Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Μονο με Ρεχαγκελοσυστημα (ρομβο στην αμυνα) θα καταφερουμε να κρατησουμε το σκορ σε χαμηλα επιπεδα... Και φυσικα να γουσταρουμε , μην ξεχνιομαστε... 
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
+1589Sera4 έγραψε:ΔΕ ΧΩΡΑΕΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΑΔΕΡΦΙΑ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΚΟΟΥΤΣ...![]()
Όσο κρατήσει ας το χαρούμε. Η διαχείριση μιας ήττας ή ενός αποκλεισμού είναι πάντα δύσκολη είτε έχεις "την μπάλα κάτω" είτε όχι. Εγώ ονειρεύομαι μια ισοπαλία με γκολ εκεί κι ελπίζω να αποδειχτεί ότι έχω προφητικό χάρισμα.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Το σύστημα Μάξιμε, έχει "κλειδώσει" και θα είναι αυτό του "αγαπημένου" σου προπονητή....
Αυτό δεν μπορούν οι παίχτες να μην το "βγάλουν" στο γήπεδο. Το μόνο πρόβλημα είναι η φυσική κατάσταση γιατί το "σύστημα" απαιτεί τρέξιμο και αλληλοκάλυψη.
Στα μείον, η αριστερή πλευρά που θα λειτουργεί μόνο ανασταλτικά.
Στα συν, ο Σάλπι στην κορυφή που με την ταχύτητα του μπορεί να κάνει ζημιά και αν όχι να "κρατήσει" πιο πίσω την άμυνα τους.

Αυτό δεν μπορούν οι παίχτες να μην το "βγάλουν" στο γήπεδο. Το μόνο πρόβλημα είναι η φυσική κατάσταση γιατί το "σύστημα" απαιτεί τρέξιμο και αλληλοκάλυψη.
Στα μείον, η αριστερή πλευρά που θα λειτουργεί μόνο ανασταλτικά.
Στα συν, ο Σάλπι στην κορυφή που με την ταχύτητα του μπορεί να κάνει ζημιά και αν όχι να "κρατήσει" πιο πίσω την άμυνα τους.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Συγκεντρωση 24/7. Τυχη. Αγωνιστικες και εξωαγωνιστικες κομπινες. Αυτο ειναι το τριπτυχο της επιτυχιας. Προσηλωση στο στοχο απο ολους, δεν παμε εκει για την εμπειρια. Θελω να δω την ομαδα να εχει αγχος!
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Σωστος!Maximus έγραψε:Μονο με Ρεχαγκελοσυστημα (ρομβο στην αμυνα) θα καταφερουμε να κρατησουμε το σκορ σε χαμηλα επιπεδα...
Αλλο και τουτο...Maximus έγραψε:Και φυσικα να γουσταρουμε , μην ξεχνιομαστε...
Καλα ρε Δερμιτζακη το Σ@ντος τον παρακολουθουσες?
Εμεις δε θελουμε να γουσταρουμε (αν εννοεις ποδοσφαιρο) θελουμε το αποτελεσμα μονο!
Τωρα τι να σου πω αν μπορεις να συνδυασεις θεαμα με αποτελεσματα...
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Ήρεμα παιδιά..Μην σας ποιάνει απαισιοδοξία για το ματς!
Δεν νομίζω να χωράνε προβλέψεις για το συγκεκριμένο ματς..Ναι μεν έχει κάποιους παικταράδες ο Άγιαξ αλλά οι περισσότεροι από τους παίκτες πρώτης γραμμής τους μιας και διεθνείς θα είναι ανέτοιμη! Καλός ο Χαμνταουί αλλά πόσο καλά μπορεί να συνεργαστεί με τους συμπαίκτες του, όταν έχει κλωτσήσει μαζί τους μπάλα μόλις σε μια προπόνηση..???
