tzelas έγραψε:ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ(PART 3)
Πάμε να δούμε τώρα να εξομοιώσουμε και την διαδικασία για την 1η αγωνιστική με βάση τις 36 παραπάνω ομάδες και την βαθμολογία τους όπου σε παρένθεση βάζω την πραγματική τους κατάταξη σήμερα στο ranking, οπότε δεν είναι πολύ μακριά από αυτό που θα γίνει το 2024:
1. (1) Bayern (GER) 134.000
2. (2) Real Madrid (ESP) 126.000
3. (3) Barcelona (ESP) 122.000
4. (4) Manchester City (ENG) 120.000
5. (5) Juventus (ITA) 120.000
6. (6) Atletico Madrid (ESP) 115.000
7. (7) Paris Saint-Germain (FRA) 113.000
8. (8) Manchester United (ENG) 109.000
9. (9) Liverpool (GER) 101.000
10. (10) Arsenal (ENG) 98.000
11. (11) Sevilla (ESP) 98.000
12. (12) Chelsea (ENG) 92.000
13. (13) Borussia Dortmund (GER) 90.000
14. (14) Roma (ITA) 88.000
15. (15) Tottenham (ENG) 88.000
16. (16) Porto (POR) 87.000
17. (17) Ajax (NED) 82.500
18. (18) Shakhtar Donetsk (UKR) 79.000
19. (19) Lyon (FRA) 76.000
20. (20) Napoli (ITA) 74.000
21. (21) Leipzig (GER) 66.000
22. (22) Salzburg (AUT) 59.000
23. (23) Villarreal (ESP) 58.000
24. (24) Benfica (POR) 58.000
25. (25) Bayer Leverkusen (GER) 57.000
26. (26) Inter (ITA) 53.000
27. (27) Atalanta (ITA) 50.500
28. (28) Zenit (RUS) 50.000
29. (29) Basel (SUI) 49.000
30. (30) Besiktas (TUR) 49.000
31. (31) Dinamo Kiev (UKR) 47.000
32. (32) Sporting Lisbon (POR) 45.500
33. (33) Dinamo Zagreb (CRO) 44.500
34. (40) Monaco (FRA) 36.00 χαχαχα ΟΥΕΦΑΜΑΦΙΑ σπάει την σειρά με πρώτη προσπέραση της λίστας από την έξτρα θέση δώρο στην Γαλλία
35. (41) Brugge (BEL) 35.500
36. (72) PAOK (GRE) 20.000
Όπως φαίνεται δύσκολα θα "σπάσει" η είσοδος στο σύστημα άλλης ομάδας που είναι να εκτός της σειράς του ranking
των πρώτων 36 της βαθμολογίας, όσες το κάνουν είτε θα είναι από γκάφα κάποιας από τα ισχυρά πρωταθλήματα και ο αντικαταστάτης θα είναι από την ίδια την χώρα των μεγάλων πρωταθλημάτων (οπότε θα είναι πάλι αγωνιστικά ισχυρή ομάδα) ή θα είναι από τις λίγες θέσεις των υπόλοιπων χωρών και δυστυχώς αν κερδίσουμε την είσοδο θα φαινόμαστε σε όλους σαν η ουρά της λίστας.
