Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- M o r b i u S
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Πέμ 23 Ιούλ 2020, 20:41
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
αυτη ακριβως ειναι η δουλεια του ντελια και αυτο που τον ξεχωριζει και που κοιτανε οι ...αυτοι που κοιτανε....
υποδεχεται την μπαλα ψυχραιμα και κανει την καλυτερη επιλογη...
0-2 ....
υποδεχεται την μπαλα ψυχραιμα και κανει την καλυτερη επιλογη...
0-2 ....
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
αντε ρε Ιβαν με το απεριοριστο μπατζετ
κρατα ντελια, φερε Καρετσα και Γιαννουλη παρε και Ζαφειρη
υ,γ, οχι τον Παυλιδη δεν τον θελω πολυ ατομιστης ειναι θα προτιμησω Σαματα

κρατα ντελια, φερε Καρετσα και Γιαννουλη παρε και Ζαφειρη
υ,γ, οχι τον Παυλιδη δεν τον θελω πολυ ατομιστης ειναι θα προτιμησω Σαματα
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4206
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Γερασίμου δεν είσαι ο Γκάνταλφ , έτσι;Γερασίμου έγραψε:Η ενδεκάδα που ήθελα. Μία Εθνική Ελλάδος με προοπτική 10ετίας προσθέτοντας σε αυτούς Τζίμα και Κωστούλα.paokkerkir έγραψε:Παω να ρίξω μια το σκορ σου ενα δεκάευρωΓερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τέτοιο σενάριο είναι έξω από κάθε στόχο και φιλοσοφία της ΠΑΕ ΠΑΟΚΑποστόληςΑ έγραψε:Θα έδινα μέχρι και 2Μ για να αγοράσω τον Καρέτσα ..
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο εφιάλτης του Λουτσέσκου.ΑποστόληςΑ έγραψε:Θα έδινα μέχρι και 2Μ για να αγοράσω τον Καρέτσα ..
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Έχει γραφεί κι εδώ μέσα από το καλοκαίρι.Patron έγραψε:Μου προκαλεί ανακατωσουρα ο κ@ριολης στον πάγκο. Κ άκουσα πρόσφατα ο γκαγκατσης τον ήθελε στον ΠΑΟΚ.
Επιλογή Γκαγκάτση.
Διαφωνώ βέβαια με αυτό που γράφεις.
Τον θεωρώ καλό προπονητή.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Απολαμβανω να βλεπω εθνικη μετα ισως απτο Μουντιαλ 2014
Φοβερη ποιοτητα μπροστα και νιατα, βλεπεις επιθεσεις ευρωπαικων ταχυτητων.
Πολλα συγχαρητηρια στα παιδια,αξιζουν την προκριση και μακαρι να μην στραβωσει η τυχη.
Τζολης Ντελιας Καρετσας παοκτσιδικη επιθετικη τριπλετα πισω απτον φορ.
Αντε και ενα τριτο τωρα που θα πιεσουν και μετα συντηρηση
Φοβερη ποιοτητα μπροστα και νιατα, βλεπεις επιθεσεις ευρωπαικων ταχυτητων.
Πολλα συγχαρητηρια στα παιδια,αξιζουν την προκριση και μακαρι να μην στραβωσει η τυχη.
Τζολης Ντελιας Καρετσας παοκτσιδικη επιθετικη τριπλετα πισω απτον φορ.
Αντε και ενα τριτο τωρα που θα πιεσουν και μετα συντηρηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Βάλε Μάνταλο στο ημίχρονο μη ξεχάσεις...Και Φωταρας...
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7009
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ούτε για αστείο η ύπουλη γριά μάγισσα στην ΠΑΟΚαρα μαςPatron έγραψε:Μου προκαλεί ανακατωσουρα ο κ@ριολης στον πάγκο. Κ άκουσα πρόσφατα ο γκαγκατσης τον ήθελε στον ΠΑΟΚ.
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3346
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πω πω πω ένας ΠΑΟΚ
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τζόλης 0 - 3, από ασσίστ Ντέλια!
Τι ζούμε. Μπράβο στην Εθνική Ελλάδος - ΠΑΟΚ !
Τι ζούμε. Μπράβο στην Εθνική Ελλάδος - ΠΑΟΚ !