ο ιδιοκτητης να βρει τροπους η εταιρεια να μεγαλωνει τα εσοδα,τους κομμενους που αποδεδειγμένα στον 1ο χρονο δεν μπορουν να προσφερουν να μην γινεται η ομαδα φιλοπτωχο ταμειο και να τους κραταει για το υπολοιπο του συμβολαιου τους για να εξοικονομει απο εκει πορους ,ας κανει αυτα και μετα να σκεφτεται τις πωλησεις που η εταιρεια παει με ταχυτητα φωτος οταν ειναι να πουλησει κανεναν και οταν ειναι να παρει παει πιο αργα και απο αιωνοβια χελωναPanostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:01 Ένα θέμα που σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες είναι ποια πώληση θα μπορούσε να κάνει σχετικά αναίμακτα η ομάδα (δλδ εκτός Ντελια, Ζαφείρη, Μιχαηλίδη, )
Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)
Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή
Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους
Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης
Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....
Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...
Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...
Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author tzim01 for the post (total 2):
- Gregk19262000, boogeyman77
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τοσα αρρωστακια εδω μεσα, ενας δεν εχει φιλο ή έστω κομμωτη τον ανθρωπο που κουρεψε τον Γιαννουλη, να μαθει τι σκαλα επαιξε στο σβησιμο, αν τα πανω τα πηρε με ψαλιδι, αν εκανε μουλετακι ή οχι, αν θα ερθει τελικα στον ΠΑΟΚ....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό το έχει αναλάβει ο Πέλκας.embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:54Γινε σκια του και αν παει να φυγει απο Θεσσαλονικη σταματα τον με καθε τροπο.Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ασε θελουμε καποιον δικο μας του φορουμ να ελεγχει την κατασταση. Μητσο κανε το καθηκον σου.Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:13Αυτό το έχει αναλάβει ο Πέλκας.embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:54Γινε σκια του και αν παει να φυγει απο Θεσσαλονικη σταματα τον με καθε τροπο.Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
- These users thanked the author embuji for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
- These users thanked the author gika for the post (total 5):
- Developer4, Gregk19262000, boogeyman77, gk.box16, Mitsospaoki4
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5768
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κ να εχει καποιος κ να τ πει εδω, αν δν ειναι θετικο θα τν κραξουμε...οποτε θα περιμενουμε ανακοινωση της ΠΑΕDimitrisS έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:11 Τοσα αρρωστακια εδω μεσα, ενας δεν εχει φιλο ή έστω κομμωτη τον ανθρωπο που κουρεψε τον Γιαννουλη, να μαθει τι σκαλα επαιξε στο σβησιμο, αν τα πανω τα πηρε με ψαλιδι, αν εκανε μουλετακι ή οχι, αν θα ερθει τελικα στον ΠΑΟΚ....
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1184
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για να τους διώξεις θα πρέπει να τους πληρώσεις το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες.....αυτό δεν επιλέγει να το κάνει εδώ και χρόνια ο Σαββίδης....εκεί που τους βρίσκω λάθος είναι σε περιπτώσεις όπως ο Όττο και φέτος ο Κεντζιορα που είχαν αυτόματη ανανέωση και ο Σαββίδης τους άφησε να φύγουν ελεύθεροι ...ας έπαιρνε έστω 500 χιλιάρικα κέρδος είναι.....tzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:07ο ιδιοκτητης να βρει τροπους η εταιρεια να μεγαλωνει τα εσοδα,τους κομμενους που αποδεδειγμένα στον 1ο χρονο δεν μπορουν να προσφερουν να μην γινεται η ομαδα φιλοπτωχο ταμειο και να τους κραταει για το υπολοιπο του συμβολαιου τους για να εξοικονομει απο εκει πορους ,ας κανει αυτα και μετα να σκεφτεται τις πωλησεις που η εταιρεια παει με ταχυτητα φωτος οταν ειναι να πουλησει κανεναν και οταν ειναι να παρει παει πιο αργα και απο αιωνοβια χελωναPanostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:01 Ένα θέμα που σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες είναι ποια πώληση θα μπορούσε να κάνει σχετικά αναίμακτα η ομάδα (δλδ εκτός Ντελια, Ζαφείρη, Μιχαηλίδη, )
Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)
Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή
Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους
Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης
Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....
Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...
Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...
Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
Πάντως για τις πωλήσεις που λες εν τέλει τον Ντελια δε τον πούλησε και από αυτά που ξέρουμε έχουν έρθει προτάσεις και για μύθου Χατσιδη και δεν μπήκαν καν στις συζητήσεις
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γνωρίζουμε αν παραιτήθηκε; γιατί ας πούμε η Σάντερλαντ του δίνει τα τριπλά λεφτά; γράφτηκε οτι εμείς τον διώξαμε;xyz_o_peponas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:18 Αλλος ενας που ηρθε, δεν μαθαμε ποτε τι ακριβως κανει μεσα στο χαος που λεγεται ΠΑΕ ΠΑΟΚ, και τωρα φευγει χωρις καν μια ανακοινωση.