1ος Γύρος Ελβετικού Συστήματος (το βάζω με γηπεδούχο τον ισχυρό εκτός αν κάνουν την σπάνια χάρη υπέρ του αδύναμου) και υποθετικό σημείο για την συνέχεια των γύρων:
1-19: Bayern – Lyon 1
2-20: Real-Napoli 1
3-21: Barcelona-Leipzig 1
4-22: Manchester City-Salzburg 1
5-23: Juventus-Villareal 1
6-24: Atletico Madrid-Benfica X
7-25: Paris SG – Bayer Leverkuzen 1
8-26: Manchester United-Inter X
9-27: Liverpool-Atalanta 1
10-28: Arsenal – Zenit 1
11-29: Sevilla-Basel 1
12-30: Chelsea-Besiktas 1
13:31: Borussia Dortmund – Dinamo Kiev 1
14-32: Roma- Sporting Lisbon 1
15-33: Tottenham – Dinamo Zagreb 1
16-34: Porto-Monaco 1
17-35: Ajax-Brugge 1
18-36: Shakthar-PAOK 2
Υποθετική Βαθμολογία 1ου γύρου (στην ισοβαθμία μετρά το ranking):
1 Bayern 3
2 Real Madrid 3
3 Barcelona 3
4 Manchester City 3
5 Juventus 3
6 Paris Saint-Germain 3
7 Liverpool 3
8 Arsenal 3
9 Sevilla 3
10 Chelsea 3
11 Borussia Dortmund 3
12 Roma 3
13 Tottenham 3
14 Porto 3
15 Ajax 3
16 PAOK 3
17 Atletico Madrid 1
18 Manchester United 1
19 Benfica 1
20 Inter 1
21 Shakhtar Donetsk 0
22 Lyon 0
23 Napoli 0
24 Leipzig 0
25 Salzburg 0
26 Villarreal 0
27 Bayer Leverkusen 0
28 Atalanta 0
29 Zenit 0
30 Basel 0
31 Besiktas 0
32 Dinamo Kiev 0
33 Sporting Lisbon 0
34 Dinamo Zagreb 0
35 Monaco 0
36 Brugge 0
2ος Γύρος Ελβετικού Συστήματος (Στο ελβετικό οι ομάδες με τους ίδιους ή κοντινούς βαθμούς θα πρέπει να διασταυρώνονται μεταξύ τους, στο βαθμό που δεν υπάρχουν άλλοι περιορισμοί. Επομένως οι 1 έως 16 θα κληρωθούν μεταξύ τους ως ένα γκρουπ, το ίδιο οι 17 εως 20 και οι 21 εως 36. Αναγκαστικά θα υπάρχει 2o συνεχόμενο εντός για τις μισές νικήτριες ομάδες και 2ο συνεχόμενο εκτός για τις μισές ηττημένες ομάδες. Θα μπορούσε η ΟΥΕΦΑ να έδινε προτεραιότητα στις αδύναμες να ξεκινάνε το ΤΣΛ με 2 εντός.)
1-9 Bayer-Sevilla 1
2-10 Real-Chelsea X
3-11 Barcelona-Borussia 1
4-12 M City-Roma 1
5-13 Juventus-Tottenham 1
6-14 Paris SG-Porto 1
7-15 Liverpool-Ajax 1
8-16 Arsenal-PAOK X
17-20 Atletico M-Inter 1
18-19 M United-Benfica 1
21-29 Shakthar-Zenit 1
22-30 Lyon-Basel 1
23-31 Napoli-Besiktas 1
24-32 Leipzig-Dinamo Kiev 1
25-33 Salzburg-Sporting Lisbon X
26-34 Villareal-Dinamo Zagreb 1
27-35 Bayer Leverkuzen-Monaco X
28-36 Atalanta-Brugge 1
Υποθετική Βαθμολογία 2ου Γύρου (στην ισοβαθμία μετρά το ranking, σε παρένθεση επειδή θα παίξει ρόλο για τις επόμενες διασταυρώσεις, βάζω τα ματς εντός έδρας (Μέσα) και εκτός έδρας (Εξω) με την σειρά που τα έπαιξε κάθε ομάδα)
1 Bayern 6 (Μέσα, Μέσα)
2 Barcelona 6 (Μέσα, Μέσα)
3 Manchester City 6 (Μέσα, Μέσα)
4 Juventus 6 (Μέσα, Μέσα)
5 Paris Saint-Germain 6 (Μέσα, Μέσα)
6 Liverpool 6 (Μέσα, Μέσα)
7 Real Madrid 4 (Μέσα, Μέσα)
8 Atletico Madrid 4 (Μέσα, Μέσα)
9 Manchester United 4 (Μέσα, Μέσα)
10 Arsenal 4 (Μέσα, Μέσα)
11 Chelsea 4 (Μέσα, Έξω)
12 PAOK 4 (Eξω, Eξω)
13 Sevilla 3 (Μέσα, Εξω)
14 Borussia Dortmund 3 (Μέσα, Έξω)
15 Roma 3 (Μέσα, Έξω)
16 Tottenham 3 (Μέσα, Έξω)
17 Porto 3 (Μέσα, Έξω)
18 Ajax 3 (Μέσα, Έξω)
19 Shakhtar Donetsk 3 (Μέσα, Μέσα)
20 Lyon 3 (Έξω, Μέσα)
21 Napoli 3 (Eξω, Mέσα)
22 Leipzig 3 (Eξω, Mέσα)
23 Villarreal 3 (Eξω, Mέσα)
