Κι όμως 0-4!navigator11 έγραψε:μην είμαστε άπληστοι ...![]()
![]()
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ειμαστε-είμαστε....0-4 η κούλαnavigator11 έγραψε:μην είμαστε άπληστοι ...![]()
![]()
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δεν ειμαστε απληστοι.....ειμαστε ρεαλιστες!navigator11 έγραψε:μην είμαστε άπληστοι ...![]()
![]()
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ΘΕΟΣrainmaker έγραψε:Αν τα πράγματα εξελιχθούν φυσιολογικά, η αεκ πάει για τεσσάρα σήμερα..
ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Γεια σου ρε χυμένε(θ).
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ντροπη και αηδια για τον γαυρο του βολου,λιγο φερ πλει ρε μαγκες δεν βλαπτει
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
το εύχομαι όσο τίποτα άλλο.μιας κ μου είναι συμπαθής,κάτι στο οποίο συνέβαλλε τα ΜΕΓΙΣΤΑ ο ... μέντορας του,εκείνος που τον έμπασε στα κόλπα της προπονητικής ντε ...eorptol έγραψε:θα ερθει η ωρα που θα τον ενταξεις navi τον χαβο....![]()
τι εγινε η αεκ εχασε την μπαλα ?![]()
υγ έφυγε ο τρομοκράτης κ κατέρρευσε ο χιμενεθιακός.ποιός τον πιάνει τον αχιλλέα τώρα.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
στο στοιχημα 7άρακι το έδινε...
και πιστεύω πάρα πολλοί το πιστεύαμε..
και πιστεύω πάρα πολλοί το πιστεύαμε..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μιλάμε φέτος τους ξεφτέλισε ο Μπέος....σχεδόν τους λυπάμαι.
Αρχίζει μιά υπέροχη εβδομάδα για την κούλα,έχει να πέσει πολύ γέλιο.
Αρχίζει μιά υπέροχη εβδομάδα για την κούλα,έχει να πέσει πολύ γέλιο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Θέλω ένα χωνάκι παγωτό δωδώνη..
χεχε Βραβείο Σαστάλαιγα ΤΩΡΑ !!
χεχε Βραβείο Σαστάλαιγα ΤΩΡΑ !!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
απλα για να ξερουμε τι ομαδα κερδισαμε 0-3 τη προηγουμενη βδομαδα.....τους εκανε να χασουν τα αυγα και τα πασχαλια...επειδη ειδα το ματς,ο γαυρος του βολου διδαξε μαθηματα ποδοσφαιρου σημερα....
