Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Απλα θα παιζουμε και καποιες τεταρτες,οποτε θα παιξει ακομα μεγαλυτερο ρολο το βαθος παγκου φετος(καλο για εμας,κακο για βαζελοαεκ)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Απόλυτη ταύτιση απόψεων,ακόμα κι αυτό ακριβώς έτσι το σκεφτόμουν
Η εθνική θα 'χει μόνο πρόβλημα,αν πάει μουντιάλ
Η εθνική θα 'χει μόνο πρόβλημα,αν πάει μουντιάλ
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
paoki19 έγραψε:Ψιλομουφα φαινεται. Τα hashtag ότι να ναι.
Αλλά στα τέτοια μας. Χαβα τους κάνουμε. Βγάλτε κ μια φωτό να φοράει την φανέλα του ΠΑΟΚ.![]()
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Έγινε και το διοικητικό συμβούλιο και ανέδειξε τρομερά πράγματα όπως..
Τελικά η παράγκα του ΠΑΟΚ προσμετρά 2 ακόμα γίγαντες του Ελληνικού ποδοσφαίρου την ΑΕΛ και την Κέρκυρα.
Αυτοί οι 3 έχουν στήσει την μεγαλύτερη παράγκα που σας κλέβει πρωταθλήματα στα χαρτιά(λες και το γκολ offside του ιντεγιε και η διαιτησία αρετόπουλου ήταν στα χαρτια στο ματς 6βαθμών) και πέρνει πετσινα κύπελα(με καραστημένο τον βοηθό και 50ρισιο διαιτητη ?) λές και υπήρχε συμβαση να συμβούν φάσεις offside στην πλευρά του.
Όταν καταμετρηθούν και βγουν δυνατότεροι των 3 που τους κατατρέχουν και δεν θα χρειάζετε να μας ζαλίζουν τον λούτσο το συζητάμε !
Χορηγία δεν δίνει κανείς για να κάνει μαγκα τον αλαφουζο(λεφτά έχει με το τσουβάλι τσέπες δεν έχει για τον παο)
Χορηγία δίνει κάποιος για να διαφημιστεί και επειδή φαντάζομαι όσοι γράφουμε εδώ παρακολουθούμε ποδοσφαιρο εγώ την διαφήμιση της εταιρείας του Ιβαν δεν την είδα «που θε να» την ειδανε κάπου αυτοί ?
Ωραία πάρέα πάντος τώρα θα βγάλουν και κοινο παραγκάρχη ε! ε! ε! συγνώμη πρόεδρο της ΕΠΟ εννοούσα και θα κάνουν όπως πάντα μια καλή μοιρασιά για την επόμενη 10ετία 8 ο ποιο χοντρός και από 1 οι άλλοι.
ΥΓ Δεν ξέρω εάν εως τώρα και καλά δεν γνώριζαν για αυτή την συμμαχία την ανακοινωση της
την κάνουν τώρα και απο εδώ και πέρα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟΘΙ οι πρασινοκιτρινες μαϊμουδες (ζητω συγνωμη από τις μαϊμουδε εάν τις προσέβαλα)
Τελικά η παράγκα του ΠΑΟΚ προσμετρά 2 ακόμα γίγαντες του Ελληνικού ποδοσφαίρου την ΑΕΛ και την Κέρκυρα.
Αυτοί οι 3 έχουν στήσει την μεγαλύτερη παράγκα που σας κλέβει πρωταθλήματα στα χαρτιά(λες και το γκολ offside του ιντεγιε και η διαιτησία αρετόπουλου ήταν στα χαρτια στο ματς 6βαθμών) και πέρνει πετσινα κύπελα(με καραστημένο τον βοηθό και 50ρισιο διαιτητη ?) λές και υπήρχε συμβαση να συμβούν φάσεις offside στην πλευρά του.
Όταν καταμετρηθούν και βγουν δυνατότεροι των 3 που τους κατατρέχουν και δεν θα χρειάζετε να μας ζαλίζουν τον λούτσο το συζητάμε !
Χορηγία δεν δίνει κανείς για να κάνει μαγκα τον αλαφουζο(λεφτά έχει με το τσουβάλι τσέπες δεν έχει για τον παο)
Χορηγία δίνει κάποιος για να διαφημιστεί και επειδή φαντάζομαι όσοι γράφουμε εδώ παρακολουθούμε ποδοσφαιρο εγώ την διαφήμιση της εταιρείας του Ιβαν δεν την είδα «που θε να» την ειδανε κάπου αυτοί ?
Ωραία πάρέα πάντος τώρα θα βγάλουν και κοινο παραγκάρχη ε! ε! ε! συγνώμη πρόεδρο της ΕΠΟ εννοούσα και θα κάνουν όπως πάντα μια καλή μοιρασιά για την επόμενη 10ετία 8 ο ποιο χοντρός και από 1 οι άλλοι.
