Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι Σκωτσέζοι στα πρώτα 15΄ του β΄μέρους έχουν στήσει δύο νταλίκες στην περιοχή τους. Ο Ντέλιας πρέπει να πάρει μια-δυο ατομικές προσπάθειες, σαν εκείνη που έκανε με την Aberdeen.
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6330
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6540
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Θα φαμε κανα κρυο γκολ κ γεια σας......μυριζει ασχημα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εγώ βασικά θα τους έδινα και Τζίμα και Κοτάρσκι και Σαματα
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6540
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αν πω "που να σου σκασουν τα σπυρακια πανω στον υπνο σου κ να ψοφησεις απο το πυων ρε βλακα" ειναι ικανο για μονιμο μπαν απο το φορουμ;
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Λογικά πάμε για αλλαγή Φώτη, Τζολη και Μάνταλου και μπαίνει Παυλίδης, Πελκας, Ζαφείρης
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Άτυχη η Εθνική, τους θέλει πολύ η μπάλα τους Σκωτσέζους.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6540
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν θα εβγαζα Τζολη,ειναι σκορερ.
Α καλα,αντι να βγαλει Φωτη,βγαζει Τζολη.....
Α καλα,αντι να βγαλει Φωτη,βγαζει Τζολη.....
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τελικά Ντελιας έξω και με δύο φορ.
Το σύστημα λογικά θα είναι δώστε στο παιδάκι να γεμίζει μπας και βρεθεί στην πορεία ο Φώτης η ο Παυλίδης
Το σύστημα λογικά θα είναι δώστε στο παιδάκι να γεμίζει μπας και βρεθεί στην πορεία ο Φώτης η ο Παυλίδης
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πας καλά ρε Γιοβάνοβιτς, έξω ο Κωνσταντέλιας; Είναι ο μόνος μαζί με τον Καρέτσα που μπορούν να ανοίξουν την άμυνά τους με ατομική ενέργεια. Από την άλλη βέβαια μόνο κακή δεν είναι η σκέψη να παίξουμε με δύο σέντερ φορ με τόση πίεση που ασκούμε.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31591
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πολλές κακες πασες στα τελ μετρα
Σεντρα σεντρα τον καημο μου.
Σεντρα σεντρα τον καημο μου.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
τί ηλίθιο παιχνίδι με σέντρες τώρα; Αγγλία των 80ς;