Το κομμάτι που αναφέρομαι Special 4 είναι αυτό που έχω με bold αυτό που ανέφερε και ο gervasio artigas.Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:26 Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.
Αυτή είναι η εκτίμησή μου.
Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Εγώ δεν είπα πως αναφέρθηκε ότι έγινε καθ υπόδειξη της ΠΑΕ. Για μένα κανιβαλισμός είναι να θεωρεί κάποιος πως ένας άνθρωπος με τα χαρακτηριστικά ως στάση ζωής (όχι θρησκευτικά αλλά ως ορισμός του σωστού οικογενειάρχη και παράλληλα του παιδιού που απολαμβάνει ότι κάνει και δεν έχει τα λεφτά και την καριέρα ως την απόλυτη προτεραιότητά του) θα μπορούσε να πάρει μία μεταγραφή παρά τη θέλησή του. Κανιβαλισμός είναι όταν ο Κωνσταντέλιας που όλοι ή σχεδόν όλοι λατρεύουμε να βλέπουμε στον ΠΑΟΚ δέχεται επίθεση από τους και καλά εξοργισμένους οπαδούς άλλων ομάδων αλλά και συνοπαδών φυτών εδώ μέσα (πχ κάποιον βασιλη1976) και στα σόσιαλ, εσένα η πρώτη σου σκέψη να είναι πως η κακιά ΠΑΕ θα τον πουλήσει πιο εύκολα (παρά το γεγονός πως αυτό σαν επιλογή μειώνει φανερά την μεταπωλητική του αξία και η ΠΑΕ αν ήθελε να τον πουλήσει βγαίνει χαμένη) και όχι να στηρίξεις το δικαίωμα που έχει στο τέλος της ημέρας κάθε άνθρωπος να αποφασίζει ο ίδιος τι θέλει για τον εαυτό του. Παρεμπιπτόντως αυτό είναι και κανιβαλισμός κατά της διοίκησης αλλά δεν γαμιέται.
Γενικά να ξέρεις φίλε Special4 δεν έχεις ρόλο ουδέτερου στις συζητήσεις μέσα στο φόρουμ. Έχεις επιλέξει σε κάθε ποστ και σε κάθε σχόλιο να καταλήγεις μονόπλευρα να επιτίθεσαι στον Σαββίδη, κάποιες φορές δικαίως γιατί φυσικά δεν είναι τέλειος όπως και κανένας δεν είναι, πάντα όμως εμμονικά αναζητώντας ίσως μία προσωπική δικαίωση σε όσα έχεις γράψει με πρόσχημα το καλό του συλλόγου.