Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

Τον Χουλτ τον πήραν γιατί κάνει θαύματα...Χέρια.........................αόρατα... :twisted: :x :redcard:
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5175
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Rexaris »

Είδε κανένας το βέροια-άρης; Έγινε το έλα να δεις.

Όλοι μαζί έπαιζαν εναντίον τού διαιτητή :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... KkjabTKrGc

Αξίζει να το δείτε, αλλά και να διαβάσετε και τα σπαρταριστά σχόλια των συμπολιτών, όπως πχ οτι η βέροια έκανε το ματς τής ζωής της :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rexaris την Πέμ 01 Φεβ 2018, 05:12, έχει επεξεργασθεί 6 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Hermann »

Οπως μου ειπε περηφανα ενας φιλος μου αριανος τις προαλλες: φετος εχουμε στησει μεχρι και τις προπονησεις...
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Παλαιολόγος έγραψε:οτι και αν γραφεται,
η ΑΕΚ συνεχισε με μια εξυπνα ποδοσφαιρικα κινηση
με 200 χιλ ευρω πηρε τον χουλτ,παιχτη που χρειαζεται στα μπακ και θα την βοηθησει και μαλιστα αμεσα

ωστοσο δεν προλαβαινει λογικα ολυμπιακο και σε περιπτωση ηττας περιοριζονται και οι ελπιδες τους για τιτλο
κατα την γνωμη μου η αεκ ειναι καλυτερη του ολυμπιακου,αλλα ο ολυμπιακος απο κεκτημενη ταχυτητα εχει την αυτοπεποιθηση και προκαλει και ανασφαλεια στον αντιπαλο του(η τριπολη δεν μασησε ωστοσο απο αυτα,ο ζαχαριαδης αλλοιωσε το αποτελεσμα) το ματς θα εχει πολυ ενδιαφερον
Σε τι εχει αδικο ρε μαγκες?Σοβαρα τωρα.

1. 200χιλ για Χουλτ, ουτε του παπα..
2. Ο φετινος γαυρος ειναι χειροτερος οχι μονο της κουλας, αλλα και του Ατρομητου ακομη. Ενα ματσο χαλι.
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Dimg4 »

Γιατι ψοφατε στην ειρωνια μια τεκμηριωμενη αποψη του παλαιολογου? Στο τοπικ για αλλες ομαδες ειναι, την αποψη του ομορφα κι ωραια λεει. Τι σκατα, θα κατευθυνετε και τι γνωμη θ υπαρχει?
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3138
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από paoki19 »

Εγώ προσωπικά βλέπω μια ανίκανη ΑΕΚ να αγοράσει έναν εξτρέμ που έχει ΑΝΆΓΚΗ!!! (Με 200k δεν γίνεται αυτο)
Και παρόλα αυτά παίρνει ένα αριστερό μπακ μετριοτατο κατά την γνώμη μου, χωρίς ασίστ-γκολ και θα ανεβάσει στα εξτρέμ τον άλλον την αρ.μπακ!!!
Φοβερή οργάνωση τι να πω της βγάζω το καπέλο.
ΔΕΝ ΖΗΛΕΎΩ που να μου κάνουν πλύση εγκεφάλου 24ωρη όλα τους τα ΜΜΕ.
ΔΕΝ γίνεται να κράζουν τα χανουμια που δεν πήραν εξτρέμ και μεις να εκθειάζουμε τις κινήσεις τους...
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Dimg4 »

Γινεται. Λεγεται ελευθερια λογου.
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3138
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από paoki19 »

Σιγά εσύ δημοκράτη. Διαφωνείς κάπου με αυτά που αναφέρω παραπάνω;
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

δεν ειναι θεμα συμφωνιας ή διαφωνιας
στην ζωη δεν συμφωνουν ολοι με ολους και παντα

γι ανα μην γινεται χαβρα και ζουγκλα πρεπει να αποφευγονται ειρωνειες και επιθετικοτητα το κατα δυναμιν
ισως να υπαρχει σε καποιους η πεποιθηση πως με ειρωνειες και επιθετικοτητα μπορει μια αποψη να επιβληθει,αλλα μια τετοια σταση ουτε λειτουργικη ειναι(μπορουμε να φανταστουμε μια καθημερινοτητα,μια συμβιωση τετοιου κλιματος;)και μαλλον ουτε και ωριμη

φιλικα εννοειται τα παραπανω
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από joshua »

Η κουλα προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι και εμεις πολλες φορες πληρωνουμε την μυγα για rib eye.Μεταξυ των δυο προτιμω μαλλον το δευτερο, καθως θεωρητικα εχει περισσοτερες πιθανοτητες, οσο λαθος και αν ειναι να δικαιωθει, αλλα μενει να το δουμε στην πραξη, καθως προς το παρον δεν εχει ξεχωρισει κατι απο τα 2.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από tolis01 »

Rexaris έγραψε:Είδε κανένας το βέροια-άρης; Έγινε το έλα να δεις.

Όλοι μαζί έπαιζαν εναντίον τού διαιτητή :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... KkjabTKrGc

Αξίζει να το δείτε, αλλά και να διαβάσετε και τα σπαρταριστά σχόλια των συμπολιτών, όπως πχ οτι η βέροια έκανε το ματς τής ζωής της :lol:
Πιο στήσιμο πεθαίνεις!!!
Ρε σεις τέτοια σκηνικά με έλεγε ο πατέρας μου για τα 60ς-70ς. είναι φοβερό!

