Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

ABALAEA2 έγραψε:Ζαγοράκη και παρέα σου,

Ένα μεγάλο ευχαριστώ που υπάρχετε στον ΠΑΟΚ μας, με τα όποια λάθη σας.

Με όλα αυτά που διαβάζω σήμερα, αισθάνομαι τόσο ήσυχος για τα δικά μας δρώμενα

Κι ας μην έχουμε λευτά, κι ας μην πάρουμε Τζιμπούρ, κι ας μην κάνουμε μεταγραφές,

Έχω το κεφάλι μου ήσυχο και μια ομάδα που παρακαλούν να συνεχίζουν να παίζουν στον ΠΑΟΚ μας.

Αυτά που βλέπω για σκουλίκια, αεκάκια, είναι αυτά που περνούσαμε κι εμείς στην προ Ζαγόρ εποχή.

Δυστυχώς γι' αυτούς, αυτά ΤΕΡΜΑ στον ΠΑΟΚ μας!!!

++++1926
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Shady20 »

Έτσι......

Αυτό πρέπει να μας μείνει μετά από σύγκριση από τους άλλους!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Tetradje »

moican4 έγραψε:Εικόνα


Σιγα ρε μλακες ...!!! Αφησε τον τεραστιο συλλογο και δακρυσε...

Μια ζωη προπαγανδα..

Θα καταρρευσω.!!!!!! :mrgreen:
Περιμενα να βρεχει σημερα αλλα δεν εμαθε τα νεα ο Θεος! Με Κουπερ 8ος, χωρις Κουπερ τα νεα δεν ειναι ευχαριστα σκουληκι μου...


ΥΓ Αυτα που συμβαινουν στην ΑΕΚ να μας γινονται μαθηματα για να μην ισοπεδωνουμε ανθρωπους και τι εχουν προσφερει
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από navigator11 »

novitok έγραψε:
DC έγραψε:Συγνώμη, αλλά ... ποιες είναι οι επιτυχίες του Έκτορα τα τελευταία χρόνια;
Εκτός της φετινής Ευρωπαϊκής πορείας;
Τα περσυνά playoff που για να μπει το σκουλήκι, έδωσαν στους αντιπάλους του 15 κόκκινες και άλλα τόσα πέναλτι σε αυτόν;
Ή η μαγευτική του καριέρα στα βάθη της Μογγολίας;
Ή η φετινή πορεία "πρωταθλητισμού" του σκουληκιού που είναι στους +4 από την ζώνη αγνότητας;
Ή η ισοπεδωτική πορεία κυπέλλου;
Προσωπικά δεν τον θέλω στον ΠΑΟΚ.
Αν τον θέλει η διοίκηση, πάσο. Αυτοί ξέρουν.


Περα απο την Ευρωπη που λες και συ... τους πηρε ενα μεγαλο διπλο δυστυχως μες την ΤΟΥΜΠΑ .... δεν ειναι και λιγο..και δεν ηταν κατα τυχη η νικη τους...

λαμπαδα ας αναψει στο δερμιτζακη ο εκτορας που ... εμπλουτισε το βιογραφικο του ελεω του πωλ που ηθελε να τερψει τα ματια μας με ελκυστικο ποδοσφαιρο,ασχετως που μας τα <<εβγαλε>>!την τρελλα μου μεσα!
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από adamroxas »

Μην παίζετε επιτελους με τον ρουλη της καρδιας μας :cry: :cry: :cry:

Χαχαχαχαχα α ρε τα σκουλικια!του χρονου ειναι η σειρα τους!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από navigator11 »

ο χαβος δεν κουνιεται μεχρι τελους της χρονιας.το ενδεχομενο παντως τη νεα σαιζον να ξεκινησει απο παγκου ως 1ος προπονητης καλυτερα να μην το καλλιεργουμε ουτε για πλακα ...

υγ ο διαδοχος του εκτορος ποιός λετε να ειναι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τετ 19 Ιαν 2011, 14:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

λογικα παλι καποιο καλο ονομα που θα φαει τα σκατα με το φτυαρι
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Φοιρός - Κούης.
Λαϊκή απαίτηση.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

[youtube]uq8dBRvEKHQ&feature=player_embedded[/youtube]

τα μποις θα βγαλουν καμια ανκοινωση τωρα???
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από navigator11 »

khaledfreepaok έγραψε:λογικα παλι καποιο καλο ονομα που θα φαει τα σκατα με το φτυαρι

κ με τί θα τον πληρωσουν;με τα εσοδα απο τη μεταπηδηση του χαβιτο στον γκεϊ;
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Petm »

υγ ο διαδοχος του εκτορος ποιός λετε να ειναι;
κάποιος που θα δέχεται να κάνει τα χατίρια του φερέρ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gash04 »

Μελίσσης και Αμπού στο τυρί να φτιάξουνε μυτζήθρα.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

navigator11 έγραψε:ο χαβος δεν κουνιεται μεχρι τελους της χρονιας.το ενδεχομενο παντως τη νεα σαιζον να ξεκινησει απο παγκου ως 1ος προπονητης καλυτερα να μην το καλλιεργουμε ουτε για πλακα ...
Αν και πάει στο θρεντ προπονητή...

πας στοίχημα;
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

Sera4 έγραψε:[youtube]uq8dBRvEKHQ&feature=player_embedded[/youtube]

τα μποις θα βγαλουν καμια ανκοινωση τωρα???
Όχι, γιατί ξέρουν το πως θα τους πάνε τελικό και σε αυτά τα πράγματα δεν θες να τραβάς και βλέμματα...
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από fox 4 »

moican4 έγραψε:Εικόνα


Σιγα ρε μλακες ...!!! Αφησε τον τεραστιο συλλογο και δακρυσε...

Μια ζωη προπαγανδα..

Θα καταρρευσω.!!!!!! :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”