Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
«Το αν θα μείνω δεν εξαρτάται μόνο από εμένα αλλά και από τη διοίκηση γιατί εάν η ομάδα ανεβάσει τον πήχη και το μπάτζετ για να χτυπήσει το πρωτάθλημα θέλω να είμαι μέρος αυτού του κόνσεπτ. Έχουμε καλή ομάδα αλλά ίσως χρειαζόμαστε ενίσχυση για να πάμε στο επόμενο επίπεδο», τόνισε ο Μπεργκ!
Με αφορμή την τοποθέτηση του στο συνδρομητικό κανάλι, οι ιθύνοντες του τριφυλλιού ξεκαθάριζαν τα εξής: «Ο Παναθηναϊκός θα έχει τη νέα σεζόν την ομάδα που επιθυμεί ο Λυμπερόπουλος και ο Ουζουνίδης σε συνεργασία με τον πρόεδρο».
Ουσιαστικά, έστειλαν μήνυμα στον Μπεργκ, ότι εάν θέλει να συνεχίσει στην ομάδα, θα πρέπει να σεβαστεί τις όποιες αποφάσεις πάρουν ο προπονητής και ο τεχνικός διευθυντής για το μπάτζετ, αλλιώς θα πρέπει να φέρει πρόταση για να φύγει!
Με αφορμή την τοποθέτηση του στο συνδρομητικό κανάλι, οι ιθύνοντες του τριφυλλιού ξεκαθάριζαν τα εξής: «Ο Παναθηναϊκός θα έχει τη νέα σεζόν την ομάδα που επιθυμεί ο Λυμπερόπουλος και ο Ουζουνίδης σε συνεργασία με τον πρόεδρο».
Ουσιαστικά, έστειλαν μήνυμα στον Μπεργκ, ότι εάν θέλει να συνεχίσει στην ομάδα, θα πρέπει να σεβαστεί τις όποιες αποφάσεις πάρουν ο προπονητής και ο τεχνικός διευθυντής για το μπάτζετ, αλλιώς θα πρέπει να φέρει πρόταση για να φύγει!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
και γάβρο παίζει να πάει. δεν έχει φορ εξάλλουAlastor έγραψε:Μαγκες δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει στον ΠΑΟΚ. Προς Κινα η Αραβια μερια τον κοβω να εξασφαλισει και τα εγγονια του και ολα κομπλε.
Παντως δεν νομιζω να τον κρατησουν οι βαζελοι φετος.Μαλλον θα τον πουλησουν για να βγαλει και κανα φραγκο ο αφραγκουζος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καλά αυτοί κάνουν αλλαξοκωλιές μεταξύ τους γιατί όχι!
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πραγματικά θα είναι πολυτέλεια να έχεις 2 τέτοια φορ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλα δεδομένου ότι η ομάδα κάθε χρόνο παίζει κοντά στα 60 ματς (οκ του χρόνου λίγο λιγότερα αφού δε θα παίξουμε π.ο.desperando έγραψε:για αλλαγή του πριγιο θα ερθει?
Γιατί και οι δύο 11αδα δεν χωρανε
Παρόλα αυτά θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να έρθει, ακόμα και αν του κάνει καλή πρόταση ο ΠΑΟΚ.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και του χρόνου έχει play off και μάλιστα περισσότερα παιχνίδια...anekfrastos έγραψε:Πραγματικά θα είναι πολυτέλεια να έχεις 2 τέτοια φορ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλα δεδομένου ότι η ομάδα κάθε χρόνο παίζει κοντά στα 60 ματς (οκ του χρόνου λίγο λιγότερα αφού δε θα παίξουμε π.ο.)
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Είναι οριστικό αυτό;Ettien έγραψε:Και του χρόνου έχει play off και μάλιστα περισσότερα παιχνίδια...anekfrastos έγραψε:Πραγματικά θα είναι πολυτέλεια να έχεις 2 τέτοια φορ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλα δεδομένου ότι η ομάδα κάθε χρόνο παίζει κοντά στα 60 ματς (οκ του χρόνου λίγο λιγότερα αφού δε θα παίξουμε π.ο.)
Είχα μείνει στο ότι το συζητάνε.
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Να τον πάρει ο Ιβάν και να τον δώσει δανεικό σε όποια ομάδα κληρωθεί αντίπαλος του βάζελου.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εχει αποφασιστείanekfrastos έγραψε:Είναι οριστικό αυτό;Ettien έγραψε:Και του χρόνου έχει play off και μάλιστα περισσότερα παιχνίδια...anekfrastos έγραψε:Πραγματικά θα είναι πολυτέλεια να έχεις 2 τέτοια φορ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλα δεδομένου ότι η ομάδα κάθε χρόνο παίζει κοντά στα 60 ματς (οκ του χρόνου λίγο λιγότερα αφού δε θα παίξουμε π.ο.)
Είχα μείνει στο ότι το συζητάνε.
Την αναδιάρθρωση του πρωταθλήματος της Super League ψήφισε η πλειοψηφία των ομάδων που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα με τις αλλαγές να εφαρμόζονται από την επόμενη σεζόν.