Αλλα ενταξει ας του χρεωσουμε τωρα το Βολιακο και τον Μπιανκο, ειμαι σιγουρος οτι απο ολους τους ποδοσφαιριστες του πλανητη επεμενε σε αυτους τους δυο και εκοβε το χερι του. Το οτι ηταν απλα απο τους λιγους διαθεσιμους αρχες Σεπτεμβρη (αφου φαγαμε παλι 3 μηνες να παζαρευουμε παικτες που ποτε δεν ειχαμε διαθεση να φτασουμε εστω κοντα σε αυτα που ζητουσαν) και κυριως ηταν μια φθηνη λυση-πασαλειμα που θα δεσμευε την ομαδα μας μονο για 9 μηνες, ειναι φυσικα τυχαιο.
Αμα ημουν ο Τσικνας παντως, θα ακουγα ηδη το τικ-τακ. Ιδανικο θυμα να χρεωθει τον Λισι σε εναν χρονο απο τωρα λογω Ισπανιας.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
ενδιαφερον για κομμενους παντα υπαρχει ,καλυψη του συμβολαιου και φιλακια ρουφηχτα,ο ντελιας πωληθηκε και οι αντιδρασεις του κοσμου τον κρατησαν εδω ,κανενας αλλος ,η αποφαση ειχε παρθει και ο παιχτης ηταν με το ενα βημα στο αεροπλανο εκτος και αν πιστευει κανεις οτι εν αγνοια του αφεντικου πωληθηκε περιουσιακο στοιχειο και η εταιρεια θα επαιρνε 18 εκ.Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:23Για να τους διώξεις θα πρέπει να τους πληρώσεις το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες.....αυτό δεν επιλέγει να το κάνει εδώ και χρόνια ο Σαββίδης....εκεί που τους βρίσκω λάθος είναι σε περιπτώσεις όπως ο Όττο και φέτος ο Κεντζιορα που είχαν αυτόματη ανανέωση και ο Σαββίδης τους άφησε να φύγουν ελεύθεροι ...ας έπαιρνε έστω 500 χιλιάρικα κέρδος είναι.....tzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:07ο ιδιοκτητης να βρει τροπους η εταιρεια να μεγαλωνει τα εσοδα,τους κομμενους που αποδεδειγμένα στον 1ο χρονο δεν μπορουν να προσφερουν να μην γινεται η ομαδα φιλοπτωχο ταμειο και να τους κραταει για το υπολοιπο του συμβολαιου τους για να εξοικονομει απο εκει πορους ,ας κανει αυτα και μετα να σκεφτεται τις πωλησεις που η εταιρεια παει με ταχυτητα φωτος οταν ειναι να πουλησει κανεναν και οταν ειναι να παρει παει πιο αργα και απο αιωνοβια χελωναPanostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:01 Ένα θέμα που σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες είναι ποια πώληση θα μπορούσε να κάνει σχετικά αναίμακτα η ομάδα (δλδ εκτός Ντελια, Ζαφείρη, Μιχαηλίδη, )
Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)
Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή
Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους
Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης
Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....
Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...
Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...
Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
Πάντως για τις πωλήσεις που λες εν τέλει τον Ντελια δε τον πούλησε και από αυτά που ξέρουμε έχουν έρθει προτάσεις και για μύθου Χατσιδη και δεν μπήκαν καν στις συζητήσεις
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εσύ φιλαράκι μου που είσαι και σπουδαγμένο παιδί θα έπρεπε να ξέρεις ότι η αρνητικότητα και η μαυρίλα πουλάνε ….gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
- These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
- magdy, Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
μεχρι τωρα γλιτωνουμε το συμβολαιου
-Λουτσεσκου και team του
-Οζντοεφ
-Ταισον
-Κεντζιορα
-Γιακουμάκη
-Μπιανκο
-Βολιακου
θελουμε να ξεφορτωθουμε
Μειτε,
Μπαμπα
αφησαμε τον προπονητη χωρις ομαδα και πλαισιωνεται με ενα ατομο δικο του..
καναμε? μια μεταγραφη και πλησιαζουν οι μερες για το πρωτο ευρωπαικο αγωνα, νομιζω καλα παμε..
-Λουτσεσκου και team του
-Οζντοεφ
-Ταισον
-Κεντζιορα
-Γιακουμάκη
-Μπιανκο
-Βολιακου
θελουμε να ξεφορτωθουμε
Μειτε,
Μπαμπα
αφησαμε τον προπονητη χωρις ομαδα και πλαισιωνεται με ενα ατομο δικο του..
καναμε? μια μεταγραφη και πλησιαζουν οι μερες για το πρωτο ευρωπαικο αγωνα, νομιζω καλα παμε..
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 944
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Λες τις μαλακίες σου συνέχεια, αλλά όταν σου απαντάνε δεν απαντάς και πας στο επόμενο θέμα
Ποιός ξέρει γιατί...
Συνέχισε έτσι.
Ποιός ξέρει γιατί...
Συνέχισε έτσι.
- These users thanked the author paokkerkir for the post (total 5):
- Anwnimos, ΚΩΣΤΑΣ2019, PAOKevolution, blackzi, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απορια. Καιρο εχω να δω τον @Snoufel και δε βρισκω και το νικ του. Που χαθηκε?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ήρθε και το χαφ μας


- These users thanked the author Maklaz for the post (total 6):
- navigator11, paokkerkir, astral, Anwnimos, blackzi, margas