Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
λοιπον, ο καθενας απ το δικό του "μετεριζι"
προτείνω
δημιουργία ομαδας με τα εξής στοιχεία:
1. όρεξη και χρόνο
2. καλή γνώση ξένων γλωσσών (απο αγγλικα και γεμανικά μεχρι και σουαχίλι... ολοι οι καλοι χωρανε)
η ομαδα θα υλοποιήσει τα εξής:
1 να μαζευτουν τα κειμενα απο ζυγκλα και ντοκουμενο + παλιοτερα με τα πακιστανικα τηλεφωνα + καποια με το ναρκοπλοιο
2 να ετοιμασουν περιλήψεις με τα παραπάνω στοιχεία εν είδη ρεπορτάζ
3 να μεταφραστούν τα κειμενα σε οσες παραπανω γλωσσες μπορουμε
4 να τα πασάρουμε σε ψηφιακά μμε και δημοσιογράφους ανα την ευρωπη (απο την στιγμή που υπάρχει ανακοινωση κυβερηνησης το θεμα παυει να ειναι "κουτσομπολίστικο" και δεν μπορουν να ασκηθούν διώξεις)
σιχαθηκα την ομερτα του συστήματος
υγ: εθελοντής πρωτος εγω. γλώσσα ξένη: βουλγαρικα
προτείνω
δημιουργία ομαδας με τα εξής στοιχεία:
1. όρεξη και χρόνο
2. καλή γνώση ξένων γλωσσών (απο αγγλικα και γεμανικά μεχρι και σουαχίλι... ολοι οι καλοι χωρανε)
η ομαδα θα υλοποιήσει τα εξής:
1 να μαζευτουν τα κειμενα απο ζυγκλα και ντοκουμενο + παλιοτερα με τα πακιστανικα τηλεφωνα + καποια με το ναρκοπλοιο
2 να ετοιμασουν περιλήψεις με τα παραπάνω στοιχεία εν είδη ρεπορτάζ
3 να μεταφραστούν τα κειμενα σε οσες παραπανω γλωσσες μπορουμε
4 να τα πασάρουμε σε ψηφιακά μμε και δημοσιογράφους ανα την ευρωπη (απο την στιγμή που υπάρχει ανακοινωση κυβερηνησης το θεμα παυει να ειναι "κουτσομπολίστικο" και δεν μπορουν να ασκηθούν διώξεις)
σιχαθηκα την ομερτα του συστήματος
υγ: εθελοντής πρωτος εγω. γλώσσα ξένη: βουλγαρικα
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Θρακιώτη , εδώ φυλακή θα μπει στο τέλος η βουβαλα κ οι ρουφιανοδημοσιογραφοι δε θα το γράψουν.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
ακουγετε στην πολη οτι ο μαρινακης αγορασε ραδιοφωνικο σταθμο της πολης και ιστοσελιδα πολιτικου περιεχομενου,πιστευω οτι η ιστοσελιδα ειναι το ολαθεσσαλονικη ηδη αρχισε το αβανταρισμα του ταχιαου και κραξιμο του κατεστημενου της πολης ,που χτυπαει τιν ταχιαο .......
ραδιοφωνο ποιο πηρε ?
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Εσύ, χθεσινό σιχαμερόβλαχο
γαμωχαβουζοβοθρλιμανίσιο
πουστοπιθηκοϋπανθρωπάριο,
που μετέδιδες Π.Α.Ο.Κ. στο Αγρίνιο,
αλλά κι όλη η παρέα σου μαζί........

Επίσης εύχομαι να δαγκώσετε τις φιδίσιες γλωσσίτσες σας
και να υποφέρετε αιώνια από δυσεντερία δηλητηρίασης....

γαμωχαβουζοβοθρλιμανίσιο
πουστοπιθηκοϋπανθρωπάριο,
που μετέδιδες Π.Α.Ο.Κ. στο Αγρίνιο,
αλλά κι όλη η παρέα σου μαζί........