Στο πόσο % του μπορεί να βρίσκεται ο Σουάρεζ όντας 3 εβδομάδες απροπόνητος??? Τι ανάσες θα έχουν όλοι αυτοί έτσι ώστα να αποδώσουν αυτά που μπορούν και να ανταποκριθούν σε ένα παιχνίδι επιπέδου CL????
Γρίφος το παιχνίδι!!!
Δεν νομίζω να χωράνε προβλέψεις για το συγκεκριμένο ματς..Ναι μεν έχει κάποιους παικταράδες ο Άγιαξ αλλά οι περισσότεροι από τους παίκτες πρώτης γραμμής τους μιας και διεθνείς θα είναι ανέτοιμη! Καλός ο Χαμνταουί αλλά πόσο καλά μπορεί να συνεργαστεί με τους συμπαίκτες του, όταν έχει κλωτσήσει μαζί τους μπάλα μόλις σε μια προπόνηση..???
Στο πόσο % του μπορεί να βρίσκεται ο Σουάρεζ όντας 3 εβδομάδες απροπόνητος??? Τι ανάσες θα έχουν όλοι αυτοί έτσι ώστα να αποδώσουν αυτά που μπορούν και να ανταποκριθούν σε ένα παιχνίδι επιπέδου CL????
Γρίφος το παιχνίδι!!!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21308
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
PARASANDALOS έγραψε:ετσι οπως ειναι η ομαδα καλο ειναι να παρουμε το κεντρο να μην παει ι μπαλλα καν στην αμυνα .....το να κλειστουμε πισω ετσι οπως ειναι τωρα η ομαδα δε θα μας βγει σε καλο νομιζω .....οποτε καλυτερα να εχουμε το κεντρο....μπας κ βαλουμε κ κανα γκολακι.......
1 γκοαλ να βαλουμε κ 2 να φαμε μια χαρα θα ειμαστε
θα συμφωνουσα με οσα γραφεις,αν ηταν στα ....... ποδια μας!δλδ πως θα παρουμε το κεντρο για να μη φτανει καν η μπαλα στην περιοχη μας?να ειμαστε και λιγο ρεαλιστες ......
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
στην αμυνα οπως λεει και ο φιλος πιο πανω ειμαστε για τον πο8τσ8
ο αγιαξ στην επιθεση πεταει φωτιες.στο κεντρο ο αργος γκαρσια δεν μπορει να τους σταματησει
με βιτολο μονο δεν γινεται τιποτα.
οσο πλησιαζει η ωρα του αγωνα η και ασπρομαυρη αδρεναλινη ανεβαινει και ειμαι σιγουρος οτι κατι καλο θα κανουμε.
βλεποντας τα πραγματα ομως ρεαλιστικα δυστυχως δεν εχουμε καμμια τυχη και ειναι στα ποδια των παιχτων αγιαξ,
σε ποιο σκορ θα σταματησει το κοντερ.
η καρδια λεει 0-0
το μυαλο 4-0
ο αγιαξ στην επιθεση πεταει φωτιες.στο κεντρο ο αργος γκαρσια δεν μπορει να τους σταματησει
με βιτολο μονο δεν γινεται τιποτα.
οσο πλησιαζει η ωρα του αγωνα η και ασπρομαυρη αδρεναλινη ανεβαινει και ειμαι σιγουρος οτι κατι καλο θα κανουμε.
βλεποντας τα πραγματα ομως ρεαλιστικα δυστυχως δεν εχουμε καμμια τυχη και ειναι στα ποδια των παιχτων αγιαξ,
σε ποιο σκορ θα σταματησει το κοντερ.
η καρδια λεει 0-0
το μυαλο 4-0
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Τόσο αισιόδοξο είναι το μυαλό; Δύσκολα να ρίξουμε τεσσάρα
Πέρα απ' την πλάκα, καταλαβαίνω πώς σκέφτεσαι.
