Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 4094
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
Φιλε Ναπολιτανε (συγγνωμη αν σε πειραζει το φιλε δεν είναι ειρωνικό) η ενσταση μου η μεγαλη ειναι στο ξεπλ@@ κ το εξηγησα κιολας οτι τα εξοικονομησε σχεδον αυτα που εβγαλε....επισης το ανεφερα γτ ετσι ελεγαν κ για εμας στις αρχες του Ιβαναρου (για το ξεπλ@@ οχι για τα υπολοιπα που φερεται να εκανε)...Δεν εχω καμια διαθεση και δε με ενδιαφερει κιολας να υπερασπιστω τν χοντρο Νο2 που εμφανιστηκε στη χαρτινη..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dimitris_L4 την Δευ 08 Ιούλ 2024, 22:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
Όταν λες δεν είναι βιώσιμο τι εννοείς; Τα έσοδα της χάρτινης από το νέο γήπεδο τα έχεις δει; Σχεδόν όσα παλεύουμε εμείς να πάρουμε από την είσοδο στο τσουλου.Napoli4 έγραψε:Ισχύει πως είναι παικταραδες και οι 3
Έχουν ένταση στο παιχνίδι τους, πιστεύω ταιριάζουν
Το θετικό για εμάς και αρνητικό για την αεκ είναι πως δίνουν πολλά χρήματα σε πολυετή συμβόλαια σε παίκτες 30+. Επίσης λεφτά για αγορές που είναι απίθανο να τα πάρουν πίσω.
Όλο αυτό δεν είναι βιώσιμο και προφανώς δεν νομίζω να γίνει για πάνω από 1-2 χρόνια.
Αν καταφέρουν να δέσουν και να πετύχουν έξοδο στο τσου Λου θα γίνει απόσβεση. Αλλιώς θα μιλάμε για αποτυχία πρώτα απ' όλα του Αλμέιδα. Οπότε είναι do or die η σεζόν γιαυτους. Είμαι περίεργος να δω πως θα εξελιχθεί.
Για αυτό εγώ έχω ξαναπεί...αν ήμουν Ιβάν η πρώτη σκέψη μου κάθε πρωί και η τελευταία πριν πέσω για ύπνο θα ήταν μόνο μία. Η νέα Τούμπα
Αυτό βέβαια δεν αναιρεί αυτό που γράφεις.
Από τις πρώτες μέρες του νέου προέδρου, όταν κάποιοι χλεύαζαν, έγραψα ότι θα ρίξει πάρα πολύ χρήμα γιατί ΠΡΈΠΕΙ και γιατί για αυτό ακριβώς τον λόγο μπήκε. Προφανώς όσοι είναι στο χώρο γνωρίζουν και περισσότερες λεπτομέρειες. Εγώ απλά έμαθα από ανθρώπους του χώρου
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nunies4 την Δευ 08 Ιούλ 2024, 23:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
Ναι ρε κανένα θέμαDimitris_L4 έγραψε:Φιλε Ναπολιτανε (συγγνωμη αν σε πειραζει το φιλε δεν είναι ειρωνικό) η ενσταση μου η μεγαλη ειναι στο ξεπλ@@ κ το εξηγησα κιολας οτι τα εξοικονομησε σχεδον αυτα που εβγαλε....επισης το ανεφερα γτ ετσι ελεγαν κ για εμας στις αρχες του Ιβαναρου (για το ξεπλ@@ οχι για τα υπολοιπα που φερεται να εκανε)...Δεν εχω καμια διαθεση και δε με ενδιαφερει κιολας να υπερασπιστω τν χοντρο Νο2 που εμφανιστηκε στη χαρτινη..
Αλλά ρε φίλε νομίζω ο Ιβάν έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του. Αν θες να ανατρέξεις στα παλιά τοπικ του Ιβάν ήμασταν πολύ αυστηροί μέχρι να αποδείξει ποιος είναι και τι κάνει. Γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν πολλές πληροφορίες για αυτόν. Νομίζω τόσα χρόνια μετά δεν μπορείς να μιλάς ούτε για ξέπλυμα, ούτε για μαφία ούτε για τα υπόλοιπα που τον έχουν κατηγορήσει. Κακη η αφέλεια και σε αυτό το επίπεδο κανένας δεν είναι άγιος. Αλλά πιστεύω δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Ο άλλος φαίνεται λαμόγιο του κερατά, αν έχεις χρόνο διάβασε αυτό το άρθρο που ανέβηκε, νομίζω αξίζει για να καταλάβεις για τι άνθρωπο μιλάμε.
Και στην τελική, εδώ είμαστε, αν αποδείξει στα επόμενα δέκα χρόνια που πλέον έχει τα φώτα πάνω του, πως είναι ακέραιος και έχει στόχο το καλό πρώτα του ποδοσφαίρου και μετά της ομάδας του, θα μιλάμε σε άλλη βάση. Τώρα σχολιάζουμε με αυτά που είναι γνωστά, και το ξεπλυμα φαίνεται να είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
έχουν την κακή συνήθεια κάποιοι να βγάζουν σκάρτες όλες τις κινήσεις των αντιπάλων
φέρνουν άγνωστους - "γελάμε με τα σαπάκια που φέρνουν"
φέρνουν γνωστούς - "τόσα χρήματα που δίνουν, σε 2 χρόνια θα πέσουν από χρέη + θα γίνουν μπουρδέλο τα αποδυτήρια"
φυσικά υπάρχει και η άλλη μερίδα που βγάζει μεταγραφάρες ό,τι και να φέρουν οι αντίπαλοι
ας περιμένουμε να δούμε, γιατί δεν είναι εύκολο να φτιάξεις καλό σύνολο, όποιους παίχτες και να φέρεις
το νούμι δείχνει να ρίχνει λεφτά σε έτοιμους, εγνωσμένης αξίας παίχτες. αναμενόμενο ήταν με μπάσιμο νέου ιδιοκτήτη
φέρνουν άγνωστους - "γελάμε με τα σαπάκια που φέρνουν"
φέρνουν γνωστούς - "τόσα χρήματα που δίνουν, σε 2 χρόνια θα πέσουν από χρέη + θα γίνουν μπουρδέλο τα αποδυτήρια"
φυσικά υπάρχει και η άλλη μερίδα που βγάζει μεταγραφάρες ό,τι και να φέρουν οι αντίπαλοι
ας περιμένουμε να δούμε, γιατί δεν είναι εύκολο να φτιάξεις καλό σύνολο, όποιους παίχτες και να φέρεις
το νούμι δείχνει να ρίχνει λεφτά σε έτοιμους, εγνωσμένης αξίας παίχτες. αναμενόμενο ήταν με μπάσιμο νέου ιδιοκτήτη
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 3694
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
μετά τον Αntuna ακούγεται ότι θα φέρει και τον Vangela στην ΑΕΚ 

- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 4094
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
Μα επειδη εχει δωσει τα διαπιστευτηρια του, εγραψα για το τι λεγοταν στο παρελθον..Το διαβασα το αρθρο κ αληθεια πλεον δε μου κανει τπτ εντυπωση γτ ολα αυτα γινονται με την ανοχη του κρατους...και το.κρατος στο οποιο ζουμε ειναι ενα μπουρδελο...Napoli4 έγραψε:Ναι ρε κανένα θέμαDimitris_L4 έγραψε:Φιλε Ναπολιτανε (συγγνωμη αν σε πειραζει το φιλε δεν είναι ειρωνικό) η ενσταση μου η μεγαλη ειναι στο ξεπλ@@ κ το εξηγησα κιολας οτι τα εξοικονομησε σχεδον αυτα που εβγαλε....επισης το ανεφερα γτ ετσι ελεγαν κ για εμας στις αρχες του Ιβαναρου (για το ξεπλ@@ οχι για τα υπολοιπα που φερεται να εκανε)...Δεν εχω καμια διαθεση και δε με ενδιαφερει κιολας να υπερασπιστω τν χοντρο Νο2 που εμφανιστηκε στη χαρτινη..
