Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6984
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

Ε και το 24 την ίδια απογοήτευση έβλεπες και γενικά δε μας πάει το καλοκαίρι. Δεν είναι πρόβλημα αυτό. Η ουσία είναι πρόβλημα. Εμένα πχ με νοιάζει να πάρω το πρωτάθλημα. Απαιτώ να είναι έτοιμη η ομάδα για όλη τη χρονιά και όχι για ένα δίμηνο.
These users thanked the author Taseos for the post (total 6):
DamoN, aivas19, margas, PAOKevolution, Ally Samagoal, ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18807
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:53 Ήρθε και το χαφ μας

Εικόνα
Έφερε και το σκυλί του;
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

Taseos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:25 Ε και το 24 την ίδια απογοήτευση έβλεπες και γενικά δε μας πάει το καλοκαίρι. Δεν είναι πρόβλημα αυτό. Η ουσία είναι πρόβλημα. Εμένα πχ με νοιάζει να πάρω το πρωτάθλημα. Απαιτώ να είναι έτοιμη η ομάδα για όλη τη χρονιά και όχι για ένα δίμηνο.
Εμένα αυτό που με αγχώνει πιο πολύ είναι τα ευρωπαϊκά προκριματικά.

Θέλουμε 2 προκρίσεις για να βρεθούμε σε ομίλους, 3 για Europa league.

Το ρόστερ έχει αδειάσει από παίκτες που έφυγαν (Σαστρε, Κεντζιορα, Βολιακο, Λοβρεν, Μπιανκο, Οζντοεφ, Ιβανουσετς, Τάισον, Γιακουμάκης) και από παίκτες που δεν είναι άμεσα διαθέσιμοι (Μιχαηλιδης, Μπάμπα, Μειτε, Ντεσποτοφ).

Ο προπονητής είναι νέος και άπειρος. Δεν έχει κάνει ποτε προετοιμασία στην καριέρα του με ευρωπαϊκά προκριματικά ανάμεσα. Δεν γνωρίζει το επίπεδο του ρόστερ, του πρωταθλήματος και των ανταγωνιστών.

Η ομάδα φαίνεται να κινείται πιο αργά από άλλα καλοκαίρια κυρίως και λόγω της προσπάθειας εύρεσης προπονητή, και την κατά συνέπεια ανάγκη να αξιολογήσει αυτός το ρόστερ.

Ταυτόχρονα πάμε για ολική αλλαγή στον τρόπο που αγωνιζόμαστε, με ίσως νέο σύστημα, διαφορετικό αγωνιστικό προφίλ, πιο άμεσο ποδόσφαιρο κτλ. Αυτά θέλουν χρόνο να αφομοιωθούν, χρόνο που δεν έχουμε.

Το πρόβλημα όμως δεν είναι το ότι μπορεί να μην δούμε ευρωπαϊκή πορεία φέτος. Το πρόβλημα είναι ότι τελευταία φορά που έγινε αυτό, όλες οι μεταγραφές μπήκαν στο ράφι, και μείναμε με τρύπες στο ρόστερ που στη συνέχεια επηρέασαν όλη την χρονιά. Εκεί βγήκαν τα first qualify, εκεί παρουσιάστηκαν τα FFP και ο ΚυρΚυρ με το υφάκι του.

Κάτι τέτοιο όχι απλά έχει το ρίσκο να πέσουμε στην 4η θέση, αλλά κινδυνεύει να ανατρέψει όλη την προσπάθεια μιας και Ματος, Βιεϊρίνια και Λισι είναι ολοι στα ξεκινήματα και δεν έχουν το ειδικό βάρος να σηκώσουν μια τεράστια αποτυχία. Ειδικά με τον εμφύλιο που γίνεται γύρω τους.

Φοβάμαι ότι όλη αυτη η κωλυσιεργία μπορεί να μας κάνει πολύ μεγαλύτερο κακό από το απλά να έχουμε μια κακή χρονιά, που μπάλα είναι και μπορεί να έρθει.

Για αυτό ανησυχώ πολύ με το πόσο ρίσκο περιέχουν όλες οι κινήσεις που γίνονται, ή που δεν γίνονται, ή που καθυστερούν να γίνουν.

Από τον φόβο αυτό πηγάζει και ο όλος αρνητισμος μου. Συγγνώμη αν κούρασα κάποιον αλλά από την αγάπη για την ομάδα και για τα πρόσωπα που την τρέχουν κάθομαι και αγχώνομαι και γκρινιάζω.