Πέρα απ' την πλάκα, καταλαβαίνω πώς σκέφτεσαι.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
παλι καλα τα 3-4 χιλιαρικα αλανια που μονο με τα ποδια δεν ξεκινησαν για ολλανδια εχουν διαφορετικη αποψη απο μερικους...δλδ τι θελετε ρε καρντασια να λαιμαι συνεχεια ποσο καλυτερος ειναι ο αζαξ κλπ???οταν παιξαμε με αρσεναλ δλδ δεν επρεπε να ειχαμε κατεβει καν στο γηπεδο??ΠΑΟΚ ειμαστε αδερφια και θα παμε με ψηλα το κεφαλι και τις φουτσες....και οτι βρεξει ας κατεβασει...και αν γουσταρουν οι λουγκρες να μας υποτιμησουν κιολας ακομα καλυτερα...εμεις κυνηγαμε το ονειρο μας και κανεις δε μπορει να μας το στερησει αυτο...και αν το πιστεψουμε θα γινει....ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΑΟΚ...ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΣΗΚΩΘΟΥΜΕ...
ΟΠΟΤΕ ΠΟΥ-ΣΥ-ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΤΙΣ ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ...ΤΟΣΗ ΒΑΖΕΛΙΝΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ

ΟΠΟΤΕ ΠΟΥ-ΣΥ-ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΤΙΣ ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ...ΤΟΣΗ ΒΑΖΕΛΙΝΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
αδερφε οι περισσοτεροι ετσι σκεφτομαστε.Pegasus έγραψε:Τόσο αισιόδοξο είναι το μυαλό; Δύσκολα να ρίξουμε τεσσάρα![]()
Πέρα απ' την πλάκα, καταλαβαίνω πώς σκέφτεσαι.
μακαρι να μην διασυρθουμε και να ερθει ενα αποτελεσμα που να μας δινει εστω και λιγες
πιθανοτητες για τον επαναληπτικο.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Μια αξιοπρεπή εμφάνιση κι ότι κάτσει. Άλλωστε δεν είμαστε εμεις φαβορί...
Το κακό είναι ότι κάθε φορά που έχουμε Τσου Λου, όλο κάτι κακό γίνεται.
Για να δούμε αυτή τη φορά.

Το κακό είναι ότι κάθε φορά που έχουμε Τσου Λου, όλο κάτι κακό γίνεται.
Για να δούμε αυτή τη φορά.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Πιθανόν να μην παίξει αύριο ο Βλάνταν...
«Γκολ στο Αμστερνταμ»
Super League
ΠΑΟΚ
Σε ρυθμούς Αγιαξ κινούνται όλοι στον ΠΑΟΚ και ο Βλάνταν Ίβιτς μιλώντας στην «King Bet» που κυκλοφορεί σήμερα, τόνισε πως ο «δικέφαλος» πρέπει να σκοράρει στο Αμστερνταμ.
Αναλυτικά η συνέντευξη του στην εφημερίδα «King Bet»:
-Βλάνταν, θα προλάβεις το ματς στο «Αμστερνταμ Αρένα»;
«Γίνεται αγώνας δρόμου, η αλήθεια είναι ότι πονάω λίγο ακόμα. Θα περιμένω ακόμα μία προπόνηση για να δούμε αν βελτιωθεί η κατάσταση, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος μας. Θα δούμε... Ισως είναι προτιμότερο να μην το ρισκάρουμε, έτσι ώστε να είμαι 100% έτοιμος για τη ρεβάνς στην Τούμπα».
-Δύσκολος ο Αγιαξ...
«Σίγουρα, μιλάμε για ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ στον κόσμο. Οποιος έχει δει τα τμήματα υποδομής της ομάδας θα καταλάβει αμέσως τι εννοώ. Το παιχνίδι είναι σίγουρα πολύ δύσκολο, σεβόμαστε τον Αγιαξ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τον φοβόμαστε. Η νοοτροπία της ομάδας έχει αλλάξει οριστικά στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια και παίζουμε πάντα για τη νίκη».