Επίσης εύχομαι να δαγκώσετε τις φιδίσιες γλωσσίτσες σας
και να υποφέρετε αιώνια από δυσεντερία δηλητηρίασης....
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7615
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
αντι για ολα αυτα που εγραψες...πρεπει να παραδεχθω οτι εχεις ενα ταλεντο στην συνθεση
αντι για ολα αυτα που εγραψες....το λοιπον....
μπορουσες απλα να τους ευχηθεις να τους πιασει ....κοψιμο ... και να τρεχουν και να ειναι κλειστη η τουαλετα..
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Αυτός ο αισχρός ο Καρπετόπουλος γράφει σήμερα μεταξύ άλλων:
"Ο Κουμπαρούλης έδωσε τέσσερα λεπτά καθυστερήσεων και κράτησε έξι! Μέσα σε αυτά απέβαλε και τον Ιγκλέσιας, τον οποίο είχε τιμωρήσει με μία πρώτη κίτρινη διότι του διαμαρτυρήθηκε για ένα φάουλ που δεν έκανε. "
Ο διαιτητής σφυρίζει το φάουλ στο 2:45 και ο Ινγκλέσιας κάνει τον πεθαμένο ως το 4:10.
Και αυτόν εδώ τον πουτ@ν@ς γιο τον πληρώναμε εμείς και παρίστανε τον αντικειμενικό όταν παρουσίαζε την Αλήτικη Κυριακη στην ΕΡΤ. Ντροπή ξεφτιλισμένα ανθρωπάκια.
"Ο Κουμπαρούλης έδωσε τέσσερα λεπτά καθυστερήσεων και κράτησε έξι! Μέσα σε αυτά απέβαλε και τον Ιγκλέσιας, τον οποίο είχε τιμωρήσει με μία πρώτη κίτρινη διότι του διαμαρτυρήθηκε για ένα φάουλ που δεν έκανε. "
Ο διαιτητής σφυρίζει το φάουλ στο 2:45 και ο Ινγκλέσιας κάνει τον πεθαμένο ως το 4:10.
Και αυτόν εδώ τον πουτ@ν@ς γιο τον πληρώναμε εμείς και παρίστανε τον αντικειμενικό όταν παρουσίαζε την Αλήτικη Κυριακη στην ΕΡΤ. Ντροπή ξεφτιλισμένα ανθρωπάκια.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Αξίζει σεβασμός σε έναν άνθρωπο που έχει φάει πολλά φλόκια στη ζωή του.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
τις αρπαξε τις μαπες του καποτε απο ερυθρολευκους ασβερκους και μπηκε στον ισιο δρομο.
γενικα αν ριξεις μπατσες σε γαυρο , καταλαβαινει.διορθωνεται.
γενικα αν ριξεις μπατσες σε γαυρο , καταλαβαινει.διορθωνεται.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
giapas έγραψε:Αξίζει σεβασμός σε έναν άνθρωπο που έχει φάει πολλά φλόκια στη ζωή του.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Δεν του έχουν μάθει πως "δεν μιλάμε με μπουκωμενο στομα";
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Νομίζω ότι εκτός από μάπες , υπήρξε και διάτρηση.barlow4 έγραψε:τις αρπαξε τις μαπες του καποτε απο ερυθρολευκους ασβερκους και μπηκε στον ισιο δρομο.
γενικα αν ριξεις μπατσες σε γαυρο , καταλαβαινει.διορθωνεται.
Επομένως το συμπέρασμα που έβγαλες επεκτείνεται , αν ρίξεις μπάτσες ή μπούτσες σε γαύρο καταλαβαίνει. Διορθώνεται.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
απλα δεν μπορω να παρω ορκο πως η διατρηση ηταν η πρωτη και πως αυτη τον συνταραξε τοσο ωστε να μπει στον ισιο δρομο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Όσον αφορά στις καθυστερήσεις: Το φάουλ έγινε στο 3ο λεπτό των καθυστερήσεων και εκεί διακόπηκε ο αγώνας και ξανάρχισε στο 5ο λεπτό. Έπρεπε λοιπόν να παιχτεί αυτό το τελευταίο λεπτό. That' s all.