Formula 1!
Re: Formula 1!
20 χρόνια παρακολουθώ φόρμουλα, πρώτη φορά βλέπω τις "μεγάλες" ομάδες, να δείχνουν ΤΟΣΟ αδύναμες.
Βέβαια επειδή η σεζόν είναι μεγάλη και η εξέλιξη συνεχίζεται καθ΄όλη τη διάρκεια, δεν μπορούμε να προβλέψουμε πόσο θα κοντύνουν τις αποστάσεις οι Μακ Λάρεν και η παλιοφεράρι από αυτές που δείχνουν πολύ πιο έτοιμες τώρα στην αρχή.
Βέβαια επειδή η σεζόν είναι μεγάλη και η εξέλιξη συνεχίζεται καθ΄όλη τη διάρκεια, δεν μπορούμε να προβλέψουμε πόσο θα κοντύνουν τις αποστάσεις οι Μακ Λάρεν και η παλιοφεράρι από αυτές που δείχνουν πολύ πιο έτοιμες τώρα στην αρχή.
Re: Formula 1!
Η κυριαρχία της Brawn GP συνεχίστηκε και στη Μαλαισία, καθώς ο Τζένσον Μπάτον κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη pole position κάτι που φάνταζε αδύνατο να γίνει σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ. Δεύτερος ήρθε ο Γιάρνο Τρούλι, με τον Σεμπαστιάν Φέτελ να ακολουθεί στην τρίτη. Συνέχεια είχε στα προβλήματά της η McLaren, αλλά και η Ferrari, που αποκλείστηκαν από τις δυο πρώτες περιόδους, με εξαίρεση τον Κίμι Ραϊκόνεν.
http://www.gazzetta.gr/content/view/30019/62/
http://www.gazzetta.gr/content/view/30019/62/
Re: Formula 1!
Στο grid αυτη τη στιγμη υπαρχει ο καλυτερος(Αλονσο) μονο που στη Ρενο δεν την παλευουν καθολου γι'αυτο και δεν παει και τοσο καλα. Αφηστε τις Φεραρι και τις Μακ Λαρεν μωρε.....ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Formula 1!
Φερνάντο Αλόνσο Σάντος με 1000 στους οδηγούς και την φτωχή Μπράουν ΤζιΠι ως στο τέλος. 

Re: Formula 1!
Το αντιστοιχο του ΠΑΟΚ στη F1 ειναι η Williams. Φετος το μονοθεσιο μας δειχνει να ειναι το 2ο καλυτερο μετα απο αυτο της BrawnGP. Η ωρα της αναγεννησης αυτης της τεραστιας ομαδας πλησιαζει!
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Formula 1!
Τα κόκκινα βέλη δεν είπαν ακόμα την τελευταία τους λέξη άντε μωρή φεραράρα τρελανέ μας όλους τους απανταχού τιφόζι.












Re: Formula 1!
παντως ο μπατον εχει 2 νικες αλλα τη μια φορα τερματισε πισω απο το αυτοκινιτο ασφαλειας και την αλλη διακοπηκε ο αγωνας...καμια φορα θα κερδισει κανονικα?
παντως το φετινο προταθλημα δειχνει ποσο σημαντικη ειναι η αεροδυναμικη και γενικα η δομη του μονοθεσιου..


παντως το φετινο προταθλημα δειχνει ποσο σημαντικη ειναι η αεροδυναμικη και γενικα η δομη του μονοθεσιου..
Re: Formula 1!
Σε πολλους κανει εντυπωση το ποσο υστερουν φετος τα μονοθεσια των Ferrari κ McLaren.Η εξηγηση ειναι απλη , οταν την περσινη χρονια οι δυο αυτες ομαδες μαχονταν μεχρι την τελευταια στροφη του πρωταθληματος για τον τιτλο οι υπολοιπες ομαδες ειχαν επικεντρωθει σχεδον απο το μεσο της περσινης σεζον στην εξελιξη των φετινων μονοθεσιων.Οποτε ειναι λογικο οι McLaren κ Ferrari να εχουν μεινει πισω.
