Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nikolasf »

«Το αν θα μείνω δεν εξαρτάται μόνο από εμένα αλλά και από τη διοίκηση γιατί εάν η ομάδα ανεβάσει τον πήχη και το μπάτζετ για να χτυπήσει το πρωτάθλημα θέλω να είμαι μέρος αυτού του κόνσεπτ. Έχουμε καλή ομάδα αλλά ίσως χρειαζόμαστε ενίσχυση για να πάμε στο επόμενο επίπεδο», τόνισε ο Μπεργκ!

Με αφορμή την τοποθέτηση του στο συνδρομητικό κανάλι, οι ιθύνοντες του τριφυλλιού ξεκαθάριζαν τα εξής: «Ο Παναθηναϊκός θα έχει τη νέα σεζόν την ομάδα που επιθυμεί ο Λυμπερόπουλος και ο Ουζουνίδης σε συνεργασία με τον πρόεδρο».

Ουσιαστικά, έστειλαν μήνυμα στον Μπεργκ, ότι εάν θέλει να συνεχίσει στην ομάδα, θα πρέπει να σεβαστεί τις όποιες αποφάσεις πάρουν ο προπονητής και ο τεχνικός διευθυντής για το μπάτζετ, αλλιώς θα πρέπει να φέρει πρόταση για να φύγει!
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από tolis01 »

Alastor έγραψε:Μαγκες δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει στον ΠΑΟΚ. Προς Κινα η Αραβια μερια τον κοβω να εξασφαλισει και τα εγγονια του και ολα κομπλε.

Παντως δεν νομιζω να τον κρατησουν οι βαζελοι φετος.Μαλλον θα τον πουλησουν για να βγαλει και κανα φραγκο ο αφραγκουζος
και γάβρο παίζει να πάει. δεν έχει φορ εξάλλου
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nikolasf »

Καλά αυτοί κάνουν αλλαξοκωλιές μεταξύ τους γιατί όχι!
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από anekfrastos »

desperando έγραψε:για αλλαγή του πριγιο θα ερθει?
Γιατί και οι δύο 11αδα δεν χωρανε
Πραγματικά θα είναι πολυτέλεια να έχεις 2 τέτοια φορ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλα δεδομένου ότι η ομάδα κάθε χρόνο παίζει κοντά στα 60 ματς (οκ του χρόνου λίγο λιγότερα αφού δε θα παίξουμε π.ο. 8-) ) θα μπορούσαν να μοιραστούν από 30 και σε μερικά να παίξουν στο τέλος και μαζί (αν χρειάζεται να σκοράρεις) . Επίσης υπάρχουν τραυματισμοί, τιμωρίες κλπ. οπότε μόνο με Πριγιο θα μείνουμε εκ των πραγμάτων σε αρκετά ματς χωρίς δυνατό φορ.
Παρόλα αυτά θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να έρθει, ακόμα και αν του κάνει καλή πρόταση ο ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Ettien
Δημοσιεύσεις: 1310
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2016, 11:28

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Ettien »

anekfrastos έγραψε:Πραγματικά θα είναι πολυτέλεια να έχεις 2 τέτοια φορ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλα δεδομένου ότι η ομάδα κάθε χρόνο παίζει κοντά στα 60 ματς (οκ του χρόνου λίγο λιγότερα αφού δε θα παίξουμε π.ο. 8-) )
Και του χρόνου έχει play off και μάλιστα περισσότερα παιχνίδια...
Άβαταρ μέλους
anekfrastos
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από anekfrastos »

Ettien έγραψε:
anekfrastos έγραψε:Πραγματικά θα είναι πολυτέλεια να έχεις 2 τέτοια φορ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλα δεδομένου ότι η ομάδα κάθε χρόνο παίζει κοντά στα 60 ματς (οκ του χρόνου λίγο λιγότερα αφού δε θα παίξουμε π.ο. 8-) )
Και του χρόνου έχει play off και μάλιστα περισσότερα παιχνίδια...
Είναι οριστικό αυτό;
Είχα μείνει στο ότι το συζητάνε.
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από The_Stalker »

Να τον πάρει ο Ιβάν και να τον δώσει δανεικό σε όποια ομάδα κληρωθεί αντίπαλος του βάζελου.
Άβαταρ μέλους
Ettien
Δημοσιεύσεις: 1310
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2016, 11:28

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Ettien »

anekfrastos έγραψε:
Ettien έγραψε:
anekfrastos έγραψε:Πραγματικά θα είναι πολυτέλεια να έχεις 2 τέτοια φορ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αλλα δεδομένου ότι η ομάδα κάθε χρόνο παίζει κοντά στα 60 ματς (οκ του χρόνου λίγο λιγότερα αφού δε θα παίξουμε π.ο. 8-) )
Και του χρόνου έχει play off και μάλιστα περισσότερα παιχνίδια...
Είναι οριστικό αυτό;
Είχα μείνει στο ότι το συζητάνε.
Εχει αποφασιστεί

Την αναδιάρθρωση του πρωταθλήματος της Super League ψήφισε η πλειοψηφία των ομάδων που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα με τις αλλαγές να εφαρμόζονται από την επόμενη σεζόν.

