Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1189
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

fidel έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:16
OIKODOMOS έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 07:15
Dimitris_L4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 07:08 Σωστος εν μερει @Panostas1995 ...Σκεψου ομως να εβγαζε ματια ο Ιβανουσετς, αν θα διναμε 5 μυρια ..
Σε αλλα νεα 2 μερες πριν παει η ομαδα Ολλανδια, εχουν φυγει 6-7 παιχτες κ ηρθε 1..ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ ΕΝΑΣ...
Θα τα διναμε, οπως δωσαμε 12 εκ για Ζαφειρη. Καλως ερχονται δανεικοι.
Θυμησε μου σε παρακαλω περαν του Σαστρε ποια οπτιον αγοράς δανεικου ενεργοποιησαμε ....
Θύμισε μου από τους τόσους δανεικούς που έχουν έρθει πόσοι άξιζαν να πληρωθεί η ρήτρα για να έρθουν;

Εγώ μόνο τον Μειτε θυμάμαι και πάλι το 3ετες με 1,8 το χρόνο ήταν πολλά για αυτόν.... άσχετα που σου βγήκε παραπάνω εν τέλει λόγο μπακαγιοκο κτλ
These users thanked the author Panostas1995 for the post (total 2):
Aigle_Noir, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από vasgias »

nunies4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 05:58 Ελπίζω όλα αυτά να είναι η κλασική τους άγνοια αλλιώς είναι πολύ απογοητευτικά για 27/6
Φοβάμαι πως δεν...
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1333
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από fidel »

Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:12
Θύμισε μου από τους τόσους δανεικούς που έχουν έρθει πόσοι άξιζαν να πληρωθεί η ρήτρα για να έρθουν;

Εγώ μόνο τον Μειτε θυμάμαι και πάλι το 3ετες με 1,8 το χρόνο ήταν πολλά για αυτόν.... άσχετα που σου βγήκε παραπάνω εν τέλει λόγο μπακαγιοκο κτλ

Misic,Giakoumakis, Krmencik , Sérgio
Oliveira μπορει να μου διαφευγει καποιος αλλα +/- αυτοι...
These users thanked the author fidel for the post:
Roo -4-
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6484
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Μισιτς ;; Ρε μάγκες κοροϊδευόμαστε ; Αφού είχε βγάλει το θέμα υγείας.Δεν ξέραμε καν αν συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο .
Κρμεντσικ είχε χάσει την θέση του από τον σβιντερσκι και υπήρχε γκρίνια . Θυμάστε που θα τον σταυρώναμε με τα 2 χαμένα τετ α τετ πριν επιτέλους το καρφώσει;
Γιακουμάκης θα δούμε τι θα γίνει .
Ολιβέιρα ναι τον θέλαμε και δεν μπορέσαμε να τον κρατήσουμε αλλά δεν ξέρουμε αυτός τι ήθελε γιατί έπαιζε μετά βασικός σε νοκ αουτ τσουλου με πορτο
Το ανέλυσα και χθες πες πες πες μένουν αναλήθειες,και παίρνουμε σαν δεδομένα είτε ηθελημένα είτε όχι πράγματα που δεν ισχύουν .
These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
paokkerkir, navigator11
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5771
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Magpies4 »

Νομίζω έχουμε σοβαρή λειψανδρία στα στόπερ (Μιχαηλίδης + Ελουστόντο), στα χάφ (Ζάφ, Καμαρά), αριστερό μπάκ, αριστερό εξτρέμ, ενόψη πρώτου προκριματικού στις 23 Ιουλίου (δηλαδή σε 26 μέρες!).

θα χρειαστεί να έρθει άμεσα ο Γιαννούλης, ένα χάφ, ένα σεντερ μπάκ, κι ένα εξτρέμ (και ας είναι ο Τάισον). Φυσικά θέλουμε και φόρ, και ένα ακόμα χάφ σίγουρα.

