6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Πρέπει να είσαι άθεος Βίκτωρα, γιατί δε καταλαβαίνεις Χριστό...
Τα σέβη μου...
Τα σέβη μου...
- vouts_charis
- Δημοσιεύσεις: 80
- Εγγραφή: Τρί 25 Μάιος 2010, 23:37
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ωραιοςςςςςςςςςςςςςς
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Προτεινεται για πολλα χιλιομετρα και τα σερβις ....δωρο.!!!!
- Paokintepo
- Δημοσιεύσεις: 1317
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 17:12
- Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΑ!!!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
απιστευτο τρεξιμο, απιστευτα κλεψιματα, κρατημα μπαλας, σωστο πασινγκ γκειμ στον χωρο του (μπροστα δεν μπορει γιατι εαν μπορουσε και μπροστα δεν θα ηταν εδω).
αυτος ο βιτολο κανεις τους υπολοιπους μαγκες. εαν ημουν π.χ κοντρερας θα τον προσεχα σαν τα ματια μου.
γενικα στα δυο ματς με τα πατριωτακια του εβγαλε ματια.
αυτος ο βιτολο κανεις τους υπολοιπους μαγκες. εαν ημουν π.χ κοντρερας θα τον προσεχα σαν τα ματια μου.
γενικα στα δυο ματς με τα πατριωτακια του εβγαλε ματια.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
αμα σταματήσει να κανει δηλώσεις καθε μερα λες και ειναι πρωθυπουργός τοτε θα μηλαμε για πολυ μεγαλο παικτη και ας ειναι 1.5 μετρο κουτσουλια.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ο κορυφαίος του ματς σήμερα.
Προσπάθησε μέχρι να κάνει και παιχνίδι και τα κατάφερε.
Προσπάθησε μέχρι να κάνει και παιχνίδι και τα κατάφερε.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
απορω τι σκεφτηκανε οι ανθρωποι της ισπανιας οταν τον αφησαν να ερθει ελλαδα..σπουδαιο χαφ
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Από marca.com: (το μεγαλύτερο αθλητικό site της Ισπανίας και εφημερίδα με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία, ακόμα και από πολιτικές... - σχόλιο στο άρθρο του ματς, ένα από τα πολλά ενδιαφέροντα)D.A.A.T. έγραψε:απορω τι σκεφτηκανε οι ανθρωποι της ισπανιας οταν τον αφησαν να ερθει ελλαδα..σπουδαιο χαφ
"Soy un tinerfeño y estoy feliz por la victoria del PAOK, no por nada en contra del Villarreal, sino por Vitolo, un jugadorazo que se lo llevó el Racing del Tenerife, y en Primera no supieron valorarle. Ahora es uno de los meores jugadores dela liga griega y se hizo un partidazo en la ida en el Madrigal... y nadie dijo nada..., nadie lo nombró, ni siquiera dijeron que era español!!! ánimo Vitolo y Fuerza PAOK! (Ánimo al Vallarreal, que seguro que tambien pasa)"
" Είμαι από την Τενερίφη και είμαι χαρούμενος για τη νίκη του ΠΑΟΚ, όχι τόσο επειδή έγινε ενάντια στη Βιγιαρεάλ, αλλά περισσότερο για το Βιτόλο, ένα παιχταρά, που τον είχε πάρει η Ρασίνγκ από την Τενερίφη, και στην πρώτη εθνική δεν μπόρεσαν / ήξεραν να τον αξιολογήσουν / δώσουν αξία. Τώρα είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες του ελληνικού πρωταθλήματος και έκανε τρομερό παιχνίδι στο ταξίδι τους στο Μαδριγάλ...και κανείς δεν είπε τίποτα...κανείς δεν τον ανάφερε, ούτε καν είπαν οτι είναι Ισπανός!!! Πάμε Βιτόλο και Εμπρός ΠΑΟΚ! (Πάμε και Βιγιαρεάλ, γιατί σίγουρα θα περάσει και αυτη)".
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Χτες ήταν ίσως το 1ο παιχνίδι που τον βλέπω να "σκάει"...Πρέπει να έκανε πάνω από 15 χλμ..... 