Οσο για τις ομαδες που εμφανιζονται πιο δυνατες μεχρι στιγμης (Brawn , Toyota κ Williams) αυτο οφειλεται εν μερει στο οτι χρησιμοποιουν το πρωτοποριακο συστημα του διπλου διαχυτη στο πισω μερος των μονοθεσιων , υπαρχει ομως θεμα με την νομιμοτητα του συγκεκριμενου συστηματος κ ηδη οι Red Bull , Renault κ Ferrari εχουν ασκησει εφεση στη FIA ωστε να κριθει παρανομη η χρηση του διπλου διαχυτη.Οποτε εαν συμβει κατι τετοιο προφανως θα υπαρξει μια ισσοροπια στα ευρωπαικα γκραν-πρι.Παντως κατα γενικη ομολογια τα μονοθεσιο που αυτη την στιγμη υπερτερουν αεροδυναμικα ειναι αυτα της Red Bull.
Οσο για τις ομαδες που εμφανιζονται πιο δυνατες μεχρι στιγμης (Brawn , Toyota κ Williams) αυτο οφειλεται εν μερει στο οτι χρησιμοποιουν το πρωτοποριακο συστημα του διπλου διαχυτη στο πισω μερος των μονοθεσιων , υπαρχει ομως θεμα με την νομιμοτητα του συγκεκριμενου συστηματος κ ηδη οι Red Bull , Renault κ Ferrari εχουν ασκησει εφεση στη FIA ωστε να κριθει παρανομη η χρηση του διπλου διαχυτη.Οποτε εαν συμβει κατι τετοιο προφανως θα υπαρξει μια ισσοροπια στα ευρωπαικα γκραν-πρι.Παντως κατα γενικη ομολογια τα μονοθεσιο που αυτη την στιγμη υπερτερουν αεροδυναμικα ειναι αυτα της Red Bull.
Re: Formula 1!
Ε αφου το Red Bull δίνει φτερά!Slade έγραψε:Παντως κατα γενικη ομολογια τα μονοθεσιο που αυτη την στιγμη υπερτερουν αεροδυναμικα ειναι αυτα της Red Bull.

Re: Formula 1!
Νάτο πάλι το κατεστημένο της Φεράρι τους φταίει ο διπλός διαχύτης με διπλάσιο αμονιαζόλ πάλι.
Τι περιμένεις απο ομάδα που έχει κόκκινα χρώματα.

Τι περιμένεις απο ομάδα που έχει κόκκινα χρώματα.
Re: Formula 1!
Αθάνατος... 01-05-2009
Με τη συμπλήρωση 15 χρόνων από το θάνατο του Αϊρτόν Σένα, το Exedrasports.gr, «παίρνει» αφορμή για ένα αφιέρωμα στο έργο του ιδρύματος που φέρει το όνομα του μεγάλου Βραζιλιάνου. Η δημιουργία του «Ινστιτούτου Αϊρτόν Σένα», ήταν το όραμά του, μερικούς μήνες πριν από τον άδικο χαμό του την Πρωτομαγιά του '94. Η προσφορά του ιδρύματος στη Βραζιλία είναι ανεκτίμητη και περιγράφεται -όσο γίνεται- παρακάτω.
15 ολόκληρα χρόνια
Την 1η Μαΐου, λοιπόν, συμπληρώνονται 15 χρόνια από την τραγική επέτειο του θανάτου του Αϊρτόν Σένα. Πολλά έχουν ειπωθεί για το θάνατό του, πολλά έχουν γραφτεί επίσης και γενικά πολύ μελάνι έχει χυθεί για τους λόγους που μπορεί να συνέβη το ατύχημα. Την πλήρη αλήθεια, μάλλον, δεν τη μάθαμε ακόμη και δυστυχώς για τους περισσότερους οπαδούς του σπορ, δύσκολα θα τη μάθουμε. Επίσης, έχουν γίνει πολλά αφιερώματα για την καριέρα του Σένα και για το τι σηματοδότησε για το χώρο της Φόρμουλα 1 η παρουσία του. Κι’ όμως, παρόλο ότι τα έχουμε μάθει σχεδόν όλα για εκείνον, λίγα έχουν γραφτεί για το ίδρυμα που φέρει το όνομά του και το οποίο δημιουργήθηκε μετά το θάνατό του.
Γιατί λοιπόν ο Αϊρτόν Σένα λατρεύεται ως Θεός στη Βραζιλία παρόλο που έχουν περάσει 15 χρόνια από τότε που μας είπε το τελευταίο αντίο; Η Βραζιλία είναι μια χώρα που η κοινωνική της δομή δεν είναι τέτοια που να προάγει ως βασικό άθλημα, κάτι μηχανοκίνητο, άρα είναι ιδιαίτερα ακριβό για να το εξασκήσει ο μέσος Βραζιλιάνος.
