Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Λίγα τα λόγια σου

τι τραγωδία είμαστε ρε φουστη...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

Γυρνάει.. ;;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Barca ole!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μετά την μεγάλη νίκη της Barca με 4-2 ανέβηκε την 4η και προνομιούχο θέση στο πρωτάθλημα, που οδηγεί απ' ευθείας στους ομίλους Ch.L.
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4077
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

Πρωταθλήτρια Αφρικής η Σενεγάλη που επικτάτησε επί της Αιγύπτου στα πέναλτι. Το πρώτο της τρόπαιο μετά από 2 χαμένους τελικούς.

Η Σενεγάλη πιστοποίησε το γεγονός ότι διαθέτει το πληρέστερο ρόστερ στην Αφρική αυτή την στιγμή, Mane, Koulibally, Mendy, Sarr, Diallo, Gueye...

Και ο Μαμε Τιαμ στο ρόστερ των νικητών ο οποίος διανύει άλλη μια πολύ καλή χρονιά στην Τουρκία, κρίμα που δεν ήταν και Ουαγκε εκεί λόγω του τραυματισμού του όταν είχε θυσιάσει το πόδι του στο Βικελίδης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Σουριναμέζος την Δευ 07 Φεβ 2022, 00:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
joe_nagbe
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Παρ 08 Ιαν 2021, 16:57

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από joe_nagbe »

εκανε τρομερο ματς ο Αιγύπτιος τερματοφύλακας. εντωμεταξυ διαβαζα οτι ειναι το 5ο 0-0 σε τελικο αυτον τον αιωνα.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

Αυτή η Αίγυπτος με κούρασε πάρα πολύ βλέποντας μόνο τα αποτελέσματα. Ένας Salah και μετά το χάος.

7 αγώνες
4 γκολ υπέρ
1 γκολ κατά

4 σερί αγώνες στην παράταση
Και στα πέναλτι, μια του κλέφτη, δύο του κλεφτή, τρίτη και το έχασε.

Όσον αφορά την Σενεγάλη, πολύ συμπαθητικό το ροστερ της. Ποιότητα παικτών και ταλέντα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Προηγείται η Norwich στο ημίχρονο της Crystal Palace με γκολ του Πούκι από το 1΄.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ισοφάρισε η Crystal και στο καπάκι έχασε και πέναλτυ. Διαβάζω ότι παίζει πολύ καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από obanebane »

Έβαλε μια γκολαρα Α λα Κουρτιτς ο Ζαμπακοστα πριν λίγο στο Αταλάντα-Φιορεντίνα, με στρωμένη μπάλα όμως και με μικρότερο βαθμό δυσκολίας.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από DimitrisS »

Και λεω αντε να κατσω να δω λιγο το Λιβερπουλ-Λεστερ....

...και τσουπ ο Τσοχος!

Ρε Μιχαλη μου, εμας βρηκες;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χθες αποδείχθηκε γουρλής.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

https://streamgg.com/v/62057ffe62c33

Μια σπάνια φάση από χθες. Δυο κίτρινες για δυο φάσεις με διαφορά λίγων δευτερολέπτων στον ίδιο παίκτη.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από john4serres »

[youtube]5G3pckdNOAE[/youtube]

Έρχονται αλλαγές από τον Ιούλιο.
spiridoula
Δημοσιεύσεις: 1696
Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από spiridoula »

χαχα το Μποχουμ 4 τεμαχια στη Μπαγερν στο ημιχρονο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”