Αλλά ρε φίλε νομίζω ο Ιβάν έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του. Αν θες να ανατρέξεις στα παλιά τοπικ του Ιβάν ήμασταν πολύ αυστηροί μέχρι να αποδείξει ποιος είναι και τι κάνει. Γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν πολλές πληροφορίες για αυτόν. Νομίζω τόσα χρόνια μετά δεν μπορείς να μιλάς ούτε για ξέπλυμα, ούτε για μαφία ούτε για τα υπόλοιπα που τον έχουν κατηγορήσει. Κακη η αφέλεια και σε αυτό το επίπεδο κανένας δεν είναι άγιος. Αλλά πιστεύω δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Ο άλλος φαίνεται λαμόγιο του κερατά, αν έχεις χρόνο διάβασε αυτό το άρθρο που ανέβηκε, νομίζω αξίζει για να καταλάβεις για τι άνθρωπο μιλάμε.
Και στην τελική, εδώ είμαστε, αν αποδείξει στα επόμενα δέκα χρόνια που πλέον έχει τα φώτα πάνω του, πως είναι ακέραιος και έχει στόχο το καλό πρώτα του ποδοσφαίρου και μετά της ομάδας του, θα μιλάμε σε άλλη βάση. Τώρα σχολιάζουμε με αυτά που είναι γνωστά, και το ξεπλυμα φαίνεται να είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
Κ επισης δε νομιζω να βγαλει δεκαετια αυτος!!!!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
Άρης: Υπέρ του νέου φορμάτ της Super League!
Σε μια απροσδόκητη απόφαση προχώρησε η ΠΑΕ Άρης, η οποία εμφανίζεται θετική με το νέο φορμάτ του πρωταθλήματος της Super League που περιλαμβάνει Play Off μόνο για τους τέσσερις πρώτους της βαθμολογίας.
Οι «κιτρινόμαυροι» στέλνουν μήνυμα... τετράδας, καθώς τάσσονται υπέρ της αναδιάρθρωσης στο σύστημα διεξαγωγής της Super League, η οποία προβλέπει αλλαγή στα δεδομένα των Play Off, όπου και θα συμμετέχουν οι πρώτοι τέσσερις της βαθμολογίας και όχι οι πρώτοι έξι, όπως ίσχυε μέχρι και την σεζόν που μας πέρασε.
Οι άνθρωποι της ΠΑΕ εμφανίζονται αισιόδοξοι πως με τις κατάλληλες μεταγραφικές κινήσεις ο Άρης θα μπορέσει να αποκτήσει τα εχέγγυα ώστε να βρίσκεται στην πρώτη τετράδα, αφού έχει τερματίσει δύο φόρες στην τρίτη θέση της βαθμολογίας τα τελευταία χρόνια στο πλαίσιο της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.
Τέλος, προς αυτήν την κατεύθυνση έχει συμβάλλει και η ανταγωνιστικότητα που έχει επιδείξει απέναντι στις υπόλοιπες διεκδικήτριες της τετράδας την περυσινή σεζόν στο πλαίσιο του κυπέλλου.





Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
* https://wearesolomon.com/
Super Mario: Ποιος είναι ο Μάριος Ηλιόπουλος, ο νέος ιδιοκτήτης της ΑΕΚ
Δύο ναυάγια, ένα πλοίο υπό αμερικανικές κυρώσεις, και μια απόπειρα ασφαλιστικής απάτης με στόχο 77 εκατ. ευρώ. Τα ερευνητικά Μέσα Solomon και inside story παρουσιάζουν την άγνωστη επιχειρηματική διαδρομή του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου που αγόρασε πρόσφατα την ΑΕΚ.
«Είναι ένα αυτοδημιούργητο παιδί, έχει κάνει πολλά χρήματα και αισθάνομαι μια σιγουριά ότι η ΑΕΚ δίπλα του θα έχει συνέχεια», δήλωσε ο επιχειρηματίας Δημήτρης Μελισσανίδης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στις 10 Ιουνίου. Στο πλευρό του είχε τον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο, «τον νέο προστάτη της ομάδας μας».
Δέκα ημέρες αργότερα ο νέος ιδιοκτήτης της ΑΕΚ, ερωτηθείς σχετικά, δεν απέκλεισε κάποια στιγμή στο μέλλον να αποκτήσει και κάποιο Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, κατά την «παράδοση» που έχουν δημιουργήσει οι Έλληνες ολιγάρχες. «Δεν είναι πρωταρχικός σκοπός ένα κανάλι αλλά δεν μπορώ να σου πω ούτε όχι γιατί, ξέρεις, συμβαίνουν και πράγματα που έρχονται από μόνα τους», είπε.
Αρκετοί ξέρουν τον Μάριο Ηλιόπουλο ως ιδιοκτήτη της εταιρείας ταχύπλοων Seajets που συνδέει τα λιμάνια της Αττικής με πολλά νησιά του Αιγαίου, συνέχεια της ακτοπλοϊκής (Πειραϊκές Γραμμές) που ξεκίνησε ο πατέρας του, Παναγιώτης, το 1990. Άλλοι τον ξέρουν εξαιτίας της μακράς πορείας του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ως βραβευμένο οδηγό ράλι.
Λιγότεροι είναι αυτοί που γνωρίζουν ότι στο βιογραφικό του ως εφοπλιστής ποντοπόρων πλοίων έχει δύο ναυάγια, το ένα μάλιστα με θύματα τα 24 μέλη του πληρώματος. Ένα πλοίο σε αμερικανικές κυρώσεις. Και μία απόπειρα ασφαλιστικής απάτης η οποία, αν δεν είχε ξεσκεπαστεί, θα του είχε αποφέρει 77 εκατ. δολάρια. Τα σύννεφα φαίνεται να τον ακολουθούν έως και πολύ πρόσφατα, στα νέα εγχειρήματά του στον χώρο της κρουαζιέρας.
Μια ιστορία του όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος αποτέλεσε αντικείμενο διεθνούς δημοσιογραφικής έρευνας που ήδη έγινε βιβλίο και δεν αποκλείεται να γυριστεί και τηλεοπτική σειρά.
Το βιβλίο Dead in The Water των Matthew Campbell και Kit Chellel, των δύο δημοσιογράφων που ασχολούνται επί χρόνια με τον Μάριο Ηλιόπουλο και ανέδειξαν με τα ρεπορτάζ τους στο Bloomberg την υπόθεση του τάνκερ Brillante Virtuoso ήδη από το 2017, εκδόθηκε το 2022 και εξιστορεί μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές απάτες που επιχειρήθηκαν στο χώρο της ναυτιλίας.
