπαϊκά σαλόνια και τρίβαν όλοι τα ματια τους, αλλα δυστυχώς o νομος τι φύσης επαληθεύει. Θέλει ποιότητα και ποσότητα παιχτών kαι αυτό γίνετε μονο με φράγκα.
Το να είσαι μέσα σε τρεις στόχους θελε και καλο προπονητικό team!!
A! θέλει και διοίκηση με εμπειρία για να μην μας τα φάνε τα φράγκα οι ατζέντηδες!!
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Steenage »

DC έγραψε:Ροτέισιον θέλατε ε; ΝΑ.
φιλε μπερδευεσαι...ενας προπονητης κανει ροτεισον με την καβαλα στην Τουμπα με τον πανιωνιο εκτος και γενικα σε ματς με τετοιες ομαδες και οχι με την αεκ σε εκτος εδρας ματς ..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από DC »

niko70 έγραψε:
DC έγραψε:Ροτέισιον θέλατε ε; ΝΑ.
Μετά την μαγευτική εμφάνιση του πάγκου μας, καταλαβαίνω γιατί δεν το έκανε μέχρι τώρα ο Χαβίνιο.
....
Τώρα φταίει το rotation....Τείνω να πιστέψω ότι ο "προπονητής" το έκανε επίτηδες για να δείξει τη γύμνια του πάγκου μας και να ζητήσει μεταγραφές ως όρο για να παραμείνει στην ομάδα...Ζαγοράκη, φέρε παιχταράδες στο Χάβο, γιατί θα φας πόρτα...
Άμα κατάλαβες αυτό, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.

Από τον αγώνα της Μόσχας και μετά, διαβάζω συνέχεια από τους προπονητές του φόρουμ, απαιτήσεις για rotation. Για αλλαγή του Γκαρσία, του Ίβιτς κλπ, έπαιξε ο Σακελλαρίου, ο Ζαρ έβγαλε 90λεπτο, το ίδιο και ο Εττό, ο Αρίας κάπου 30 λεπτά ..... Ε, έστω και ακούσια, έγινε εχθές (το ροτέισιον), φάγαμε τέσσερα και σχόλασε ο γάμος.

Βέβαια, ύστερα από μια ανάγνωση της κριτικής στο παρόν τόπικ και μερικών άλλων, δεν θέλει και πολύ να καταλάβεις ότι ανακυκλώνται και παπαγαλίζονται τα άρθρα του κόλκα και ίσως και άλλων (δεν αγοράζω εφημερίδα και ραδιόφωνο μόνο σε μεταδόσεις ακούω).
Υπάρχει γύμνια στο ρόστερ. Ποιος την προκάλεσε δεν ξέρω. (ίσως έγινε και εκούσια σε μια ρεπετισόν του 2007-2008)
Υπάρχουν όμως πολλοί άλλοι που ξέρουν και το γράφουν. Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Steenage έγραψε:
DC έγραψε:Ροτέισιον θέλατε ε; ΝΑ.
φιλε μπερδευεσαι...ενας προπονητης κανει ροτεισον με την καβαλα στην Τουμπα με τον πανιωνιο εκτος και γενικα σε ματς με τετοιες ομαδες και οχι με την αεκ σε εκτος εδρας ματς ..
τσ τσ τσ τσ τσ
καθηγητής προπονητικής ο τύπος!

ρε ουουουουοουστ!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Δεν έβαζε τους αναπληρωματικούς ο Χάβος.....γιατί δεν τους βάζει...
εβαλε τις αλλαγές τώρα...αναγκαστικά και πάλι.....γιατί τους έβαλε?

Καταρχήν ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑ Rotation χθες. Μπήκαν αναγκαστικά κάποιοι παίχτες γιατί οι βασικοί στις θέσεις αυτές απουσιάζαν λόγω τιμωρίας ή τραυματισμού.

Το σκεπτικό του DC με το οποίο συμφωνώ, είναι ότι ιδού ο λόγος που δεν γίνεται rotation, γιατί οι παίκτες του ρόστερ δεν είναι ισάξιοι. Είναι σαν λέμε να έχουμε τον Μέσι και να μιλάμε για rotation.

ΞΥΠΝΑΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από Steenage »

Kolokotronis_4 έγραψε:
Steenage έγραψε:
DC έγραψε:Ροτέισιον θέλατε ε; ΝΑ.
φιλε μπερδευεσαι...ενας προπονητης κανει ροτεισον με την καβαλα στην Τουμπα με τον πανιωνιο εκτος και γενικα σε ματς με τετοιες ομαδες και οχι με την αεκ σε εκτος εδρας ματς ..
τσ τσ τσ τσ τσ
καθηγητής προπονητικής ο τύπος!

ρε ουουουουοουστ!

ισααααααααααααα ρε κολομαγκα της δεκαρας με χωριστρα στην ακρη
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από novito »

Χαλαρωστε...
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από rouki »

Tα πράγματα είναι πολύ απλά: Δεν έχουμε και ποιότητα, αλλά και ποσότητα.

