Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Developer4
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Developer4 »

Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:45
riegel έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:21
Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:55 Για τον Σέρα το είχε αναφέρει ο Κόλκας τις τελευταίες ημέρες του Λουτσέσκου. Μέσα σ' ένα χρόνο δεν καταλαβαίνω τι πρόλαβαν να δουν. 'Η δεν εισακούστηκε καμία πρότασή του και δικαιολογημένα έφυγε ή πρόλαβε να "χρεωθεί" τους δύο Ιταλούς δανεικούς (δεν υπάρχει και καμιά άλλη μεταγραφή που να μπορεί να αποδοθεί στον ίδιο), πράγμα που είναι άδικο για να αξιολογηθεί έτσι κατευθείαν.
Λίγο που τσέκαρα το βιογραφικό του πάντως στο transfermarkt κάθε 1 με 1 1/2 χρόνο αλλάζει ομάδα. Δεν έχει καθίσει παραπάνω πουθενά.
Γενικά με τους σκάουτερς, ακόμα και με ΤΔ, ισχύει το "φύγε εσύ έλα εσύ". Ωστόσο, εδώ το ερώτημα, δεδομένων και των συνθηκών/μεταγραφών επί θητείας του, είναι αν πρόλαβε να κάνει τίποτα ή ήρθε τζάμπα.
Eπιπλέον, προκύπτει και το άλλο ερώτημα ποιος από όλους αυτούς που έχουν αναλάβει τέτοιες θέσεις κατά καιρούς, έχουν καταφέρει κάτι και τι...
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2898
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:53
WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:29 Ο παπαμιμικος οταν λεει οτι ειναι μερα εξω πρεπει,να τσεκάρουμε γιατι πιθανότατα θα ειναι νυχτα


Τόσα πολλά ψέμματα και κοροϊδίες σου έχει ρίξει εσένα ο Παπαμιμίκος;

Ή απλά λέμε για να λέμε, επειδή έχουμε τα νεύρα μας με την ομάδα;
Δεν εχω νευρα με την ομαδα. Η ομαδα καθε χρονο ετσι ειναι... νευρα εχω που ειναι ο συγκεκριμένος στον οργανισμό ΠΑΟΚ αλλα τεσπα.
These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 3):
DIKEFALOS29, Gregk19262000, margas
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2520
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

Επειδή ειλικρινά δεν τον γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να πω ότι είναι έτσι ή αλλιώς, μπορεί παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος από αυτούς που ψεύτη τον ανεβάζει, απαταιώνα τον κατεβάζει, από που έχει αυτή την άποψη για τον Παπαμιμίκο; τον γνωρίζει ας πούμε προσωπικά, του έχει δώσει δείγματα ότι είναι ψεύτης η οτιδήποτε άλλο; πραγματικά ρωτάω γιατί όπως είπα, δεν τον γνωρίζω. Παρεμπιπτόντως το ότι είναι κουμπάρος ή μπατζανάκης η οτιδήποτε άλλο ή ότι ήταν ενεργό μέλος της ΝΔ πριν κάποια χρόνια δεν στέκει ως επιχείρημα
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2898
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:59 Επειδή ειλικρινά δεν τον γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να πω ότι είναι έτσι ή αλλιώς, μπορεί παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος από αυτούς που ψεύτη τον ανεβάζει, απαταιώνα τον κατεβάζει, από που έχει αυτή την άποψη για τον Παπαμιμίκο; τον γνωρίζει ας πούμε προσωπικά, του έχει δώσει δείγματα ότι είναι ψεύτης η οτιδήποτε άλλο; πραγματικά ρωτάω γιατί όπως είπα, δεν τον γνωρίζω. Παρεμπιπτόντως το ότι είναι κουμπάρος ή μπατζανάκης η οτιδήποτε άλλο ή ότι ήταν ενεργό μέλος της ΝΔ πριν κάποια χρόνια δεν στέκει ως επιχείρημα
Μπορείς να ψάξεις να μαθεις το τι ειναι ο συγκεκριμένος εκτος κ αν τωρα που ειναι στον ΠΑΟΚ θα πρεπει να τον σεβαστούμε κιολας.
These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 2):
Gregk19262000, margas
juvepaok4
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ 17 Δεκ 2025, 13:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από juvepaok4 »

boadu που ακούστηκε κανα 2 μεταγραφικές περιόδους έμεινε ελευθερος απο psv μετα απο ακομα μια κακή χρονια...
Miles
Δημοσιεύσεις: 9220
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

Είσαι οφ τόπικ, εδώ μόνο Παπαμιμίκος.
These users thanked the author Miles for the post (total 6):
Logistis, Maklaz, margas, Anwnimos, PAOKevolution, Ally Samagoal
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Για ξεψαχνιστε τη Σάντερλαντ, ο Σερρα θα είναι in charge of outgoing transfers and loans.

