Οι ξένοι χρησιμοποιούν την τελεία όπως εμείς την υποδιαστολή. Για παράδειγμα τα 1500 ευρώ γράφονται: 1,500.00Doomlord4 έγραψε:2 = 2.000;;;
Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
- NickGavanas
- Δημοσιεύσεις: 228
- Εγγραφή: Παρ 22 Φεβ 2008, 19:12
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μιλώντας προσωπικά, το λογικό είναι να γίνει και ο φίλαθλος "χιλιοβαθμακης" όταν η ενημέρωση είναι έτσι. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο αλλά θα μπορούσες να εξηγήσεις την λογική του ή έστω ένα link με άρθρο,κείμενο που να βοηθάει να το κατανοήσουμε. Πραγματικά με ενδιαφέρει το θέμα.Doomlord4 έγραψε:Όποιον κι αν ρωτήσεις θα σου πει,έλα μωρέ το ίδιο είναι (άσε που οι μισοί ΔΕΝ το ξέρουν)
Έλα όμως που οι χιλιοβαθμάκηδες έχουν ελλιπή και τιγκα στα λάθη άρθρα!
Έλα όμως που με τους χιλιοβαθμάκηδες, 99 στους 100 φιλάθλους δεν έχουν ιδέα από το Uefa Ranking
Μαθαίνουν κάτι ψιλά μια χρονιά,τα ξεχνάνε σε ένα μήνα
Γιατί κανείς δεν εξηγεί την λογική που κρύβεται απο πίσω,σωστά!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Βέβαια,το έχουμε χιλιοαναλύσει αυτό το θέμα,τι άλλο να πούμε
Μάλλον πρέπει να φτιάξω ένα section -->Συχνές ερωτήσεις
Μάλλον πρέπει να φτιάξω ένα section -->Συχνές ερωτήσεις
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Φυσικά και είναι λογικό,οι δημοσιογράφοι φταίνεNickGavanas έγραψε:Μιλώντας προσωπικά, το λογικό είναι να γίνει και ο φίλαθλος "χιλιοβαθμακης" όταν η ενημέρωση είναι έτσι. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο αλλά θα μπορούσες να εξηγήσεις την λογική του ή έστω ένα link με άρθρο,κείμενο που να βοηθάει να το κατανοήσουμε. Πραγματικά με ενδιαφέρει το θέμα.
Θα ψάξω στις πίσω σελίδες να τα βρω φίλε
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αυτή είναι η ενημερωμένη βαθμολογία μετά και τα χθεσινά αποτελέσματα

Ο πίνακας είναι..."γραμμένος στα Αγγλικά" φυσικά
Και σου λέει ο δημοσιογραφίσκος.
Έτσι το έχει ο πίνακας......!
23.100
Σε χιλιάδες!
ή
είναι πιο εύκολο να το αναφέρεις σε χιλιάδες!!!
Βασικά όταν διαβάζεις τον πίνακα δεν λες πως η Γκρις έχει 23.100
Λες, η Ελλάδα
Εδώ την κάνεις την μαμημένη την μετάφραση
Την γ@μημένη την τελεία,γιατί δεν τη μεταφράζεις;;;;;;
Δηλαδή στο κείμενο του άσχετου του γκαζέττα...
Είναι πιο ....απλό να πεις πως η Νίκη είναι 2.000 βαθμοί..
απ το να πεις πως είναι 2!!!!!!!!!
Τρέλα!
(και ασχετοσύνη με τεμπελιά μαζί)

