Προκαλούνε συνεχώς.
Που είστε ρε λαμόγια βολευτές σοσιαληστές πρασινοφρουροί και χριστιανοί γαλαζοεθνικόφρονες?
Που είστε ρε κοπρίτες της τοπικής αυτοδιοίκησης?
Τουμπεκα όλοι, έρχεται ο γ@μιάς σας την τετάρτη? ο απογονος του στόλου ο μέγας μπήχτης σας!
Γ@μιόλια γ@μώ το κωλοκράτος της σαπίλας και του βόθρου σας.
Venceremos ρε μ@υνιά!