Τον Ιούλιο του 2011, το τάνκερ ιδιοκτησίας Μάριου Ηλιόπουλου είχε ξεκινήσει το δρομολόγιό του από την Ουκρανία με τελικό προορισμό την Κίνα. Έπλεε στον κόλπο του Άντεν, ανάμεσα στη Σομαλία και την Υεμένη, φορτωμένο με πετρέλαιο αξίας 100 εκατ. δολαρίων όταν δέχθηκε επίθεση από ενόπλους. Πριν αποβιβαστούν από το καράβι, έβαλαν φωτιά αφήνοντας το πλήρωμα αβοήθητο.
Το αρχικό αφήγημα, που στηρίχθηκε και στις μαρτυρίες του πληρώματος, ήταν πως το Brillante Virtuoso είχε πέσει θύμα Σομαλών πειρατών. Αλλά ήταν πολλά που δεν ταίριαζαν με αυτή την εκδοχή. Όπως για παράδειγμα: γιατί οι πειρατές έβαλαν φωτιά και δεν πήραν ως ομήρους το πλήρωμα και το πολύτιμο φορτίο, ώστε να ζητήσουν λύτρα, κατά τη συνήθη πρακτική τους;
Λίγες ημέρες μετά το περιστατικό, και αφού η διαχειρίστρια εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει ότι η φωτιά στο Brillante Virtuoso οφειλόταν σε ρουκέτα RPG που εκτόξευσαν πειρατές κατά του πλοίου, το τάνκερ επισκέφτηκε ένας έμπειρος πραγματογνώμονας, ο Βρετανός David Mockett.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες του Λονδίνου, που είχαν ασφαλίσει το τάνκερ έναντι 77 εκατ. δολ., ανέθεσαν στον Mockett -που ζούσε επί χρόνια στο γειτονικό Άντεν της Υεμένης- να ερευνήσει τι είχε συμβεί ώστε, αν ίσχυαν οι ισχυρισμοί της εταιρείας, να προχωρήσουν οι διαδικασίες αποζημίωσης της.
Ο πραγματογνώμονας πρόλαβε να κάνει στο καμμένο πλοίο μια και μοναδική επίσκεψη. Διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε κανένα ίχνος που να μαρτυρά ότι το Brillante Virtuoso είχε δεχθεί ρουκέτα ή σφαίρες.
Ο Mockett ενημέρωσε για τα πρώτα του ευρήματα και λίγο μετά την επιθεώρηση στο πλοίο σκοτώθηκε σε έκρηξη βόμβας που είχε τοποθετηθεί κάτω από το αυτοκίνητό του. Οι Αρχές της Υεμένης απέδωσαν τη δολοφονία σε τρομοκρατικό χτύπημα, ωστόσο καμία οργάνωση δεν ανέλαβε την ευθύνη. Η υπόθεση παραμένει ανεξιχνίαστη.
Όταν η σύζυγος του πραγματογνώμονα, Cynthia Mockett, επικοινώνησε -μετά από προτροπή της αστυνομίας- με συνεργάτη του συζύγου της προκειμένου να της στείλει όλα τα διαθέσιμα στοιχεία για την τελευταία υπόθεση με την οποία είχε ασχοληθεί, ο νεαρός στην άλλη άκρη της γραμμής απάντησε: «Κυρία, ο φάκελος έχει κλαπεί».
Εξήγησε στη χήρα του Mockett ότι, τις ημέρες μετά τη δολοφονία του, κάποιος μπήκε στο γραφείο και πήρε το ημερολόγιο του δολοφονημένου πραγματογνώμονα και τον φάκελο του Brillante Virtuoso.
Το 2014, τρία χρόνια μετά την καταστροφή του πλοίου, η πλευρά Ηλιόπουλου και η Τράπεζα Πειραιώς, που του είχε δανείσει τα χρήματα για την αγορά του τάνκερ, διεκδίκησαν δικαστικά από τις ασφαλιστικές εταιρείες την αποζημίωση για το κατεστραμμένο Brillante Virtuoso που είχε ήδη πουληθεί για σκραπ έναντι 700.000 δολαρίων. Το ποσό που διεκδικούσαν ήταν 77 εκατ. δολάρια.
Στην πορεία της δίκης, η πλευρά Ηλιόπουλου δεν συμμορφώθηκε με την εντολή του δικαστηρίου να προσκομίσει σημαντικά ηλεκτρονικά αρχεία σχετικά με το πλοίο, με τον εφοπλιστή να επικαλείται δικαιολογίες που δεν έπεισαν την έδρα.
Η συμπεριφορά του Μάριου Ηλιόπουλου κατά την κατάθεσή του, και η ανεπιτυχής απόπειρά του να εξηγήσει γιατί δεν μπορεί να προσκομίσει στο δικαστήριο τον επίμαχο σκληρό δίσκο, εξόργισε σε τέτοιο βαθμό τον δικαστή Julian Flaux που στην απόφασή του με ημερομηνία 10 Μαΐου 2016 χαρακτηρίζει τον Ηλιόπουλο «εξαιρετικά ανεπαρκή μάρτυρα».
«Υπεξέφευγε, δεν απαντούσε και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ήταν επιθετικός και απειλητικός. Γενικώς, σχημάτισα μια πολύ σαφή άποψη ότι σε μεγάλο βαθμό δεν έλεγε την αλήθεια», αναφέρει ο δικαστής. Με το που εξήλθε του δικαστηρίου, η αστυνομία του Σίτι του Λονδίνου συνέλαβε τον Έλληνα εφοπλιστή στο πλαίσιο ερευνών για διάπραξη ασφαλιστικής απάτης. Αφέθηκε ελεύθερος λίγη ώρα αργότερα πληρώνοντας εγγύηση.
Το αίτημα του Ηλιόπουλου για αποζημίωση απορρίφθηκε αλλά συνεχίστηκε η εκδίκαση του αιτήματος της Τράπεζας Πειραιώς να εισπράξει την ασφάλεια.
Τον Οκτώβριο του 2019, δικαστήριο του Λονδίνου δικαίωσε τις ασφαλιστικές εταιρείες, απαλάσσοντάς τες από την υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης για το τάνκερ.
Η απόφαση του δικαστηρίου, που είδε το Solomon και το inside story, λέει ξεκάθαρα ότι τόσο ο πλοιοκτήτης, όσο και άτομο από την εταιρεία ρυμουλκών που περιέσωσε το πολύτιμο φορτίο του τάνκερ λαμβάνοντας μεγάλη αμοιβή, ήταν αυτοί που σκηνοθέτησαν με τη βοήθεια δύο μελών του πληρώματος την υποτιθέμενη πειρατεία και την πυρκαγιά στο Brillante Virtuoso.
Εκτός από το πλοίο αυτό καθεαυτό, ασφαλισμένο ήταν και το φορτίο του πετρελαίου που μετέφερε το Brillante Virtuoso αξίας 100 εκατ. δολαρίων.
Κατά τη συνήθη πρακτική στο χώρο της ναυτιλίας, οι εταιρείες που συμμετέχουν στη διάσωση των φορτίων πλοίων σε κίνδυνο παίρνουν ως αμοιβή μέρος της αξίας του φορτίου που καταφέρνουν να σώσουν. Στην περίπτωση του Brillante Virtuoso τη δουλειά ανέλαβε η Five Oceans Salvage με έδρα τον Πειραιά που υπέγραψε στις 6 Ιουνίου 2011 συμβόλαιο διάσωσης με τον Μάριο Ηλιόπουλο και ο υπεργολάβος της Five Oceans Salvage, η εταιρεία Poseidon Salvage συμφερόντων Βασίλη Βέργου με έδρα το Άντεν της Υεμένης.