Το ποδόσφαιρο στη χώρα του καφέ είναι και θα παραμείνει το αγαπημένο και το πιο προσιτό άθλημα. Γιατί λοιπόν η μεγαλύτερη αθλητική προσωπικότητα να είναι ένας πιλότος της Φόρμουλα 1 και να μην είναι ένας από τους εκατοντάδες, ίσως χιλιάδες γητευτές της στρογγυλής θεάς που έχει βγάλει η χώρα (με εξαίρεση τον Πελέ και κανα-δυο άλλους); Γιατί ένας γόνος πλούσιας οικογένειας που δε στερήθηκε ποτέ του τίποτα, να λατρεύεται ευλαβικά στις φαβέλες;
Καλύτερα κι από κυβέρνηση...
Ο λόγος είναι το ίδρυμα Αϊρτον Σένα. Το ίδρυμα το οποίο έχει το όνομά του και ιδρύθηκε μετά το θάνατό του. Εχει προσφέρει ένα τεράστιο έργο για την μεγάλη κοινωνία της Βραζιλίας, ίσως περισσότερο και από τις κυβερνήσεις που έχουν περάσει κατά καιρούς στην Βραζιλία. Εχει καταφέρει τα χρόνια της λειτουργίας του να βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο και έχει «αναγκάσει» τους συμπατριώτες του να κάνουν επισκέψεις στον τάφο του στο Σάο Πάολο, περισσότερες από όσες έχουν οι αντίστοιχοι των Τζ. Φ. Κένεντυ, Μ. Μονρό και Ε. Πρίσλεϊ μαζί!
Δύο μήνες πριν από το θάνατό του, ο Αϊρτόν Σένα είχε πει στην αδελφή του Βίβιαν ότι ήθελε να κάνει ένα έργο για τους ανήμπορους κοινωνικά και οικονομικά ανθρώπους, αλλά δεν είχε καμία ιδέα πώς θα μπορούσε να το καταφέρει. Ετσι το άφησε στην αρμοδιότητα της αδελφής του, η οποία έιναι ψυχολόγος με ειδίκευση στην πνευματική υγεία. Τελικά η Βίβιαν το έκανε πράξη μετά από ένα χρονικό διάστημα, το οποίο ήταν δυστυχώς για όλους, μετά το θάνατο του Αϊρτόν την 1η Μαΐου του 1994.
Ετσι, ο Αϊρτόν δεν έζησε για να δει το όραμά του να πραγματοποιείται και να δει το ίδρυμα το οποίο φέρει το όνομά του. Από τότε και στα δέκα χρόνια της λειτουργίας του ιδρύματος έχουν επενδυθεί περισσότερα από 19 εκατ. δολάρια σε παιδαγωγικά πρότζεκτ για 977.547 παιδιά σε 463 πόλεις της Βραζιλίας.. Στις τάξεις του ιδρύματος υπάρχουν 51.217 εθελοντές που βοηθούν το ίδρυμα από πολλά πόστα και 3.375 δασκάλους. Το πιο γνωστό από τα προγράμματα του ιδρύματος, «Επιταχύνοντας τη Βραζιλία», έχει αυξήσει τις εκδόσεις βιβλίων για όφελος των σχολείων.
Παντού για ε-Σένα
Το ίδρυμα κρατάει όλα τα νόμιμα δικαιώματα του ονόματος Σένα σε όλους τους εμπορικούς τομείς. Από τη δεύτερη κιόλας χρονιά έχει κέρδη πάνω από 3 εκατ. δολάρια. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός αυτό, καθώς το όνομα του Σένα είναι συνδεδεμένο με μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο τεχνολογικά προηγμένα προϊόντα. Η Ducati, με τη μοτοσικλέτα που έχει το όνομα του Σένα, η Montegrappa με τα στυλό της, η Carraro με τα υψηλής αξίας γυαλιά της, αλλά και η Tag Heuer, η επίσημη εταιρία σχεδίασης χρονομέτρων της Φόρμουλα 1, η οποία έβγαλε ρολόι με το όνομά του, το οποίο ξεπούλησε μερικές μόνο μέρος μετά την έκδοσή του στο κοινό.
Ακόμη και ο χαρακτήρας κόμικ, ο μικρός Σενίνια, που εκδόθηκε από τον ίδιο τον Αϊρτόν το 1994 για το διεθνές πρότζεκτ ενίσχυσης των φτωχών χωρών, για να αναπτυχθεί ένας δίαυλος επικοινωνίας με τους χιλιάδες φαν σε όλη την υφήλιο. Μαζί με τον χαρακτήρα κόμικ, το σήμα Σένα και ο δεύτερος χαρακτήρας μωρό-Σενίνια, έχουν τοποθετηθεί σε 350 προϊόντα στους τομείς των τροφίμων, των παιχνιδιών και του ρουχισμού.
