Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μάλλον μας έκανε μπλοκ όσους τον βρίσαμε...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από giapas »

Με αυτά που κάνετε φανερώνετε το χαμηλό σας επίπεδο.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ποιο χαμηλό επίπεδο; Εμείς πλάκα κάναμε και χαβαλέ.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από giapas »

Κι εγώ.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

Sick Bastard έγραψε:Διαθέσιμη είναι, αλλά έχει ποστ από τις 26 Αυγούστου πλέον.
Τέτοιο χέσιμο είχα καιρό να δω.
Για δώσε λίγο το λινκ, αδερφέ.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από giapas »

Αίσχος.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Προς τι τα πάθη και τα μίση;
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

Sick Bastard έγραψε:https://www.facebook.com/profile.php?id=100001249998684
Τελικά, στερείται ... χιούμορ ο πρεζοπαδίσκος. :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Μάλλον πούτσα ξύλο και καράτε του λείπει, αλλά ας έχουμε υπομονή και πίστη.
Πλάκα κάνω φυσικά έτσι;
Άβαταρ μέλους
ramboutla
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 22:17

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ramboutla »

Sick Bastard έγραψε:https://www.facebook.com/profile.php?id=100001249998684
Κρίμα, που θα κάνουμε λίγη πλακίτσα τώρα
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από giapas »

Καταδικάζω.
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6657
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Azrael »

εχει σβησει το μισο fb και μπλοκαρει οποιον του σχολιαζει.Βεβαια υπαρχει πολυ κοσμος ακομα που δεν τον εχει χαιρετησει οποτε και το μπινελικι συνεχιζεται κανονικα :lol:
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Φίλε και συνοπαδέ @xrisitsapa μπορείς να κόψεις 1-2 ή όσες θες προτάσεις που να αποδεικνύει ότι έχω άδικο στην ανάγνωση του άρθρου.
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Προπαγάνδα και

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Taseos έγραψε:Του σπυροπουλου μονο αυτο δε λεει.
Τι λέει του Σπυρόπουλου παραθέτω την τελευταία παράγραφο γιατί όλες οι άλλες είναι ο ΕΚΘΙΑΣΜΟΣ του γαύρου *10

«Οι Πρέσπες και το φωτεινό παράδειγμα του μπάσκετμπολ, δεν είναι παιδαριώδη καν. Είναι νηπιώδη. Το πιο πολύ που αντέχουν, θα ήταν να τα πει στην παρέα για καλαμπούρι. Τις αμέσως επόμενες ώρες, διακριτικά μαζεύτηκαν. Και πολύ σωστά…»
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”