Έπεσε πολύ αυτός…juvepaok4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:04 boadu που ακούστηκε κανα 2 μεταγραφικές περιόδους έμεινε ελευθερος απο psv μετα απο ακομα μια κακή χρονια...
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2653
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Να αλλαξουμε θεμα ο Ελουστοντο που ειναι ερχεται??
Μηπως ξεκινησε κανα προτζεκτ και αυτος σαν το αλλο ΠΑΟΚτσακι στο Τικ Τοκ, Σαν Σεμπατιαν-Θεσσαλονικη με τα ποδια???
Μηπως ξεκινησε κανα προτζεκτ και αυτος σαν το αλλο ΠΑΟΚτσακι στο Τικ Τοκ, Σαν Σεμπατιαν-Θεσσαλονικη με τα ποδια???
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Παντως παροτι ο mr. Γκρινιας 2026, εγω νιωθω μια αισιοδοξια. Δεν ξερω βρισκω κατι πολυ θελκτικο στην 3αδα ματος-αντρε-λισι. Τους πιστευω οτι θα καταφερουν κατι το οποιο θα μας κανει ολους να γουσταρουμε.
Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
Ναι υπαρχει μεγαλη καθυστερηση ισχυει, παρολαυτα εχω πιστη. Το μονο που θα με ειχε κανει να πω οτι καμια ελπιδα ηταν να χαναμε τον Γιαννουλη απο ομαδα του ΠΟΚ. Αλλα ο Μητσος οπως δειχνουν ολα θα γυρισει σπιτι του. Οποτε εγω απλα περιμενω και ειμαι πολυ αποφασισμενος να στηριξω αυτην την 3αδα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εχει σταλεί φύλλο πορείας για Ολλανδια.Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:23 Να αλλαξουμε θεμα ο Ελουστοντο που ειναι ερχεται??
Μηπως ξεκινησε κανα προτζεκτ και αυτος σαν το αλλο ΠΑΟΚτσακι στο Τικ Τοκ, Σαν Σεμπατιαν-Θεσσαλονικη με τα ποδια???
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στο αθλετικο μολις ειπανε οτι ο Ελουστοντο ερχεται αυριο το απογευμα Θεσσαλονικη! Οριστε η πρωτη μεταγραφη
- These users thanked the author embuji for the post (total 7):
- margas, Patron, pagotatzis, Azrael, aivas19, Gregk19262000, blackzi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:24 Κατ αρχας
Ο Παπαμιμίκος ούτε λίγο, ούτε πολύ, προιδέασε για κάτι παρεμφερές.
Είπε ξεκάθαρα πως όταν ολοκληρωθούν η ανασυγκρότηση και τα νέα γήπεδα κλπ, τότε θα βρεθούμε και πάλι μπροστά απ τον ανταγωνισμό
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει άτακτη υποχώρηση - ούτε και θα δικαιολογούσα εγώ ως οπαδός κάτι τέτοιο.
Όμως και το να λέμε πως δεν επικοινωνήθηκε τίποτα, είναι λάθος.
Σε κανένα σενάριο όμως δεν είναι ούτε λογικό ούτε αποδεκτό να έχουμε ξεχαρβαλωμένη ομάδα
Όπως πάντα όμως έτσι και τώρα, λέω οτι τα μεταγραφικά πεπραγμένα κρίνονται στο τέλος της μεταγραφικής περιόδου, οχι στην αρχή της. Και μετέπειτα, στο χορτάρι.
Τα πρόωρα συμπεράσματα είναι εξ ορισμού λάθος
Πουθενά δεν αναφέρεται σε αυτό που γράφεις ο Παπαμιμίκος.
Ίσα ίσα λέει " Είναι αυτονόητο ότι κάθε χρόνο πρέπει να πρωταγωνιστούμε."
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι και από Δευτέρα ο μητσαρας
- These users thanked the author margas for the post (total 2):
- Dimitris_L4, Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δηλαδή ξεκίνησε σήμερα με τα πόδια και θα είναι αύριο εδώ?