Αν κ πήγαν να μας κλέψουν το λιμάνι και δεν ξέρω αν θέλουμε πάρε δώσε μαζί τους.
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3241
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Patron έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:07 Για ξεψαχνιστε τη Σάντερλαντ, ο Σερρα θα είναι in charge of outgoing transfers and loans.

Αν κ πήγαν να μας κλέψουν το λιμάνι και δεν ξέρω αν θέλουμε πάρε δώσε μαζί τους.
Πήγε να κλέψει η Σάντερλαντ το λιμάνι του ΠΑΟΚ?
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2520
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:03
tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:59 Επειδή ειλικρινά δεν τον γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να πω ότι είναι έτσι ή αλλιώς, μπορεί παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος από αυτούς που ψεύτη τον ανεβάζει, απαταιώνα τον κατεβάζει, από που έχει αυτή την άποψη για τον Παπαμιμίκο; τον γνωρίζει ας πούμε προσωπικά, του έχει δώσει δείγματα ότι είναι ψεύτης η οτιδήποτε άλλο; πραγματικά ρωτάω γιατί όπως είπα, δεν τον γνωρίζω. Παρεμπιπτόντως το ότι είναι κουμπάρος ή μπατζανάκης η οτιδήποτε άλλο ή ότι ήταν ενεργό μέλος της ΝΔ πριν κάποια χρόνια δεν στέκει ως επιχείρημα
Μπορείς να ψάξεις να μαθεις το τι ειναι ο συγκεκριμένος εκτος κ αν τωρα που ειναι στον ΠΑΟΚ θα πρεπει να τον σεβαστούμε κιολας.
Ναι αλλά δεν μου απάντησες. Το να κράζουμε κάποιον ασταμάτητα και όταν μας ζητάνε να το τεκμηριώσουμε να λέμε ψάξε να βρεις τι είναι ο συγκεκριμένος δεν είναι και πολύ ντόμπρο. Τέλος πάντων, κάποιος που μπορεί παρακαλώ;
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:03
tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:59 Επειδή ειλικρινά δεν τον γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να πω ότι είναι έτσι ή αλλιώς, μπορεί παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος από αυτούς που ψεύτη τον ανεβάζει, απαταιώνα τον κατεβάζει, από που έχει αυτή την άποψη για τον Παπαμιμίκο; τον γνωρίζει ας πούμε προσωπικά, του έχει δώσει δείγματα ότι είναι ψεύτης η οτιδήποτε άλλο; πραγματικά ρωτάω γιατί όπως είπα, δεν τον γνωρίζω. Παρεμπιπτόντως το ότι είναι κουμπάρος ή μπατζανάκης η οτιδήποτε άλλο ή ότι ήταν ενεργό μέλος της ΝΔ πριν κάποια χρόνια δεν στέκει ως επιχείρημα
Μπορείς να ψάξεις να μαθεις το τι ειναι ο συγκεκριμένος εκτος κ αν τωρα που ειναι στον ΠΑΟΚ θα πρεπει να τον σεβαστούμε κιολας.


Ωραία όλα αυτά και σε ένα βαθμό σεβαστά και σε ένα άλλο βαθμό θεμιτά

Αλλά δεν σχετίζονται ούτε με το τόπικ των μεταγραφών ούτε με τα αυθαίρετα συμπεράσματα

Παράπονα για τον χ υπάλληλο/στέλεχος της ΠΑΕ, στο αντίστοιχο τόπικ ρε παιδιά!
These users thanked the author Equalizer for the post:
WestBlock4
Άβαταρ μέλους
zarathustra79
Δημοσιεύσεις: 1948
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από zarathustra79 »

Έναν ολόκληρο χρόνο ήταν ο Serra στην ομάδα και ανάθεμα αν βγήκε προς τα έξω έστω μια κουβέντα που είπε. Όχι μόνο τη φωνή του δε γνωρίζουμε, ούτε καν τη φάτσα του. Δεν ξέρουμε καν αν οι Vogliacco/Blanco ήταν δικές του εισηγήσεις. Το υποθέτουμε, αλλά δε μπορούμε να το ξέρουμε γιατί δεν έβγαινε προς τα έξω.

