Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6991
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

Οσο πιο πίσω τόσο καλύτερα. Εξάλλου ανανέωση θα κάνουμε δε θα χάσουμε και κάτι.
These users thanked the author Taseos for the post:
nunies4
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2130
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Είμαι βέβαιος πλέον πως βαράτε hard reset. Βέβαια εδώ να πούμε πως την φήμη - ψέμα για το "first qualification after transfer" δεν το ξεχνάτε γιατί έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία.

Καλησπέρα φίλε. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
Maklaz έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 11:23 Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες φίλε.
YagosDrakos έγραψε: Δευ 08 Ιουν 2026, 20:12 Σύμφωνα με το μάνατζερ του Γιαννουλη η Γκοντσαρεβα ενημέρωσε πως ο ΠΑΟΚ αποσύρει το ενδιαφέρον του. Επίσης στα σάιτ του Γαύρου λένε για προσφορά 3 εκατομμυρίων στους Γερμανούς
YagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:35 Ματος - Βιεϊρίνια διακοσμητικοί, το κουμάντο ο Θωμαρεης με το Μαράκι και προπονητής low budget, που δε θα έχει θέμα να δουλέψει με το 4ο μπατζετ της σούπερ λίγκ …. Δυστυχώς πάμε σε δύσκολες μέρες
YagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:44
Taseos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:38 Δεν κάνεις καμία εκποίηση την τζαιαντ ; Κάναν όροφο γιαγκο μου; :D

Αυτά με τον διακοσμητικό βιερινια είναι καλό να περάσετε από μικρας Ασίας 1 να του τα πείτε στα μούτρα του αντρε .
Για πες φίλε ποια πρόταση του Αντρε πέρασε μέχρι τώρα;
YagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
Ακόμα ένα.
YagosDrakos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:18 Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
These users thanked the author Maklaz for the post (total 19):
vasgias, Kabamaru11, trouman, paok apo epilogi, paokkerkir, Ally Samagoal, margas, magdy, giaxxo, Mica and 9 more users
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6991
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

Τώρα απολύει την σαντρα ο Γιάγκος έχει δουλειές
These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
Maklaz, paokkerkir, giaxxo
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6534
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

These users thanked the author Kabamaru11 for the post:
Maklaz
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3927
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Hayate »

Περισυ ήμουν αισιόδοξος και δε νομίζω κακώς καθώς παράταξαμε ένα από τα πιο πλήρη ρόστερ της Ιστορίας μας.Σιγουρα μπορούσαμε καλύτερα αλλά και πάλι είχαμε πολύ δυνατό κορμό και αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμο.Αλλου ήταν το προβλημα.Οποτε το ότι πολλοί από εμάς καναμε υπομονή είχε μια βάση.Φετος δεν έχουμε καν ρόστερ και δεν κουνιέται φύλλο.Δεν πιστεύω ότι υπάρχει οπαδός που τρέφει ελπίδες για κάτι καλό.Το να πάρουμε πρωτάθλημα θα είναι μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην Ιστορία του σύγχρονου ποδοσφαίρου.Να χτίσουμε για τις επόμενες χρονιές?Τι υπομονή να υπαρχει.
These users thanked the author Hayate for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1755
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sotos26 »

Αφήστε τα bot ελεύθερα να γράφουν ότι θέλουν. Είναι αξιολύπητο να έχεις εργασία να μπαίνεις να ρίχνεις την ψυχολογία του κόσμου της ομάδας που τάχα αγαπάς αλλά απ την άλλη η ιδέα μου για quiz 250 ερωτήσεων σε θέματα ΠΑΟΚ πριν επιτραπεί άνοιγμα λογαριασμού είχε απορριφθεί όποτε ξαναλέω, αφήστε τα bot ελεύθερα.
These users thanked the author sotos26 for the post (total 4):
giaxxo, magdy, margas, DonnieMcGrath
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trouman »

Maklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:13 Είμαι βέβαιος πλέον πως βαράτε hard reset. Βέβαια εδώ να πούμε πως την φήμη - ψέμα για το "first qualification after transfer" δεν το ξεχνάτε γιατί έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία.

