Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
doom εχοντας διαβασει απο πριν το σχολιο σου, ακουω κονσερβα την εκπομπη του Ραγκα και λεει ΑΚΡΙΒΩΣ οτι εγραψες και λεω ε τον μπαγασα τον Ραγκα, διαβαζει ΠΑΟΚμανια και doom [FACE WITH TEARS OF JOY]
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Elvete giatre,να σαι καλά φιλε!
Aivas,οχι ακριβώς
Για Νις και Αντερλεχτ μιλησε για 4 αποκλεισμούς δυνατων και όχι για 8-9 συνολικά
Aivas,οχι ακριβώς
Για Νις και Αντερλεχτ μιλησε για 4 αποκλεισμούς δυνατων και όχι για 8-9 συνολικά
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
ΕΛΕΟΣ που όλοι βλέπετε τον Doom σαν Θεό!
Κι άλλοι τα ξέρουμε αυτά...
απλά δεν τα κοινοποιούμε λόγω...μετριοφροσύνης.
Κι άλλοι τα ξέρουμε αυτά...
απλά δεν τα κοινοποιούμε λόγω...μετριοφροσύνης.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Το ζευγάρι της Μιτιλαντ γιατί δε μας επηρεάζει?
Δεν έχει μεγαλύτερη βαθμολογία από Φιορεντίνα?
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχει μεγαλύτερη βαθμολογία από Φιορεντίνα?
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αλλη μια φορά εύστοχη η παρατηρησή σου Parole!
Το τι ακριβώς ακριβώς ισχυει για τις 2 ομάδες που θα πέσουν στα PLAYOFF από τις άλλες διοργανωσεις,από βιασύνη και έλλειψη χρόνου δεν έγραψα χθες
Όχι δεν επιρρεάζει,θα γράψω σε λίγο γιατί
Το τι ακριβώς ακριβώς ισχυει για τις 2 ομάδες που θα πέσουν στα PLAYOFF από τις άλλες διοργανωσεις,από βιασύνη και έλλειψη χρόνου δεν έγραψα χθες
Όχι δεν επιρρεάζει,θα γράψω σε λίγο γιατί
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μην ειρωνεύεσαι, για να μην αρχίσουμε και εμείς τις αναλύσεις και μείνεις άνεργος.Doomlord4 έγραψε:Ημίθεος και βάλε δηλαδή ο Αποστόλης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Οι 2 ηττημένοι του προκριματικού του c.l
θα παίξουν με Παρτιζάν (24,5) και Σλοβατσκο (7,5)
Οι 2 ηττημένοι των 2 ζευγαριων του Europa League
θα πέσουν στα δικά μας πλαιυοφφ και θα μπουν σε δυνατους αδυνατους παίρνοντας τους περισσότερους βαθμους του ζευγαριου.
Οπότε
Λεμμεσος (7,5)
Μίντιλαντ (19)
Παρτιζάν (24,5)
Οποιαδήποτε κι αν πέσει στο europa,αν πέσει και στο conference θα πάρει τους βαθμους της partizan
Και φυσικά,αν πέσει στο κονφερενς η Παρτιζάν,θα έχει κι αυτή τους περισσότερους βαθμούς,τους δικούς της δηλ (24,5)
Οπότε,οποιαδήποτε απ τις 3 έρθει στο conference, θα είναι στους Δυνατούς
θα παίξουν με Παρτιζάν (24,5) και Σλοβατσκο (7,5)
Οι 2 ηττημένοι των 2 ζευγαριων του Europa League
θα πέσουν στα δικά μας πλαιυοφφ και θα μπουν σε δυνατους αδυνατους παίρνοντας τους περισσότερους βαθμους του ζευγαριου.
Οπότε
Λεμμεσος (7,5)
Μίντιλαντ (19)
Παρτιζάν (24,5)
Οποιαδήποτε κι αν πέσει στο europa,αν πέσει και στο conference θα πάρει τους βαθμους της partizan
Και φυσικά,αν πέσει στο κονφερενς η Παρτιζάν,θα έχει κι αυτή τους περισσότερους βαθμούς,τους δικούς της δηλ (24,5)
Οπότε,οποιαδήποτε απ τις 3 έρθει στο conference, θα είναι στους Δυνατούς
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Παρακαλάω για συναναλυτέςPsaras έγραψε:Μην ειρωνεύεσαι, για να μην αρχίσουμε και εμείς τις αναλύσεις και μείνεις άνεργος.Doomlord4 έγραψε:Ημίθεος και βάλε δηλαδή ο Αποστόλης
Ζήτω ο ΟΑΕΔ!!!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Το δύσκολο είναι ότι, ότι αποκλεισμό έκπληξη θέλουμε πρέπει να γίνει σ αυτό το γύρο. Στον επόμενο πάει στη κλήρωση σαν ζευγάρι με τη βαθμολογία του δυνατού.
Οπότε μια 8 μέρες υπομονή, και θα ξέρουμε πριν μπει ο Αύγουστος.
Οπότε μια 8 μέρες υπομονή, και θα ξέρουμε πριν μπει ο Αύγουστος.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
O Αποστολης ετοιμαζει αναλυση για το τι αποτελεσματα θελουμε φετος απο τους αντιπαλους ετσι ωστε να εχουμε ευκολη κληρωση το 2023/24.Doomlord4 έγραψε: Παρακαλάω για συναναλυτές
Ζήτω ο ΟΑΕΔ!!!
Μολις την δημοσιευσει, εγω θα σας παρουσιασω τι αποτελεσματα θελουμε φετος και του χρονου απο τους αντιπαλους ετσι ωστε να παμε στους 32 του ΤσουΛου με ευκολο αντιπαλο στα νοκαουτ το 2024/25.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Γατάκια!
εγώ ξέρω τους πιθανους αντιπάλους μας στο C.L του 2031-32!!
εγώ ξέρω τους πιθανους αντιπάλους μας στο C.L του 2031-32!!