ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από georgedoulk »

Πονηρό το ματσάκιον...

Μην το περνάτε στο ντούκου γιατί αν η ξαδέρφη χάσει βγαίνει μια και καλή εκτός στόχων απο το Νοέμβρη. :(

Φέτος είμαστε καλλίτεροι, έχουμε τη ψυχολογία με το μέρος μας και πρέπει να το αποδείξουμε στο γήπεδο. Αλλωστε η ξαδέρφη έχει πολλα να χάσει απο το μάτς ενώ εμείς τπτ.

Αλλά είπαμε...Π.Α.Ο.Κ είσαι...και επειδή έχεις μια τάση και νεκρούς να ανασταίνεις, το ματσακι θέλει προσοχή. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από teratios »

nikos55 έγραψε:Η τελευταια ευκαιρια του Σαντος. Αν δεν κερδισει και αυτην την πεθαμενη αεκ δρομο. Τον πουλο!
+1....άντε, γιατί σαν πολλά μας τα κανε...εμείς παιδιά δεν είμαστε, δεν δικαιούμαστε να δούμε και μεις λίγη μπάλα;...

άντε, γιατί α
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από diniko80 »

πρωτα ομως να τον κρεμασουμε στο x-mas δεντρακι του δημαρχου βασιλη......αυτο το χαρωπο προσωπακι θα φωτισει τις ψυχες ολων των μικρων παιδιων και δη των ρουληδων......μετα ,τον πουλο
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από kass4 »

teratios έγραψε:άντε, γιατί σαν πολλά μας τα κανε...εμείς παιδιά δεν είμαστε, δεν δικαιούμαστε να δούμε και μεις λίγη μπάλα;...
άντε, γιατί α
Αν θες να δεις μπάλα έχει μια ομάδα στα ανατολικά της πόλης που σύμφωνα
με πολλούς γνώστες του αντικειμένου παίζει καλό ποδόσφαιρο...
Εγώ θέλω σ' αυτό το ματς τους 3 βαθμοί...
Επίσης πρώτη φορά έχω αρχίσει να φτιάχνομαι από μέρα Τετάρτη.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ioanmits »

Σταθόπουλος διαιτητής
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από kass4 »

...και να συμπληρώσω ότι αυτή η στάνη αυτό το τυρί βγάζει.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ματς-κλειδί για μας και για την αεκ44. Το διπλό φέτος είναι πιο κοντά από ποτέ, αλλά όλα τα ματς ξεκινάνε από το 0-0. Να θυμίσω μόνο ότι με διπλό και σε συνδιασμό με μη νίκη του γαύρου, μειώνουμε σημαντικά τη διαφορά από τον γκέυ, ενώ έτσι η αεκ44 βγαίνει από το παιχνίδι νωρίς-νωρίς.

Ύπουλο και πονηρό παιχνίδι, όπως ακριβώς είπε ο georgedoulk. Από την αεκ44 θα λείπουν Γιάχιτς και Νέμεθ, ενώ το κλίμα δεν είναι καλό. Η αεκ44 είναι σε μαύρα χάλια, χωρίς έδρα στο αχανές και άδειο οακα, με προβλήματα εσωτερικά και 1002 άλλα. Έχουμε βέβαια την ιδιότητα να ανασταίνουμε νεκρούς και πεθαμένους, αλλά από την άλλη είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία για να ξεφύγουμε ένα σκαλοπάτι παραπάνω. Έχω την εντύπωση πως θα δούμε ένα ματς του στυλ "Φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θερίο τον Γιάννη", αλλά για να πω και την αμαρτία μου, δε με χαλάει, το'χουμε αυτό το στυλ περισσότερο από τον καθένα.

Εμείς από την άλλη, είμαστε σε φόρμα, έχουμε 2-3 παίκτες σε ανοδική πορεία (Μουσλίμοβιτς-Κοντρέρας-Βιτόλο), επιστρέφει και ο Χαλκιάς μάλλον, και με λίγη τύχη πάμε για ένα καλό αποτέλεσμα. Δεν ξέρω, ούτε με νιάζει τί σύστημα θα παίξει ο προπονητής. Ας παίξει όπως νομίζει. Εγώ θέλω να δω λίγη μπαλίτσα, δεδομένου ότι η ομάδα έχει αρχίσει να ρολάρει. Μας χρωστούσε ένα καλό παιχνίδι, και σχεδόν το πραγματοποίησε την Κυριακή. Ας δώσει λοιπόν συνέχεια το Σάββατο.