Κι ύστερα τον λέτε και αργό.
Κι ύστερα τον λέτε και αργό.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 7):
- Equalizer, DamoN, Unpsofable78, Gregk19262000, paok apo epilogi, Ally Samagoal, rade paprica
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και τι δουλειά έχουν οι μεταγραφές στο τοπικ των μεταγραφών κύριε μου;juvepaok4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:04 boadu που ακούστηκε κανα 2 μεταγραφικές περιόδους έμεινε ελευθερος απο psv μετα απο ακομα μια κακή χρονια...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλησπέρα κ απο εμένα
Ξέρει κανείς πότε θα ανακοινώσει ο Λίσι αποστολή για την προετοιμασία?
Γιατί με τους μικρούς και τουσ τραυματίες αυτή την στιγμή παίζει να φτάσαμε τους 50 παίκτες.
Ξέρει κανείς πότε θα ανακοινώσει ο Λίσι αποστολή για την προετοιμασία?
Γιατί με τους μικρούς και τουσ τραυματίες αυτή την στιγμή παίζει να φτάσαμε τους 50 παίκτες.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αφού έχεις την απομαγνητοφώνηση έτοιμη, βάλτην εδώ να δούμε κάτιgk.box16 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:33
Πουθενά δεν αναφέρεται σε αυτό που γράφεις ο Παπαμιμίκος.
Ίσα ίσα λέει " Είναι αυτονόητο ότι κάθε χρόνο πρέπει να πρωταγωνιστούμε."
*Διόρθωση: Στο τόπικ του βάλ'το, οχι εδώ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Διαβάζω συχνά ότι αν βγει ο Σαββίδης και πει κάτι του στυλ "θα πάμε συντηρητικά 2 ή 3 χρόνια κλπ"., ο κόσμος θα βάλει πλάτη , θα στηρίξει κλπ.
Διαφωνώ καθέτως οριζοντίως πλαγίως ότι θα πάει έτσι το πράμα.
Την επόμενη ημέρα θα έχουμε Τρωικό πόλεμο...
Εδώ στα καλά, η τοξικότητα ζει και βασιλεύει , πού να ειπωθεί ότι θα πάμε λίγο αλλιώς. Ούτε σε Μάτριξ αυτό όχι κουρδιστό πορτοκάλι...
. πορεί ο Barlow o trouman κλπ να στηρίξουν αλλά η μεγάλη εικόνα θα θυμίζει πλατούν...
Όλα αυτά δε σημαίνουν θα παίξει άμυνα φέτος. Εγώ παραμένω αισιόδοξος..
Θα ήθελα κι εγώ ανοιχτά χαρτια και επικοινωνία αλλά καταλαβαίνω τι θα γίνει αν πάει έτσι το πράμα. Επίσης δε βλέπω διακηρύξεις ανάλογες από τους λοιπούς συμπαίκτες..
Διαφωνώ καθέτως οριζοντίως πλαγίως ότι θα πάει έτσι το πράμα.
Την επόμενη ημέρα θα έχουμε Τρωικό πόλεμο...
Εδώ στα καλά, η τοξικότητα ζει και βασιλεύει , πού να ειπωθεί ότι θα πάμε λίγο αλλιώς. Ούτε σε Μάτριξ αυτό όχι κουρδιστό πορτοκάλι...
. πορεί ο Barlow o trouman κλπ να στηρίξουν αλλά η μεγάλη εικόνα θα θυμίζει πλατούν...
Όλα αυτά δε σημαίνουν θα παίξει άμυνα φέτος. Εγώ παραμένω αισιόδοξος..
Θα ήθελα κι εγώ ανοιχτά χαρτια και επικοινωνία αλλά καταλαβαίνω τι θα γίνει αν πάει έτσι το πράμα. Επίσης δε βλέπω διακηρύξεις ανάλογες από τους λοιπούς συμπαίκτες..