-Η αλήθεια ωστόσο, Βλάνταν, είναι ότι ο ΠΑΟΚ δεν έδειξε έτοιμος στα φιλικά...
«Αλλα παιχνίδια, εκεί είχαμε και το... μπέρδεμα με τον Μπερέτα...».
-Τι έγινε, αλήθεια, με τον Ιταλό;
«Δεν μπόρεσε να μπει στο κλίμα της ομάδας και η διοίκηση πήρε την απόφασή της. Δεν ασχολούμαι ποτέ με προπονητές, είναι θέματα για άλλους. Εγώ θέλω να κάνω τη δουλειά μου, ούτε θα κρίνω την αξία του Μπερέτα, αν είναι καλός ή κακός, καθώς ήταν μόλις 3 εβδομάδες μαζί μας... Το σίγουρο είναι ότι μετά τον Σάντος, που έφυγε απόλυτα πετυχημένος, ήταν λογικό να γίνουν άμεσα συγκρίσεις και ο επόμενος να έχει πρόβλημα...».
- Στον πάγκο της ομάδας, πλέον, ο Παύλος Δερμιτζάκης...
«Νίκο, όπως σου είπα, δεν σχολιάζω ποτέ κινήσεις της διοίκησης. Δεν είναι αυτή η δουλειά μου... Είμαι επαγγελματίας και οφείλω να είμαι συνεπής και τυπικός με οποιονδήποτε προπονητή. Καλή επιτυχία στον νέο τεχνικό μας».
- Τι θα πρέπει να προσέξει ο ΠΑΟΚ στην Ολλανδία;
«Ολη την ομάδα... (γέλια) Θέλω να είμαι ρεαλιστής. Πρέπει να παλέψουμε και να δώσουμε το 100% των δυνάμεών μας για να τα καταφέρουμε. Είναι δύο παιχνίδια και δεν πιστεύω ότι όλα θα κριθούν από ένα ματς. Ο δικός μας βασικός στόχος είναι να σκοράρουμε εκτός έδρας. Αν τα καταφέρουμε και φύγουμε με ένα καλό σκορ, τότε μπροστά στο φανταστικό κοινό μας δεν φοβόμαστε καμία ομάδα. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να πανηγυρίσουμε όλοι μια τεράστια πρόκριση. Το σίγουρο είναι ότι σκεφτόμαστε θετικά για το καλύτερο».
- Βλάνταν, μαζί με τον ΠΑΟΚ, δίνει προκριματικά Τσάμπιονς Λιγκ και η άλλη «ασπρόμαυρη» αγάπη σου, η Παρτιζάν…
«Ναι, μόνο που η Παρτιζάν έχει σαφώς πιο εύκολο έργο. Αν είναι σοβαρή, θα έχει τον πρώτο λόγο απέναντι στην Ελσίνκι. Η ομάδα μπορεί να έχασε τον Ντιαρά, αλλά πήρε τον Ιλιεφ και τον Σμίλιαντς (σ.σ.: διαβασμένος). Εχει τις πιθανότητες μαζί της και ειλικρινά θα είμαι πολύ χαρούμενος αν καταφέρει να προκριθεί. Αν τα καταφέρουμε και εμείς, τότε θα είναι πραγματικά τέλεια».
- Εκτός του Τσάμπιονς Λιγκ, έχουμε και πρωτάθλημα. Ο κόσμος, μετά την περσινή σεζόν, έχει απαιτήσεις...
«Κοίτα, τους στόχους τους βάζει η διοίκηση. Οι ποδοσφαιριστές είναι για να παίζουν μπάλα. Το σίγουρο είναι ότι οι ευθύνες μας, μετά την περσινή σεζόν, είναι μεγαλύτερες. Ο ΠΑΟΚ θεωρώ ότι ενισχύθηκε, καθώς ο κορμός έμεινε και με τις σημαντικές προσθήκες του Δημήτρη, αλλά και του Ζουέλα και Μπουσαϊντί έχει όλες τις προϋποθέσεις να αισιοδοξεί. Απλά φέτος θα είναι πιο δύσκολα...».