Συγκεκριμένα αποφασίστηκε από την επόμενη σεζόν, 2017-2018 να αναδεικνύεται η πρωταθλήτρια ομάδα μέσα από τη διαδικασία των play off στην οποία και θα συμμετέχουν οι έξι πρώτες ομάδες της κανονικής διάρκειας.
Πηγή: http://www.voria.gr/article/megales-all ... otathlitis
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τα πλευ οφ της μορφης που θα εχουμε του χρονου,θα ειναι πολυ πιο ενδιαφεροντα απο τα φετινα.Περαν του οτι θα παιζει και ο πρωταθλητης,δεν θα υπαρχει διαιρεση βαθμων οπως τωρα,οποτε αν ο πρωτος ειναι +10 βαθμους διαφορα,θα τους κραταει,απλα τα τελευταια παιχνιδια θα ειναι πολυ δυσκολοτερα και πιο εμπορικα σιγουρα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Μπεος υπερασπίζεται τη διεξαγωγή του τελικού και τη Β. Ελλάδα, τη στιγμή που ο Μπουζος μιλάει για χουλιγκανς και ντροπιαστικο τελικο. Αντε χάσου ρε βοθροπολις.
Ο άλλος ο στημένος πρώην διαιτητής δεν είδε πέναλτι στη φάση του τραβηγματος στη περιοχή της αεκ. Ο απόγονος του 6ου στόλου.
Άρρωστοανωμαλε σαγονια τραβάς βιδεο για τον αρραβωνιαστικο του μπογδανοφ όταν ξεσκιζεται με τον άντρα του στις βρωμερες μπανιερες λυμάτων που κολυμπατε. Αποκρουστικε βρωμιάρη.
Ο άλλος ο στημένος πρώην διαιτητής δεν είδε πέναλτι στη φάση του τραβηγματος στη περιοχή της αεκ. Ο απόγονος του 6ου στόλου.
Άρρωστοανωμαλε σαγονια τραβάς βιδεο για τον αρραβωνιαστικο του μπογδανοφ όταν ξεσκιζεται με τον άντρα του στις βρωμερες μπανιερες λυμάτων που κολυμπατε. Αποκρουστικε βρωμιάρη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και αν ο πρώτος έχει πχ 20 τόσους πόντους διαφορά; λέμε τώρα, και λεχει ήδη κριθεί, τι θα κάνει στα π.ο.; φιλικά;Alastor έγραψε:Τα πλευ οφ της μορφης που θα εχουμε του χρονου,θα ειναι πολυ πιο ενδιαφεροντα απο τα φετινα.Περαν του οτι θα παιζει και ο πρωταθλητης,δεν θα υπαρχει διαιρεση βαθμων οπως τωρα,οποτε αν ο πρωτος ειναι +10 βαθμους διαφορα,θα τους κραταει,απλα τα τελευταια παιχνιδια θα ειναι πολυ δυσκολοτερα και πιο εμπορικα σιγουρα
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33940
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μήπως οι πόντοι διαιρεθουν δια δύο; Έτσι γίνεται σε μερικές χώρες.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οτι θα εκανε αν ειχε 20 ποντους διαφορα και απεμεναν 10 αγωνες για να ληξει το κανονικο πρωταθλημα.Δεν υπαρχει κατι διαφορετικο ως προς αυτο.trouman έγραψε:Και αν ο πρώτος έχει πχ 20 τόσους πόντους διαφορά; λέμε τώρα, και λεχει ήδη κριθεί, τι θα κάνει στα π.ο.; φιλικά;Alastor έγραψε:Τα πλευ οφ της μορφης που θα εχουμε του χρονου,θα ειναι πολυ πιο ενδιαφεροντα απο τα φετινα.Περαν του οτι θα παιζει και ο πρωταθλητης,δεν θα υπαρχει διαιρεση βαθμων οπως τωρα,οποτε αν ο πρωτος ειναι +10 βαθμους διαφορα,θα τους κραταει,απλα τα τελευταια παιχνιδια θα ειναι πολυ δυσκολοτερα και πιο εμπορικα σιγουρα
Μην το σκεφτεσται σαν πλευ οφ,αλλα σαν συνολο αγωνων πρωταθληματος.Απλα ουσιαστικα οι πρωτοι 6 θα εχουν πρωταθλημα 40 αγωνων με τους τελευταιους 10 να ειναι "ντερμπι"
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτο ειναι το πιο λογικο απο πλευρα Νοβας..john4serres έγραψε:Μήπως οι πόντοι διαιρεθουν δια δύο; Έτσι γίνεται σε μερικές χώρες.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καμια διαίρεση και καλυτερα να ονομαστουν 3ος και 4ος γυρος
Ο στοχος ειναι να γινουν 14 ομαδες,εγω θα προτιμουσα 12
32 παιχνιδια πρωταθληματος σε μια σεζον ειναι μια χαρα
2017-18 θα εχουμε 40 (και ακολουθει και μουντιαλ)
2018-19 θα έχουμε 36
Ο στοχος ειναι να γινουν 14 ομαδες,εγω θα προτιμουσα 12
32 παιχνιδια πρωταθληματος σε μια σεζον ειναι μια χαρα
2017-18 θα εχουμε 40 (και ακολουθει και μουντιαλ)
2018-19 θα έχουμε 36