Ήταν τα δύο σκάφη της Poseidon Salvage, το ρυμουλκό ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ και το αντιρρυπαντικό ΠΟΣΕΙΔΩΝ IV, τα οποία βρέθηκαν σε χρόνο ρεκόρ στο σημείο, όπως επισημαίνει και η δικαστική απόφαση του 2019. Οι δύο εταιρείες, που συμμετείχαν στη διάσωση του φορτίου, έλαβαν ως αμοιβή για τη δουλειά τους αθροιστικά 34 εκατ. δολάρια.
Ο Βασίλης Βέργος, σύμφωνα με την απόφαση του 2019, ήταν ένα από τα κομβικά πρόσωπα που είχε βοηθήσει τον Μάριο Ηλιόπουλο στην ενορχήστρωση της πειρατείας και της καταστροφής του Brillante Virtuoso στις 6 Ιουνίου 2011.
Τους πειρατές δε υποδύθηκαν επτά άνδρες από την ακτοφυλακή της Υεμένης.
Όπως διαβάζουμε στο βιβλίο «Dead in the Water», στην υπόθεση του Brillante Virtuoso υπήρξαν απειλές σε δύο μάρτυρες και ξυλοδαρμός ενός δικηγόρου.
Ένα μέλος του πληρώματος υποστήριξε ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος τον απείλησε προσωπικά για να αλλάξει την κατάθεσή του αναφορικά με το τι είχε γίνει. Συγκεκριμένα, ο Α.Μ. είπε πως ο Ηλιόπουλος του ζήτησε «να μην πει τίποτα στον ανακριτή» και τον απείλησε πως «θα σκοτώσω εσένα και την οικογένειά σου αν τους πεις αυτά που ξέρεις για το τι συνέβη στο πλοίο».
Φόβους για την σωματική του ακεραιότητα του εξέφρασε στο δικαστήριο και ο Δ.Π., μάρτυρας δημοσίου συμφέροντος, που την εποχή της σκηνοθετημένης πειρατείας δούλευε μαζί με τον Βέργο της Poseidon Salvage. Ο μάρτυρας «κατέθεσε ότι ο κ. Βέργος του είπε ότι ο κ. Ηλιόπουλος του είχε πει για “μια δουλειά να καταστρέψει ένα πλοίο για να πάρει την ασφάλεια” και ότι το βράδυ της 5ης Ιουλίου 2011 άκουσε τον κ. Βέργο να λέει στο πλήρωμα του ρυμουλκού διάσωσης, ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ, ότι εκείνο το βράδυ δεν πρόκειται να κοιμηθούν. “Έχετε δουλειά να κάνετε”».
Ο Δ.Π. είχε αρχικά αρνηθεί να καταθέσει στη δίκη γιατί φοβόταν για τη ζωή του, αλλά αναγκάστηκε να καταθέσει με δικαστικη εντολή. Οι φόβοι του δεν ήταν αβάσιμοι.
Λίγο καιρό αφού οι ασφαλιστικές εταιρείες ενημέρωσαν δικαστήριο και αντιδίκους ότι έχει εμφανιστεί ένας σημαντικός μάρτυρας που γνωρίζει πράγματα από πρώτο χέρι, δέχθηκε κάποιους απρόσκλητους επισκέπτες στο χωριό της μητέρας του όπου είχε πάει επίσκεψη μαζί με την σύζυγο και τον τρίχρονο γιό τους.
Οι άγνωστοι άντρες έφτασαν με δύο οχήματα στο χωριό και παραφύλαγαν έξω από το σπίτι για αρκετή ώρα. Τελικά ο μάρτυρας φυγαδεύθηκε από ένοπλη ομάδα ιδιωτικής ασφάλειας.
Στο δικαστήριο, ο μάρτυρας κατέθεσε εξ αποστάσεως με βίντεοκλήση από άγνωστη τοποθεσία. Όταν ο δικηγόρος που εκπροσωπούσε την Τράπεζα Πειραιώς ρώτησε τον Δ.Π. γιατί δεν κατήγγειλε όσα είχε δει νωρίτερα, σε μια προσπάθεια να πλήξει την αξιοπιστία του, ο μάρτυρας σύμφωνα με το βιβλίο απάντησε ότι δεν είχε εμπιστοσύνη στις ελληνικές Αρχές και πως ο Μάριος Ηλιόπουλος είναι ένας «Έλληνας ολιγάρχης» με τεράστια επιρροή.
Στη συνέντευξη Τύπου για την αλλαγή ιδιοκτησίας στην ΑΕΚ, ο Μάριος Ηλιόπουλος τόνισε ότι η εταιρεία του, η SeaJets που ξεκίνησε πριν περίπου 35 χρόνια «σαν κάτι μικρό», σήμερα είναι «το μεγάλο κεφάλαιο της ελληνικής ακτοπλοΐας με δανεισμό σχεδόν μηδενικό».
Αυτός ο ισχυρισμός φαίνεται να μην ισχύει. Για παράδειγμα η JET PLAN SHIPPING CO (ελληνικό παράρτημα κυπριακής εταιρείας που διαχειρίζεται το ταχύπλοο Worldchampion Jet) και μέλος της κοινοπραξίας SEA JETS HIGH SPEED στις οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση 2023 που δημοσιεύτηκαν στις 27 Μαΐου 2024, αναφέρει ότι ο δανεισμός της (μη βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις) ανέρχεται στα 12,5 εκατ. ευρώ περίπου.
Το 2011 ο εφοπλιστής αντιμετώπιζε σημαντικές οικονομικές δυσκολίες. Τον Αύγουστο του 2008, αγόρασε το Brillante Virtuoso έναντι 46 εκατ. δολ. με δάνειο από την Τράπεζα Πειραιώς. Το 2011, τρία χρόνια και δύο αναχρηματοδοτήσεις δανεισμού μετά, το χρέος είχε φτάσει σχεδόν τα 62 εκατ. δολάρια με τον εφοπλιστή να αθετεί την αποπληρωμή των δόσεων και την τράπεζα να του επιδίδει δύο σχετικές ειδοποίησεις τον Μάρτιο του ίδιου έτους.
Τον Απρίλιο, η τράπεζα ειδοποίησε «για τελευταία φορά» ότι σε περίπτωση μη πραγματοποίησης πληρωμών έως τις 3 Μαΐου 2011, η Τράπεζα «θα δικαιούται να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια για την εξασφάλιση όλων ή οποιωνδήποτε από τα δικαιώματά της και ένδικα μέσα βάσει της σύμβασης, του νόμου ή άλλως χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση».
«Ο κ. Ηλιόπουλος είχε κίνητρο ώστε να θέλει να καταστραφεί το πλοίο από πυρκαγιά, ήτοι την υποβολή ενός δόλιου ισχυρισμού για την ολική απώλεια του πλοίου ύψους περίπου 77 εκατομμυρίων δολαρίων, ο οποίος, εάν επιτύγχανε, θα έλυνε τις σοβαρές οικονομικές δυσκολίες στις οποίες βρίσκονταν την περίοδο εκείνη ο ίδιος και οι εταιρείες του», αποφαίνεται ο δικαστής Nigel Teare στην απόφαση που είδαν Solomon και inside story.
Στο μεταξύ, κάποια στιγμή μετά το 2011 και την καταστροφή του Brillante, η Τράπεζα Πειραιώς πήρε απόφαση ότι δεν πρόκειται να αποπληρωθεί το χρέος προς αυτήν, έτσι του διέγραψε οφειλή ύψους άνω των 60 εκατ. δολαρίων.