Πάμε με ταπεινότητα και αισιοδοξία, γιατί αν σηκώσουμε κεφάλι και μπάλα θα φάμε καρπαζιά, όπως έκανε ο ρούλης. Βλέποντας το παιχνίδι οπαδικά, θέλω να δώσουμε μια γερή κλωτσιά σ'αυτούς τους κομπλεξικούς και αχώνευτους, αντιμπαγιεβιτσικούς και μη, οπαδούς της αεκ44.
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από 8emis4 »

nikos55 έγραψε:Η τελευταια ευκαιρια του Σαντος. Αν δεν κερδισει και αυτην την πεθαμενη αεκ δρομο. Τον πουλο!
Το ξέρω ότι το λες ειρωνικά, παρόλα αυτά μια παρατήρηση. Κανέναν santos να κρεμάσουμε, έστω κι αν χάσουμε το σάββατο. Το ζήτημα για μένα είναι απλό, αν θέλουμε να κάνουμε πρωταθλητισμό (εκτος αν είμαστε όντως στο δεύτερο έτος τους τριετούς πλάνου!), πρέπει τέτοια παιχνίδια το λιγότερο να τα χτυπάμε στα ίσια. Και για να πάρουμε κάποια στιγμή πρωτάθλημα, θα πρέπει να μάθουμε και να τα παιρνουμε! Δεν είναι το ζήτημα τόσο απλοϊκό όπως παρουσιάζεται από κάποιους, ότι θέλουμε μονο για συμβολικούς λόγους μια νίκη με το πόκ. Σίγουρα και γι αυτούς, όπως και ψυχολογικούς. Αλλα πολύ περισσότερο για λόγους ουσίας. Έχουμε καλο υλικό (σίγουρα όχι το καλύτερο στην ελλάδα), έχουμε σοβαρή διοίκηση, έχουμε φοβερή στήριξη κόσμου και διψα για διάκριση και στην τελική έχουμε καλή ομάδα! Ποδόσφαιρο θεαματικό δεν παίζουμε, αλλα ομάδα έχουμε αρκετά καλή ή έστω καλή σε τέτοιο βαθμό που να μπορεί, με καθαρά αγωνιστικά κριτήρια, να χτυπήσει έναν αντίπαλο όπως η αεκ αυτή τη στιγμή. Πρέπει να το πιστέψουμε και πρέπει να το προσπαθήσουμε. Και σίγουρα πρέπει να το πιστέψει κι ο santos, ώστε να το μεταδώσει και στους παίχτες...
Εύκολο δεν θα είναι, αλλα μπορούμε. Ούτε φανφάρες ούτε μεγαλοστομίες, αυτά τα κάνουν μικρές ομάδες (όπως ο άρης με εμάς για παράδειγμα), σεβασμό στον αντίπαλο, άλλο τον κοιτάμε στα ματια και δεν τον φοβόμαστε.
ΠΑΟΚ είσαι ρε γαμώτο!
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από pagotatzis »

Ένα ξέρω ,και είμαι πολύ σίγουρος.
Ο ΠΑΟΚ δεν χάνει σε αυτό το mats.
Τεραστια ευκαιρία για διπλό και για να φτάσουμε τους από πάνω.

καλο και να αφήνεις τους άλλους από κάτω να σε βλέπουν με κιάλια αλλα εμενα με ενδιαφέρει η κορυφή.

ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΟΝΟ ΨHΛΑ

ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ :pano:

1-3 :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pagotatzis την Τετ 25 Νοέμ 2009, 17:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Όταν λες ψιλά, εννοείς μόνο τα 10λεπτα, τα 20λεπτα και τα 50λεπτα ή βάζεις μέσα και τα μονοευρα και τα 2ευρα?
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από evans4 »

xexexexexexexe 8-)
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από pagotatzis »

axxaxxaxa :opaokara: :opaokara:
guch guch
τέρμα τα αστειάκια
ένα λαθάκι κάναμε και εμείς
ariskatiforos