Καλησπέρα φίλε. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
Maklaz έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 11:23 Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες φίλε.
YagosDrakos έγραψε: Δευ 08 Ιουν 2026, 20:12 Σύμφωνα με το μάνατζερ του Γιαννουλη η Γκοντσαρεβα ενημέρωσε πως ο ΠΑΟΚ αποσύρει το ενδιαφέρον του. Επίσης στα σάιτ του Γαύρου λένε για προσφορά 3 εκατομμυρίων στους Γερμανούς
YagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:35 Ματος - Βιεϊρίνια διακοσμητικοί, το κουμάντο ο Θωμαρεης με το Μαράκι και προπονητής low budget, που δε θα έχει θέμα να δουλέψει με το 4ο μπατζετ της σούπερ λίγκ …. Δυστυχώς πάμε σε δύσκολες μέρες
YagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:44

Για πες φίλε ποια πρόταση του Αντρε πέρασε μέχρι τώρα;
YagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
Ακόμα ένα.
YagosDrakos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:18 Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
Πολύ βοηθητική δουλειά αγαπητέ , καθώς μπορούν πιο εύκολα να καταλάβουν όλοι έτσι όταν υπάρχει κριτική για την "κριτική" αυτή και όχι για την άλλη την κανονική κριτική...
These users thanked the author trouman for the post (total 2):
Maklaz, Mica
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33940
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από john4serres »

Δεν έχουμε κάνει και καμιά πώληση παίκτη να πούμε που πήγαν τα λεφτά.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19199
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Maklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:13 Είμαι βέβαιος πλέον πως βαράτε hard reset. Βέβαια εδώ να πούμε πως την φήμη - ψέμα για το "first qualification after transfer" δεν το ξεχνάτε γιατί έχει αποθηκευτεί στην μπαταρία.

Καλησπέρα φίλε. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
Maklaz έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 11:23 Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες φίλε.
YagosDrakos έγραψε: Δευ 08 Ιουν 2026, 20:12 Σύμφωνα με το μάνατζερ του Γιαννουλη η Γκοντσαρεβα ενημέρωσε πως ο ΠΑΟΚ αποσύρει το ενδιαφέρον του. Επίσης στα σάιτ του Γαύρου λένε για προσφορά 3 εκατομμυρίων στους Γερμανούς
YagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:35 Ματος - Βιεϊρίνια διακοσμητικοί, το κουμάντο ο Θωμαρεης με το Μαράκι και προπονητής low budget, που δε θα έχει θέμα να δουλέψει με το 4ο μπατζετ της σούπερ λίγκ …. Δυστυχώς πάμε σε δύσκολες μέρες
YagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:44

Για πες φίλε ποια πρόταση του Αντρε πέρασε μέχρι τώρα;
YagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
Ακόμα ένα.
YagosDrakos έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:18 Στραβώνει του Χατζηδιακου και του Γιαννούλη…
Ααααα τέτοιος είναι; Ευτυχώς που είστε και εσείς που κρατάτε αρχείο
These users thanked the author nunies4 for the post:
Maklaz
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από adam04 »