24 Atalanta 3 (Eξω, Mέσα)
25 Salzburg 1 (Eξω, Mέσα)
26 Benfica 1 (Eξω, Eξω)
27 Bayer Leverkusen 1 (Eξω, Mέσα)
28 Inter 1 (Eξω, Eξω)
29 Sporting Lisbon 1 (Έξω, Εξω)
30 Monaco 1 (Έξω, Εξω)
31 Zenit 0 (Έξω, Εξω)
32 Basel 0 (Εξω, Εξω)
33 Besiktas 0 (Εξω, Εξω)
34 Dinamo Kiev 0 (Εξω, Εξω)
35 Dinamo Zagreb 0 (Έξω, Εξω)
36 Brugge 0 (Εξω, Εξω)
3ος Γύρος Ελβετικού Συστήματος (οι ορισμοί περιπλέκουν αφού οι 6 πρώτοι τώρα που κανονικά θα έπρεπε να παίξουν μεταξύ τους δεν μπορούν να το κάνουν σε αυτήν την αγωνιστική αφού αν παίξουν μεταξύ τους κάποιοι θα κάνουν 3ο συνεχόμενο παιχνίδι εντός. Προηγείται λοιπόν η επίλυση του αναγκαστικού περιορισμού της έδρας, και ένα σενάριο στο ελβετικό είναι να γίνει μια λίστα με όσους πρέπει να παίξουν υποχρεωτικά εντός και όσους υποχρεωτικά εκτός και να γίνει πρώτα το ζευγάρωμα από κει. Ετσι υπάρχουν 10 με μέσα-μέσα και 10 με έξω-εξω για να ζευγαρωθούν ώστε να εξισορροπηθεί ο αναγκαστικός περιορισμός και οι υπόλοιποι να οριστούν όπως πριν)
12-1 PAOK-Bayern
26-2 Benfica-Barcelona
28-3 Inter-M City
29-4 Sporting Lisbon-Juventus
30-5 Monaco-Paris SG
31-6 Zenit-Liverpool
32-7 Basel-Real
33-8 Besiktas-Atletico M
34-9 Dinamo Kiev-M United
35-10 Dinamo Zagreb-Arsenal
36-19 Brugge-Shakhtar
11-20 Chelsea-Lyon
13-21 Sevilla-Napoli
14-22 Borussia-Leipzig
15-23 Roma-Villareal
16-24 Tottenham-Atalanta
17-25 Porto-Salzburg
18-27 Ajax-Bayer Leverkuzen
Και συνεχίζονται με αυτό το πνεύμα οι διασταυρώσεις, διασταυρώνοντας τους κοντινούς σε βαθμολογία και προσέχοντας τις έδρες ώστε να κάνουν συνολικά 5 εντός και 5 εκτός παιχνίδια και να μην παίξουν δεύτερη φορά μεταξύ τους επομένως περιπλέκονται αρκετά οι διασταυρώσεις ……
Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
tzelas έγραψε:ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ(PART 4 )
ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΖΟΥΜΙ ΓΙΑ ΜΑΣ
ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟ ΤΣΛ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΩΝ 36 ΟΜΑΔΩΝ ΜΕ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΡΑΝΚΙΝΓΚ (έχοντας βάλει στο φορμάτ το χεράκι του πιθανότατα και ο υιός) κάνει τους γάβρους να πανηγύριζουν με το τρέχον σύστημα αφού είτε με την τρέχουσα 37η θέση τους - που βαθμολογικά απέχουν ελάχιστα από την 32η που δεν έσπαγε η σειρά- είτε μέσω ευνοικών κληρώσεων με τις εναπομείνουσες ομάδες θα πετυχαίνουν να παίρνουν μία από τις 5 ή μια από τις 2 θέσεις (όταν ανακτήσουμε ξανά σαν χώρα την 2η θέση) στα αντίστοιχα μονοπάτια, και φυσικά ξέρετε ποιο μονοπάτι τους δίνει περισσότερες πιθανότητες για να είμαστε προετοιμασμένοι για το τι θα βρούμε λυσσαλέα μπροστά μας![]()
ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΟΤΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΜΥΝΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΚΟΝΦΕΡΕΝΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΛΙΚΗ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΣΛ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ 2024 ΣΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ 30άδας όπως π.χ. Σάλτσμπουργκ, Βασιλεία, Μπεσίκτας.
