giapas έγραψε:Ναβι μολις εξασφαλισες θεση στο δ.σ
θα προσπαθησω να φανω ανταξιος της εμπιστοσυνης σου!να ραφτω δλδ,αναλαμβανουμε συντομως;;
giapas έγραψε:Ναβι μολις εξασφαλισες θεση στο δ.σ
Πω ρε, προς στιγμήν διάβασα ''να βαφτώ'' και τρόμαξα....navigator11 έγραψε:giapas έγραψε:Ναβι μολις εξασφαλισες θεση στο δ.σ
![]()
θα προσπαθησω να φανω ανταξιος της εμπιστοσυνης σου!να ραφτω δλδ,αναλαμβανουμε συντομως;;