Αυτή την στιγμή αν οι μεταγραφές δεν έρθουν σύντομα και άν οι τραυματίες αργήσουν να μπούν (βλέπε Μεϊτέ), θα πάμε με σοβαρές ελλείψεις στους πρώτους αγώνες.
These users thanked the author Magpies4 for the post:
DamoN
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1189
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

fidel έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:25
Panostas1995 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:12
Θύμισε μου από τους τόσους δανεικούς που έχουν έρθει πόσοι άξιζαν να πληρωθεί η ρήτρα για να έρθουν;

Εγώ μόνο τον Μειτε θυμάμαι και πάλι το 3ετες με 1,8 το χρόνο ήταν πολλά για αυτόν.... άσχετα που σου βγήκε παραπάνω εν τέλει λόγο μπακαγιοκο κτλ

Misic,Giakoumakis, Krmencik , Sérgio
Oliveira μπορει να μου διαφευγει καποιος αλλα +/- αυτοι...
Ο Μισιτς ήταν ιδιαίτερη περίπτωση λόγο του προβλήματος υγείας...εγώ θα τον αγόραζα και ας μην έπαιζε ξανά μπάλα...αλλά εγώ δεν είμαι Σαββίδης ή κάποιος δισεκατομμυριούχος...

Δλδ θα έδινες εσύ 5 μύρια για Γιακουμάκη;

Κρεμτσικ τίμιος φορ αλλά αν θυμάμαι καλά η ρήτρα ήταν 6 μύρια....

Ολιβέιρα ήταν 12 μύρια η ρήτρα , τρομερή ποιότητα αλλά εδώ ήταν λίγο ντίβα και εν τέλει δε νομίζω πως θα του δίναμε το συμβόλαιο που ήθελε τότε...
These users thanked the author Panostas1995 for the post:
DamoN
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19197
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Πωπωπω το φτασαμε να συζηταμε 27.06 αντι να αναλυουμε τους παικτες που ειτε ηρθαν ειτε ειναι στοχοι
These users thanked the author nunies4 for the post (total 4):
Dimitris_L4, vasgias, kmallio, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5771
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Υπαρχει μια διαφορα με τους δανεικους...αλλο να εχει οψιον 400.000 οπως ειχε ο τιμιος Πολωνος κ αλλο 5 οπως ο ιβανουσετς...Σκεφτειτε μονο να εκανε παπαδες ο Ιβανουσετς αν θα τν κρατουσαμε με 5 μυρια...Την απαντηση την ξερετε ολοι ας μη γελιομαστε...

