Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ξεβρακωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι, 2 κλάσεις πάνω είμαστε μην ακούω τρελά
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εγώ επειδή είχα την ατυχία να ακούσω την ατάκα στην αρχη στο στούντιο "η Τοτεναμ κατεβαίνει με όλα της τα αστέρια , ο ΠΑΟΚ ήταν ο τυχερός που έπαιξε με τη πιτσιρικαρία" , χαμήλωσα τη φωνή.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ναι το είπε ο πως τον λένε το σίφουνα στο στούντιο κόλλησε το μυαλό μου...
Δλδ σε άσχετη φάση , ούτε καν τη κουβέντα το έφερνε ρε π@υστη μου , να πει τη μαλακία του για μας. Ακριβώς όπως το έγραψα, έτσι το είπε. Χολή ..
Έριξα κανα δυο καντήλια από μέσα μου και έκλεισα εντελώς τη φωνή
Δλδ σε άσχετη φάση , ούτε καν τη κουβέντα το έφερνε ρε π@υστη μου , να πει τη μαλακία του για μας. Ακριβώς όπως το έγραψα, έτσι το είπε. Χολή ..
Έριξα κανα δυο καντήλια από μέσα μου και έκλεισα εντελώς τη φωνή
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106636
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Το σημερινό παιχνίδι είναι μία ολόκηρη κλάση χειρότεςρο από το χθεσινό. Το ΠΑΟ τον περίμενα κάπως έτσι. Την Τότεναμ όμως με τίποτε.
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ρε σεις κλαιω απο τα γελια!!! θελει παση θυσια νικη, ειναι στην επιθεση και στο 2.50 κανει αλλαγη στερωντας απο την ομαδα του την τελευταια επιθεση χαχαχαχχαχαχ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Του άνοιξε ο πάτος...Μια φάση ένα γκολ...
Δεν πειράζει χάσαμε κάποια ευρώ που θα τα πάρουμε την επόμενη φορά..εις διπλούν...
Το πιο σημαντικό είναι να μείνει ο παππούλης στον πάγκο..
Δεν πειράζει χάσαμε κάποια ευρώ που θα τα πάρουμε την επόμενη φορά..εις διπλούν...
Το πιο σημαντικό είναι να μείνει ο παππούλης στον πάγκο..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106636
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Θεωρώ ακράδαντα ότι η ποιότητα ΚΑΙ των Αγγλικών ομάδων έχει πέσει αρκετά! Λέγαμε για την Ελλάδα, αλλά όπως είδαμε σε δύο αγώνες μέσα και έξω, οι Άγγλοι δεν πείθουν ότι αποτελούν αφρόκρεμα!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αποστόλη θεωρώ ότι απλά οι Άγγλοι τους υποτίμησαν.
Και η Άρσεναλ και η Τότεναμ είναι πάρα πολύ δυνατές για τα ελληνικά δεδομένα
Και η Άρσεναλ και η Τότεναμ είναι πάρα πολύ δυνατές για τα ελληνικά δεδομένα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
μονο εγω ειδα οτι η τοτεναμ βαριοταν και περιμενε πως και πως να ληξη για να τελειωσει η αγγαρεια ?
η πλακα ειναι οτι οι βαζελοι νομιζουν οτι παιξανε μπαλαρα η ξανθη θα τους προσγειωσει την κυριακη μονο καρνεζης σισοκο υπαρχει σε αυτους τιποτε αλλο ......
αυτος ο τσωχος τι πρασινα γυαλια φορουσε ρε λιγη τσιπα δεν εχει ? ντροπη του
η πλακα ειναι οτι οι βαζελοι νομιζουν οτι παιξανε μπαλαρα η ξανθη θα τους προσγειωσει την κυριακη μονο καρνεζης σισοκο υπαρχει σε αυτους τιποτε αλλο ......
αυτος ο τσωχος τι πρασινα γυαλια φορουσε ρε λιγη τσιπα δεν εχει ? ντροπη του
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ατομικα ειναι μεσοεπιθετικα θα επιμεινω παντως...ουτε κουινσι εχουμε ουτε σισοκο ουτε λαζαρο δεν λεω καν για ΛΕτο που ειναι παικτης κλασης..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
λαζαρος ? ποιος λαζαρος τον λετο αστον οταν αν επιστρεψει και σε τι κατασταση τα λεμε