pagotatzis έγραψε:η αλήθεια είναι ότι ο σάκης έτσι πως είναι αυτή την στιγμή και όσα έχει δείξει ως τώρα είναι για β εθνική και εκεί μονο για 3 αλλαγή.
κρίμα ,διότι παίζουμε συνεχεια με 10 παίχτες.
απο το στομα μου....
Πιστεύω μια έξυπνη κίνηση απο τον σαντος θα ηταν να βαλει οποιονδήποτε αλλο παίκτη σε αυτην την θεση πλεον.
Νταξη γελαμε κοροϊδεύουμε κανουμε αλλα δεν εχουμε παικτη.
Δεν με νιαζει ποσα λευτα περνει και τετοια με νιαζει οτι θα το πληρώσουμε καποια στιγμη.
δεν ειναι θεμα κραξίματος.....απλα το παιδι δεν κανει για ποδόσφαιρο...ολοι η ελλαδα το βλεπει πως να το κανουμε