καλά τα σκουλίκια στα σχόλια, καμμένα μυαλά.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

το εχω αναφερει αυτο που λες σε παλαιοτερο μηνυμα και συμφωνω μαζι σου joshua
δηλ οταν καποιος σπαταλα πολλα λεφτα αυξανει τις πιθανοτητες τους για κατι καλο καποια στιγμη, να κανει ομαδα,βεβαια απαιτειται και μια ορθολογικη διαχειριση ως ενα βαθμο

ο ΠΑΟΚ μου θυμιζει το παραδειγμα των γιαννακοπουλων,ολοι μας θυμομαστε τι γελιο ριχναμε που εβαζαν λεφτα σε ενα βαρελι διχως πατο και τους καναν πλακα ολοι
ομως ηρθε ο μποζα και ιδιως ο ομπραντοβιτς και τελικα αρχισε να κατευθυνεται το χρημα σε σωστες κινησεις με αποτελεσμα να κανουν ομαδα καλη
δεν θα ρχοταν ποτε ο μπραντοβιτς αν η δυναμικη η οικονομικη ή η θεληση των γιαννακοπουλων ηταν συγκεκριμενη και την καταναλωνε η σπαταλη
αλλα επειδη σπαταλουσαν διαρκως αυξαναν τις πιθανοτητες καποια στιγμη να πετυχουν(μαθαινοντας ή συγκυριακα)
northend4
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: Τρί 04 Μαρ 2014, 13:06
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από northend4 »

joshua έγραψε:Η κουλα προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι και εμεις πολλες φορες πληρωνουμε την μυγα για rib eye.Μεταξυ των δυο προτιμω μαλλον το δευτερο, καθως θεωρητικα εχει περισσοτερες πιθανοτητες, οσο λαθος και αν ειναι να δικαιωθει, αλλα μενει να το δουμε στην πραξη, καθως προς το παρον δεν εχει ξεχωρισει κατι απο τα 2.
Joshua και εγω το δεύτερο προτιμώ αλλά θεωρώ πως ναι μεν δεν εχει ξεχωρίσει κάτι ολοκληρωτικά αλλά αυτό το κάτι το λίγο εχει ξεχωρίσει.
Για παράδειγμα θεωρώ πως βαθμολογικά με την Κουλά σε ετήσιο table είμαστε στους 13 βαθμούς διαφορά. Γράφω ετήσιο γιατι η Κουλά ειχε μια σταθερότητα στο θεμα προπονητή κυριως για όλο το ημερολογιακό ετοσ, ενώ εμεις κ τις δυο σεζόν ξεκινήσαμε με εσωστρέφεια κ αυτογκόλ (βλεπε Στανογεβιτς) αλλά όταν φορτσάραμε η διαφορά έγινε εμφανής.
Επίσης αυτό το κάτι για μένα φαινεται στο οτι η κουλά ναι μεν μπορεί να ειναι ταμάμ ομάδα για να κλειστεί σε Καραισκακης κ Τουμπα (ειναι το ματς που φοβάμαι) κ να παίξει την μια φαςη αντεπίθεση αλλά απο την άλλη ειναι νομοτελειακό πως δεν θα μπορέσει να κερδίσει την Τρίπολη πχ στην έδρα της. Ενώ ο ΠΑΟΚ θα το κάνει.
Αυτό τείνει να ειναι μια διαφορά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος northend4 την Πέμ 01 Φεβ 2018, 11:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από giapas »

O περσυνός Χουλτ ήταν καλό μπακ.
Φέτος τι προπονήσεις θα έχει κάνει , πόσο θα έχε προσέξει την αγωνιστική του κατάσταση; Είναι πολύ δύσκολο από τη μια μέρα στην άλλη να τα αλλάξεις αυτά.


Οι μεταγραφές Ιανουαρίου δε θα αλλάξουν τις ισορροπίες στο πρωτάθλημα. Και η κούλα είναι με τη πλάτη στο τοίχο τόσο τη Κυριακή όσο και τη Τετάρτη στο Κύπελλο. Αν δε κερδίσει στο πρωτάθλημα και αποκλειστεί στο κύπελλο έχει να γίνει της πόπης. Αντιθέτως ο γαύρος , λόγω πρεζέμπορα , έχει αναχώματα. Θα επινοήσουν ένα φανταστικό εχθρό , κάποιο διαιτητή .. κάτι τέτοιο και τα πρόβατα θα ξεχαστούν. Θα συνέλθουν. Και δε χάνουν οριστικά το πρωτάθλημα.

Η κούλα με 0/2 διαλύεται , με 1/2 αν είναι το Κύπελλο το 1 φυτοζωεί - αν είναι το πρωτάθλημα επιζεί και τέλος με 2/2 ανασταίνεται.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από tolis01 »

H ξαδέρφη μια χαρά βολεύεται με το κύπελλο.
Πες πως χάνει 1-0 μεθαύριο. Κλάιν μάιν.

Το έχω πει κι αλλού, ναι αφενός έχει πολύ καλό value for money αλλά αυτό είναι σχετικά χαμηλό. Και στην τελική ΠΗΡΕ και 3-4 βαθμουλάκια αβαβά, μην το ξεχνάμε.
Σαν ομάδα. με θυμίζει την καραμπάχ. Άντε να την κερδίσεις, αλλά κι από την άλλη το ταβάνι όχι τόσο ψηλά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”