- Το λες αυτό επειδή είχαμε ηχηρές μεταγραφές στο Λεκανοπέδιο, ειδικά από τον Ολυμπιακό...
«Και γι’ αυτό. Ο Ολυμπιακός και η ΑΕΚ ενισχύθηκαν σημαντικά, ο Παναθηναϊκός θα είναι ακόμα πιο δεμένος σε σχέση με πέρσι, ενώ και ο Αρης έκανε μεταγραφές. Ωστόσο θεωρώ ότι θα είναι ακόμα πιο δύσκολο γιατί πλέον όλοι θα θέλουν να κερδίσουν τον ΠΑΟΚ. Δεν θα υπάρχει κανένα εύκολο ματς, καθώς η περσινή πορεία μάς έχει γεμίσει με υποχρεώσεις και οι αντίπαλοι απέναντι στον ΠΑΟΚ θα θέλουν να αποδείξουν πολλά».
- Πώς είδες τις μεταγραφές των Γκοβού και Ριέρα;
«Σίγουρα μεγάλες μεταγραφές, που ανεβάζουν το επίπεδο του πρωταθλήματος. Αυτή είναι και η διαφορά του ΠΑΟΚ με τις ομάδες των Αθηνών. Δεν έχει αυτή την οικονομική άνεση και θα πρέπει να καλύψουμε αυτή την... αδυναμία μέσα στις 4 γραμμές με μεγαλύτερο πάθος και δύναμη. Το σίγουρο πάντως είναι ότι θα χρειαστούν χρόνο προσαρμογής και ότι μόνο με λεφτά δεν κάνεις ομάδες, χρειάζονται και άλλα στοιχεία, όπως οργάνωση και γνώση του ποδοσφαίρου και ο ΠΑΟΚ αυτά τα έχει, όπως έδειξε την περσινή σεζόν, που με πολύ μικρότερο μπάτζετ από τις ομάδες των Αθηνών μπήκε σφήνα».
- Ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι πάντα δίπλα στην ομάδα και φέτος ξεπέρασε τα 19 χιλιάδες διαρκείας... Εχει απαιτήσεις, καθώς θέλει το κάτι παραπάνω από την ομάδα.
«Εντάξει, ό,τι και να πούμε για τον κόσμο του ΠΑΟΚ είναι λίγο. Είναι πραγματικά ασυναγώνιστος και κάνει πάντα σωστά τη δουλειά του και με το παραπάνω. Θα πρέπει να συνεχίσει έτσι. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει και υπομονή, γιατί πραγματικά βλέπει ότι αυτό που κάνουμε αξίζει τον κόπο και στο τέλος θα δικαιωθεί. Αυτή η υπομονή θα βγει σε καλό...».
- Βλάνταν, είπες ότι οι παίκτες δεν βάζουν στόχους, αλλά μέχρι πού πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει ο φετινός ΠΑΟΚ;
(γέλια) «Μου αρέσει να κρατάω μικρό καλάθι. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια, προτιμώ να μιλήσω μέσα στο γήπεδο και εκεί να δίνω το 100% των δυνάμεών μου. Ο ΠΑΟΚ θα κάνει πρωταθλητισμό, όπως είπε και ο πρόεδρος, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω πού μπορούμε να φτάσουμε, θα ήταν πάντως το ιδανικό να φτάσουμε κάποια στιγμή και σε έναν τίτλο μετά από 25 χρόνια, καθώς η ομάδα έχει πολλές δυνατότητες και με την περσινή της πορεία έδειξε ότι μπορεί και έφτασε κοντά, πολύ κοντά...».