Ο πίνακας είναι..."γραμμένος στα Αγγλικά" φυσικά
Και σου λέει ο δημοσιογραφίσκος.
Έτσι το έχει ο πίνακας......!
23.100
Σε χιλιάδες!
ή
είναι πιο εύκολο να το αναφέρεις σε χιλιάδες!!!
Βασικά όταν διαβάζεις τον πίνακα δεν λες πως η Γκρις έχει 23.100
Λες, η Ελλάδα
Εδώ την κάνεις την μαμημένη την μετάφραση
Την γ@μημένη την τελεία,γιατί δεν τη μεταφράζεις;;;;;;
Δηλαδή στο κείμενο του άσχετου του γκαζέττα...
Είναι πιο ....απλό να πεις πως η Νίκη είναι 2.000 βαθμοί..
απ το να πεις πως είναι 2!!!!!!!!!
Τρέλα!
(και ασχετοσύνη με τεμπελιά μαζί)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ριξε μια ματιά σε αυτό το βίντεο που έφτιαξα πριν 20 περίπου μήνεςNickGavanas έγραψε:Μιλώντας προσωπικά, το λογικό είναι να γίνει και ο φίλαθλος "χιλιοβαθμακης" όταν η ενημέρωση είναι έτσι. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο αλλά θα μπορούσες να εξηγήσεις την λογική του ή έστω ένα link με άρθρο,κείμενο που να βοηθάει να το κατανοήσουμε. Πραγματικά με ενδιαφέρει το θέμα.
Κάνε συνεχή pause για να προλαβαινεις να διαβάζεις με άνεση
Doomlord4 έγραψε:ΠΡΟΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΜΕΡΟΣ 6ο (1ο Video)
[youtube]FqAl88jPwFA[/youtube]
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ξεκινήσαμε 16οιΑποστόληςΑ έγραψε:Ξεκινάμε 16οι, ή υποχωρήσαμε μία θέση;
Αλλά εντάξει,η διαφορά με τον 15ο είναι 1 αγωνιστικός βαθμός
- NickGavanas
- Δημοσιεύσεις: 228
- Εγγραφή: Παρ 22 Φεβ 2008, 19:12
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doomlord4 έγραψε:
Ριξε μια ματιά σε αυτό το βίντεο που έφτιαξα πριν 20 περίπου μήνες
Κάνε συνεχή pause για να προλαβαινεις να διαβάζεις με άνεση
Doomlord4 έγραψε:ΠΡΟΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΜΕΡΟΣ 6ο (1ο Video)
[youtube]FqAl88jPwFA[/youtube]
Ε ναι. Τώρα βγάζει πολύ περισσότερο νόημα. Κατ αρχάς είναι πολύ πιο εύκολο να υπολογίσεις τους βαθμούς σου σαν σύλλογος, δεύτερον αλλάζει (στο μυαλό μου εννοώ) η αξία της ισοπαλίας.
Οπότε είναι πολύ πιο απλό όλο το πράγμα και για το country ranking. Κάθε νίκη 2 κάθε ισοπαλία 1. Αθροίζεται όλη η βαθμολογική συγκομιδή των ομάδων στην κάθε αγωνιστική και διαιρείται με τον συνολικό αριθμό των ομάδων που έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε όλες τις τάξεις των ευρωπαϊκών διοργανώσεων.
Για το club ranking εκεί λίγο με μπέρδεψαν τα πράγματα. Έχει φιξ rewards για την συμμετοχή ανάλογα με τον γύρο αλλά αφού μπεις στους ομίλους ισχύει πάλι το 2-1 ;
Δηλαδή μπαίνοντας στους ομίλους παίρνεις τους Χ βαθμούς και μετά ανάλογα με το αποτέλεσμα προστίθενται οι έξτρα βαθμοί;
Και το άλλο "θολό" σημείο είναι το εξής: στο country ranking προστίθενται (και φυσικά διαιρούνται) αυτά τα φιξ rewards; Δηλαδή αν μπει πχ στους ομίλους του ch.l ο γαύρος, η χώρα παίρνει αυτούς τους 4/4=1 πόντο ;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Άντε ρε Doom, αυτό με τη βαθμολογία των χωρών έχει μια δικαιολογία, τελείως χαζή αλλά έχει. Βλέπουν 27.200 και το λεν σε χιλιάδες.
Όπως πολύ σωστά είχες πει παλιότερα, οτι στις ομάδες το 13.00 το κάνουν μόνοι τους 13.000 και το λεν 13 χιλιάδες δείχνει την κατάντια τους.
Με την την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι; Στη βαθμολογία μας φέτος έχει προστεθεί 1,5 βαθμός, από τι είναι; Φαντάζομαι έχει σχέση η σίγουρη είσοδος του γαύρου στους ομίλους του Κόνφερενς αλλά τι ισχύει;
Όπως πολύ σωστά είχες πει παλιότερα, οτι στις ομάδες το 13.00 το κάνουν μόνοι τους 13.000 και το λεν 13 χιλιάδες δείχνει την κατάντια τους.
Με την την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι; Στη βαθμολογία μας φέτος έχει προστεθεί 1,5 βαθμός, από τι είναι; Φαντάζομαι έχει σχέση η σίγουρη είσοδος του γαύρου στους ομίλους του Κόνφερενς αλλά τι ισχύει;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
1) Έτσι ακριβως φίλε!!
2)Κάθε ομάδα που συμμετέχει στον Β' προκριματικό,παίρνει 1,5 βαθμό
Αν αποκλειστεί θα μείνει με αυτόν τον 1,5
Αν προχωρήσει στον Γ' θα πάρει μισό επιπλέον
Κάθε προκριματικός Γύρος δίνει συγκεκριμένους βαθμούς σε ΚΑΘΕ ομάδα που συμμετέχει.
Ο οποιοι είναι οι εξής:

2)Κάθε ομάδα που συμμετέχει στον Β' προκριματικό,παίρνει 1,5 βαθμό
Αν αποκλειστεί θα μείνει με αυτόν τον 1,5
Αν προχωρήσει στον Γ' θα πάρει μισό επιπλέον
Κάθε προκριματικός Γύρος δίνει συγκεκριμένους βαθμούς σε ΚΑΘΕ ομάδα που συμμετέχει.
Ο οποιοι είναι οι εξής:

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
NickGavanas έγραψε: Ε ναι. Τώρα βγάζει πολύ περισσότερο νόημα. Κατ αρχάς είναι πολύ πιο εύκολο να υπολογίσεις τους βαθμούς σου σαν σύλλογος, δεύτερον αλλάζει (στο μυαλό μου εννοώ) η αξία της ισοπαλίας.
Οπότε είναι πολύ πιο απλό όλο το πράγμα και για το country ranking. Κάθε νίκη 2 κάθε ισοπαλία 1. Αθροίζεται όλη η βαθμολογική συγκομιδή των ομάδων στην κάθε αγωνιστική και διαιρείται με τον συνολικό αριθμό των ομάδων που έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε όλες τις τάξεις των ευρωπαϊκών διοργανώσεων.
Για το club ranking εκεί λίγο με μπέρδεψαν τα πράγματα. Έχει φιξ rewards για την συμμετοχή ανάλογα με τον γύρο αλλά αφού μπεις στους ομίλους ισχύει πάλι το 2-1 ;
Δηλαδή μπαίνοντας στους ομίλους παίρνεις τους Χ βαθμούς και μετά ανάλογα με το αποτέλεσμα προστίθενται οι έξτρα βαθμοί;
Και το άλλο "θολό" σημείο είναι το εξής: στο country ranking προστίθενται (και φυσικά διαιρούνται) αυτά τα φιξ rewards; Δηλαδή αν μπει πχ στους ομίλους του ch.l ο γαύρος, η χώρα παίρνει αυτούς τους 4/4=1 πόντο ;
Όλα ξεκινάνε από τις ομάδες,όχι από τις χώρες
Θα παίξει μια ομάδα,και η νίκη θα είναι 2 βαθμοί και η ισοπαλία 1
Με * πως στα προκριματικά,αυτά είναι μισά
Δηλ 1 βαθμό η νίκη 0,5 η ισοπαλία
Αυτή είναι η αρχή ΟΛΩΝ
Από κει και πέρα,με κάθε βαθμό που θα πάρει μια ομάδα,ΜΕΤΑ δίνει και στην χώρα το μερίδιό της
Θα κάνει νίκη ο ΠΑΟΚ,θα πάρει 2 βαθμούς
Πόσους έβγαλε η Ελλάδα,4;
Θα στείλουμε 2/4=0,500 βαθμούς στην Ελλάδα
Πόσους έβγαλε η Ελλάδα,5;
Θα στείλουμε 2/5=0,400 βαθμούς στην Ελλάδα
κτλ
Οι 4 βαθμοί μπόνους (και κάθε μπόνους που υπάρχουν απ τους ομίλους και μετά) θα δώσουν μερίδιο και στην χώρα
Δες για παράδειγμα τις 10 πρώτες χώρες

Δεν έχουν παίξει ακόμα κανένα παιχνίδι κι όμως έχουν βαθμούς.
Ας πούμε η Αγγλία.
Έχει 4 ομάδες απ ευθείας στους ομίλους του C.L
Εδώ βλέπουμε πως έχουν ήδη προστεθεί στην φετινή,ατομική τους βαθμολογία

Κάθε βαθμός που παίρνει μια Αγγλική,διαιρείτε με το 7,αφού συνολικά 7 Αγγλικές θα συμμετέχουν στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα
Οπότε 1/7= 0,142
0,142 βαθμούς θα παίρνει η χώρα Αγγλία,για κάθε βαθμό που παίρνει μια Αγγλική ομάδα
Οι 4 αγγλικές έχουν πάρει μέχρι τώρα από 4 βαθμούς
16 σύνολο δηλαδή
16/7 = 2,285
Ότι γράφει και στην συγκομιδή της Αγγλίας για το 2022/23 δηλαδή!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Τετ 20 Ιούλ 2022, 15:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Στο Club Ranking η ομάδα στα προκριματικά δεν παίρνει κανονικούς βαθμούς
Μόνο στέλνει στην χώρα το μερίδιο των μισών βαθμών
Δηλ
1 βαθμό η νίκη--->1/4 = 0,250 βαθμοί στην χώρα
0,5 βαθμούς η ισοπαλία---->0,5/4 = 0,125 βαθμοί στην χώρα
Στην ατομική βαθμολογία παίρνεις τους βαθμούς fix που δίνονται ανα προκριματικό γύρο

Μόνο στέλνει στην χώρα το μερίδιο των μισών βαθμών
Δηλ
1 βαθμό η νίκη--->1/4 = 0,250 βαθμοί στην χώρα
0,5 βαθμούς η ισοπαλία---->0,5/4 = 0,125 βαθμοί στην χώρα
Στην ατομική βαθμολογία παίρνεις τους βαθμούς fix που δίνονται ανα προκριματικό γύρο

- NickGavanas
- Δημοσιεύσεις: 228
- Εγγραφή: Παρ 22 Φεβ 2008, 19:12
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μπράβο ρε συ. Ευχαριστώ πολύ. Πλήρως κατανοητός 