Η Βίβιαν δεν έχει φύγει ποτέ από την θέση του προέδρου, από καταβολής του ιδρύματος. Μάλιστα, για την ίδια ήταν ένας μικρός Γολγοθάς να αντεπεξέλθει σε όλη αυτή την προσπάθεια, καθώς περίπου δύο χρόνια μετά το θάνατο του αδελφού της, ήρθε και αυτός του άντρα της σε τροχαίο (επίσης) δυστύχημα και πιο συγκεκριμένα με μοτοσικλέτα. Πλέον, αγωνίζεται για το ίδρυμα με ιδιαίτερη αφοσίωση και εργάζεται καθημερινά 10 με 12 ώρες.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 53&catid=8
Με τη συμπλήρωση 15 χρόνων από το θάνατο του Αϊρτόν Σένα, το Exedrasports.gr, «παίρνει» αφορμή για ένα αφιέρωμα στο έργο του ιδρύματος που φέρει το όνομα του μεγάλου Βραζιλιάνου. Η δημιουργία του «Ινστιτούτου Αϊρτόν Σένα», ήταν το όραμά του, μερικούς μήνες πριν από τον άδικο χαμό του την Πρωτομαγιά του '94. Η προσφορά του ιδρύματος στη Βραζιλία είναι ανεκτίμητη και περιγράφεται -όσο γίνεται- παρακάτω.
15 ολόκληρα χρόνια
Την 1η Μαΐου, λοιπόν, συμπληρώνονται 15 χρόνια από την τραγική επέτειο του θανάτου του Αϊρτόν Σένα. Πολλά έχουν ειπωθεί για το θάνατό του, πολλά έχουν γραφτεί επίσης και γενικά πολύ μελάνι έχει χυθεί για τους λόγους που μπορεί να συνέβη το ατύχημα. Την πλήρη αλήθεια, μάλλον, δεν τη μάθαμε ακόμη και δυστυχώς για τους περισσότερους οπαδούς του σπορ, δύσκολα θα τη μάθουμε. Επίσης, έχουν γίνει πολλά αφιερώματα για την καριέρα του Σένα και για το τι σηματοδότησε για το χώρο της Φόρμουλα 1 η παρουσία του. Κι’ όμως, παρόλο ότι τα έχουμε μάθει σχεδόν όλα για εκείνον, λίγα έχουν γραφτεί για το ίδρυμα που φέρει το όνομά του και το οποίο δημιουργήθηκε μετά το θάνατό του.
Γιατί λοιπόν ο Αϊρτόν Σένα λατρεύεται ως Θεός στη Βραζιλία παρόλο που έχουν περάσει 15 χρόνια από τότε που μας είπε το τελευταίο αντίο; Η Βραζιλία είναι μια χώρα που η κοινωνική της δομή δεν είναι τέτοια που να προάγει ως βασικό άθλημα, κάτι μηχανοκίνητο, άρα είναι ιδιαίτερα ακριβό για να το εξασκήσει ο μέσος Βραζιλιάνος.
Το ποδόσφαιρο στη χώρα του καφέ είναι και θα παραμείνει το αγαπημένο και το πιο προσιτό άθλημα. Γιατί λοιπόν η μεγαλύτερη αθλητική προσωπικότητα να είναι ένας πιλότος της Φόρμουλα 1 και να μην είναι ένας από τους εκατοντάδες, ίσως χιλιάδες γητευτές της στρογγυλής θεάς που έχει βγάλει η χώρα (με εξαίρεση τον Πελέ και κανα-δυο άλλους); Γιατί ένας γόνος πλούσιας οικογένειας που δε στερήθηκε ποτέ του τίποτα, να λατρεύεται ευλαβικά στις φαβέλες;
Καλύτερα κι από κυβέρνηση...
Ο λόγος είναι το ίδρυμα Αϊρτον Σένα. Το ίδρυμα το οποίο έχει το όνομά του και ιδρύθηκε μετά το θάνατό του. Εχει προσφέρει ένα τεράστιο έργο για την μεγάλη κοινωνία της Βραζιλίας, ίσως περισσότερο και από τις κυβερνήσεις που έχουν περάσει κατά καιρούς στην Βραζιλία. Εχει καταφέρει τα χρόνια της λειτουργίας του να βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο και έχει «αναγκάσει» τους συμπατριώτες του να κάνουν επισκέψεις στον τάφο του στο Σάο Πάολο, περισσότερες από όσες έχουν οι αντίστοιχοι των Τζ. Φ. Κένεντυ, Μ. Μονρό και Ε. Πρίσλεϊ μαζί!