- Στην υπόλοιπη Ευρώπη τι γίνεται, έχει κάποια ομάδα που υποστηρίζεις;
«Εντάξει, μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπω την Μπαρτσελόνα. Ομάδα με τα όλα της! Κάποιοι νομίζουν ότι ο Τσάβι και ο Ινιέστα είναι γρήγοροι, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουν γρήγορη σκέψη. Το ποδόσφαιρο χρειάζεται και μυαλό, άλλωστε κανένας δεν είναι πιο γρήγορος από την μπάλα. Η ταχύτητα τις σκέψης όλης της ομάδας του Γκουαρντιόλα είναι εκπληκτική, πραγματικά χαίρομαι να τη βλέπω».
- Ανέφερες πάλι τη λέξη ταχύτητα, το αδύνατο σημείο σου...
«Ναι, δεν γίνεται να είμαστε όλοι Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο. Οι παίκτες που τα έχουν όλα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Σπανίζουν. Γι’ αυτό και παίζουν στην Μπαρτσελόνα, τη Ρεάλ και παίρνουν εκατομμύρια ευρώ». (γέλια)
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... entsAnchor
«Γκολ στο Αμστερνταμ»
Super League
ΠΑΟΚ
Σε ρυθμούς Αγιαξ κινούνται όλοι στον ΠΑΟΚ και ο Βλάνταν Ίβιτς μιλώντας στην «King Bet» που κυκλοφορεί σήμερα, τόνισε πως ο «δικέφαλος» πρέπει να σκοράρει στο Αμστερνταμ.
Αναλυτικά η συνέντευξη του στην εφημερίδα «King Bet»:
-Βλάνταν, θα προλάβεις το ματς στο «Αμστερνταμ Αρένα»;
«Γίνεται αγώνας δρόμου, η αλήθεια είναι ότι πονάω λίγο ακόμα. Θα περιμένω ακόμα μία προπόνηση για να δούμε αν βελτιωθεί η κατάσταση, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος μας. Θα δούμε... Ισως είναι προτιμότερο να μην το ρισκάρουμε, έτσι ώστε να είμαι 100% έτοιμος για τη ρεβάνς στην Τούμπα».
-Δύσκολος ο Αγιαξ...
«Σίγουρα, μιλάμε για ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ στον κόσμο. Οποιος έχει δει τα τμήματα υποδομής της ομάδας θα καταλάβει αμέσως τι εννοώ. Το παιχνίδι είναι σίγουρα πολύ δύσκολο, σεβόμαστε τον Αγιαξ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τον φοβόμαστε. Η νοοτροπία της ομάδας έχει αλλάξει οριστικά στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια και παίζουμε πάντα για τη νίκη».
-Η αλήθεια ωστόσο, Βλάνταν, είναι ότι ο ΠΑΟΚ δεν έδειξε έτοιμος στα φιλικά...
«Αλλα παιχνίδια, εκεί είχαμε και το... μπέρδεμα με τον Μπερέτα...».
-Τι έγινε, αλήθεια, με τον Ιταλό;
«Δεν μπόρεσε να μπει στο κλίμα της ομάδας και η διοίκηση πήρε την απόφασή της. Δεν ασχολούμαι ποτέ με προπονητές, είναι θέματα για άλλους. Εγώ θέλω να κάνω τη δουλειά μου, ούτε θα κρίνω την αξία του Μπερέτα, αν είναι καλός ή κακός, καθώς ήταν μόλις 3 εβδομάδες μαζί μας... Το σίγουρο είναι ότι μετά τον Σάντος, που έφυγε απόλυτα πετυχημένος, ήταν λογικό να γίνουν άμεσα συγκρίσεις και ο επόμενος να έχει πρόβλημα...».
- Στον πάγκο της ομάδας, πλέον, ο Παύλος Δερμιτζάκης...
«Νίκο, όπως σου είπα, δεν σχολιάζω ποτέ κινήσεις της διοίκησης. Δεν είναι αυτή η δουλειά μου... Είμαι επαγγελματίας και οφείλω να είμαι συνεπής και τυπικός με οποιονδήποτε προπονητή. Καλή επιτυχία στον νέο τεχνικό μας».