Το 2009, δύο χρόνια πριν το περιστατικό με το Brillante Virtuoso, ένα άλλο πλοίο ιδιοκτησίας του Μάριου Ηλιόπουλου, το τάνκερ M/V ELLI, είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα ενώ έπλεε στον κόλπο του Άντεν εξαιτίας φωτιάς που ξέσπασε στο χώρο του ασυρμάτου. Κατά τη ρυμούλκησή του, το πλοίο κόπηκε στα δύο.
Οι συγγραφείς του βιβλίου Dead in the Water αναδεικνύουν ορισμένες συμπτώσεις με το συμβάν του Brillante Virtuoso:
α) το περιστατικό συνέβη στο ίδιο γεωγραφικό σημείο,
β) και αυτό το πλοίο ήταν ιδιοκτησίας Μάριου Ηλιόπουλου,
γ) οι δύο εταιρείες που έσπευσαν να βοηθήσουν στη διάσωση ήταν και πάλι η Poseidon Salvage και η Five Oceans Salvage,
δ) ο αρχιμηχανικός του ELLI ήταν ο ίδιος με αυτόν του Brillante Virtuoso, όπου σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου ήταν ένα εκ των δύο μελών που συμμετείχαν στη συνωμοσία για την καταστροφή του τάνκερ το 2011.
Σύμφωνα με το βιβλίο, οι εταιρείες που είχαν ασφαλίσει το ELLI απέρριψαν το αίτημα του Ηλιόπουλου για αποζημίωση με το σκεπτικό ότι «τα πλοία δεν σπάνε απλά στη μέση, σε ήρεμα νερά». Η διαφωνία οδηγήθηκε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό και το ποσό που τελικά καταβλήθηκε είναι άγνωστο.
Το τάνκερ ELLI δεν είναι το μόνο ναυάγιο της οικογένειας Ηλιόπουλου. Στις 3 Σεπτεμβρίου 1994, το φορτηγό πλοίο Iron Antonis βυθίστηκε στον νότιο Ατλαντικό, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο 3 Έλληνες και 21 αλλοδαποί ναυτικοί, μέλη του πληρώματος.
Όπως απεδείχθη, το πλοίο είχε διαγραφεί από τον Γαλλικό Νηογνώμονα λόγω επικινδυνότητας. Όμως, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, εφοδιάστηκε στη συνέχεια με πλαστά πιστοποιητικά από τον Ελληνικό Νηογνώμονα.
Για αυτή την υπόθεση, ο Μάριος Ηλιόπουλος ήταν ένας εκ των κατηγορουμένων που αθωώθηκαν, όπως και ο αδερφός του Ιωάννης. Ο άλλος αδελφός, ο Αντώνης Ηλιόπουλος, είχε καταδικαστεί πρωτοδίκως το 2001 σε πενταετή φυλάκιση με αναστολή (όπως και ο τεχνικός διευθυντής του Ελληνικού Νηογνώμονα Διονύσης Μελισσηνός) για πρόκληση ναυαγίου και ανθρωποκτονίες από αμέλεια.
Ο εφοπλιστής ωστόσο είχε υποστηρίξει ότι ποτέ δεν είχε κληθεί να παρουσιαστεί στις εισαγγελικές Αρχές, καθώς, όπως είπε, όλες οι κλήσεις του Εισαγγελέα Πειραιά έφταναν στην παλιά του διεύθυνση, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος είχε δηλώσει την αλλαγή της. Το Εφετείο τον Ιούνιο του 2001 έκανε δεκτή την ένστασή του περί παραγραφής των αδικημάτων.
Στη δίκη σε πρώτο βαθμό, ως μάρτυρας υπεράσπισης κατέθεσε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, πατέρας του Μάριου και Αντώνη και του (εκλιπόντος) Ιωάννη. Όπως διαβάζουμε στο βιβλίο «Dead in the Water», η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Iron Antonis ήταν στο όνομα των τριών αδελφών.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος είπε στο δικαστήριο ότι δεν είχε κανένα ρόλο στην εταιρεία του πατέρα του, πέραν του να παρέχει την υπογραφή του, και πως δεν ήξερε καν τι υπέγραφε. Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος δήλωσε «δεν θα τολμούσα ποτέ να πετάξω ένα πλοίο 25 ετών στους λύκους».
Super Mario: Ποιος είναι ο Μάριος Ηλιόπουλος, ο νέος ιδιοκτήτης της ΑΕΚ
Δύο ναυάγια, ένα πλοίο υπό αμερικανικές κυρώσεις, και μια απόπειρα ασφαλιστικής απάτης με στόχο 77 εκατ. ευρώ. Τα ερευνητικά Μέσα Solomon και inside story παρουσιάζουν την άγνωστη επιχειρηματική διαδρομή του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου που αγόρασε πρόσφατα την ΑΕΚ.
«Είναι ένα αυτοδημιούργητο παιδί, έχει κάνει πολλά χρήματα και αισθάνομαι μια σιγουριά ότι η ΑΕΚ δίπλα του θα έχει συνέχεια», δήλωσε ο επιχειρηματίας Δημήτρης Μελισσανίδης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στις 10 Ιουνίου. Στο πλευρό του είχε τον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο, «τον νέο προστάτη της ομάδας μας».
Δέκα ημέρες αργότερα ο νέος ιδιοκτήτης της ΑΕΚ, ερωτηθείς σχετικά, δεν απέκλεισε κάποια στιγμή στο μέλλον να αποκτήσει και κάποιο Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, κατά την «παράδοση» που έχουν δημιουργήσει οι Έλληνες ολιγάρχες. «Δεν είναι πρωταρχικός σκοπός ένα κανάλι αλλά δεν μπορώ να σου πω ούτε όχι γιατί, ξέρεις, συμβαίνουν και πράγματα που έρχονται από μόνα τους», είπε.
Αρκετοί ξέρουν τον Μάριο Ηλιόπουλο ως ιδιοκτήτη της εταιρείας ταχύπλοων Seajets που συνδέει τα λιμάνια της Αττικής με πολλά νησιά του Αιγαίου, συνέχεια της ακτοπλοϊκής (Πειραϊκές Γραμμές) που ξεκίνησε ο πατέρας του, Παναγιώτης, το 1990. Άλλοι τον ξέρουν εξαιτίας της μακράς πορείας του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ως βραβευμένο οδηγό ράλι.
Λιγότεροι είναι αυτοί που γνωρίζουν ότι στο βιογραφικό του ως εφοπλιστής ποντοπόρων πλοίων έχει δύο ναυάγια, το ένα μάλιστα με θύματα τα 24 μέλη του πληρώματος. Ένα πλοίο σε αμερικανικές κυρώσεις. Και μία απόπειρα ασφαλιστικής απάτης η οποία, αν δεν είχε ξεσκεπαστεί, θα του είχε αποφέρει 77 εκατ. δολάρια. Τα σύννεφα φαίνεται να τον ακολουθούν έως και πολύ πρόσφατα, στα νέα εγχειρήματά του στον χώρο της κρουαζιέρας.
Μια ιστορία του όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος αποτέλεσε αντικείμενο διεθνούς δημοσιογραφικής έρευνας που ήδη έγινε βιβλίο και δεν αποκλείεται να γυριστεί και τηλεοπτική σειρά.