https://www.sport24.gr/football/paok-me ... amintikou/
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
Ettien26
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6484
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Στο τέρμα είμαστε τέλεια . Παβλενκα τρομερός Τσιφτσής τέλειος για 2ος.
Στα ακραία μπακ περιμένουμε γιαννουλη και τον παρτενέρ του έναν από Μπαμπα Τειλορ Γκόμεζ στα αριστερά .στα δεξιά αν μείνει ο Μεξικανός είμαστε μια χαρά αλλιώς αν πωληθεί πρέπει να πάρουμε παίχτη .
Στα κεντρικά μπακ έχουμε τους 2 θέλουμε άλλους 2.
Στα κεντρικά χαφ έχουμε τους 2 αν ο Μειτε είναι οκ θελουμε τους άλλους 2 . Μαντυ Οζντοεφ Μπιανκο ένας από τους 3 + 1 μια μεταγραφή . Αν δεν μείνει κανείς τους θέλουμε 2 .
Στους μεσοεπιθετικούς αν μείνει ο Τάισον θέλουμε έναν αριστερά .
Στους επιθετικούς έχουμε τους 2 θέλουμε ακόμα έναν .
Γενικά έχουμε έναν κορμό παιχτών δυνατό
Παβλενκα ,Βάσκος , μιχαηλιδης , κενυ ,μπαμπα , Μειτε ,Ζαφειρης ,Κωνσταντελιας , Ζιβκοβιτς ,Τάισον ;
Κάποιους ρολιστες που είναι σε πολύ καλό επίπεδο
Τσιφτσής,Σάντσες,καμαρα ,Ντεσποντοφ ,πελκας χατσιδης,μύθου , Γερεμεγιεφ
Και κάποιους που μπορεί να κάνουν την έκπληξη γιατί ταλέντο έχουν Μπαταούλας,Κωττας,Σαρρης ,Μπαλντε,Σόλα,Μπέρδος
Θέλουμε 3,4 παιχταράδες και 2-3 τίμιους για να παλέψουμε για όλους μας τους στόχους
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DamoN την Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author DamoN for the post (total 5):
paokkerkir, Dimitris_L4, Magpies4, rockcity4, paok apo epilogi
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5437
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Ο Μίχος ανέβασε οτι ο Γιαννούλης είναι κοντά στην Κάβεντρι.
Ελπιζω να μην ισχύει, να τον κλείσουμε να τελειώνουμε
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21308
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:29 Μισιτς ;; Ρε μάγκες κοροϊδευόμαστε ; Αφού είχε βγάλει το θέμα υγείας.Δεν ξέραμε καν αν συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο .
Κρμεντσικ είχε χάσει την θέση του από τον σβιντερσκι και υπήρχε γκρίνια . Θυμάστε που θα τον σταυρώναμε με τα 2 χαμένα τετ α τετ πριν επιτέλους το καρφώσει;
Γιακουμάκης θα δούμε τι θα γίνει .
Ολιβέιρα ναι τον θέλαμε και δεν μπορέσαμε να τον κρατήσουμε αλλά δεν ξέρουμε αυτός τι ήθελε γιατί έπαιζε μετά βασικός σε νοκ αουτ τσουλου με πορτο
Το ανέλυσα και χθες πες πες πες μένουν αναλήθειες,και παίρνουμε σαν δεδομένα είτε ηθελημένα είτε όχι πράγματα που δεν ισχύουν .
Ρε μλκα, εδώ έχουν ως ευαγγέλιο ότι η θατσερική Μαρία χαλούσε ιδία πρωτοβουλία μεταγραφές για γκαφρά που ισοδυναμούν με τον κατώτατο μισθό στο γραικυλιστάν! 🤣🤣
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5771
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Magpies4 »

xrisitsapa έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:54 Ο Μίχος ανέβασε οτι ο Γιαννούλης είναι κοντά στην Κάβεντρι.
Ελπιζω να μην ισχύει, να τον κλείσουμε να τελειώνουμε
Αν το σκεφτεί κανείς, στα 31 του να επιστρέψει στο νησί που θα πρέπει να τρέξει 15 χιλιόμετρα το παιχνίδι, υπό τρομερή πίεση, υπό συνεχή συναγωμισμό με τους υπόλοιπους μπάκ. Με την γυναίκα να γκρινιάζει για τον καιρό και να ζητάει να επιστρέψει Θεσσαλονίκη.

Μου φαίνεται πιό πολύ πιστεύω μπλάκζόουν.
These users thanked the author Magpies4 for the post:
vasgias
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2130
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Προφανώς ο προπονητής πριν έρθει είχε στα χέρια του ότι χρειαζόταν το οποίο μπορεί να μεταφερθεί είτε γραπτώς είτε σε ψηφιακή μορφή (βίντεο - αναλύσεις κτλ).

Ερχόμενος εδώ λοιπόν και θέλοντας να δει το άλλο 50% από κοντά, μπαίνοντας ταυτόχρονα και άλλοι παίκτες, που είτε ήταν σε άδεια είτε επανέρχονται σταδιακά από τραυματισμούς, ενώνει το παζλ και βλέπει τι χρειάζεται. Πόσες προπονήσεις έκανε ο άνθρωπος; 10;

Μην ξεχνάμε επίσης, πως σε μια αντίστοιχη κατάσταση βρίσκεται και ο Μάτος. Ο μόνος που ουσιαστικά γνωρίζει τι υπάρχει είναι ο Βιερίνια.

