Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Τον Χουλτ τον πήραν γιατί κάνει θαύματα...Χέρια.........................αόρατα...

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Είδε κανένας το βέροια-άρης; Έγινε το έλα να δεις.
Όλοι μαζί έπαιζαν εναντίον τού διαιτητή
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... KkjabTKrGc
Αξίζει να το δείτε, αλλά και να διαβάσετε και τα σπαρταριστά σχόλια των συμπολιτών, όπως πχ οτι η βέροια έκανε το ματς τής ζωής της
Όλοι μαζί έπαιζαν εναντίον τού διαιτητή
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... KkjabTKrGc
Αξίζει να το δείτε, αλλά και να διαβάσετε και τα σπαρταριστά σχόλια των συμπολιτών, όπως πχ οτι η βέροια έκανε το ματς τής ζωής της
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rexaris την Πέμ 01 Φεβ 2018, 05:12, έχει επεξεργασθεί 6 φορές συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Οπως μου ειπε περηφανα ενας φιλος μου αριανος τις προαλλες: φετος εχουμε στησει μεχρι και τις προπονησεις...
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Σε τι εχει αδικο ρε μαγκες?Σοβαρα τωρα.Παλαιολόγος έγραψε:οτι και αν γραφεται,
η ΑΕΚ συνεχισε με μια εξυπνα ποδοσφαιρικα κινηση
με 200 χιλ ευρω πηρε τον χουλτ,παιχτη που χρειαζεται στα μπακ και θα την βοηθησει και μαλιστα αμεσα
ωστοσο δεν προλαβαινει λογικα ολυμπιακο και σε περιπτωση ηττας περιοριζονται και οι ελπιδες τους για τιτλο
κατα την γνωμη μου η αεκ ειναι καλυτερη του ολυμπιακου,αλλα ο ολυμπιακος απο κεκτημενη ταχυτητα εχει την αυτοπεποιθηση και προκαλει και ανασφαλεια στον αντιπαλο του(η τριπολη δεν μασησε ωστοσο απο αυτα,ο ζαχαριαδης αλλοιωσε το αποτελεσμα) το ματς θα εχει πολυ ενδιαφερον
1. 200χιλ για Χουλτ, ουτε του παπα..
2. Ο φετινος γαυρος ειναι χειροτερος οχι μονο της κουλας, αλλα και του Ατρομητου ακομη. Ενα ματσο χαλι.
-
Dimg4
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Γιατι ψοφατε στην ειρωνια μια τεκμηριωμενη αποψη του παλαιολογου? Στο τοπικ για αλλες ομαδες ειναι, την αποψη του ομορφα κι ωραια λεει. Τι σκατα, θα κατευθυνετε και τι γνωμη θ υπαρχει?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Εγώ προσωπικά βλέπω μια ανίκανη ΑΕΚ να αγοράσει έναν εξτρέμ που έχει ΑΝΆΓΚΗ!!! (Με 200k δεν γίνεται αυτο)
Και παρόλα αυτά παίρνει ένα αριστερό μπακ μετριοτατο κατά την γνώμη μου, χωρίς ασίστ-γκολ και θα ανεβάσει στα εξτρέμ τον άλλον την αρ.μπακ!!!
Φοβερή οργάνωση τι να πω της βγάζω το καπέλο.
ΔΕΝ ΖΗΛΕΎΩ που να μου κάνουν πλύση εγκεφάλου 24ωρη όλα τους τα ΜΜΕ.
ΔΕΝ γίνεται να κράζουν τα χανουμια που δεν πήραν εξτρέμ και μεις να εκθειάζουμε τις κινήσεις τους...
Και παρόλα αυτά παίρνει ένα αριστερό μπακ μετριοτατο κατά την γνώμη μου, χωρίς ασίστ-γκολ και θα ανεβάσει στα εξτρέμ τον άλλον την αρ.μπακ!!!
Φοβερή οργάνωση τι να πω της βγάζω το καπέλο.
ΔΕΝ ΖΗΛΕΎΩ που να μου κάνουν πλύση εγκεφάλου 24ωρη όλα τους τα ΜΜΕ.
ΔΕΝ γίνεται να κράζουν τα χανουμια που δεν πήραν εξτρέμ και μεις να εκθειάζουμε τις κινήσεις τους...