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΘΕ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ Η ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΤΡΑ ΒΑΘΜΟΥΣ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.
Ξυπνήστε εκεί στην ΠΑΕ για το τι μας έρχεται και πάρτε από τώρα μέτρα, μετά θα είναι πολύ αργά, οι θέσεις θα κλείνουν και η ψαλίδα θα ανοίγει δυσκολεύοντας τα πάντα.
Η ΑΝΟΙΧΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ Η ΟΥΕΦΑMAFIA ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΟΙ 12 ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΝΑΠΟΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ (η χρεωκοπήσει κάποια με τις ανοησίες τους), ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΙΜΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ Η ΨΑΛΙΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙΣ.
Doomlord ας τα σάπια και πιάσε δουλειά![]()
Αν θέλουμε πλάνο 5ετίας που ζήτησε ο Ιβάν, όποιος έχει άκρες ας τα στείλει ...
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Οι πιο δυνατοί πιθανοί,αν προκρινομασταν στα Play-off
Θα ήταν και η Fener αν θα αποκλειστεί από το Europa
Fiorentina και Κολωνία στους Δυνατούς
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1486
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
με βάση αυτά που γράφει ο Τζέλας
ο αποκλεισμός μπορεί να αποδειχθεί στρατηγικό λάθος
πέραν όλων των άλλων

ο αποκλεισμός μπορεί να αποδειχθεί στρατηγικό λάθος
πέραν όλων των άλλων
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Παιδιά καλά χρυσά και φοβερά αυτά που γράφετε αλλά περί αγωνίας...να κοιτάμε το πρόγραμμα της Φιορεντίνα και άλλων 5 ομάδων για να μην την πετύχουμε σαν υποψήφια αδύνατη εγώ δεν το ξανακάνω
Γιατί;
Γιατί ή κάνεις δυνατή ομάδα ή δεν κάνεις και περιμένεις ευνοϊκές κληρώσεις όπως πέρσι -που πάλι περνούσαμε με το ζόρι και πίεση στο δεύτερο ματς- .
Ποιο τσ.λιγκ και κλειστή ευρωκλίκα μου λέτε όταν καλύτερος μου παίκτης είναι ο Ίνγκανσον;
Όταν μας λείπουν κάτι μέτριοι τύπου Βαρέλα, Κρέσπο;
Γιατί;
Γιατί ή κάνεις δυνατή ομάδα ή δεν κάνεις και περιμένεις ευνοϊκές κληρώσεις όπως πέρσι -που πάλι περνούσαμε με το ζόρι και πίεση στο δεύτερο ματς- .
Ποιο τσ.λιγκ και κλειστή ευρωκλίκα μου λέτε όταν καλύτερος μου παίκτης είναι ο Ίνγκανσον;
Όταν μας λείπουν κάτι μέτριοι τύπου Βαρέλα, Κρέσπο;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αυτό φίλε μου είναι απλά ενημέρωση για οποιον ΘΕΛΕΙ να ξέρει τι μας περιμένει στην οποιαδήποτε κατάσταση βρισκόμαστε
Από κει και περα ο αποκλεισμος είναι χίλια κακά πράγματα
Στρατηγικό και τραγικό λάθος είναι αν έγινε από επιλογή,οπότε εγω δεν μπορώ να.μιλήσω για Στρατηγικό λάθος
Στρατηγικό λάθος ήταν όμως κατα παραδοχή του Ραζβάν οι 3 ήττες με.βίντι και μπάτε
Εκεί χάθηκε το μισό μας μέλλον
Από κει και περα ο αποκλεισμος είναι χίλια κακά πράγματα
Στρατηγικό και τραγικό λάθος είναι αν έγινε από επιλογή,οπότε εγω δεν μπορώ να.μιλήσω για Στρατηγικό λάθος
Στρατηγικό λάθος ήταν όμως κατα παραδοχή του Ραζβάν οι 3 ήττες με.βίντι και μπάτε
Εκεί χάθηκε το μισό μας μέλλον
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Κάποιες διαφοροποιήσεις από το αρχικό κείμενο του Τζέλα
Το Champions League και το Europa League θα έχουν 8 παιχνίδια στον ομιλο και το Conference League 6
Το γκρουπ των πρωταθλητών θα δίνει 5 εισιτήρια από τα 4 που δίνει τώρα,όμως αλλαγή θα υπάρχει μάλλον και στο γκρουπ των μη πρωταθλητών,οπου τα εισιτήρια θα είναι 3 αντί για 2 (???)