Δύο μήνες πριν από το θάνατό του, ο Αϊρτόν Σένα είχε πει στην αδελφή του Βίβιαν ότι ήθελε να κάνει ένα έργο για τους ανήμπορους κοινωνικά και οικονομικά ανθρώπους, αλλά δεν είχε καμία ιδέα πώς θα μπορούσε να το καταφέρει. Ετσι το άφησε στην αρμοδιότητα της αδελφής του, η οποία έιναι ψυχολόγος με ειδίκευση στην πνευματική υγεία. Τελικά η Βίβιαν το έκανε πράξη μετά από ένα χρονικό διάστημα, το οποίο ήταν δυστυχώς για όλους, μετά το θάνατο του Αϊρτόν την 1η Μαΐου του 1994.
Ετσι, ο Αϊρτόν δεν έζησε για να δει το όραμά του να πραγματοποιείται και να δει το ίδρυμα το οποίο φέρει το όνομά του. Από τότε και στα δέκα χρόνια της λειτουργίας του ιδρύματος έχουν επενδυθεί περισσότερα από 19 εκατ. δολάρια σε παιδαγωγικά πρότζεκτ για 977.547 παιδιά σε 463 πόλεις της Βραζιλίας.. Στις τάξεις του ιδρύματος υπάρχουν 51.217 εθελοντές που βοηθούν το ίδρυμα από πολλά πόστα και 3.375 δασκάλους. Το πιο γνωστό από τα προγράμματα του ιδρύματος, «Επιταχύνοντας τη Βραζιλία», έχει αυξήσει τις εκδόσεις βιβλίων για όφελος των σχολείων.
Παντού για ε-Σένα
Το ίδρυμα κρατάει όλα τα νόμιμα δικαιώματα του ονόματος Σένα σε όλους τους εμπορικούς τομείς. Από τη δεύτερη κιόλας χρονιά έχει κέρδη πάνω από 3 εκατ. δολάρια. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός αυτό, καθώς το όνομα του Σένα είναι συνδεδεμένο με μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο τεχνολογικά προηγμένα προϊόντα. Η Ducati, με τη μοτοσικλέτα που έχει το όνομα του Σένα, η Montegrappa με τα στυλό της, η Carraro με τα υψηλής αξίας γυαλιά της, αλλά και η Tag Heuer, η επίσημη εταιρία σχεδίασης χρονομέτρων της Φόρμουλα 1, η οποία έβγαλε ρολόι με το όνομά του, το οποίο ξεπούλησε μερικές μόνο μέρος μετά την έκδοσή του στο κοινό.
Ακόμη και ο χαρακτήρας κόμικ, ο μικρός Σενίνια, που εκδόθηκε από τον ίδιο τον Αϊρτόν το 1994 για το διεθνές πρότζεκτ ενίσχυσης των φτωχών χωρών, για να αναπτυχθεί ένας δίαυλος επικοινωνίας με τους χιλιάδες φαν σε όλη την υφήλιο. Μαζί με τον χαρακτήρα κόμικ, το σήμα Σένα και ο δεύτερος χαρακτήρας μωρό-Σενίνια, έχουν τοποθετηθεί σε 350 προϊόντα στους τομείς των τροφίμων, των παιχνιδιών και του ρουχισμού.
Η Βίβιαν δεν έχει φύγει ποτέ από την θέση του προέδρου, από καταβολής του ιδρύματος. Μάλιστα, για την ίδια ήταν ένας μικρός Γολγοθάς να αντεπεξέλθει σε όλη αυτή την προσπάθεια, καθώς περίπου δύο χρόνια μετά το θάνατο του αδελφού της, ήρθε και αυτός του άντρα της σε τροχαίο (επίσης) δυστύχημα και πιο συγκεκριμένα με μοτοσικλέτα. Πλέον, αγωνίζεται για το ίδρυμα με ιδιαίτερη αφοσίωση και εργάζεται καθημερινά 10 με 12 ώρες.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 53&catid=8
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: Formula 1!
Αξίζει να δούμε το σχετικό αρθράκι που γραφει ενα παιδι..http://leonteioslp-sports.blogspot.com/ ... senna.html