65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Η ΠΑΕ τη,μόνη κινηση που πρεπει να κανει ειναι να κόψει το κωλο όλων των αρδ κ να ξεκινησει με τους δικούς μας πρώτα.
- These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 5):
- Special 4, Dimitris_L4, paoki19, curtis, giaxxo
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Aν η ΠΑΕ κάνει τις κινήσεις που κάνουν οι υπολοιπες ΠΑΕ, θα βρεθεί στα δικαστήρια κατηγορούμενη με τον μισό ποινικό κώδικα. Οι νόμοι σε αυτή τη χώρα είναι a-la-carte. Ισχιουν για οποιον επιθυμει να κινηγά η εκάστοτε κυβερνηση.
Έχουμε διαβάσει για απαγωγές, για ενέργειες και χένας έγινε τπτ Αθήνα. εδώ θα μας υποβιβάσουν για το 1/20 από αυτά που γίνονται κάτω.
πχ Μπεκροπολης δεν θα είχε μείνει κανείς αν είχε έδρα στον μπυραια ή θα λέγανε το περήφανο ποίημα.
Έχουμε διαβάσει για απαγωγές, για ενέργειες και χένας έγινε τπτ Αθήνα. εδώ θα μας υποβιβάσουν για το 1/20 από αυτά που γίνονται κάτω.
πχ Μπεκροπολης δεν θα είχε μείνει κανείς αν είχε έδρα στον μπυραια ή θα λέγανε το περήφανο ποίημα.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
@paok apo epilogi
@Special 4
Δεν πρόλαβα να δω από που ξεκίνησε αλλά σας παρακαλώ λίγο πιο χαλαρά μεταξύ σας, άσχετα από το ποιός έχει δίκιο.
@Special 4
Δεν πρόλαβα να δω από που ξεκίνησε αλλά σας παρακαλώ λίγο πιο χαλαρά μεταξύ σας, άσχετα από το ποιός έχει δίκιο.
- These users thanked the author Rexaris for the post (total 2):
- paok apo epilogi, Special 4
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ένας ποδοσφαιριστής μας, το χρυσό μας παιδί, το καμάρι μας, χτυπιέται αλύπητα από τον Αξιότιμο Κύριο Κωνσταντίνο Ραπτόπουλο και τα αθηνοκεντρικά ΜΜΕ.
Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.
Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.
Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post (total 13):
- Dimitris_L4, katafraktos, psykoman, aivas19, ΚΩΣΤΑΣ2019, eorptol1, Franky, paokkerkir, Dimg5, st4this and 3 more users
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3857
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Επιλεκτικα θυμουνται ότι ΠΑΟΚ ειναι ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
- eorptol1
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Τη μαγκιά τη θυμούνται με Άλκηδες, μερικοί.
Και όταν κλείνουν την 4 επειδή έτσι τους καύλωσε το τσουτσούνι τους.
Και όταν κλείνουν την 4 επειδή έτσι τους καύλωσε το τσουτσούνι τους.
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post:
- Kabamaru11
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αν γινόταν αυτό μακάρι να είχα ένα ευρω για κάθε «Λευτεριά στον ΠΑΟΚ» που θα γραφότανNassos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:34 Πάντως αν η ΠΑΕ ξεκινούσε μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση μελών της, σίγουρα θα είχε πολλή δουλίτσα και εδω μέσα.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5758
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Διαβασα σημερα ενα αρθρο στο in.gr ενος αρδ που δε συγκρατησα το ονομα του...Ακουσα επισης πριν απο λιγο ενα σποτακι με τν αρδ τν Χελακη (φτου σιχαμ@)...κ οι 2 λενε μεσες ακρες οτι ο Ντελιας καλα εκανε γτ ειναι φουλ αδικημενος απο τν Καρβελα..
Ενας δικος μας αρδ , δν ειδα να γραφει κτ αντιστοιχο...ολοι λενε μισολογα , ολοι αφηνουν υπονοιες περι θρησκειας κλπ ( που μπορει οντως να ειναι αυτος ο λογος) και αισθανομαι ακομα περισσοτερο ντροπη γτ υποστηριζω την ιδια ομαδα με αυτους...
@Μπαρκαρούτσος παρα πολυ σωστος ρε φιλε σ αυτο που εγραψες...ΕΥΓΕ!!!
Ενας δικος μας αρδ , δν ειδα να γραφει κτ αντιστοιχο...ολοι λενε μισολογα , ολοι αφηνουν υπονοιες περι θρησκειας κλπ ( που μπορει οντως να ειναι αυτος ο λογος) και αισθανομαι ακομα περισσοτερο ντροπη γτ υποστηριζω την ιδια ομαδα με αυτους...
@Μπαρκαρούτσος παρα πολυ σωστος ρε φιλε σ αυτο που εγραψες...ΕΥΓΕ!!!
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 2):
- Dimg5, giaxxo
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ο φαλακρας πουλαει τοσο θρασος σε σημειο εγκληματικο πλεον που ουτε ο ιδιος περιμενε να παρει τοση εκταση και τωρα τριβει τα χερια του που η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ παε και οι συνδεσμοι κοιμουνται αντι να γινουν ασπιδα. Κριμα.Μπαρκαρούτσος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:25 Ένας ποδοσφαιριστής μας, το χρυσό μας παιδί, το καμάρι μας, χτυπιέται αλύπητα από τον Αξιότιμο Κύριο Κωνσταντίνο Ραπτόπουλο και τα αθηνοκεντρικά ΜΜΕ.
Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.
Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4377
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
μια άλλη οπτική είναι πως ο Ιβάν μετά από Κυριάκο, Λουτσέσκου ίσως να θέλει να οδηγήσει και τον Γκαγκάτση σε παραίτηση, γιατί μην μου πείτε ότι ο πρόδρος της ΕΠΟ που κανονίζει την εθνική να παίξει αγώνες στην Τούμπα, δεν έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση μετά την απόφαση του ντέλια..
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αυτό που λες δε στέκει γιατί μετά θα φύγει μεταγραφή για αλλού.
Και ο μπάμπα-Γκαγκατσης από τον ΠΑΟΚ ξεκίνησε ...
Και ο μπάμπα-Γκαγκατσης από τον ΠΑΟΚ ξεκίνησε ...
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Έχει σχέση ο πρόεδρος της επο με τις κλήσεις των παιχτών ή την απομάκρυνση τους? Ή πιο σωστά θα έπρεπε να εχει?Shivaspace έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:59 μια άλλη οπτική είναι πως ο Ιβάν μετά από Κυριάκο, Λουτσέσκου ίσως να θέλει να οδηγήσει και τον Γκαγκάτση σε παραίτηση, γιατί μην μου πείτε ότι ο πρόδρος της ΕΠΟ που κανονίζει την εθνική να παίξει αγώνες στην Τούμπα, δεν έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση μετά την απόφαση του ντέλια..
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4377
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
να αντιστέψω το ερώτημα, έχει σχέση ο πρόεδρος της ΕΠΟ η θα έπρεπε να έχει με τις ΠΑΕ? πρακτικά όμως τι συμβαίνει?
τον προπονητή της εθνικής ποιός τον προσλαμβάνει ή τον απολύει??
τον προπονητή της εθνικής ποιός τον προσλαμβάνει ή τον απολύει??
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- katafraktos
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Εσύ γιατί δεν έβγαλες ανακοίνωση;Μπαρκαρούτσος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 21:25 Ένας ποδοσφαιριστής μας, το χρυσό μας παιδί, το καμάρι μας, χτυπιέται αλύπητα από τον Αξιότιμο Κύριο Κωνσταντίνο Ραπτόπουλο και τα αθηνοκεντρικά ΜΜΕ.
Εντάξει, την ΠΑΕ την ξέρουμε, σοβιετία, πατερούλης, Ιγκαντίεβιτς και ελικόπτερα.
Οι θεματοφύλακες του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ ο ίδιος, δηλαδή ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ, γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση να τον υπερασπιστούν;
Γιατί δεν έβγαλα εγώ ανακοίνωση;
Σαν τι ανακοίνωση να βγάζαμε εμείς ατομικά;
Γιατί ο ΠΑΟΚ μπορεί να είναι ο λαός του, δηλαδή ο καθένας από όλους μας, αλλά αυτούς που εσύ εδώ υπονοείς, δηλαδή τους συνδέσμους, που στην ουσία δεν έχουν καμία απολύτως θεσμική υπόσταση, έχουν πάψει να αντιπροσωπεύουν τον λαό του ΠΑΟΚ εδώ και χρόνια, καθώς έχουν χάσει την πυξίδα της αποστολής τους και αντιπροσωπεύουν μόνο τον εαυτό τους, ως συλλογικότητες ατόμων, όχι ιδιαίτερα πολυμελείς, με ανύπαρκτη οργάνωση, πέρα από κάποια ασήμαντα events και κάποια μαζέματα πριν από κάποια παιχνίδια ή σε τίποτα εκδρομές. Λίγα πράγματα, φάση παρέας.
Καμία κινηματική υπόσταση και για μένα το κυριότερο είναι η θεσμική υπόσταση που προανέφερα, ότι δεν υφίσταται.
Όχι;
Οπότε είναι σαν να ζητάς από μη υπαρκτές θεσμικές οντότητες να βγάλουν ανακοινώσεις.
Και που βγάζουν δηλαδή, όταν το θυμούνται, δεν νομίζω ότι τις δίνει κανένας σημασία.