- Τι θα πρέπει να προσέξει ο ΠΑΟΚ στην Ολλανδία;
«Ολη την ομάδα... (γέλια) Θέλω να είμαι ρεαλιστής. Πρέπει να παλέψουμε και να δώσουμε το 100% των δυνάμεών μας για να τα καταφέρουμε. Είναι δύο παιχνίδια και δεν πιστεύω ότι όλα θα κριθούν από ένα ματς. Ο δικός μας βασικός στόχος είναι να σκοράρουμε εκτός έδρας. Αν τα καταφέρουμε και φύγουμε με ένα καλό σκορ, τότε μπροστά στο φανταστικό κοινό μας δεν φοβόμαστε καμία ομάδα. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να πανηγυρίσουμε όλοι μια τεράστια πρόκριση. Το σίγουρο είναι ότι σκεφτόμαστε θετικά για το καλύτερο».
- Βλάνταν, μαζί με τον ΠΑΟΚ, δίνει προκριματικά Τσάμπιονς Λιγκ και η άλλη «ασπρόμαυρη» αγάπη σου, η Παρτιζάν…
«Ναι, μόνο που η Παρτιζάν έχει σαφώς πιο εύκολο έργο. Αν είναι σοβαρή, θα έχει τον πρώτο λόγο απέναντι στην Ελσίνκι. Η ομάδα μπορεί να έχασε τον Ντιαρά, αλλά πήρε τον Ιλιεφ και τον Σμίλιαντς (σ.σ.: διαβασμένος). Εχει τις πιθανότητες μαζί της και ειλικρινά θα είμαι πολύ χαρούμενος αν καταφέρει να προκριθεί. Αν τα καταφέρουμε και εμείς, τότε θα είναι πραγματικά τέλεια».
- Εκτός του Τσάμπιονς Λιγκ, έχουμε και πρωτάθλημα. Ο κόσμος, μετά την περσινή σεζόν, έχει απαιτήσεις...
«Κοίτα, τους στόχους τους βάζει η διοίκηση. Οι ποδοσφαιριστές είναι για να παίζουν μπάλα. Το σίγουρο είναι ότι οι ευθύνες μας, μετά την περσινή σεζόν, είναι μεγαλύτερες. Ο ΠΑΟΚ θεωρώ ότι ενισχύθηκε, καθώς ο κορμός έμεινε και με τις σημαντικές προσθήκες του Δημήτρη, αλλά και του Ζουέλα και Μπουσαϊντί έχει όλες τις προϋποθέσεις να αισιοδοξεί. Απλά φέτος θα είναι πιο δύσκολα...».
- Το λες αυτό επειδή είχαμε ηχηρές μεταγραφές στο Λεκανοπέδιο, ειδικά από τον Ολυμπιακό...
«Και γι’ αυτό. Ο Ολυμπιακός και η ΑΕΚ ενισχύθηκαν σημαντικά, ο Παναθηναϊκός θα είναι ακόμα πιο δεμένος σε σχέση με πέρσι, ενώ και ο Αρης έκανε μεταγραφές. Ωστόσο θεωρώ ότι θα είναι ακόμα πιο δύσκολο γιατί πλέον όλοι θα θέλουν να κερδίσουν τον ΠΑΟΚ. Δεν θα υπάρχει κανένα εύκολο ματς, καθώς η περσινή πορεία μάς έχει γεμίσει με υποχρεώσεις και οι αντίπαλοι απέναντι στον ΠΑΟΚ θα θέλουν να αποδείξουν πολλά».