Metagrafakias έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:33 Ενα ντεζαβου ζούμε κάθε καλοκαίρι…
Πέρυσι τέτοιο καιρό λέγαμε ,πάρτε στόπερ για βασικό ,πάρτε στόπερ ή ομάδα έχει ανάγκη ….
Τότε είχαμε Μιχαηλιδη,Κεντζιορα,Λοβρεν…
Εμείς είμασταν οι μιρλες και οι γκρινιάρηδες…
Τελικά τέλη Αυγούστου ήρθε ο Βολιακο δανεικός…
Πλήρης απογοήτευση, αλλά κάποιοι όπως και σε ότι συμβαίνει στα μεταγραφικά ,αμέσως το δικαιολόγησαν,κριτική μηδέν,είμαστε οι καλοί οπαδοί εμείς,τυφλή εμπιστοσύνη..
Τελικό συμπέρασμα όταν δεν βγαίνει άκρη μεταξύ μας, έρχονται οι κλισέ εκφράσεις….
Θα φανεί στο χορτάρι..Όλοι στο γήπεδο κρίνονται…Ξέρουν τι κάνουν αυτοί..Αν δεν σου αρέσει άλλαξε ομάδα ,διαβάζουμε πλέον…
Ε φάνηκε….
Ας ακολουθήσουμε τον ίδιο δρόμο και φέτος καλά πήγε αυτό….
Έχουμε φτάσει να μην τολμάμε να ζητήσουμε να δοθούν από 3-4 εκ αγορά για 2 στόπερ…
Πόσα αστεία πλέον στο ποδόσφαιρο για ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό..
Ρε φίλε,αυτά που λες έγιναν με Λου.Τωρα έχουμε νέο κουτς.Εν άγνοια του θα γίνουν όλα;;

Δεν θέλουμε ομάδα μόνο για τα προκριματικά.
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

Ε εντάξει, δεν γράφει και τίποτα τραγικό ο Γιάγκος. Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα, αλλά πολλά ισχύουν και άλλα είναι τουλάχιστον plausible. Ποίο είναι το πρόβλημα?
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3865
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Hayate έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:27 Περισυ ήμουν αισιόδοξος και δε νομίζω κακώς καθώς παράταξαμε ένα από τα πιο πλήρη ρόστερ της Ιστορίας μας.Σιγουρα μπορούσαμε καλύτερα αλλά και πάλι είχαμε πολύ δυνατό κορμό και αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμο.Αλλου ήταν το προβλημα.Οποτε το ότι πολλοί από εμάς καναμε υπομονή είχε μια βάση.Φετος δεν έχουμε καν ρόστερ και δεν κουνιέται φύλλο.Δεν πιστεύω ότι υπάρχει οπαδός που τρέφει ελπίδες για κάτι καλό.Το να πάρουμε πρωτάθλημα θα είναι μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην Ιστορία του σύγχρονου ποδοσφαίρου.Να χτίσουμε για τις επόμενες χρονιές?Τι υπομονή να υπαρχει.
Μην βιαζεσαι
υπομονη
31-8-2026
Ολα θα πανε καλά
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:02
Hayate έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:27 Περισυ ήμουν αισιόδοξος και δε νομίζω κακώς καθώς παράταξαμε ένα από τα πιο πλήρη ρόστερ της Ιστορίας μας.Σιγουρα μπορούσαμε καλύτερα αλλά και πάλι είχαμε πολύ δυνατό κορμό και αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμο.Αλλου ήταν το προβλημα.Οποτε το ότι πολλοί από εμάς καναμε υπομονή είχε μια βάση.Φετος δεν έχουμε καν ρόστερ και δεν κουνιέται φύλλο.Δεν πιστεύω ότι υπάρχει οπαδός που τρέφει ελπίδες για κάτι καλό.Το να πάρουμε πρωτάθλημα θα είναι μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην Ιστορία του σύγχρονου ποδοσφαίρου.Να χτίσουμε για τις επόμενες χρονιές?Τι υπομονή να υπαρχει.
Μην βιαζεσαι
υπομονη
31-8-2026
Ολα θα πανε καλά
:lol: :lol: :lol:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3865
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Προς τί ο γελωτας???
Να εισαι εδώ και τα Χριστούγεννα
These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
adam04
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2531
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

paokspren έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 14:00 Ε εντάξει, δεν γράφει και τίποτα τραγικό ο Γιάγκος. Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα, αλλά πολλά ισχύουν και άλλα είναι τουλάχιστον plausible. Ποίο είναι το πρόβλημα?
3 από 4 ψέμματα ή διαστρεβλωση πραγματικότητας δεν το λες και 'πολλά ισχύουν και άλλα είναι τουλάχιστον plausible'. Δεν το βλέπεις το πρόβλημα;
These users thanked the author tolis14 for the post (total 2):
Unpsofable78, paok apo epilogi
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”