Το βιβλίο Dead in The Water των Matthew Campbell και Kit Chellel, των δύο δημοσιογράφων που ασχολούνται επί χρόνια με τον Μάριο Ηλιόπουλο και ανέδειξαν με τα ρεπορτάζ τους στο Bloomberg την υπόθεση του τάνκερ Brillante Virtuoso ήδη από το 2017, εκδόθηκε το 2022 και εξιστορεί μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές απάτες που επιχειρήθηκαν στο χώρο της ναυτιλίας.
Τον Ιούλιο του 2011, το τάνκερ ιδιοκτησίας Μάριου Ηλιόπουλου είχε ξεκινήσει το δρομολόγιό του από την Ουκρανία με τελικό προορισμό την Κίνα. Έπλεε στον κόλπο του Άντεν, ανάμεσα στη Σομαλία και την Υεμένη, φορτωμένο με πετρέλαιο αξίας 100 εκατ. δολαρίων όταν δέχθηκε επίθεση από ενόπλους. Πριν αποβιβαστούν από το καράβι, έβαλαν φωτιά αφήνοντας το πλήρωμα αβοήθητο.
Το αρχικό αφήγημα, που στηρίχθηκε και στις μαρτυρίες του πληρώματος, ήταν πως το Brillante Virtuoso είχε πέσει θύμα Σομαλών πειρατών. Αλλά ήταν πολλά που δεν ταίριαζαν με αυτή την εκδοχή. Όπως για παράδειγμα: γιατί οι πειρατές έβαλαν φωτιά και δεν πήραν ως ομήρους το πλήρωμα και το πολύτιμο φορτίο, ώστε να ζητήσουν λύτρα, κατά τη συνήθη πρακτική τους;
Λίγες ημέρες μετά το περιστατικό, και αφού η διαχειρίστρια εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει ότι η φωτιά στο Brillante Virtuoso οφειλόταν σε ρουκέτα RPG που εκτόξευσαν πειρατές κατά του πλοίου, το τάνκερ επισκέφτηκε ένας έμπειρος πραγματογνώμονας, ο Βρετανός David Mockett.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες του Λονδίνου, που είχαν ασφαλίσει το τάνκερ έναντι 77 εκατ. δολ., ανέθεσαν στον Mockett -που ζούσε επί χρόνια στο γειτονικό Άντεν της Υεμένης- να ερευνήσει τι είχε συμβεί ώστε, αν ίσχυαν οι ισχυρισμοί της εταιρείας, να προχωρήσουν οι διαδικασίες αποζημίωσης της.
Ο πραγματογνώμονας πρόλαβε να κάνει στο καμμένο πλοίο μια και μοναδική επίσκεψη. Διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε κανένα ίχνος που να μαρτυρά ότι το Brillante Virtuoso είχε δεχθεί ρουκέτα ή σφαίρες.
Ο Mockett ενημέρωσε για τα πρώτα του ευρήματα και λίγο μετά την επιθεώρηση στο πλοίο σκοτώθηκε σε έκρηξη βόμβας που είχε τοποθετηθεί κάτω από το αυτοκίνητό του. Οι Αρχές της Υεμένης απέδωσαν τη δολοφονία σε τρομοκρατικό χτύπημα, ωστόσο καμία οργάνωση δεν ανέλαβε την ευθύνη. Η υπόθεση παραμένει ανεξιχνίαστη.
Όταν η σύζυγος του πραγματογνώμονα, Cynthia Mockett, επικοινώνησε -μετά από προτροπή της αστυνομίας- με συνεργάτη του συζύγου της προκειμένου να της στείλει όλα τα διαθέσιμα στοιχεία για την τελευταία υπόθεση με την οποία είχε ασχοληθεί, ο νεαρός στην άλλη άκρη της γραμμής απάντησε: «Κυρία, ο φάκελος έχει κλαπεί».
Εξήγησε στη χήρα του Mockett ότι, τις ημέρες μετά τη δολοφονία του, κάποιος μπήκε στο γραφείο και πήρε το ημερολόγιο του δολοφονημένου πραγματογνώμονα και τον φάκελο του Brillante Virtuoso.
Το 2014, τρία χρόνια μετά την καταστροφή του πλοίου, η πλευρά Ηλιόπουλου και η Τράπεζα Πειραιώς, που του είχε δανείσει τα χρήματα για την αγορά του τάνκερ, διεκδίκησαν δικαστικά από τις ασφαλιστικές εταιρείες την αποζημίωση για το κατεστραμμένο Brillante Virtuoso που είχε ήδη πουληθεί για σκραπ έναντι 700.000 δολαρίων. Το ποσό που διεκδικούσαν ήταν 77 εκατ. δολάρια.
Στην πορεία της δίκης, η πλευρά Ηλιόπουλου δεν συμμορφώθηκε με την εντολή του δικαστηρίου να προσκομίσει σημαντικά ηλεκτρονικά αρχεία σχετικά με το πλοίο, με τον εφοπλιστή να επικαλείται δικαιολογίες που δεν έπεισαν την έδρα.
Η συμπεριφορά του Μάριου Ηλιόπουλου κατά την κατάθεσή του, και η ανεπιτυχής απόπειρά του να εξηγήσει γιατί δεν μπορεί να προσκομίσει στο δικαστήριο τον επίμαχο σκληρό δίσκο, εξόργισε σε τέτοιο βαθμό τον δικαστή Julian Flaux που στην απόφασή του με ημερομηνία 10 Μαΐου 2016 χαρακτηρίζει τον Ηλιόπουλο «εξαιρετικά ανεπαρκή μάρτυρα».
«Υπεξέφευγε, δεν απαντούσε και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ήταν επιθετικός και απειλητικός. Γενικώς, σχημάτισα μια πολύ σαφή άποψη ότι σε μεγάλο βαθμό δεν έλεγε την αλήθεια», αναφέρει ο δικαστής. Με το που εξήλθε του δικαστηρίου, η αστυνομία του Σίτι του Λονδίνου συνέλαβε τον Έλληνα εφοπλιστή στο πλαίσιο ερευνών για διάπραξη ασφαλιστικής απάτης. Αφέθηκε ελεύθερος λίγη ώρα αργότερα πληρώνοντας εγγύηση.
Το αίτημα του Ηλιόπουλου για αποζημίωση απορρίφθηκε αλλά συνεχίστηκε η εκδίκαση του αιτήματος της Τράπεζας Πειραιώς να εισπράξει την ασφάλεια.
Τον Οκτώβριο του 2019, δικαστήριο του Λονδίνου δικαίωσε τις ασφαλιστικές εταιρείες, απαλάσσοντάς τες από την υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης για το τάνκερ.
Η απόφαση του δικαστηρίου, που είδε το Solomon και το inside story, λέει ξεκάθαρα ότι τόσο ο πλοιοκτήτης, όσο και άτομο από την εταιρεία ρυμουλκών που περιέσωσε το πολύτιμο φορτίο του τάνκερ λαμβάνοντας μεγάλη αμοιβή, ήταν αυτοί που σκηνοθέτησαν με τη βοήθεια δύο μελών του πληρώματος την υποτιθέμενη πειρατεία και την πυρκαγιά στο Brillante Virtuoso.
Εκτός από το πλοίο αυτό καθεαυτό, ασφαλισμένο ήταν και το φορτίο του πετρελαίου που μετέφερε το Brillante Virtuoso αξίας 100 εκατ. δολαρίων.
