Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Το παρακράτος των αθηνών του χοντρομαρινάκη έρχεται πάνοπλο σαν κονκισταδόρες στους ιθαγενείς της Θεσσαλονίκης προσφέροντας μπιζού και χημικά.
Προκαλούνε συνεχώς.
Που είστε ρε λαμόγια βολευτές σοσιαληστές πρασινοφρουροί και χριστιανοί γαλαζοεθνικόφρονες?
Που είστε ρε κοπρίτες της τοπικής αυτοδιοίκησης?
Τουμπεκα όλοι, έρχεται ο γ@μιάς σας την τετάρτη? ο απογονος του στόλου ο μέγας μπήχτης σας!
Γ@μιόλια γ@μώ το κωλοκράτος της σαπίλας και του βόθρου σας.

Venceremos ρε μ@υνιά!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από navigator11 »

εγώ θα γούσταρα,δίχως να το εύχομαι,να γίνει της καραπουτανάρας στη γυφτοπρωτεύουσα για κάποιο λόγο την τετάρτη.να ξεσηκωθούν οι μετανάστες ας πούμε,να μεταναστεύσουν από την ομόνοια κ να μπουκάρουν ανενόχλητοι στο κοινοβούλιο της ντροπής.ή να <<χτυπήσουν>> από το πουθενά οι πυρήνες της φωτιάς.να γελάσει πάς πικραμένος.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]cH8WsPaaFrk[/youtube]


Μέτοχοι απλοί φίλαθλοι συνδεσμίτες όλοι οφείλουμε να προσέχουμε έχουμε και έναν τελικό μπροστά μας να μας περιμένει να σηκώσουμε το κύπελλο.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Mόνο οι μετανάστες είναι ικανοί πλέον να μας σώσουν! Μετανάστες Τυνήσιοι, μετανάστες Αιγύπτιοι και μετανάστες ΠΑΟΚιστανοί και ξερωγώ..

Φέρ'τε κι άλλους, φέρ'τε ΔΙΑΣ, φέρ'τε ΜΑΤ, φέρ'τε αρχιστράτηγους, υποστράτηγους, αρχιναύαρχους, αντιπτέραρχους, φέρ'τε ελικόπτερα, αλεξιπτωτιστές, αμφίβια, hovercraft, φέρ'τε τον 5ο στόλο να προστατέψει τα παιδιά του!

Ότι και να φέρετε, όμως, τα γεγονότα δεν αλλάζουν:

ΤΟΥΡΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ!
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από teod1980 »

Boυλευτές και περιφερειάρχες και δήμαρχοι της Θεσσαλονίκης είστε ανύπαρκτοι...

Στην Αίγυπτο και στην Τυνησία πιο χαλαρά μέτρα έχουν ληφθεί...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Pegasus »

Αυτοί πρώτοι είναι που ζητάνε τέτοια μέτρα. Απαράδεκτο να αφήνεις αφύλακτους χιλιάδες πολίτες για χάρη μερικών ακριβοπληρωμένων επαγγελματιών. Αν υπάρξει έξαρση εγκληματικότητας την Τετάρτη στην Αθήνα (ελπίζω πως όχι), πάλι οι κακοί ΠΑΟΚτσήδες θα φταίνε...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]hPbFNuWyCSU&feature=related[/youtube]
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από PAOKhead »

Αυτο που πρεπει να προσεχθει πολυ ειναι τα τυρακια που θα ριξει η ελας, τα οποια παντα βαφτιζονται ως "επιχειρησιακα κενα".
Και εξηγουμαι:
Αν καποια στιγμη οι εκατονταδες πανοπλοι ματαδες αφησουν "κατα λαθος" καποια διοδο που οδηγει στο γηπεδο, μη τσιμπησουν καποιοι δικοι μας και μπουκαρουν μεσα.Το μονο που θα καταφερουν θα ειναι να εξασφαλισουν μονιμη κατοικια στα Διαβατα και διακοπη αγωνα με υπαιτιοτητα του ΠΑΟΚ.
Θα με πειτε τι σκεφτηκες ρε φιλε τωρα?
Δυστυχως ομως ειμαστε αναγκασμενοι να σκεφτομαστε τοσο βρωμικα οσο αυτοι για να μη βρισκομαστε προ εκπληξεων πλεον...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Hideguti »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από tigon4 »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gash04 »

Πάντως για να λέμε και την αλήθεια.


Ποιος είναι αυτός που θα μας απαγορεύσει να κυκλοφορήσουμε έξω απο την Τούμπα και βάση ποιου νόμου?
8-)
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

gash04 έγραψε:Πάντως για να λέμε και την αλήθεια.


Ποιος είναι αυτός που θα μας απαγορεύσει να κυκλοφορήσουμε έξω απο την Τούμπα και βάση ποιου νόμου?
8-)
Του νόμου "4000" πέρι τεντυμποϊσμού...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”