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ariskatiforos »

kοιταξα στο επισημο site της αεκ της προηγουμενες ομαδες των βασικων παικτων της βασικης 11αδας της αεκ,και εκανα μια συγκριση με τους δικους μας!!
ε λοιπον λαθος πιστευουμε οτι η κουλα εχει καλυτερο υλικο απο μας....
μια παραθεση ορισμενων παικτων θα το δειξει
βασικα σεντερ μπακ τις αεκ,μαιστοροβιτς,πριν ερθει επαιζε σε κατι αγνωστες ομαδες και οι καλυτερες ηταν τυπου τβεντε και βασιλεια...
για το γιαχιτς δε το συζητω καν...ουτε θυμαμαι τις ομαδουλες που επαιζε..
Σε αντιπαραθεση ο κοντρερας εχει αγωνιστει πολλα χρονια στην primera division σε ομαδες μεσαιες,επισης εχει αγωνιστει και στη μονακο 2 χρονια!!
ο δε τσιριλο πολλα χρονια στη serie a οπου ειχε περασμα και απο την ιντερ!
συμπερασμα??ευκολο!
παμε στη μεσαια και επιθετικη γραμμη!
σκοκο καφες ,μακος,λεοναρντο, μαντουκα, νεμεθ ,ενσαλιβα ,γιαχαγια,γκερεειρο,ιορντακε....μονο ο μαντουκα επαιξε 1 χρονο μπενφικα και ο νεμεθ δανεικος απο λιβερπουλ!ο ενσαλιβα ηταν β γερμανιας ο γιαχαγια στη καρδιτσα,ο γκερειρο στη πολωνια και ο ιορντακε ρουμανια!!λεοναρντο καφες και μακος ολοι τους ξερουμε και ξερουμε τις παραστασεις τους που ειναι αναξιες αναφορας!!
εμεις εχουμε γκαρσια,μονο το οτι εκανε μια γεματη χρονια στη ρεαλ ειναι αρκετο,ο βιτολο ειχε γεματες χρονιες στη πριμερα ντιβιζιον της ισπανιας!ο σορλεν ειχε καλες χρονιες στη γαλλια,ο ιβιτς εχει περασει απο μπουντεσλιγκα,βιερινια στη πορτο,
στην επιθεση εχουν τον μπλανκο αλλα πριν την ελλαδα ο μπλανκο ηατν ανυπαρκτος!εδω εδειξε..φετος ομως τιποτα!
αντιθετα ο μουσλι μπορει να μην εκανε εδω τοσο αισθητη την παρουσια οσο ο μπλανκο,αλλα οι προηγουμενες ομαδες και το πρωταθλημα που επαιζε ηταν σιγουρα ανωτερα απο του μπλανκο!
ο καραμπελας που ειναι βασικος αριστερος τους μπακ ποιος ειναι?τι εχει δει?
ελπιζω πανω κατω ν αντιληφθηκατε οτι δεν εχουμε και πολλα να ζηλεψουμε παικτικως απο την αεκ!!
ψυχολογια νικητη πρεπει ν εχουμε και να μη φοβομαστε την αεκ ειδικα στην κατασταση που ειναι τωρα!!!
ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑ!!
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ! :pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Photis »

Φίλε μου το ότι μπορούμε είναι σίγουρο.Αλλά δεν είναι έτσι που παν τα θέματα όπως τα λες...

:pano:
ariskatiforos

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ariskatiforos »

To ξερω φιλε μου οτι δεν ειναι τοσο απλα εννοειται!
αλλα μην θεωρουμε λαθος οτι αμαν η αεκ εχει καποιο υλικο καλυτερο!
αλλωστε ποια ειναι η θεση της αεκ στη βαθμολογια??
εχει χασει και παο τη κουτση μαρια!
κοντεψε να χασει και απο πανθρακικο στο οακα!!καιν νικησε λογω διαιτητη!
μπες σε κανα σιτε της αεκ αντιστοιχο μ αυτο να δεις τι λενε για την ομαδα τους..
μην συγκρινουμε τα υπερφιαλα σκουλικια μ εμας !αυτοι με το ετσι θελω πιστευαν οτι θα μας νικησουν!
δεν ειναι το ιδιο!
απλα μας εχει δημιουργηθει ενας φοβος απο τις απανωτες σφαλιαρες στα ντερμπυ κατω και κανουμε σαν τον σκυλο που τον φωναζεις να τον ταισεις και επειδη εχει φαει ξυλο παλιοτερα απο καποιον ,φοβαται και φευγει!
πρεπει να το καταλαβουμε οτι η συγκεκριμενη συγκηρια ειναι ευνοικη και σιγουρα στα μετρα μας!
πρεπει ν αποτιναξουμε την καταραμενη ηττοπαθεια ηρθε η ωρα!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”