Τεσπα, τελευταίο σεντόνι.
These users thanked the author gika for the post (total 6):
DamoN, giaxxo, paokkerkir, Kostas_FI, rockcity4, Γερασίμου
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

2ο … για αυτό βρέχει Θεσσαλονίκη τώρα . Σορυ σε όσους πηγαίνετε Χαλκιδική για μπανιο
These users thanked the author DamoN for the post:
gika
blackzone44
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από blackzone44 »

Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
These users thanked the author blackzone44 for the post (total 8):
trouman, aivas19, margas, rockcity4, trianta76, paok apo epilogi, Logistis, vasgias
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3924
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Hayate »

Είναι τόσοι οι παίκτες που χρειαζόμαστε που πρέπει να ανακοινώνουμε κάθε μέρα και ένα παίχτη έτσι όπως πήγε.

Με Διναμό βλέπω εντεκαδα...Παβλενκα-Τειλορ-Μιχαηλιδη-Ελουστοντο-Κενι..Ζαφειρης-Τσοπουρογλου..Ντελιας-Ζιβκοβιτς-Σορετιρε-Γερεμεγεφ...
These users thanked the author Hayate for the post:
vasgias
Dimitrisk4
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 21:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitrisk4 »

blackzone44 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:43 Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
Με Γιαννούλη έχουμε καμία εξέλιξη;;
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

@gika μην αγχώνεσαι η ζωή είναι ωραία
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6473
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Parolos »

Άμα χαθεί η Ευρώπη δε θα χαθεί από τα ματς με Ντιναμό , μετά με Μπεσίκτας, Τβέντε, Κόνφερενς με Τσέλσι Άγιαξ κλπ.

Η Ευρώπη κινδυνεύει από την απώλεια του κυπέλλου και το ματς με το βαζελο.

Να ξέρουμε και τί λέμε.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

blackzone44 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:43 Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
Πόσο είναι το μεροκάματο; 300μελη να βάλουμε από ένα δεκάρικο να σε έχουμε διαθέσιμο 24/7 γίνεται;
These users thanked the author gika for the post (total 3):
Dimitris_L4, embuji, Logistis
blackzone44
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2025, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από blackzone44 »

gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:46
blackzone44 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:43 Καλησπέρα μάγκες, λόγο δουλειάς δεν θα έχω και τόσο χρόνο να μαθαίνω πράγματα για να σας τα λέω. Θα προσπαθήσω πάλι για αργά αλλά επειδή θα είμαι έξω ότι μαθαίνω λογικά θα είναι με καθυστέρηση για να γράψω κάτι που δεν θα έχει βγει.
Πόσο είναι το μεροκάματο; 300μελη να βάλουμε από ένα δεκάρικο να σε έχουμε διαθέσιμο 24/7 γίνεται;
:lol: :lol: έχω να ξεχρεώσω την σχολή και μετά έρχεται ο στρατός
These users thanked the author blackzone44 for the post:
Kabamaru11
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Καλά ρε θα πας στρατό;
xpek20
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xpek20 »

gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:38 ...
Δεν θέλω να γίνομαι κουραστικός, αλλά αποκλεισμός φέτος απο την ευρώπη, δημιουργεί τεράστια οικονομική τρύπα, την οποία μόνο με πώληση σοβαρή την καλύπτει. Το αφήνω αυτό σαν αστεράκι.
Άσε που τα προτζεκτ των ακαδημιών μας χωρίς ευρώπη δεν αναμένεται να κάνουν το ίδιο ξεπέταγμα σε χρηματιστηριακή αξία.
Αν θέλουμε να προωθήσουμε την ακαδημία μας, ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε ευρώπη. Αλλιώς είναι ένας φαύλος κύκλος.
These users thanked the author xpek20 for the post:
rade paprica
DonnieMcGrath
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DonnieMcGrath »

Parolos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:45 Άμα χαθεί η Ευρώπη δε θα χαθεί από τα ματς με Ντιναμό , μετά με Μπεσίκτας, Τβέντε, Κόνφερενς με Τσέλσι Άγιαξ κλπ.

Η Ευρώπη κινδυνεύει από την απώλεια του κυπέλλου και το ματς με το βαζελο.

Να ξέρουμε και τί λέμε.
Βουνό αλήθειας. Και εξηγεί γιατί ο βαζελος δεν έπαιξε για να βγάλει τον γαβρο Τσ.Λου αλλά για να δυσκολέψει εμάς.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5769
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Φιλε Donnie ο βαζελος το πουλακι του επαιξε κ με εμας...απλα εμεις το παιξαμε καλυτερα ...Εμεις το χασαμε μονοι μας κ ειναι απολυτως σωστο οτι και εκει μπηκε η Ευρωπη σε κινδυνο..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”