-
Dimg4
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Σιγά εσύ δημοκράτη. Διαφωνείς κάπου με αυτά που αναφέρω παραπάνω;
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
δεν ειναι θεμα συμφωνιας ή διαφωνιας
στην ζωη δεν συμφωνουν ολοι με ολους και παντα
γι ανα μην γινεται χαβρα και ζουγκλα πρεπει να αποφευγονται ειρωνειες και επιθετικοτητα το κατα δυναμιν
ισως να υπαρχει σε καποιους η πεποιθηση πως με ειρωνειες και επιθετικοτητα μπορει μια αποψη να επιβληθει,αλλα μια τετοια σταση ουτε λειτουργικη ειναι(μπορουμε να φανταστουμε μια καθημερινοτητα,μια συμβιωση τετοιου κλιματος;)και μαλλον ουτε και ωριμη
φιλικα εννοειται τα παραπανω
στην ζωη δεν συμφωνουν ολοι με ολους και παντα
γι ανα μην γινεται χαβρα και ζουγκλα πρεπει να αποφευγονται ειρωνειες και επιθετικοτητα το κατα δυναμιν
ισως να υπαρχει σε καποιους η πεποιθηση πως με ειρωνειες και επιθετικοτητα μπορει μια αποψη να επιβληθει,αλλα μια τετοια σταση ουτε λειτουργικη ειναι(μπορουμε να φανταστουμε μια καθημερινοτητα,μια συμβιωση τετοιου κλιματος;)και μαλλον ουτε και ωριμη
φιλικα εννοειται τα παραπανω
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Η κουλα προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι και εμεις πολλες φορες πληρωνουμε την μυγα για rib eye.Μεταξυ των δυο προτιμω μαλλον το δευτερο, καθως θεωρητικα εχει περισσοτερες πιθανοτητες, οσο λαθος και αν ειναι να δικαιωθει, αλλα μενει να το δουμε στην πραξη, καθως προς το παρον δεν εχει ξεχωρισει κατι απο τα 2.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Πιο στήσιμο πεθαίνεις!!!Rexaris έγραψε:Είδε κανένας το βέροια-άρης; Έγινε το έλα να δεις.
Όλοι μαζί έπαιζαν εναντίον τού διαιτητή![]()
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... KkjabTKrGc
Αξίζει να το δείτε, αλλά και να διαβάσετε και τα σπαρταριστά σχόλια των συμπολιτών, όπως πχ οτι η βέροια έκανε το ματς τής ζωής της
Ρε σεις τέτοια σκηνικά με έλεγε ο πατέρας μου για τα 60ς-70ς. είναι φοβερό!
καλά τα σκουλίκια στα σχόλια, καμμένα μυαλά.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
το εχω αναφερει αυτο που λες σε παλαιοτερο μηνυμα και συμφωνω μαζι σου joshua
δηλ οταν καποιος σπαταλα πολλα λεφτα αυξανει τις πιθανοτητες τους για κατι καλο καποια στιγμη, να κανει ομαδα,βεβαια απαιτειται και μια ορθολογικη διαχειριση ως ενα βαθμο
ο ΠΑΟΚ μου θυμιζει το παραδειγμα των γιαννακοπουλων,ολοι μας θυμομαστε τι γελιο ριχναμε που εβαζαν λεφτα σε ενα βαρελι διχως πατο και τους καναν πλακα ολοι
ομως ηρθε ο μποζα και ιδιως ο ομπραντοβιτς και τελικα αρχισε να κατευθυνεται το χρημα σε σωστες κινησεις με αποτελεσμα να κανουν ομαδα καλη
δεν θα ρχοταν ποτε ο μπραντοβιτς αν η δυναμικη η οικονομικη ή η θεληση των γιαννακοπουλων ηταν συγκεκριμενη και την καταναλωνε η σπαταλη
αλλα επειδη σπαταλουσαν διαρκως αυξαναν τις πιθανοτητες καποια στιγμη να πετυχουν(μαθαινοντας ή συγκυριακα)
δηλ οταν καποιος σπαταλα πολλα λεφτα αυξανει τις πιθανοτητες τους για κατι καλο καποια στιγμη, να κανει ομαδα,βεβαια απαιτειται και μια ορθολογικη διαχειριση ως ενα βαθμο
ο ΠΑΟΚ μου θυμιζει το παραδειγμα των γιαννακοπουλων,ολοι μας θυμομαστε τι γελιο ριχναμε που εβαζαν λεφτα σε ενα βαρελι διχως πατο και τους καναν πλακα ολοι
ομως ηρθε ο μποζα και ιδιως ο ομπραντοβιτς και τελικα αρχισε να κατευθυνεται το χρημα σε σωστες κινησεις με αποτελεσμα να κανουν ομαδα καλη
δεν θα ρχοταν ποτε ο μπραντοβιτς αν η δυναμικη η οικονομικη ή η θεληση των γιαννακοπουλων ηταν συγκεκριμενη και την καταναλωνε η σπαταλη
αλλα επειδη σπαταλουσαν διαρκως αυξαναν τις πιθανοτητες καποια στιγμη να πετυχουν(μαθαινοντας ή συγκυριακα)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Joshua και εγω το δεύτερο προτιμώ αλλά θεωρώ πως ναι μεν δεν εχει ξεχωρίσει κάτι ολοκληρωτικά αλλά αυτό το κάτι το λίγο εχει ξεχωρίσει.joshua έγραψε:Η κουλα προσπαθει να βγαλει απο την μυγα ξυγκι και εμεις πολλες φορες πληρωνουμε την μυγα για rib eye.Μεταξυ των δυο προτιμω μαλλον το δευτερο, καθως θεωρητικα εχει περισσοτερες πιθανοτητες, οσο λαθος και αν ειναι να δικαιωθει, αλλα μενει να το δουμε στην πραξη, καθως προς το παρον δεν εχει ξεχωρισει κατι απο τα 2.