Το οτι παρόλαυτα υπάρχει κόσμος που γκρινιάζει που φεύγει από την ομάδα, ε με ξεπερνά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zarathustra79 την Παρ 26 Ιουν 2026, 14:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2898
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:11
WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:03
tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 13:59 Επειδή ειλικρινά δεν τον γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να πω ότι είναι έτσι ή αλλιώς, μπορεί παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος από αυτούς που ψεύτη τον ανεβάζει, απαταιώνα τον κατεβάζει, από που έχει αυτή την άποψη για τον Παπαμιμίκο; τον γνωρίζει ας πούμε προσωπικά, του έχει δώσει δείγματα ότι είναι ψεύτης η οτιδήποτε άλλο; πραγματικά ρωτάω γιατί όπως είπα, δεν τον γνωρίζω. Παρεμπιπτόντως το ότι είναι κουμπάρος ή μπατζανάκης η οτιδήποτε άλλο ή ότι ήταν ενεργό μέλος της ΝΔ πριν κάποια χρόνια δεν στέκει ως επιχείρημα
Μπορείς να ψάξεις να μαθεις το τι ειναι ο συγκεκριμένος εκτος κ αν τωρα που ειναι στον ΠΑΟΚ θα πρεπει να τον σεβαστούμε κιολας.


Ωραία όλα αυτά και σε ένα βαθμό σεβαστά και σε ένα άλλο βαθμό θεμιτά

Αλλά δεν σχετίζονται ούτε με το τόπικ των μεταγραφών ούτε με τα αυθαίρετα συμπεράσματα

Παράπονα για τον χ υπάλληλο/στέλεχος της ΠΑΕ, στο αντίστοιχο τόπικ ρε παιδιά!
Εχεις δικιο σ αυτο .
These users thanked the author WestBlock4 for the post:
Equalizer
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:09
Patron έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:07 Για ξεψαχνιστε τη Σάντερλαντ, ο Σερρα θα είναι in charge of outgoing transfers and loans.

Αν κ πήγαν να μας κλέψουν το λιμάνι και δεν ξέρω αν θέλουμε πάρε δώσε μαζί τους.
Πήγε να κλέψει η Σάντερλαντ το λιμάνι του ΠΑΟΚ?
Όχι ακριβώς
Άβαταρ μέλους
NikLiverpool
Δημοσιεύσεις: 1531
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από NikLiverpool »

astral έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:04
NikLiverpool έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:40
Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
Η ρίτρα δεν είναι υποχρεωτικη, όλοι γνωρίζουν ότι μπορεί να είναι απλά βάση διαπραγμάτευσης. Καμιά κοροιδια
OK fair enough! 4 πάντως για Μπιανκο δεν θα έδινα :mrgreen:
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

Αλλος ενας που ηρθε, δεν μαθαμε ποτε τι ακριβως κανει μεσα στο χαος που λεγεται ΠΑΕ ΠΑΟΚ, και τωρα φευγει χωρις καν μια ανακοινωση.
Αλλα ενταξει ας του χρεωσουμε τωρα το Βολιακο και τον Μπιανκο, ειμαι σιγουρος οτι απο ολους τους ποδοσφαιριστες του πλανητη επεμενε σε αυτους τους δυο και εκοβε το χερι του. Το οτι ηταν απλα απο τους λιγους διαθεσιμους αρχες Σεπτεμβρη (αφου φαγαμε παλι 3 μηνες να παζαρευουμε παικτες που ποτε δεν ειχαμε διαθεση να φτασουμε εστω κοντα σε αυτα που ζητουσαν) και κυριως ηταν μια φθηνη λυση-πασαλειμα που θα δεσμευε την ομαδα μας μονο για 9 μηνες, ειναι φυσικα τυχαιο.

Αμα ημουν ο Τσικνας παντως, θα ακουγα ηδη το τικ-τακ. Ιδανικο θυμα να χρεωθει τον Λισι σε εναν χρονο απο τωρα λογω Ισπανιας.
These users thanked the author xyz_o_peponas for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”