Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18807
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

juvepaok4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:04 boadu που ακούστηκε κανα 2 μεταγραφικές περιόδους έμεινε ελευθερος απο psv μετα απο ακομα μια κακή χρονια...
Έπεσε πολύ αυτός…
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:05 Είσαι οφ τόπικ, εδώ μόνο Παπαμιμίκος.
:mrgreen:
Βρε τρολάκι!
Miles
Δημοσιεύσεις: 9220
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

Δάσκαλε, ό,τι μπορώ κάνω!
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2653
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Να αλλαξουμε θεμα ο Ελουστοντο που ειναι ερχεται??
Μηπως ξεκινησε κανα προτζεκτ και αυτος σαν το αλλο ΠΑΟΚτσακι στο Τικ Τοκ, Σαν Σεμπατιαν-Θεσσαλονικη με τα ποδια???
embuji
Δημοσιεύσεις: 4329
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Παντως παροτι ο mr. Γκρινιας 2026, εγω νιωθω μια αισιοδοξια. Δεν ξερω βρισκω κατι πολυ θελκτικο στην 3αδα ματος-αντρε-λισι. Τους πιστευω οτι θα καταφερουν κατι το οποιο θα μας κανει ολους να γουσταρουμε.

Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:23 Να αλλαξουμε θεμα ο Ελουστοντο που ειναι ερχεται??
Μηπως ξεκινησε κανα προτζεκτ και αυτος σαν το αλλο ΠΑΟΚτσακι στο Τικ Τοκ, Σαν Σεμπατιαν-Θεσσαλονικη με τα ποδια???
Εχει σταλεί φύλλο πορείας για Ολλανδια.
These users thanked the author Patron for the post:
aivas19
embuji
Δημοσιεύσεις: 4329
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Στο αθλετικο μολις ειπανε οτι ο Ελουστοντο ερχεται αυριο το απογευμα Θεσσαλονικη! Οριστε η πρωτη μεταγραφη
These users thanked the author embuji for the post (total 7):
margas, Patron, pagotatzis, Azrael, aivas19, Gregk19262000, blackzi
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1220
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gk.box16 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:24 Κατ αρχας

Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.

Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό

Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.

Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.



Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα

Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.

Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος

Πουθενά δεν αναφέρεται σε αυτό που γράφεις ο Παπαμιμίκος.
Ίσα ίσα λέει " Είναι αυτονόητο ότι κάθε χρόνο πρέπει να πρωταγωνιστούμε."
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 898
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Μόλις και οι 24
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 898
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Μακάρι και από Δευτέρα ο μητσαρας
These users thanked the author margas for the post (total 2):
Dimitris_L4, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6473
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Parolos »

Δηλαδή ξεκίνησε σήμερα με τα πόδια και θα είναι αύριο εδώ?

Κι ύστερα τον λέτε και αργό.
These users thanked the author Parolos for the post (total 7):
Equalizer, DamoN, Unpsofable78, Gregk19262000, paok apo epilogi, Ally Samagoal, rade paprica
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2122
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

juvepaok4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:04 boadu που ακούστηκε κανα 2 μεταγραφικές περιόδους έμεινε ελευθερος απο psv μετα απο ακομα μια κακή χρονια...
Και τι δουλειά έχουν οι μεταγραφές στο τοπικ των μεταγραφών κύριε μου;
Άβαταρ μέλους
Vidis351
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Vidis351 »

Καλησπέρα κ απο εμένα

Ξέρει κανείς πότε θα ανακοινώσει ο Λίσι αποστολή για την προετοιμασία?
Γιατί με τους μικρούς και τουσ τραυματίες αυτή την στιγμή παίζει να φτάσαμε τους 50 παίκτες.
These users thanked the author Vidis351 for the post:
Maklaz
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

gk.box16 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:33

Πουθενά δεν αναφέρεται σε αυτό που γράφεις ο Παπαμιμίκος.
Ίσα ίσα λέει " Είναι αυτονόητο ότι κάθε χρόνο πρέπει να πρωταγωνιστούμε."
Αφού έχεις την απομαγνητοφώνηση έτοιμη, βάλτην εδώ να δούμε κάτι

*Διόρθωση: Στο τόπικ του βάλ'το, οχι εδώ
trouman
Δημοσιεύσεις: 5534
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trouman »

Διαβάζω συχνά ότι αν βγει ο Σαββίδης και πει κάτι του στυλ "θα πάμε συντηρητικά 2 ή 3 χρόνια κλπ"., ο κόσμος θα βάλει πλάτη , θα στηρίξει κλπ.

Διαφωνώ καθέτως οριζοντίως πλαγίως ότι θα πάει έτσι το πράμα.

Την επόμενη ημέρα θα έχουμε Τρωικό πόλεμο...

Εδώ στα καλά, η τοξικότητα ζει και βασιλεύει , πού να ειπωθεί ότι θα πάμε λίγο αλλιώς. Ούτε σε Μάτριξ αυτό όχι κουρδιστό πορτοκάλι...

. πορεί ο Barlow o trouman κλπ να στηρίξουν αλλά η μεγάλη εικόνα θα θυμίζει πλατούν...

Όλα αυτά δε σημαίνουν θα παίξει άμυνα φέτος. Εγώ παραμένω αισιόδοξος..

Θα ήθελα κι εγώ ανοιχτά χαρτια και επικοινωνία αλλά καταλαβαίνω τι θα γίνει αν πάει έτσι το πράμα. Επίσης δε βλέπω διακηρύξεις ανάλογες από τους λοιπούς συμπαίκτες..
These users thanked the author trouman for the post (total 2):
vasgias, xpek20
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”