Συγκεκριμένα αποφασίστηκε από την επόμενη σεζόν, 2017-2018 να αναδεικνύεται η πρωταθλήτρια ομάδα μέσα από τη διαδικασία των play off στην οποία και θα συμμετέχουν οι έξι πρώτες ομάδες της κανονικής διάρκειας.

Πηγή: http://www.voria.gr/article/megales-all ... otathlitis
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Alastor »

Τα πλευ οφ της μορφης που θα εχουμε του χρονου,θα ειναι πολυ πιο ενδιαφεροντα απο τα φετινα.Περαν του οτι θα παιζει και ο πρωταθλητης,δεν θα υπαρχει διαιρεση βαθμων οπως τωρα,οποτε αν ο πρωτος ειναι +10 βαθμους διαφορα,θα τους κραταει,απλα τα τελευταια παιχνιδια θα ειναι πολυ δυσκολοτερα και πιο εμπορικα σιγουρα
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Descartes »

Ο Μπεος υπερασπίζεται τη διεξαγωγή του τελικού και τη Β. Ελλάδα, τη στιγμή που ο Μπουζος μιλάει για χουλιγκανς και ντροπιαστικο τελικο. Αντε χάσου ρε βοθροπολις.

Ο άλλος ο στημένος πρώην διαιτητής δεν είδε πέναλτι στη φάση του τραβηγματος στη περιοχή της αεκ. Ο απόγονος του 6ου στόλου.

Άρρωστοανωμαλε σαγονια τραβάς βιδεο για τον αρραβωνιαστικο του μπογδανοφ όταν ξεσκιζεται με τον άντρα του στις βρωμερες μπανιερες λυμάτων που κολυμπατε. Αποκρουστικε βρωμιάρη.
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από trouman »

Alastor έγραψε:Τα πλευ οφ της μορφης που θα εχουμε του χρονου,θα ειναι πολυ πιο ενδιαφεροντα απο τα φετινα.Περαν του οτι θα παιζει και ο πρωταθλητης,δεν θα υπαρχει διαιρεση βαθμων οπως τωρα,οποτε αν ο πρωτος ειναι +10 βαθμους διαφορα,θα τους κραταει,απλα τα τελευταια παιχνιδια θα ειναι πολυ δυσκολοτερα και πιο εμπορικα σιγουρα
Και αν ο πρώτος έχει πχ 20 τόσους πόντους διαφορά; λέμε τώρα, και λεχει ήδη κριθεί, τι θα κάνει στα π.ο.; φιλικά;
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33940
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

Μήπως οι πόντοι διαιρεθουν δια δύο; Έτσι γίνεται σε μερικές χώρες.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Alastor »

trouman έγραψε:
Alastor έγραψε:Τα πλευ οφ της μορφης που θα εχουμε του χρονου,θα ειναι πολυ πιο ενδιαφεροντα απο τα φετινα.Περαν του οτι θα παιζει και ο πρωταθλητης,δεν θα υπαρχει διαιρεση βαθμων οπως τωρα,οποτε αν ο πρωτος ειναι +10 βαθμους διαφορα,θα τους κραταει,απλα τα τελευταια παιχνιδια θα ειναι πολυ δυσκολοτερα και πιο εμπορικα σιγουρα
Και αν ο πρώτος έχει πχ 20 τόσους πόντους διαφορά; λέμε τώρα, και λεχει ήδη κριθεί, τι θα κάνει στα π.ο.; φιλικά;
Οτι θα εκανε αν ειχε 20 ποντους διαφορα και απεμεναν 10 αγωνες για να ληξει το κανονικο πρωταθλημα.Δεν υπαρχει κατι διαφορετικο ως προς αυτο.

Μην το σκεφτεσται σαν πλευ οφ,αλλα σαν συνολο αγωνων πρωταθληματος.Απλα ουσιαστικα οι πρωτοι 6 θα εχουν πρωταθλημα 40 αγωνων με τους τελευταιους 10 να ειναι "ντερμπι"
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από simba »

john4serres έγραψε:Μήπως οι πόντοι διαιρεθουν δια δύο; Έτσι γίνεται σε μερικές χώρες.
Αυτο ειναι το πιο λογικο απο πλευρα Νοβας..
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Καμια διαίρεση και καλυτερα να ονομαστουν 3ος και 4ος γυρος
Ο στοχος ειναι να γινουν 14 ομαδες,εγω θα προτιμουσα 12
32 παιχνιδια πρωταθληματος σε μια σεζον ειναι μια χαρα
2017-18 θα εχουμε 40 (και ακολουθει και μουντιαλ)
2018-19 θα έχουμε 36
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”