ΥΓ Δεν ξέρω εάν εως τώρα και καλά δεν γνώριζαν για αυτή την συμμαχία την ανακοινωση της
την κάνουν τώρα και απο εδώ και πέρα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟΘΙ οι πρασινοκιτρινες μαϊμουδες (ζητω συγνωμη από τις μαϊμουδε εάν τις προσέβαλα)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πάνε να τιμωρήσουν ΠΑΟΚ με την έκθεση του παρατηρητή που λέει αρλουμπες.
Οι κουλες τα ξεκίνησαν όλα και στην γέφυρα και στα επίσημα.
Την φωτιά επίσης την έβαλαν αυτές, εκτός κι αν το κουβούκλιο αυτοαναφλεχθηκε...
Ξεφτίλα
SM-G935F
Οι κουλες τα ξεκίνησαν όλα και στην γέφυρα και στα επίσημα.
Την φωτιά επίσης την έβαλαν αυτές, εκτός κι αν το κουβούκλιο αυτοαναφλεχθηκε...
Ξεφτίλα
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο τιμωρίας; Ή όνειρα θερινής νυκτός των κουλοβαζελογαυρων;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία δίωξης των ομάδων του τελικού, πιστεύω ότι θα τελειώσουν τα play-offs, με αποτέλεσμα οποιαδήποτε τιμωρία έδρας να πάει για του χρόνου. Εκτός κι αν με τις παρεμβάσεις των ...βαζελογαύρων κινηθούν άμεσα και έχουμε τιμωρίες (...μάλλον 2 αγωνιστικών) μετά το μάτς της Κυριακής με ΑΕΚ.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οι βάζελοι ελπίζουν σε αφαίρεση βαθμών από τα πο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια πιθανότητα όμως.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
δεν υπαρχει πιθανοτητα αφαιρεσης βαθμων κατα την αποψη μου. Βεβαια εδω αφαιρεθηκαν βαθμοι σε ματς για 2 κιλα γαυρο
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν ειχαν φθασει οι αποστολες των ομαδων στο γηπεδο, ετσι το αρθρο δεν λεει για αφαιρεση βαθμων.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
παιδια ειστε οφ τοπικ μπορειτε να τα πειτε στο θεμα του αγώνα...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Να πω την αληθεια δεν ηξερα που αλλου να το βαλω:
Ο Παναθλητικός Όμιλος Κωφών στέφθηκε Πρωταθλητής Ευρώπης
http://www.sdna.gr/podosfairo/eyropi/ar ... is-eyropis
Παραθετω το λινκ κατ'εξαιρεση για τι εχει πααααρα πολλες εικονες
Τωρα μπορει το ΠΟΚ να λεει οτι πηρε CL

Ο Παναθλητικός Όμιλος Κωφών στέφθηκε Πρωταθλητής Ευρώπης
http://www.sdna.gr/podosfairo/eyropi/ar ... is-eyropis
Παραθετω το λινκ κατ'εξαιρεση για τι εχει πααααρα πολλες εικονες
Τωρα μπορει το ΠΟΚ να λεει οτι πηρε CL
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σε αρθρο της κεντρικης διαβαζω δηλωσεις του υπευθυνου ασφαλειας της ΕΠΟ οπου μεταξυ αλλων λεει:
Πως λοιπον παιρνουν αδεια να συμμετεχουν στο πρωταθλημα ομαδες που τα γηπεδα τους δεν πληρουν τις προϋποθεσεις ασφαλειας;
ΥΓ: βεβαια για το Καραϊσκακη υπαρχει τουλαχιστον μια προϋποθεση ασφαλειας που ξερουμε πως δεν πληρειται: Δεν υπαρχουν καμερες σε ολους τους προβλεπομενους χωρους. Οποτε βγαινει κι αυτο απο τη λιστα.
Πλην του ΟΑΚΑ, μόνο δύο άλλα γήπεδα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας. Η Τούμπα και το Καραϊσκάκη».
Πως λοιπον παιρνουν αδεια να συμμετεχουν στο πρωταθλημα ομαδες που τα γηπεδα τους δεν πληρουν τις προϋποθεσεις ασφαλειας;
ΥΓ: βεβαια για το Καραϊσκακη υπαρχει τουλαχιστον μια προϋποθεση ασφαλειας που ξερουμε πως δεν πληρειται: Δεν υπαρχουν καμερες σε ολους τους προβλεπομενους χωρους. Οποτε βγαινει κι αυτο απο τη λιστα.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και γιατί η Τούμπα δεν συγκαταλέγεται ποτέ στις επιλογές για τη διεξαγωγή τελικού ενώ το ΟΑΚΑ θεωρείται αυτονόητο;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
κανεις κατι ερωτησεις κι εσυ...
αφου ειναι γνωστο οτι γι αυτους ειμαστε Βουλγαροι... δεν γινεται να κανουν τον τελικο τους εκτος της Ελλαδας τους
αφου ειναι γνωστο οτι γι αυτους ειμαστε Βουλγαροι... δεν γινεται να κανουν τον τελικο τους εκτος της Ελλαδας τους