Την ομάδα την κρατήσανε και μας πήγαν τόσο , όσο μας πήγαν, οι ΓΚΑΡΣΙΑ, ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ, ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ και ΒΙΤΟΛΟ.

ΟΛΟΙ οι άλλοι, μέτριοι και με αναλαμπές, με συνεχείς τραυματισμούς και μπορώ να πώ με πολύ γκαντεμιά.

Ο Σάλπι είναι το κλασσικό παράδειγμα ενός υπερτιμημένου ποδοσφαιριστή, που όχι μόνο 800 χιλιάρικα δεν αξίζει, αλλά ούτε 150 και τέρμα.

Και ο Ιβιτς και ο Μούσλι δεν έιναι καλλίτεροι.

Η προσφορά δεν αρκεί να είναι σε πενήντα παιχνίδια που παίζονται τον χρόνο, σε πέντε το πολύ με καλή επίδοση, σε πολλά μέτρια και στα περισσότερα, τίποτα.

Καλλίτερα να έχεις μέτριους ποδοσφαιριστές που θα πλαισιώνονται με δυο τρείς καλούς, που όμως αυτό που μπορούν, θα το δείχνουν κάθε εβδομάδα και όχι αυτή την ξεφτίλα που βλέπουμε στους τελευταίους μήνες.

Σε όλο το παιχνίδι δεν μπορούν ν΄αλλάξουν μια πάσα της προκοπής, ακι όταν με το καλό, είναι μπροστά, αντί να δώσουν πάσα σε παίχτες που είναι σε καλλίτερη θέση σουτάρουν, όπως ο Σάλπι και ο Μούσλι ( ο Θεός να τα κάνει σούτ).
Κατεβαίνει η ομάδα και όλοι κοιτάζουν, αντί να πάνε κοντά για να δωθεί καμιά πάσα και να γίνει μια επίθεση της προκοπής.
Όταν βλέπεις τον άμπαλο καράμπελα και τον άμπαλο γεωργέα να ξεσκίζονται και να κάνουν στα πρώτα τρία λεπτά απο τρία φάουλ ο καθένας και τους δικούς μας ν΄ακολουθούν απλώς είκοσι μέτρα χωρίς φάουλ, γίνεσαι να σκίσεις τα ρούχα σου.
Οταν βλέπεις τον καράμπελα να κάνει κούρσες και να αφήνει τους δικού μας επιθετικούς πέντε μέτρα πίσω, έ τότε όλη η ομάδα είναι άρρωστη.
Τι μπορείς να περιμένεις απο τον Βιτόλο, που προέρχεται απο τόσο σοβαρό τραυματισμό;

Εδώ σταματώ γιατί δεν μπορώ πλέον να γράψω τίποτ΄άλλο.
Μόνο αυτό: Μέχρι τώρα έλεγα, ότι χρειαζόμαστε πέντε παίχτες, αλλά δυστυχώς μόνο με τουλάχιστον έντεκα θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι.

Α ρε Κρέσιτς, ή θα κάνεις έξοδο και θα πάς στη μπάλα, ή θα μείνεις στη γραμμή και θα αποκρούσεις. Δυο λάθη δυο γκόλ και απο εκεί και πέρα καθαρίσαμε.

:evil: :evil: :evil:
spiros1989
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:52

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από spiros1989 »

Αντε γαμησου ρε μπασταρδε λαγε που κανονικα επρεπε να παιζεις Δ εθνικη....εισαι η πιο ευνοημενη ομαδα με διαγραφες εκατομμυριων....παντα θα εισαι το αεκακι και τα πουτανακια μας.....

ΣΤΑΧΤΗ ΣΤ ΛΑΜΙΑ ΞΥΛΟ ΜΕΣ ΤΑ ΠΛΟΙΑ.....ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από xristos14 »

Αφού μιλάνε και οι οπαδοί της κούλας 44 φανταστείτε που έχουμε φτάσει..ο Θρασύβουλας παραπάνω διαρκείας έχει απ'αυτούς..α ρε Μάκη α ρε Μάκη...που σαι aliex,οι παίκτες σου υπέγραψαν για να βγείτε στο Ουεφα ή όχι ακόμα?Κοιμισμένα αεκάκια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xristos14 την Δευ 07 Μαρ 2011, 16:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
kobe24
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 14:29

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από kobe24 »

ναι ναι ναι μαλακα εξοχικο η ΤΟΥΜΠΑ ε?????????????? θα τα πουμε την Τεταρτη ΜΑΛΑΚΑ αεκακιιιιιιιιιιιιιι κουλα44 αλλα βρηκες και εσυ και μιλάς! τα ΒΛΕΠΕΤΕ? μεχρι κατη πεθαμενη κουλα ανεστησε ο ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106642
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Παρακαλώ να μην απαντάμε σε όσους μπαίνουν εδώ για να βγάλουν τα αμέτρητα κόμπλεξ τους. Λες και λένε κατι σοβαρό που χρήσει απάντησης...
Παρακαλώ οι mods να επιληφθούν του θέματος.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνων”