ABALAEA2 έγραψε:Ζαγοράκη και παρέα σου,
Ένα μεγάλο ευχαριστώ που υπάρχετε στον ΠΑΟΚ μας, με τα όποια λάθη σας.
Με όλα αυτά που διαβάζω σήμερα, αισθάνομαι τόσο ήσυχος για τα δικά μας δρώμενα
Κι ας μην έχουμε λευτά, κι ας μην πάρουμε Τζιμπούρ, κι ας μην κάνουμε μεταγραφές,
Έχω το κεφάλι μου ήσυχο και μια ομάδα που παρακαλούν να συνεχίζουν να παίζουν στον ΠΑΟΚ μας.
Αυτά που βλέπω για σκουλίκια, αεκάκια, είναι αυτά που περνούσαμε κι εμείς στην προ Ζαγόρ εποχή.
Δυστυχώς γι' αυτούς, αυτά ΤΕΡΜΑ στον ΠΑΟΚ μας!!!
++++1926