Νέο που μας αφορά σε μεγάλο βαθμό,αφού όταν θα βγαίνουμε 2οι,αν θα είμαστε οι 3οι δυνατοί,θα αποφεύγουμε ομάδες από Πορτογαλία και Ολλανδία
Για να είμαστε 3οι δυνατοί θα πρέπει να έχουμε 40 με 50 βαθμούς περίπου
Ολα καλά,εμάς μας φτάνουν οι 25,αράξαμε φέτος δεν χρειαζόμαστε άλλους....
Μέχρι και τη 12η θέση θα υπάρχουν 2 εισιτήρια για το E.L!!!!!
Και η 15η χώρα δεν θα είναι η τελευταία που θα στέλνει ομάδα στο Europa (η 33η θα είναι,οπότε ΠΑΝΤΑ θα στέλνουμε ομάδα σαν χώρα στο Europa)
Στον 1 όμιλο που θα υπάρχει στις διοργανώσεις,κάθε ομάδα θα παίζει με 2 ομάδες από κάθε γκρουπ δυναμικότητας.
Με τη μία ομάδα εντός και με την άλλη εκτός
(4 γκρουπ δυναμικότητας των 9 ομάδων)
Το Champions League και το Europa League θα έχουν 8 παιχνίδια στον ομιλο και το Conference League 6
Το γκρουπ των πρωταθλητών θα δίνει 5 εισιτήρια από τα 4 που δίνει τώρα,όμως αλλαγή θα υπάρχει μάλλον και στο γκρουπ των μη πρωταθλητών,οπου τα εισιτήρια θα είναι 3 αντί για 2 (???)
Νέο που μας αφορά σε μεγάλο βαθμό,αφού όταν θα βγαίνουμε 2οι,αν θα είμαστε οι 3οι δυνατοί,θα αποφεύγουμε ομάδες από Πορτογαλία και Ολλανδία
Για να είμαστε 3οι δυνατοί θα πρέπει να έχουμε 40 με 50 βαθμούς περίπου
Ολα καλά,εμάς μας φτάνουν οι 25,αράξαμε φέτος δεν χρειαζόμαστε άλλους....
Μέχρι και τη 12η θέση θα υπάρχουν 2 εισιτήρια για το E.L!!!!!
Και η 15η χώρα δεν θα είναι η τελευταία που θα στέλνει ομάδα στο Europa (η 33η θα είναι,οπότε ΠΑΝΤΑ θα στέλνουμε ομάδα σαν χώρα στο Europa)
Στον 1 όμιλο που θα υπάρχει στις διοργανώσεις,κάθε ομάδα θα παίζει με 2 ομάδες από κάθε γκρουπ δυναμικότητας.