Δεν θα κατέβουμε ούτε με τον ΠΑΟΚ Β ούτε με την Κ19 στο πρώτο ευρωπαϊκό.
Θα μου φαινόταν παράδοξο να είχαμε σήμερα 5-6 παίκτες μεταγραφές. Όταν είναι έτοιμοι θα γίνουν οι αντίστοιχες κινήσεις που πρέπει για τις εκάστοτε ανάγκες.
These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
SCIFO, marsantos
Άβαταρ μέλους
namisenoiazei
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος 2024, 12:01

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από namisenoiazei »

icue έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 08:18 Αφου δεν εγραψε οτι θα μας πληρωσει κιολας εμας παλι καλα.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rockcity4 »

DamoN έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:47 Στο τέρμα είμαστε τέλεια . Παβλενκα τρομερός Τσιφτσής τέλειος για 2ος.
Στα ακραία μπακ περιμένουμε γιαννουλη και τον παρτενέρ του έναν από Μπαμπα Τειλορ Γκόμεζ στα αριστερά .στα δεξιά αν μείνει ο Μεξικανός είμαστε μια χαρά αλλιώς αν πωληθεί πρέπει να πάρουμε παίχτη .
Στα κεντρικά μπακ έχουμε τους 2 θέλουμε άλλους 2.
Στα κεντρικά χαφ έχουμε τους 2 αν ο Μειτε είναι οκ θελουμε τους άλλους 2 . Μαντυ Οζντοεφ Μπιανκο ένας από τους 3 + 1 μια μεταγραφή . Αν δεν μείνει κανείς τους θέλουμε 2 .
Στους μεσοεπιθετικούς αν μείνει ο Τάισον θέλουμε έναν αριστερά .
Στους επιθετικούς έχουμε τους 2 θέλουμε ακόμα έναν .
Γενικά έχουμε έναν κορμό παιχτών δυνατό
Παβλενκα ,Βάσκος , μιχαηλιδης , κενυ ,μπαμπα , Μειτε ,Ζαφειρης ,Κωνσταντελιας , Ζιβκοβιτς ,Τάισον ;
Κάποιους ρολιστες που είναι σε πολύ καλό επίπεδο
Τσιφτσής,Σάντσες,καμαρα ,Ντεσποντοφ ,πελκας χατσιδης,μύθου , Γερεμεγιεφ
Και κάποιους που μπορεί να κάνουν την έκπληξη γιατί ταλέντο έχουν Μπαταούλας,Κωττας,Σαρρης ,Μπαλντε,Σόλα,Μπέρδος
Θέλουμε 3,4 παιχταράδες και 2-3 τίμιους για να παλέψουμε για όλους μας τους στόχους
Συμφωνώ σε όλα φίλε, αλλά! Να θυμηθούμε πως ο Ντέλιας έχει από πίσω μόνο τον Πέλκα, ο οποίος με τους απανωτούς τραυματισμούς που έβγαλε συνεχώς φέτος, θεωρώ πως είναι καλύτερο να έχει ρόλο 3ου και να φέρουμε κάτι καλύτερο για μπακαπ του Ντέλια (βλ Πέντρο Μαρτίνεθ που ακούστηκε ας πούμε) γιατί αν συνεχίσει να βγάζει θέματα ο Πέλκας θα επηρεαστεί και ο χρόνος του Ντέλια μετά.

YΓ Ξέχασα τον Σορετίρε, αλλά πιστεύω πως αν χρησιμοποιηθεί, θα συμμετέχει περισσότερο στα άκρα παρά στο 10.
These users thanked the author rockcity4 for the post:
DamoN
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”