- Πώς είδες τις μεταγραφές των Γκοβού και Ριέρα;
«Σίγουρα μεγάλες μεταγραφές, που ανεβάζουν το επίπεδο του πρωταθλήματος. Αυτή είναι και η διαφορά του ΠΑΟΚ με τις ομάδες των Αθηνών. Δεν έχει αυτή την οικονομική άνεση και θα πρέπει να καλύψουμε αυτή την... αδυναμία μέσα στις 4 γραμμές με μεγαλύτερο πάθος και δύναμη. Το σίγουρο πάντως είναι ότι θα χρειαστούν χρόνο προσαρμογής και ότι μόνο με λεφτά δεν κάνεις ομάδες, χρειάζονται και άλλα στοιχεία, όπως οργάνωση και γνώση του ποδοσφαίρου και ο ΠΑΟΚ αυτά τα έχει, όπως έδειξε την περσινή σεζόν, που με πολύ μικρότερο μπάτζετ από τις ομάδες των Αθηνών μπήκε σφήνα».
- Ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι πάντα δίπλα στην ομάδα και φέτος ξεπέρασε τα 19 χιλιάδες διαρκείας... Εχει απαιτήσεις, καθώς θέλει το κάτι παραπάνω από την ομάδα.
«Εντάξει, ό,τι και να πούμε για τον κόσμο του ΠΑΟΚ είναι λίγο. Είναι πραγματικά ασυναγώνιστος και κάνει πάντα σωστά τη δουλειά του και με το παραπάνω. Θα πρέπει να συνεχίσει έτσι. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει και υπομονή, γιατί πραγματικά βλέπει ότι αυτό που κάνουμε αξίζει τον κόπο και στο τέλος θα δικαιωθεί. Αυτή η υπομονή θα βγει σε καλό...».
- Βλάνταν, είπες ότι οι παίκτες δεν βάζουν στόχους, αλλά μέχρι πού πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει ο φετινός ΠΑΟΚ;
(γέλια) «Μου αρέσει να κρατάω μικρό καλάθι. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια, προτιμώ να μιλήσω μέσα στο γήπεδο και εκεί να δίνω το 100% των δυνάμεών μου. Ο ΠΑΟΚ θα κάνει πρωταθλητισμό, όπως είπε και ο πρόεδρος, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω πού μπορούμε να φτάσουμε, θα ήταν πάντως το ιδανικό να φτάσουμε κάποια στιγμή και σε έναν τίτλο μετά από 25 χρόνια, καθώς η ομάδα έχει πολλές δυνατότητες και με την περσινή της πορεία έδειξε ότι μπορεί και έφτασε κοντά, πολύ κοντά...».
- Στην υπόλοιπη Ευρώπη τι γίνεται, έχει κάποια ομάδα που υποστηρίζεις;
«Εντάξει, μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπω την Μπαρτσελόνα. Ομάδα με τα όλα της! Κάποιοι νομίζουν ότι ο Τσάβι και ο Ινιέστα είναι γρήγοροι, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουν γρήγορη σκέψη. Το ποδόσφαιρο χρειάζεται και μυαλό, άλλωστε κανένας δεν είναι πιο γρήγορος από την μπάλα. Η ταχύτητα τις σκέψης όλης της ομάδας του Γκουαρντιόλα είναι εκπληκτική, πραγματικά χαίρομαι να τη βλέπω».
- Ανέφερες πάλι τη λέξη ταχύτητα, το αδύνατο σημείο σου...
«Ναι, δεν γίνεται να είμαστε όλοι Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο. Οι παίκτες που τα έχουν όλα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Σπανίζουν. Γι’ αυτό και παίζουν στην Μπαρτσελόνα, τη Ρεάλ και παίρνουν εκατομμύρια ευρώ». (γέλια)
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... entsAnchor
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45 nova1
Εσύ είσαι μάνα για να ανεβάζεις παίκτες και φιλάθλουςPARASANDALOS έγραψε:τα πρωτα 30 λεπτα ειναι ολο το παιχνιδι
ειμαι αισιοδοξος αλλα
δεν εχουμε καμια ελπιδαα![]()
![]()
![]()