Κατά τη συνήθη πρακτική στο χώρο της ναυτιλίας, οι εταιρείες που συμμετέχουν στη διάσωση των φορτίων πλοίων σε κίνδυνο παίρνουν ως αμοιβή μέρος της αξίας του φορτίου που καταφέρνουν να σώσουν. Στην περίπτωση του Brillante Virtuoso τη δουλειά ανέλαβε η Five Oceans Salvage με έδρα τον Πειραιά που υπέγραψε στις 6 Ιουνίου 2011 συμβόλαιο διάσωσης με τον Μάριο Ηλιόπουλο και ο υπεργολάβος της Five Oceans Salvage, η εταιρεία Poseidon Salvage συμφερόντων Βασίλη Βέργου με έδρα το Άντεν της Υεμένης.
Ήταν τα δύο σκάφη της Poseidon Salvage, το ρυμουλκό ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ και το αντιρρυπαντικό ΠΟΣΕΙΔΩΝ IV, τα οποία βρέθηκαν σε χρόνο ρεκόρ στο σημείο, όπως επισημαίνει και η δικαστική απόφαση του 2019. Οι δύο εταιρείες, που συμμετείχαν στη διάσωση του φορτίου, έλαβαν ως αμοιβή για τη δουλειά τους αθροιστικά 34 εκατ. δολάρια.
Ο Βασίλης Βέργος, σύμφωνα με την απόφαση του 2019, ήταν ένα από τα κομβικά πρόσωπα που είχε βοηθήσει τον Μάριο Ηλιόπουλο στην ενορχήστρωση της πειρατείας και της καταστροφής του Brillante Virtuoso στις 6 Ιουνίου 2011.
Τους πειρατές δε υποδύθηκαν επτά άνδρες από την ακτοφυλακή της Υεμένης.
Όπως διαβάζουμε στο βιβλίο «Dead in the Water», στην υπόθεση του Brillante Virtuoso υπήρξαν απειλές σε δύο μάρτυρες και ξυλοδαρμός ενός δικηγόρου.
Ένα μέλος του πληρώματος υποστήριξε ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος τον απείλησε προσωπικά για να αλλάξει την κατάθεσή του αναφορικά με το τι είχε γίνει. Συγκεκριμένα, ο Α.Μ. είπε πως ο Ηλιόπουλος του ζήτησε «να μην πει τίποτα στον ανακριτή» και τον απείλησε πως «θα σκοτώσω εσένα και την οικογένειά σου αν τους πεις αυτά που ξέρεις για το τι συνέβη στο πλοίο».
Φόβους για την σωματική του ακεραιότητα του εξέφρασε στο δικαστήριο και ο Δ.Π., μάρτυρας δημοσίου συμφέροντος, που την εποχή της σκηνοθετημένης πειρατείας δούλευε μαζί με τον Βέργο της Poseidon Salvage. Ο μάρτυρας «κατέθεσε ότι ο κ. Βέργος του είπε ότι ο κ. Ηλιόπουλος του είχε πει για “μια δουλειά να καταστρέψει ένα πλοίο για να πάρει την ασφάλεια” και ότι το βράδυ της 5ης Ιουλίου 2011 άκουσε τον κ. Βέργο να λέει στο πλήρωμα του ρυμουλκού διάσωσης, ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ, ότι εκείνο το βράδυ δεν πρόκειται να κοιμηθούν. “Έχετε δουλειά να κάνετε”».
Ο Δ.Π. είχε αρχικά αρνηθεί να καταθέσει στη δίκη γιατί φοβόταν για τη ζωή του, αλλά αναγκάστηκε να καταθέσει με δικαστικη εντολή. Οι φόβοι του δεν ήταν αβάσιμοι.
Λίγο καιρό αφού οι ασφαλιστικές εταιρείες ενημέρωσαν δικαστήριο και αντιδίκους ότι έχει εμφανιστεί ένας σημαντικός μάρτυρας που γνωρίζει πράγματα από πρώτο χέρι, δέχθηκε κάποιους απρόσκλητους επισκέπτες στο χωριό της μητέρας του όπου είχε πάει επίσκεψη μαζί με την σύζυγο και τον τρίχρονο γιό τους.
Οι άγνωστοι άντρες έφτασαν με δύο οχήματα στο χωριό και παραφύλαγαν έξω από το σπίτι για αρκετή ώρα. Τελικά ο μάρτυρας φυγαδεύθηκε από ένοπλη ομάδα ιδιωτικής ασφάλειας.
Στο δικαστήριο, ο μάρτυρας κατέθεσε εξ αποστάσεως με βίντεοκλήση από άγνωστη τοποθεσία. Όταν ο δικηγόρος που εκπροσωπούσε την Τράπεζα Πειραιώς ρώτησε τον Δ.Π. γιατί δεν κατήγγειλε όσα είχε δει νωρίτερα, σε μια προσπάθεια να πλήξει την αξιοπιστία του, ο μάρτυρας σύμφωνα με το βιβλίο απάντησε ότι δεν είχε εμπιστοσύνη στις ελληνικές Αρχές και πως ο Μάριος Ηλιόπουλος είναι ένας «Έλληνας ολιγάρχης» με τεράστια επιρροή.
Στη συνέντευξη Τύπου για την αλλαγή ιδιοκτησίας στην ΑΕΚ, ο Μάριος Ηλιόπουλος τόνισε ότι η εταιρεία του, η SeaJets που ξεκίνησε πριν περίπου 35 χρόνια «σαν κάτι μικρό», σήμερα είναι «το μεγάλο κεφάλαιο της ελληνικής ακτοπλοΐας με δανεισμό σχεδόν μηδενικό».
Αυτός ο ισχυρισμός φαίνεται να μην ισχύει. Για παράδειγμα η JET PLAN SHIPPING CO (ελληνικό παράρτημα κυπριακής εταιρείας που διαχειρίζεται το ταχύπλοο Worldchampion Jet) και μέλος της κοινοπραξίας SEA JETS HIGH SPEED στις οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση 2023 που δημοσιεύτηκαν στις 27 Μαΐου 2024, αναφέρει ότι ο δανεισμός της (μη βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις) ανέρχεται στα 12,5 εκατ. ευρώ περίπου.
Το 2011 ο εφοπλιστής αντιμετώπιζε σημαντικές οικονομικές δυσκολίες. Τον Αύγουστο του 2008, αγόρασε το Brillante Virtuoso έναντι 46 εκατ. δολ. με δάνειο από την Τράπεζα Πειραιώς. Το 2011, τρία χρόνια και δύο αναχρηματοδοτήσεις δανεισμού μετά, το χρέος είχε φτάσει σχεδόν τα 62 εκατ. δολάρια με τον εφοπλιστή να αθετεί την αποπληρωμή των δόσεων και την τράπεζα να του επιδίδει δύο σχετικές ειδοποίησεις τον Μάρτιο του ίδιου έτους.
Τον Απρίλιο, η τράπεζα ειδοποίησε «για τελευταία φορά» ότι σε περίπτωση μη πραγματοποίησης πληρωμών έως τις 3 Μαΐου 2011, η Τράπεζα «θα δικαιούται να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια για την εξασφάλιση όλων ή οποιωνδήποτε από τα δικαιώματά της και ένδικα μέσα βάσει της σύμβασης, του νόμου ή άλλως χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση».
