Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Alastor »

Απλα θα παιζουμε και καποιες τεταρτες,οποτε θα παιξει ακομα μεγαλυτερο ρολο το βαθος παγκου φετος(καλο για εμας,κακο για βαζελοαεκ)
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Απόλυτη ταύτιση απόψεων,ακόμα κι αυτό ακριβώς έτσι το σκεφτόμουν
Η εθνική θα 'χει μόνο πρόβλημα,αν πάει μουντιάλ
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από V-olakiotis »

paoki19 έγραψε:Ψιλομουφα φαινεται. Τα hashtag ότι να ναι.
Αλλά στα τέτοια μας. Χαβα τους κάνουμε. Βγάλτε κ μια φωτό να φοράει την φανέλα του ΠΑΟΚ. :opaokara: :opaokara:

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Έγινε και το διοικητικό συμβούλιο και ανέδειξε τρομερά πράγματα όπως..
Τελικά η παράγκα του ΠΑΟΚ προσμετρά 2 ακόμα γίγαντες του Ελληνικού ποδοσφαίρου την ΑΕΛ και την Κέρκυρα.
Αυτοί οι 3 έχουν στήσει την μεγαλύτερη παράγκα που σας κλέβει πρωταθλήματα στα χαρτιά(λες και το γκολ offside του ιντεγιε και η διαιτησία αρετόπουλου ήταν στα χαρτια στο ματς 6βαθμών) και πέρνει πετσινα κύπελα(με καραστημένο τον βοηθό και 50ρισιο διαιτητη ?) λές και υπήρχε συμβαση να συμβούν φάσεις offside στην πλευρά του.
Όταν καταμετρηθούν και βγουν δυνατότεροι των 3 που τους κατατρέχουν και δεν θα χρειάζετε να μας ζαλίζουν τον λούτσο το συζητάμε !
Χορηγία δεν δίνει κανείς για να κάνει μαγκα τον αλαφουζο(λεφτά έχει με το τσουβάλι τσέπες δεν έχει για τον παο)
Χορηγία δίνει κάποιος για να διαφημιστεί και επειδή φαντάζομαι όσοι γράφουμε εδώ παρακολουθούμε ποδοσφαιρο εγώ την διαφήμιση της εταιρείας του Ιβαν δεν την είδα «που θε να» την ειδανε κάπου αυτοί ?
Ωραία πάρέα πάντος τώρα θα βγάλουν και κοινο παραγκάρχη ε! ε! ε! συγνώμη πρόεδρο της ΕΠΟ εννοούσα και θα κάνουν όπως πάντα μια καλή μοιρασιά για την επόμενη 10ετία 8 ο ποιο χοντρός και από 1 οι άλλοι.
ΥΓ Δεν ξέρω εάν εως τώρα και καλά δεν γνώριζαν για αυτή την συμμαχία την ανακοινωση της
την κάνουν τώρα και απο εδώ και πέρα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟΘΙ οι πρασινοκιτρινες μαϊμουδες (ζητω συγνωμη από τις μαϊμουδε εάν τις προσέβαλα)
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Πάνε να τιμωρήσουν ΠΑΟΚ με την έκθεση του παρατηρητή που λέει αρλουμπες.
Οι κουλες τα ξεκίνησαν όλα και στην γέφυρα και στα επίσημα.

Την φωτιά επίσης την έβαλαν αυτές, εκτός κι αν το κουβούκλιο αυτοαναφλεχθηκε...

Ξεφτίλα

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Equalizer »

Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο τιμωρίας; Ή όνειρα θερινής νυκτός των κουλοβαζελογαυρων;

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
gamt
Δημοσιεύσεις: 368
Εγγραφή: Δευ 02 Ιαν 2017, 10:09

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από gamt »

Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία δίωξης των ομάδων του τελικού, πιστεύω ότι θα τελειώσουν τα play-offs, με αποτέλεσμα οποιαδήποτε τιμωρία έδρας να πάει για του χρόνου. Εκτός κι αν με τις παρεμβάσεις των ...βαζελογαύρων κινηθούν άμεσα και έχουμε τιμωρίες (...μάλλον 2 αγωνιστικών) μετά το μάτς της Κυριακής με ΑΕΚ.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Οι βάζελοι ελπίζουν σε αφαίρεση βαθμών από τα πο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοια πιθανότητα όμως.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Alastor »

δεν υπαρχει πιθανοτητα αφαιρεσης βαθμων κατα την αποψη μου. Βεβαια εδω αφαιρεθηκαν βαθμοι σε ματς για 2 κιλα γαυρο
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

Δεν ειχαν φθασει οι αποστολες των ομαδων στο γηπεδο, ετσι το αρθρο δεν λεει για αφαιρεση βαθμων.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από K_geo »

παιδια ειστε οφ τοπικ μπορειτε να τα πειτε στο θεμα του αγώνα...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pgetsos »

Να πω την αληθεια δεν ηξερα που αλλου να το βαλω:

Ο Παναθλητικός Όμιλος Κωφών στέφθηκε Πρωταθλητής Ευρώπης
http://www.sdna.gr/podosfairo/eyropi/ar ... is-eyropis

Παραθετω το λινκ κατ'εξαιρεση για τι εχει πααααρα πολλες εικονες

Τωρα μπορει το ΠΟΚ να λεει οτι πηρε CL :mrgreen: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

Σε αρθρο της κεντρικης διαβαζω δηλωσεις του υπευθυνου ασφαλειας της ΕΠΟ οπου μεταξυ αλλων λεει:
Πλην του ΟΑΚΑ, μόνο δύο άλλα γήπεδα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας. Η Τούμπα και το Καραϊσκάκη».

Πως λοιπον παιρνουν αδεια να συμμετεχουν στο πρωταθλημα ομαδες που τα γηπεδα τους δεν πληρουν τις προϋποθεσεις ασφαλειας;

ΥΓ: βεβαια για το Καραϊσκακη υπαρχει τουλαχιστον μια προϋποθεση ασφαλειας που ξερουμε πως δεν πληρειται: Δεν υπαρχουν καμερες σε ολους τους προβλεπομενους χωρους. Οποτε βγαινει κι αυτο απο τη λιστα.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Και γιατί η Τούμπα δεν συγκαταλέγεται ποτέ στις επιλογές για τη διεξαγωγή τελικού ενώ το ΟΑΚΑ θεωρείται αυτονόητο;
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

κανεις κατι ερωτησεις κι εσυ...
αφου ειναι γνωστο οτι γι αυτους ειμαστε Βουλγαροι... δεν γινεται να κανουν τον τελικο τους εκτος της Ελλαδας τους
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”