Με τη μία ομάδα εντός και με την άλλη εκτός
(4 γκρουπ δυναμικότητας των 9 ομάδων)
-
EyxaristogiorgoKOUDA
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 16:11
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Για φέτος το σωστό πλάνο τού ΠΑΟΚ κατά την άποψη μου θα έπρεπε να είναι το εξής.καθε τριετία φπ (νομίζω άρχισε φέτος)η ομάδα δίνει ας πούμε 15εκ.για την ενίσχυση της θα έπρεπε φέτος να δώσει τα13εκ.+1+1(δηλαδή ότι έκανε μέχρι σήμερα +4-5 παιχταραδες) με αποτέλεσμα να αυξήσει κατά μεγάλο ποσοστό την είσοδο της στους ομίλους (βαθμούς-χρηματα)+ δεύτερη θέση τουλάχιστον πού οδηγεί στα .πρ CL με έτοιμη ομάδα το επόμενο καλοκαίρι καί μεγάλη πιθανότητα να είναι στους ισχυρούς,αν το κάνει τώρα είναι αργά.Ολα αυτά βέβαια αν υπάρχει θέληση πού μάλλον δεν υπάρχει
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αν είναι δυνατόν να είμαστε στην 1η δυάδα 5 χρόνια και να πέσουμε φέτος
Αν δεν μπορούμε την 1η θέση,η 2η ειναι μονόδρομος
Καμια πιθανότητα (99,99%) για δυνατοί στο γκρουπ των μη πρωταθλητών
Αν δεν μπορούμε την 1η θέση,η 2η ειναι μονόδρομος
Καμια πιθανότητα (99,99%) για δυνατοί στο γκρουπ των μη πρωταθλητών
-
EyxaristogiorgoKOUDA
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 16:11
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μακάρι να είμαστε το πιστεύω και γω,στους ισχυρούς θα μπορούσες να είσαι στο ΕL αν αποκλειστεις, ποτέ άρχισε η τριετία φπ?
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βγήκαν τα υπογκρούπ
Αύριο η Κλήρωση

Βγήκαν τα υπογκρούπ
Αύριο η Κλήρωση

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι 14 πιο κοντινές ομάδες που ΔΕΝ πρέπει να μας περάσουν στην βαθμολογία

Οι 14 πιο κοντινές ομάδες που ΔΕΝ πρέπει να μας περάσουν στην βαθμολογία

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για να συνεχίσουμε να βγάζουμε 2 ομάδες στο C.L πρέπει καταρχάς να περάσουμε τη Ρωσία

Για να κρατήσουμε την 15η θέση,θέλουμε να περάσουμε τη Ρωσία και με έναν μαγικό τρόπο,να μην μας περάσει καμία από τις αποκάτω μας.
Η διαφορά μας με τη Ρωσία είναι
26,215 - 23,850 = 2,365
2,365 / 0,250 = 9,46 -----> 10 βαθμοί (ομίλων)
ή σε βαθμούς προκριματικών = 18,92 ----->19 βαθμοί
Από αυτούς που προπορεύονται,ίσως να μπορεί να πάθει κανένα μαζικό στραπάτσο η Νορβηγία
Η Μπόντο Γκλίμτ θα παίξει σίγουρα άλλα 10 παιχνίδια
Οι υπόλοιπες 3
Viking vs Sligo Rovers
Lillestrom vs Antwerp
Molde vs. Kisvarda
Μόνο αν κληρωθούν αύριο με
Villareal
Fiorentina
Anderlecht
αντίστοιχα
Για να συνεχίσουμε να βγάζουμε 2 ομάδες στο C.L πρέπει καταρχάς να περάσουμε τη Ρωσία

Για να κρατήσουμε την 15η θέση,θέλουμε να περάσουμε τη Ρωσία και με έναν μαγικό τρόπο,να μην μας περάσει καμία από τις αποκάτω μας.
Η διαφορά μας με τη Ρωσία είναι
26,215 - 23,850 = 2,365
2,365 / 0,250 = 9,46 -----> 10 βαθμοί (ομίλων)
ή σε βαθμούς προκριματικών = 18,92 ----->19 βαθμοί
Από αυτούς που προπορεύονται,ίσως να μπορεί να πάθει κανένα μαζικό στραπάτσο η Νορβηγία
Η Μπόντο Γκλίμτ θα παίξει σίγουρα άλλα 10 παιχνίδια
Οι υπόλοιπες 3
Viking vs Sligo Rovers
Lillestrom vs Antwerp
Molde vs. Kisvarda
Μόνο αν κληρωθούν αύριο με
Villareal
Fiorentina
Anderlecht
αντίστοιχα
Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Τεράστια ξενερα το ξήλωμα που κάναμε φέτος μετά την περσινή προσπάθεια. Θα πονάει για πολύ καιρό
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σήμερα θα μάθουμε αντιπ........
Χμμμμ...
Σήμερα θα μαθαίναμε αντίπαλο για τα play-off.
Χμμμμ...
Σήμερα θα μαθαίναμε αντίπαλο για τα play-off.