«Ο κ. Ηλιόπουλος είχε κίνητρο ώστε να θέλει να καταστραφεί το πλοίο από πυρκαγιά, ήτοι την υποβολή ενός δόλιου ισχυρισμού για την ολική απώλεια του πλοίου ύψους περίπου 77 εκατομμυρίων δολαρίων, ο οποίος, εάν επιτύγχανε, θα έλυνε τις σοβαρές οικονομικές δυσκολίες στις οποίες βρίσκονταν την περίοδο εκείνη ο ίδιος και οι εταιρείες του», αποφαίνεται ο δικαστής Nigel Teare στην απόφαση που είδαν Solomon και inside story.
Στο μεταξύ, κάποια στιγμή μετά το 2011 και την καταστροφή του Brillante, η Τράπεζα Πειραιώς πήρε απόφαση ότι δεν πρόκειται να αποπληρωθεί το χρέος προς αυτήν, έτσι του διέγραψε οφειλή ύψους άνω των 60 εκατ. δολαρίων.
Το 2009, δύο χρόνια πριν το περιστατικό με το Brillante Virtuoso, ένα άλλο πλοίο ιδιοκτησίας του Μάριου Ηλιόπουλου, το τάνκερ M/V ELLI, είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα ενώ έπλεε στον κόλπο του Άντεν εξαιτίας φωτιάς που ξέσπασε στο χώρο του ασυρμάτου. Κατά τη ρυμούλκησή του, το πλοίο κόπηκε στα δύο.
Οι συγγραφείς του βιβλίου Dead in the Water αναδεικνύουν ορισμένες συμπτώσεις με το συμβάν του Brillante Virtuoso:
α) το περιστατικό συνέβη στο ίδιο γεωγραφικό σημείο,
β) και αυτό το πλοίο ήταν ιδιοκτησίας Μάριου Ηλιόπουλου,
γ) οι δύο εταιρείες που έσπευσαν να βοηθήσουν στη διάσωση ήταν και πάλι η Poseidon Salvage και η Five Oceans Salvage,
δ) ο αρχιμηχανικός του ELLI ήταν ο ίδιος με αυτόν του Brillante Virtuoso, όπου σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου ήταν ένα εκ των δύο μελών που συμμετείχαν στη συνωμοσία για την καταστροφή του τάνκερ το 2011.
Σύμφωνα με το βιβλίο, οι εταιρείες που είχαν ασφαλίσει το ELLI απέρριψαν το αίτημα του Ηλιόπουλου για αποζημίωση με το σκεπτικό ότι «τα πλοία δεν σπάνε απλά στη μέση, σε ήρεμα νερά». Η διαφωνία οδηγήθηκε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό και το ποσό που τελικά καταβλήθηκε είναι άγνωστο.
Το τάνκερ ELLI δεν είναι το μόνο ναυάγιο της οικογένειας Ηλιόπουλου. Στις 3 Σεπτεμβρίου 1994, το φορτηγό πλοίο Iron Antonis βυθίστηκε στον νότιο Ατλαντικό, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο 3 Έλληνες και 21 αλλοδαποί ναυτικοί, μέλη του πληρώματος.
Όπως απεδείχθη, το πλοίο είχε διαγραφεί από τον Γαλλικό Νηογνώμονα λόγω επικινδυνότητας. Όμως, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, εφοδιάστηκε στη συνέχεια με πλαστά πιστοποιητικά από τον Ελληνικό Νηογνώμονα.
Για αυτή την υπόθεση, ο Μάριος Ηλιόπουλος ήταν ένας εκ των κατηγορουμένων που αθωώθηκαν, όπως και ο αδερφός του Ιωάννης. Ο άλλος αδελφός, ο Αντώνης Ηλιόπουλος, είχε καταδικαστεί πρωτοδίκως το 2001 σε πενταετή φυλάκιση με αναστολή (όπως και ο τεχνικός διευθυντής του Ελληνικού Νηογνώμονα Διονύσης Μελισσηνός) για πρόκληση ναυαγίου και ανθρωποκτονίες από αμέλεια.
Ο εφοπλιστής ωστόσο είχε υποστηρίξει ότι ποτέ δεν είχε κληθεί να παρουσιαστεί στις εισαγγελικές Αρχές, καθώς, όπως είπε, όλες οι κλήσεις του Εισαγγελέα Πειραιά έφταναν στην παλιά του διεύθυνση, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος είχε δηλώσει την αλλαγή της. Το Εφετείο τον Ιούνιο του 2001 έκανε δεκτή την ένστασή του περί παραγραφής των αδικημάτων.
Στη δίκη σε πρώτο βαθμό, ως μάρτυρας υπεράσπισης κατέθεσε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, πατέρας του Μάριου και Αντώνη και του (εκλιπόντος) Ιωάννη. Όπως διαβάζουμε στο βιβλίο «Dead in the Water», η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Iron Antonis ήταν στο όνομα των τριών αδελφών.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος είπε στο δικαστήριο ότι δεν είχε κανένα ρόλο στην εταιρεία του πατέρα του, πέραν του να παρέχει την υπογραφή του, και πως δεν ήξερε καν τι υπέγραφε. Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος δήλωσε «δεν θα τολμούσα ποτέ να πετάξω ένα πλοίο 25 ετών στους λύκους».
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
Διάβασα το άρθρο για αυτό το καρτούν. Είναι διαφορετικό να είσαι άεχ τελικά. Ο άνθρωπος είναι εγκληματίας κανονικός και πέφτει σιωπητήριο. Θυμάμαι μόλις μιλούσαμε για τον Ivan ,όλοι μας απαντούσαν για λαθρεμπόριο της ΣΕΚΑΠ για μια υπόθεση προ αγοράς από τον Ivan που την πήρε για να μην την πάρουν Τούρκοι. Και τώρα διαβάζουμε αυτά. Ρε άντε στο διαόλου υποκριτές προσκυνημένοι. Έπαθα σοκ μόλις διάβασα ότι η Πειραιώς μόλις κατάλαβε ότι δεν θα εισπράξει τα οφειλόμενα από το δάνειο, του το ΔΙΕΓΡΑΨΕ. Αηδία. Ευτυχώς γέλασα στο τέλος που σε ένα πλοίο του είχε βάλει ένα ομοίωμα φύλακα για να γλιτώσει ένα μεροκάματο. Καλά συλλαλητήρια χάρτινοι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
Φαντασου πως απειλησε τους τραπεζιτες για να τα διαγραψουν
-
- Δημοσιεύσεις: 6351
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
Ο φαταουλ βρήκε το alter ego του! Αν ο Ιβάν είχε κάνει το ένα δέκατο από αυτές τις "ομορφιές" θα είχε απελαθεί δια της βίας και τον ΠΑΟΚ μας θα τον έριχναν στα τάρταρα.Τελικά η κάθε ομάδα έχει τον μεγαλομέτοχο που της αξίζει...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100628
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧV
SDNA
Τερματοφύλακας του Πανσερραϊκού για τα επόμενα δύο χρόνια θα αποτελέσει ο διεθνής Γεωργιανός, Λούκα Γκουγκεσασβίλι, με την σερραϊκή ΠΑΕ να ανακοινώνει με κάθε επισημότητα την έναρξη της συνεργασίας τους.
Τερματοφύλακας του Πανσερραϊκού για τα επόμενα δύο χρόνια θα αποτελέσει ο διεθνής Γεωργιανός, Λούκα Γκουγκεσασβίλι, με την σερραϊκή ΠΑΕ να ανακοινώνει με κάθε επισημότητα την έναρξη της συνεργασίας τους.