Για παράδειγμα θεωρώ πως βαθμολογικά με την Κουλά σε ετήσιο table είμαστε στους 13 βαθμούς διαφορά. Γράφω ετήσιο γιατι η Κουλά ειχε μια σταθερότητα στο θεμα προπονητή κυριως για όλο το ημερολογιακό ετοσ, ενώ εμεις κ τις δυο σεζόν ξεκινήσαμε με εσωστρέφεια κ αυτογκόλ (βλεπε Στανογεβιτς) αλλά όταν φορτσάραμε η διαφορά έγινε εμφανής.
Επίσης αυτό το κάτι για μένα φαινεται στο οτι η κουλά ναι μεν μπορεί να ειναι ταμάμ ομάδα για να κλειστεί σε Καραισκακης κ Τουμπα (ειναι το ματς που φοβάμαι) κ να παίξει την μια φαςη αντεπίθεση αλλά απο την άλλη ειναι νομοτελειακό πως δεν θα μπορέσει να κερδίσει την Τρίπολη πχ στην έδρα της. Ενώ ο ΠΑΟΚ θα το κάνει.
Αυτό τείνει να ειναι μια διαφορά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος northend4 την Πέμ 01 Φεβ 2018, 11:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
O περσυνός Χουλτ ήταν καλό μπακ.
Φέτος τι προπονήσεις θα έχει κάνει , πόσο θα έχε προσέξει την αγωνιστική του κατάσταση; Είναι πολύ δύσκολο από τη μια μέρα στην άλλη να τα αλλάξεις αυτά.
Οι μεταγραφές Ιανουαρίου δε θα αλλάξουν τις ισορροπίες στο πρωτάθλημα. Και η κούλα είναι με τη πλάτη στο τοίχο τόσο τη Κυριακή όσο και τη Τετάρτη στο Κύπελλο. Αν δε κερδίσει στο πρωτάθλημα και αποκλειστεί στο κύπελλο έχει να γίνει της πόπης. Αντιθέτως ο γαύρος , λόγω πρεζέμπορα , έχει αναχώματα. Θα επινοήσουν ένα φανταστικό εχθρό , κάποιο διαιτητή .. κάτι τέτοιο και τα πρόβατα θα ξεχαστούν. Θα συνέλθουν. Και δε χάνουν οριστικά το πρωτάθλημα.
Η κούλα με 0/2 διαλύεται , με 1/2 αν είναι το Κύπελλο το 1 φυτοζωεί - αν είναι το πρωτάθλημα επιζεί και τέλος με 2/2 ανασταίνεται.
Φέτος τι προπονήσεις θα έχει κάνει , πόσο θα έχε προσέξει την αγωνιστική του κατάσταση; Είναι πολύ δύσκολο από τη μια μέρα στην άλλη να τα αλλάξεις αυτά.
Οι μεταγραφές Ιανουαρίου δε θα αλλάξουν τις ισορροπίες στο πρωτάθλημα. Και η κούλα είναι με τη πλάτη στο τοίχο τόσο τη Κυριακή όσο και τη Τετάρτη στο Κύπελλο. Αν δε κερδίσει στο πρωτάθλημα και αποκλειστεί στο κύπελλο έχει να γίνει της πόπης. Αντιθέτως ο γαύρος , λόγω πρεζέμπορα , έχει αναχώματα. Θα επινοήσουν ένα φανταστικό εχθρό , κάποιο διαιτητή .. κάτι τέτοιο και τα πρόβατα θα ξεχαστούν. Θα συνέλθουν. Και δε χάνουν οριστικά το πρωτάθλημα.
Η κούλα με 0/2 διαλύεται , με 1/2 αν είναι το Κύπελλο το 1 φυτοζωεί - αν είναι το πρωτάθλημα επιζεί και τέλος με 2/2 ανασταίνεται.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
H ξαδέρφη μια χαρά βολεύεται με το κύπελλο.
Πες πως χάνει 1-0 μεθαύριο. Κλάιν μάιν.
Το έχω πει κι αλλού, ναι αφενός έχει πολύ καλό value for money αλλά αυτό είναι σχετικά χαμηλό. Και στην τελική ΠΗΡΕ και 3-4 βαθμουλάκια αβαβά, μην το ξεχνάμε.
Σαν ομάδα. με θυμίζει την καραμπάχ. Άντε να την κερδίσεις, αλλά κι από την άλλη το ταβάνι όχι τόσο ψηλά.
Πες πως χάνει 1-0 μεθαύριο. Κλάιν μάιν.
Το έχω πει κι αλλού, ναι αφενός έχει πολύ καλό value for money αλλά αυτό είναι σχετικά χαμηλό. Και στην τελική ΠΗΡΕ και 3-4 βαθμουλάκια αβαβά, μην το ξεχνάμε.
Σαν ομάδα. με θυμίζει την καραμπάχ. Άντε να την κερδίσεις, αλλά κι από την άλλη το ταβάνι όχι τόσο ψηλά.