Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Καλα ναι οι δυο τελευταιοι το χρειαζονται το τιλιο τους
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Πολύ κακή εμφάνιση Μάνταλου, πολύ κουρασμένος φαίνεται...
Μήπως κουβαλούσε το κύπελλο πάλι;
Μήπως κουβαλούσε το κύπελλο πάλι;
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Το μονο σιγουρο ειναι οτι περυσι αν ειχαν ενα οπλο ηταν η ομοιογενεια τους η οποια και πηγε περιπατο. Ας ειμαστε εμεις αυτοι που πρεπει να ειμαστε και θα χαμογελασουμε.
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ρε Σπυρο Μανταλο δεν βαρεθηκες ταγοριμ;potamda έγραψε:Πολύ κακή εμφάνιση Μάνταλου, πολύ κουρασμένος φαίνεται...
Μήπως κουβαλούσε το κύπελλο πάλι;
-
talirakis4
- Δημοσιεύσεις: 316
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιούλ 2020, 12:13
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
εχει παρει παιχτες φιλε αλλα νομοτελειακα δεν θα του βγουν ολοι , ασε που ο βασικος κορμος ειναι αυτο που βλεπουμε σημερα μια ομαδα κατακοπη που μετα το ημιχρονο απλα κοιταει την μπαλα , αντε βαλε αυτα τα σαπακια απενναντι σε τσουμπες πελκες και σια , παιχτες που απο το 0-90 γαμανε και δερνουνΑσπρόμαυρος Εβρίτης έγραψε:Σα,Πεπε,Εμβιλα,Ραφινια,Χολεβας. Θα εχουν διαφορες αδερφεtalirakis4 έγραψε:μην νομιζεις η βασικη ενδεκαδα του γαυρου πανω κατω με αυτους τους παιχτες θα ειναι , εχει πουλησει τα παντα ο εμπορας
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Κανένα όπλο δεν είχαν πέρα από το στήσιμο που έριχναν σε όλους και τη γκρίνια όλο το χρόνο για το δήθεν οφσάιντ στο Βόλο...
Μας βρήκαν κι εμάς με την υπόθεση της Ξάνθης μποσικους, επηρεάστηκαν οι... Μεγάλες προσωπικότητες που είχαμε στην ομάδα κι αυτό ήταν
Ψάχναμε να βρούμε ποιος φταίει, κι όχι να δούμε τον πραγματικό κλέφτη που μπήκε σπίτι μας
Ο gay στα περισσότερα ματς, ήταν απλά υποφερτός.
Στάλθηκε από SM-N975F
Μας βρήκαν κι εμάς με την υπόθεση της Ξάνθης μποσικους, επηρεάστηκαν οι... Μεγάλες προσωπικότητες που είχαμε στην ομάδα κι αυτό ήταν
Ψάχναμε να βρούμε ποιος φταίει, κι όχι να δούμε τον πραγματικό κλέφτη που μπήκε σπίτι μας
Ο gay στα περισσότερα ματς, ήταν απλά υποφερτός.
Στάλθηκε από SM-N975F
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ακομη και ετσι προτελευταια αγωνιστικη παιζοταν το πρωταθλημα. Τελος παντων,περασμενα αλλα οχι ξεχασμενα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Άκου τώρα πως κάνουν μπουλιγκ στο βαρ, no ofside nooοοο μπουλιγκ σε όλους
Στάλθηκε από SM-N975F
Στάλθηκε από SM-N975F
-
talirakis4
- Δημοσιεύσεις: 316
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιούλ 2020, 12:13
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
τους καναμε μαγκες εμεις ρε , ειχαμε ευκαιρια να τους κανουμε να εχουν τρελη εσωστρεφια με πετρινα χρονια και εμεις τους καναμε δωρο τα παντα με τραγικα λαθη απο το καλοκαιρι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Αυτο που βλεπω απο περυσι ειναι οτι ο Μαρτινς τους εχει μαθει πρωτα και πανω απο ολα να παιζουν αμυνα. Κερδισαν 2-3 ντερμπι περυσι με πονοματο λογω αμυνας και πανε να παρουν και το κυπελλο.
Για την κουλα τι να πουμε οκ. Τα λεγαμε απο περυσι και γραφαν καποιοι για το ποσο σοβαρη ομαδα την εχει κανει ο Καρερα και πως το χασαμε το κελεπουρι.
Για την κουλα τι να πουμε οκ. Τα λεγαμε απο περυσι και γραφαν καποιοι για το ποσο σοβαρη ομαδα την εχει κανει ο Καρερα και πως το χασαμε το κελεπουρι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ο καρέτα όσο καλός κι αν είναι, με αυτούς που έχει, αυτά θα κάνει....
Στάλθηκε από SM-N975F
Στάλθηκε από SM-N975F
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Έτσι όπως βλέπω αυτό τον Καφου,αυτή τη σφαίρα,αυτό το άλογο,απορώ πως μας ξέφυγε και δεν τον πήραμε τότε που τον θέλαμε...Έχουμε ρε φίλε ενδιαφερθεί ποτε για κάποιο χάφ που να μην ασθμαίνει στο γήπεδο;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος joshua την Σάβ 12 Σεπ 2020, 21:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Με σβαρνα θα σβαρνιζεις και με Αλμπάνη επαγγελματίας δε θα είσαι... Το λένε και τα επίθετα

Στάλθηκε από SM-N975F
Στάλθηκε από SM-N975F